Moderatoren: Moderator in categorie RS, Moderator in Non-RS
Beanoodle schreef:Ingewel schreef:Mooie editie, tof!
Hoi, ik ben beanoodle. Heb veel over je gehoord.
OT: Weer een leuke krant om te lezen.

Poekies schreef:Die komt er niet. Tentamens en ander tijdgebrek hebben ertoe geleid dat er erg weinig artikels zijn, waardoor we ervoor hebben gekozen de maand juli maar over te slaan.

Zakdoekdoos schreef:Aww.

Erwin schreef:Poekies schreef:Die komt er niet. Tentamens en ander tijdgebrek hebben ertoe geleid dat er erg weinig artikels zijn, waardoor we ervoor hebben gekozen de maand juli maar over te slaan.

Slyfer schreef:Welke features kunnen misschien handig uitpakken in RS? Waar kan Jagex nog wat van leren?
Silfer schreef:Met je laatste punt ben ik het eens, tweede punt vind ik niet heel ernstig maar op zich geef ik je geen ongelijk, maar het eerste punt klopt in mijn ogen niet. Slyf geeft zelf in het begin van zijn artikel het volgende aan:Slyfer schreef:Welke features kunnen misschien handig uitpakken in RS? Waar kan Jagex nog wat van leren?
Het is dan niet meer dan logisch dat hij het over sterke punten in LOTRO gaat hebben. Ook is het niet zo dat z'n artikel enkel een ophemeling van LOTRO is, want hij geeft wel degelijk aan hoe die sterke punten van het ene spel, in het andere spel (RS) geïntegreerd kunnen worden. Het is juist, als je het mij vraagt, een leuke manier om positieve kritiek en suggesties voor RS te geven.

Roy Boy106 schreef:Wanneer komt juli? :D
Toegevoegd na 1 minuten:
Hopelijk sta ik dan mij felicitaties [-o<
Erwin schreef:Poekies schreef:Die komt er niet. Tentamens en ander tijdgebrek hebben ertoe geleid dat er erg weinig artikels zijn, waardoor we ervoor hebben gekozen de maand juli maar over te slaan.

Silfer schreef:Roy Boy106 schreef:Wanneer komt juli?
Toegevoegd na 1 minuten:
Hopelijk sta ik dan mij felicitatiesErwin schreef:Poekies schreef:Die komt er niet. Tentamens en ander tijdgebrek hebben ertoe geleid dat er erg weinig artikels zijn, waardoor we ervoor hebben gekozen de maand juli maar over te slaan.
Misschien dat morgen de volgende krant komt

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast