Moderatoren: Moderator in categorie RS, Moderator in Non-RS

BruceiD schreef:
- In- of uitklappen • Afbeelding
EDIT: Oooh 1000ste reactie haha

Peter` schreef:Batman als thema? ;)
i k0nijn i schreef:Best tof. Actueel ook. Zal morgen wat stocks zoeken en het instellen. Wie wenst kan al beginnen. xD
Nu ga ik slapen, om 5 uur moet ik er weer uit. xD

Royenroy schreef:

Royenroy schreef:Er is nog geen SOTW 165 toch? En je mag geen premades gebruiken toch? En trouwens, je font is leuk, maar je hebt van die blending modes gebruikt die het font erg lelijk en vaag maken.

Silfer schreef:Aaron, Marge is awesome :'(
Nummer twee, nogal op dezelfde manier gemaakt (logisch, geen tut gebruikt en ik ken niet meer functies). Morgen eens wat nieuwe tuts uitzoeken die ik snap en redelijk kan volgen Sowieso iets om de render meer in te blenden. Ook een beginnerstutorial voor tekst volgen, weet iemand toevallig een goede? Die van Kon vind ik als enorme beginner nogal lastig, niet rot bedoeld.

Royenroy schreef:Silfer schreef:Aaron, Marge is awesome :'(
Nummer twee, nogal op dezelfde manier gemaakt (logisch, geen tut gebruikt en ik ken niet meer functies). Morgen eens wat nieuwe tuts uitzoeken die ik snap en redelijk kan volgen :) Sowieso iets om de render meer in te blenden. Ook een beginnerstutorial voor tekst volgen, weet iemand toevallig een goede? Die van Kon vind ik als enorme beginner nogal lastig, niet rot bedoeld.
Ik vind deze minder mooi dan je eerste, maar dat komt denk ik ook door de render.

Royenroy schreef:Waar zou ze Photoshop nou ineens vandaan hebben?!

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast