Moderatoren: Moderator in categorie RS, Moderator in Non-RS

Silfer schreef:Ik krijg nu de neiging om te beginnen met LOTRO Slyfer :P Misschien een leuke manier om m'n tijd te doden nou ik geen RS meer speel.

Wout12345 schreef:Kom op mensen, ik wacht nog steeds op juiste puzzelantwoorden! Hij is echt niet zo moeilijk, hoor (vind ik ...).
10spetter10 schreef:Wout12345 schreef:Kom op mensen, ik wacht nog steeds op juiste puzzelantwoorden! Hij is echt niet zo moeilijk, hoor (vind ik ...).
3 antwoorden heb ik ook al maar het vierde lukt niet echt, de liedjes zijn allemaal voor members en ik kan niet echt iets deftig maken met de letters die ik nu heb : /
Wout12345 schreef:10spetter10 schreef:Wout12345 schreef:Kom op mensen, ik wacht nog steeds op juiste puzzelantwoorden! Hij is echt niet zo moeilijk, hoor (vind ik ...).
3 antwoorden heb ik ook al maar het vierde lukt niet echt, de liedjes zijn allemaal voor members en ik kan niet echt iets deftig maken met de letters die ik nu heb : /
Je kan ze eigenlijk ook allemaal op Youtube en RSWiki vinden.

Lord Going4Quests schreef:Om dit nu nog in RS te implementeren zijn we natuurlijk te laat.
Deze stelling is verkeerd. Jagex kan manueel meer land toevoegen, en dan manueel de gameobjd's verder over het nieuwe land slepen. Momenteel is het landschap tussen goblin village en falador bijvoorbeeld erg krap verdeeld.
Jagex overweegt om hier dit op te lossen door meer land toe te voegen bij rimmington bijvoorbeeld, en dan alles verder slepen over het nieuwe stuk. Dit is wel massief veel werk - maar het hoort bij het werk van de developers.

Ingewel schreef:Mooie editie, tof!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten