Legends' Quest

Moeilijkheidsgraad: Moeilijk

Lengte: Lang

Startpunt: Praat met de guards van de Legends' Guild. De guild is noordoostelijk van Ardougne.

Startpunt op wereldkaart: Bekijk de plaats van het startpunt op de wereldkaart.

Alleen voor members: Ja

Eisen: Je moet Family Crest, Heroes' quest, Shilo Village, Underground Pass en Waterfall Quest hebben voltooid. Je hebt ook 107 Quest Points, 50 Agility, 50 Crafting, 45 Herblore, 56 Magic, 52 Mining, 42 Prayer, 50 Smithing, 50 Strength, 50 Thieving en 50 Woodcutting nodig. Het is mogelijk de quest te doen door skills tijdelijk te verhogen. 43 Prayer voor Protect from Melee is ten strengste aangeraden. Je moet ook driemaal de demon Nezikchened van level 84 kunnen verslaan. Zet je spreukenboek op normaal.

Benodigde spullen: In volgorde: charcoal en 3 papyrus (neem van beide spullen wat extra mee), machete (kun je krijgen tijdens de quest), rune hatchet of beter, 2 gold bars (als je pech hebt meer), lockpick of hair clip, soul rune, mind rune, earth rune, 2 law runes, geslepen sapphire, emerald, ruby, diamond, red topaz, opal, jade (alledrie te hakken in Shilo Village), vial of water, unpowered orb, 30 water, air, earth of fire runes, 3 cosmic runes, rope en minimaal sharks als voedsel. Als je 44 Herblore bent, moet je een Greenman's Ale uit het café van Yanille gebruiken. Hiermee ga je tijdelijk 1 level omhoog.

De guard bij de Legends' Guild zal je begroeten. Vraag hem hoe je binnen kunt komen. Hij vertelt je dat je een legendarische bewoner van RuneScape moet zijn. Als je gebruik wilt maken van de Legends Hall, moet je eerst een quest doen. Vraag of je deze quest kunt doen. Als je alle benodigde eisen hebt, zal de guard je binnen laten. Je moet met Grootvizier Radimus Erkle praten. De guard vertelt je dat hij in het linkergebouw is en laat je door de poort.

Ga het huisje in het noordwesten binnen en praat met Radimus Erkle. Hij vraagt of je lid wilt worden van de gilde. Zeg natuurlijk dat je dat wilt. Je vraagt nu ook wat je moet doen. Radimus Erkle vertelt je dat je een onontdekt gedeelte van Karamja in kaart moet brengen, namelijk de Kharazi Jungle in het zuiden. Ook moet je bevriend raken met de bewoners van Karamja. Hun teken van vriendschap moet je tentoonstellen in de hal van de Legends' Guild. Zeg dat het je leuk lijkt. Radimus Erkle geeft je alvast een beginnetje van de kaart. Hij vertelt er bij dat je papyrus en charcoal nodig hebt om de kaart af te maken. Er zijn drie gedeeltes van de jungle. Het is moeilijk om in de jungle te komen. Je hebt er een hatchet en een machete voor nodig. Radimus Erlke heeft die zijn zijn kastje zitten. Voor een hatchet moet je zelf zorgen. Na dit verhaal, vertelt Radimus Erkle nog iets over dat je iets moet verzamelen om in de hal van de gilde tentoon te kunnen stellen. Hij wenst je veel succes.

Pak een machete uit het kastje in het huisje van Radimus Erkle. Pak ook een stuk papyrus van de tafel. Ga nu met 10 gp naar Brimhaven en neem de kar naar Shilo Village. Koop daar een een paar stukken charcoal en extra papyrus in de General Store. Je moet minimaal één charcoal drie stukken papyrus hebben, maar vanwege de kans op verspilling is extra altijd handig. Haal de hatchet van je bank en verlaat Shilo Village via de barricade in het oosten van de stad. Loop naar het zuiden.

Je komt nu de jungle tegen waar je straks doorheen moet. Maak een praatje met een jungle forester. Vraag of hij "natives", bewoners, van de jungle heeft gezien. Hij weet het niet zeker, hij denkt dat de mensen daar erg schuw zijn. De forester heeft wel iets gevonden waarmee je hun aandacht kunt trekken. Het maakt vreemde geluiden als je ermee boven je hoofd slingert. Vraag of je het mag hebben. Hij zou het je graag willen geven, maar hij wil het eigenlijk niet kwijt. Het is wel handig als hij verdwaald raakt in de jungle. Vraag of hij het met je wil ruilen. De forester vertelt dat je hem maar wat moet laten zien en dat hij dan zal beoordelen of hij het wil ruilen.

Ga de jungle in. Je kunt dat het beste doen in de jungle tegenover de zuidwestelijke hoek van Shilo Village. Hier is de jungle het dunst, waardoor je er het gemakkelijkst door heen gaat. De plaats is op het kaartje hieronder dezelfde plaats als waar het linker symbool van de Achievement Diary staat. Hak met je hatchet en machete de planten weg en ga zo door de jungle. Soms krijg je een melding dat je vast zit. Probeer het dan nog een keer of zoek een andere route. Klik nu op "Complete" bij Radimus notes. Als er staat dat je er een zootje van maakt, moet je het opnieuw proberen. Soms gaat je papyrus ook stuk. Koop dan nieuwe in de General Store van Shilo Village. Je moet van drie delen een kaart maken: het oosten, het midden en het westen van de Kharazi jungle. Ga naar elk deel en maak bij elk deel de kaart.

Kaartje

Hak jezelf nu weer de jungle uit en laat je kaart zien aan een Jungle forester. Hij zal sprakeloos zijn. Hij wil er graag een kopie van maken en je iets teruggeven. Zeg dat hij dat mag. De Jungle forester zal je een bull roarer geven. Hiermee kun je de aandacht van de mensen in de jungle trekken.

GujuoGa de jungle weer in en slinger met het ding dat je zojuist gekregen hebt. Gujuo, een bewoner van de jungle, zal nu verschijnen. Hij vraagt waarom je de rust van de jungle verstoort. Vertel hem dat je de aandacht van een bewoner wilde trekken. Dat is dus gelukt. Gujuo stelt zich voor en vraagt waar je over wilde praten. Zeg dat je vriendjes met ze wilt worden. Gujuo schudt je de hand en zegt dat het erg aardig van je is, maar dat de bewoners erg verspreid door de jungle zijn. Vraag of hij iedereen bij elkaar kan krijgen. Gujuo vertelt dat ze altijd bij een totempaal bijeenkomen, maar dat hun totempaal nu bezeten is door een kwade geest. Mensen durven er niet meer heen te gaan. Ze hebben geprobeerd om de geest te verdrijven, maar zonder resultaat. Vraag wat je nu kunt doen. Gujuo wil een nieuwe totempaal, maar die moet gemaakt worden van de stam van een heilige Yommiboom. Vraag nu hoe je die totempaal kunt maken. Eerst moet er een Yommiboom gepland worden. Hun Shaman "Ungadulu" is de enige die daar zaden voor heeft. Gujuo wordt verdrietig en vertelt dat het onmogelijk is om die zaden te krijgen. De Shaman wordt in grot in het noordwestelijke deel van de jungle gevangen gehouden. Zeg dat je hem zult bevrijden. Gujuo is erg blij dat je dat wilt doen en vertelt je dat de ingang van de grot tussen drie stenen in het noordwesten van de jungle is. Ze staan in een driehoek. Aan de zijkant staan palmbomen, die een soortgelijke vorm hebben. Daar zul je de ingang en Ungadulu vinden. Hij kan je de zaadjes geven.

Ingang van de grotLoop naar het westen van de jungle. Probeer zoveel mogelijk noordelijk te blijven. Op een gegeven moment zul je drie stenen met drie palmen er omheen tegenkomen. Doorzoek de grootste steen. Je komt nu in de grot. Als het mislukt, moet je het nog een keer proberen. Loop verder de grot in. Ga niet door de vuurmuur heen die je tegenkomt. Vuur is heet zoals je misschien weet, daarom kun je er niet door. Doorzoek eerst het bed op de grond. Bekijk daarna de vuurmuur met de "Investigate"-optie. Er staat dat je er niet doorheen kunt, omdat het een muur van vuur is. Ungadulu, de man in de witte kleren binnen de cirkel, zal zeggen dat je niet dichterbij moet komen. Het vuur zal je verbranden. Vraag hoe je de vlammen kunt uitdoven. Dat mag je ook niet doen van Ungadulu. Een kwade geest in Ungadulu zal nu zeggen dat je het vuur uit moet doven met puur water. De goede stem in Ungadulu zegt nu dat je niet naar hem moet luisteren. Als je vraagt waar je puur water kunt vinden, zal de kwade geest zeggen dat het boven is. Doorzoek nu de krat in het zuidoosten van de grot. Je vindt nu nog een deel van het dagboek van Ungadulu.

Ga weer naar buiten en slinger weer met je bull roarer. Zeg dat je puur water nodig hebt om de vlammen te doven. Gujuo vertelt dat er een bron met heilig water is. Hij vraagt zich alleen af waarom Ungadulu dat nodig heeft. Hij denkt dat hij zijn verstand is kwijtgeraakt. Vraag waar de bron is. Gujuo vertelt dat die in het midden van de jungle is. De speciale eigenschappen van het water kunnen alleen worden vastgehouden in een gezegende kom van het metaal van de zon. Vraag wat dat metaal precies is. Gujuo vertelt dat er veel naar gezocht wordt, maar dat het niet in overvloed is. Het heeft dezelfde glorieuze kleur van de zon en verliest nooit zijn kleur. Een kom van dit metaal beschermt de puurheid van het water. Als je nu vraagt waar je het metaal kunt vinden, vertelt hij je dat het in stenen zit, waar het uitgehaald moet worden. Ook zegt Gujuo dat sommige mensen bezeten zijn van het metaal. Ze willen er steeds meer van hebben. Vraag ook wat voor kom (vessel) het moet zijn. Gujuo zal je dan een tekening geven. Als je de vessel hebt gemaakt, moet je hem naar Gujuo brengen. Hij zal hem met jouw hulp zegenen. Je moet alleen wel vroom zijn. Je prayervaardigheid zal op de proef gesteld worden.

Teleporteer naar een plek met een aambeeld. Pak daar twee golden bars van je bank en maak er een golden bowl van. Dit kan mislukken. Ga nu naar de bank en pak een pickaxe, armour, wapen, potions, voedsel, een aantal lockpicks, 1 soul rune, 1 mind rune, 1 earth rune, 2 law runes, de sapphire, emerald, ruby, diamond, jade, opal en een red topaz. Loop nu terug naar de Kharazi jungle en laat Gujuo je bowl zien. Hij vindt het prachtig en vraagt of je hem nu wil zegenen. Zeg ja. Je moet hem er bij helpen. Hiervoor heb je minimaal 420 prayer points nodig. Als het mislukt, gaan er 50 prayer points van je af en moet je het opnieuw proberen.

Zoek de vijver in het midden van de jungle. Probeer je bowl erop te doen. Dat lukt niet. Je kunt niet met je bowl in het water komen: de stenen zitten in de weg. Gebruik je machete met de tall reeds in het noorden van de bron of kies de optie "Cut" als je machete aan je toolbelt zit. Je krijgt nu een rietje, waarmee je gemakkelijk water uit de bron kunt zuigen. Je krijgt nu het puur water in de bowl.

BoekenkastWring je weer in de grot bij de stenen in het noordwesten van de jungle. Investigate de vuurmuur en gebruik je bowl met deze muur. Je gaat er nu doorheen, praat met Ungadulu. Hij smeekt je om weg te gaan en worstelt wat met zijn innerlijk. Hij roept nog eens dat je weg moet gaan. De kwade geest in Ungadulu zegt nu dat je welkom ben in het eeuwige. Hij betovert je, waardoor er 50 van je life points afgaan. De goede geest van Ungadulu zegt nog eens dat je weg moet rennen.

Doorzoek de boekenkast in het noordoosten en ga er doorheen. Je komt nu bij een deur. Gebruik je lockpick op de deur en probeer de deur open te maken. Het kan mislukken en je lockpick kan breken. Daarom heb je er een paar extra mee genomen. Sloop als je langs de deur bent de stenen met je pickaxe. Je komt nu weer bij een deur. Deze moet je met brute kracht openen. Ga dus hard duwen. Je strength gaat tijdelijk naar beneden als het mislukt. Je hebt minimaal 50 strength nodig, anders hoef je het niet eens te proberen. Ren langs de Death Wings en klim over het muurtje dat je tegen komt. Je komt nu in een kamer. Op de kaart zie je nu een rood lijntje. Als je er heen loopt, zie je dat er een zwart vierkant in de muur zit. Er staan vreemde dingen op. Het is een soort bericht. Als je het leest, staat er op dat je vijf stenen met magische krachten op het ding moet doen. De eerste is de ziel van de mens of geest, de tweede van de plaats waar je geboren bent, de derde van de stof waarin goede groeien en de laatste twee van dingen die mensen allemaal moeten weten. Doe de runes in deze volgorde erop: Soul, Mind, Earth, Law, Law. Je maakt het woord SMELL (stank).

GemsJe kunt nu door de muur, omdat er een deur is verschenen. Doe dat. Je komt in een kamertje met zeven vijvers met stalagmieten erin. Probeer op elke stalagmiet een gem te doen, als het de goede gem is zal hij op die stalagmiet verschijnen. Er zit een patroon in de volgorde van de gems die je op de stalagmieten moet doen. De waarde van de gem wordt steeds verhoogd als je tegen de klok in draait. Als je al je gems kwijt bent, wordt je poppetje door betoveringen naar het midden gezogen. Naast je zal het Book of Binding verschijnen. Pak het en lees het.

Als je het boek leest, kun je Holy Water maken. Dat hoef je niet te doen. Het is een goed wapen om tegen de demon van level 84, die je straks moet doen, te vechten. Veel mensen doen dit zonder dit water. Dat gaat ook prima.

UngaduluAls je genoeg voedsel en potions bij je hebt, kun je de demon al gaan doden, maar als je dit niet hebt moet je even naar de bank gaan om dit te halen. Ga weer naar Ungadulu. Drink je potions en zet je prayer aan. Gebruik nu het Binding Book op hem. Dood de kwade demon die verschijnt. Als je vials met Holy Water hebt gemaakt, moet je die nu op hem doen. De demon haalt veel van je prayer af aan het begin, let daar dus goed op. Als je de demon bijna dood hebt, zal hij zeggen dat hij terug zal keren. Hij verdwijnt door een magisch ritueel te doen.

Praat nu met Ungadulu. Hij bedankt je natuurlijk, omdat je hem hebt bevrijd van de demon. Hij vraagt wat hij voor je terug kan doen. Zeg dat je Yommi Seeds nodig hebt. Ungadulu vertelt je dat het moeilijk is om een Yommiboom te laten groeien. Je moet er aanleg voor hebben. Hij zal je drie zaadjes geven. Je moet ze eerst laten drinken uit gezegend water, hetzelfde water dat je hebt gebruikt om door de vuurmuur te komen. Vraag hoe je de boom moet planten. Hij vertelt nog eens over het water en zegt daarna dat je hem in vruchtbare grond moet planten. Die zijn in deze jungle. Eerst zal de boom snel groeien, maar daarna gaat het langzamer. Als je de boom nog meer puur water geeft, zal de boom sneller groeien. Vraag nu hoe je hier weg moet komen. Ungadulu betovert je. Je kunt nu voor altijd door de muur van vuur lopen.

Klim de grot uit en roep Gujuo. Vraag hem waar de vruchtbare grond is. Hij zegt dat er veel van dat soort plekken in de jungle zijn. De bewoners van de jungle hebben ook al geprobeerd om de boom te laten groeien. Als je iets ziet wat op een rotte boom of totempaal lijkt, moet je die eerst weghalen voordat je de Yommiboom er kunt planten. Een hatchet kan je daarbij helpen. Ga naar de bron in het midden van de jungle. Laat je zaadjes ontkiemen door ze water te geven met het water uit je bowl. Als je geen water meer hebt, moet je dit aanvullen voordat je de boom plant. Haal een nieuw rietje van de tall reeds en probeer je bowl weer te vullen. Je ziet dat de bron nu is opgedroogd. Roep Gujuo met je Bull Roarer en vertel hem dit slechte nieuws. Hij vertelt je dat de ondergrondse bron is geblokkeerd door een kwade geest. Het is, hoe kan het ook anders, jouw taak om hem weer open te maken. Vraag waar de bron van dit fonteintje is. Gujuo vertelt je dat er diep in de grotten bij Ungadulu een plek is. Deze plaats wordt bewaakt door ondode wezens. Zij zijn op zoek gegaan naar de bron, maar zijn er gestorven. Ze moeten nu de bron voor eeuwig bewaken. De eerste die op zoek ging naar de bron, was een machtig tovenaar. De tovenaar heeft nu een spreuk op de grot gezet, waardoor iedereen bang wordt. Vraag of Gujuo jou kan helpen. Hij zal je zoveel mogelijk helpen. Je hebt de moed van een leeuw nodig. Gujuo kan je een recept voor een drankje geven, waarmee je zo dapper wordt. Je hebt snake weed en ardrigal nodig. Die moet je in een vial of water doen.

De herbs die je nodig hebt, zijn beide van Jungle Potion. Snake weed zit in planten aan de zee ten zuidwesten van Tai Bwo Wannai verstopt, in de Marshy jungle vine. Ardrigal kun je in de palmbomen bij de Harpie bug swarms vinden. Kijk in de guide van de Jungle Potion quest als je een kaartje nodig hebt. Doe ze beiden schoongemaakt in een vial of water. Nu krijg je de bravery potion. Drink het op. Ga naar de bank en pak de 30 elementaire runes (air, water, earth of fire), 3 cosmic runes en de unpowered orb voor de Charge Orbs spell. De gemakkelijkste spreuk is water, die kun je al met level 56 magic doen. Zorg er wel voor dat je op het normale spreukenboek staat. Pak ook een rope, lockpicks, pickaxe, gold bowl, rune hatchet, machete, potions en voedsel van de bank.

OrbdeurKlim weer in de grot van Ungadulu en ga weer naar de zeven vijvertjes, waar je de gems op de stalagmieten moest doen. Hier is een grote poort in het noorden. Doe daar de Charge orbs spell op. Dit moet je elke keer doen als je er doorheen wilt, ga de grot dus niet uit als dat niet nodig is. Als je je touw vergeten bent, kun je de barrels omgooien om een touw te vinden, maar dan zul je ook wat monsters bevrijden en bommen laten ontploffen. De barrels kunnen ook voedsel bevatten. Doe het touw in de winch. Ga naar beneden.

Je komt nu in een grot. Beneden is een diepe afgrond, naast je ligt een hoed van een tovenaar. Pak hem op. Viyeldi, de tovenaar die de spreuk over de grot heeft uitgesproken, verschijnt nu. Hij zal in Oud-Engels tegen je praten. De tovenaar vertelt je dat je op moet passen, omdat je anders je hoofd zult verliezen. Je bent getest op moed, maar niet op wil. Ook zegt hij dat er drie gevaren op de loer liggen: Tojalon, Senay en Devere. Ze zijn niet kwaadaardig, maar zullen je wel testen op moed. Bid dat je de gevechten niet verliest. Als je wint, moet je het hart van de bron pakken. Door het oog van de draak zul je een nieuw hart krijgen om de bron te vinden. Daarna moet je weggaan.

Mossy rockProbeer het pad naar beneden te volgen door over de stenen in de weg te klimmen. Als je valt ben je natuurlijk snel beneden, maar dan gaat er wel veel van je life points af. Er lopen nu drie verschillende soorten monsters. Dood van elk monster er één. Tojalon is in het westen van de grot en is level 70. Irvig Senay is level 70 en in het midden. Ranalph Devere van level 63 is in het oosten. Je hebt nu drie stukken van een kristal. Loop naar het noordoosten van de grot en doe de drie stukken van het kristal in de furnace die daar is. Je krijgt nu een hart. In het midden van de grot is een grote mossy rock met een zoekoptie. Doorzoek deze en doe je hart erop. Het hart gaat gloeien. Doe het gloeiende hart in het gat in de muur in het zuidoosten van de grot. Je kunt nu door de magische deur die bij het gat is. Ga er doorheen.

Loop langs de lesser demons. Je komt nu bij de bron. Helaas ligt er een grote steen in. Probeer de steen weg te duwen. Nu zal er een geest van level 187 verschijnen. Hij (of zij) vraagt wie de rust van de stenen van Zechin verstoord. De geest komt je bekend voor: eigenlijk is het de demon waar je tegen gevochten hebt. Zeg dat jij zijn rust verstoord. Hij vraagt of je het water wilt hebben. Zeg ja. De geest gaat nu klagen dat het water zo klettert en hij al wordt gemarteld. Hij kan het geluid niet verdragen, daarom heeft hij de stroom gestopt. Hij vraagt je of je geen medelijden met hem hebt. Vraag wat je er aan kunt doen. Hij vertelt dat Viyeldi hem heeft vermoord. Viyeldi is niet langer levend. Zechin wil wraak. Als jij water wilt hebben, moet je Viyeldi dus eerst vermoorden. Zeg dat je Viyeldi wilt doden. De geest is blij en vertelt je dat het niet gemakkelijk is. Hij geeft je een black dagger van obsidiaan. Hiermee moet je Viyeldi gaan doden. Daarna moet je de dagger aan de geest teruggeven. Er zijn nu twee dingen die je kunt doen:

Korter, maar moeilijker

Ga terug naar de hoed op de heuvel waar je vandaan kwam. Pak de hoed op en Viyeldi verschijnt. Dood hem met de dagger. Viyeldi is niet zo blij, omdat je in de val van de geest bent getrapt. De dagger gaat gloeien. Ga terug naar de grote steen met de waterbron en maak je klaar voor het gevecht. Drink wat potions en duw tegen de steen. De geest pakt je dagger aan en verandert in een demon. Dood de demon.

Langer, maar gemakkelijker

Je gaat Viyeldi niet doden. Ga terug naar Ungadulu. Hij geeft je een Holy Force spell. Dit maakt de demon zwakker. Je hebt weer een nieuwe orb en runes nodig, omdat je weer door de poort moet. Je kunt ook wat voedsel van de bank halen als je dit wilt. Ga terug naar de steen en duw hem weg, de geest komt weer. Doe de spreuk van Ungadulu op de geest. De geest verandert nu in een demon. Dood de demon.

Vervolg

Duw, als de demon dood is, opnieuw tegen de steen, zodat de steen het water in rolt. Je wordt nu niet meer aangevallen. Probeer het van verschillende hoeken als het niet lukt. Doe je bowl in het water en ga de grot uit, of vul je bowl eventueel ergens anders met water, zoals de water pool in het midden van de jungle met een rietstengel.

Pak nu je de Yommi seeds van de bank als je die niet meer bij je hebt. Zoek in de jungle een plaats met fertile soil, zoals in het zuidwesten van de jungle. Je kunt de plaatsen herkennen aan de bruine vlekken in de grond. Plant de zaadjes en geef de boom water met je bowl. Hak dan de boom snel om door je rune hatchet er op te doen. Treuzel niet, dan gaat de boom rotten en moet je opnieuw beginnen. Doe nu nog een keer je hatchet er op. Het begint nu al op een totempaal te lijken. Doe dit nog een keer zodat je er mooie gezichten in maakt.

Zoek nu naar de verrotte totempaal die in het zuidwesten van de jungle staat. Maak je klaar voor het laatste gevecht en gebruik dan je eigen, nieuwe totempaal op de oude. De demon zal nu verschijnen. Als je de gemakkelijke weg hebt gekozen moet je alleen de demon doden, als je de moeilijke weg hebt gekozen moet je naast de demon ook nog San Tojan, Irvig Senay en Ranalph Devere doden.

Doe nu nog eens je totempaal op de oude. Je zult ze nu verwisselen. Gujuo zal nu verschijnen. Hij zegt dat hij je heeft zien vechten. De bewoners van de jungle vinden je een echte legende. Hij geeft je een gilded totem pole en zegt dat jullie nu vrienden zijn. Breng de paal samen met je kaart naar Radimus in de Legends' Guild. Hij vindt je paaltje mooi en laat hem naar binnen brengen. Je moet naar binnen komen, dan wordt je een echte legende. Praat binnen met Radimus Erkle en je quest is voltooid.

Beloning: 4 keuzes uit 7.650 Attack, 7.650 Defence, 7.650 Strength, 7.650 Constitution, 7.650 Prayer, 7.650 Magic, 7.650 Woodcutting, 7.650 Crafting, 7.650 Smithing, 7.650 Herblore, 7.650 Agility of 7.650 Thieving xp. Toegang tot de Legends' Guild en je kunt een Dragon Square Shield dragen. Ook twee keys voor Treasure Hunter.

Quest points: 4

Quests waarvoor je deze quest nodig hebt: Branches of Darkmeyer, While Guthix Sleeps, Achievements van Ardougne - Moeilijke taken, Achievements van Karamja - Moeilijke taken

Over deze pagina

Met dank aan Ru ben ik, NL Skillz xD, Jop, sayes, BAAS-NL 2, Drakery, Mogway6, Skylafemme, Spartur, iK en maatje voor bijdragen aan deze pagina.

Heb je een verbetering voor deze pagina? Stel een wijziging voor!

Lunagang maakt gebruik van cookies voor het opslaan van instellingen, het verzamelen van statistieken en om passende advertenties weer te geven. Door deze balk weg te klikken of de website blijven te gebruiken, ga je akkoord met ons cookiebeleid.