Changes to the Hitpoints Skill

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Olivier 1337
Berichten: 4062
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 12:08
RS: Gestopt

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door Olivier 1337 »

sjoerd 52 schreef:
dominus schreef:
Wc_Poeperr69 schreef:
Frankos9 schreef:Grappig om al die reacties op de monsterdatabase te zien. De monsterdatabase is alweer updated hoor. Eén scriptje dat alle Hitpoints met 10 vermenigvuldigd is zoveel werk nog niet. :lol:

ik wil je een prive mail sturen maar da lukt ni precies ,
ik vraag my af of die update vo altijd is
want ik vind hem egt slecht ,
en dr zijn dr zovelen
dit gaan ze niet terugdraaien, anders hadden ze dat ook met nomads requiem gedaan
vergeet het maar, wen eraan (ik deed er geen dag over), of quit
Waarvoor zouden ze Nomads Requiem terugdraaien?

En ik hoop er maar toch op dat dit Terug gedraait wordt of dat er een optie komt dat je kunt kiezen, anders zullen ze nog een lading flame over hun heen krijgen. Ook nog ongelooflijk dat er nu zon ~840 pages zijn waar nog geen 1x een mod heeft gepost.
Inderdaad, de mods zijn net struisvogels, als het slecht gaat/op ze geflamed wordt steken ze hun kop in het zand om het te negeren.
Afbeelding

Areavus
Berichten: 1460
Lid geworden op: dinsdag 9 december 2008, 15:08
RS: Areavus (p2p)
Clan: Imperium
Oude naam: mijner331

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door Areavus »

Wrm maken ze niet gewoon knopje in graphic's? hoppa knopje klikken en alle hits worden weer afgerond niks aan de hand?
Afbeelding
~Proud Leader of Imperium~
Het Heelal
Berichten: 1523
Lid geworden op: woensdag 9 januari 2008, 14:34
RS: Het Heelal (OSRS)
Oude naam: Rems Cyril

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door Het Heelal »

Staat de update je niet aan? Stop dan toch gewoon en ga niet lopen whinen.... :roll:
Echt om moe van te worden. JaGex doet in godsnaam wat ze willen 't is niet aan jullie om te beslissen en je bent ook niet verplicht RS te spelen ofzo, jullie hebben niet voor niets hersenen.....

Toegevoegd na 13 minuten:
sjoerd 52 schreef:Ik geef ze 1 week om dit te veranderen anders Gf Rs, teveel nutteloze updates, all they care about is $$$, ze moeten eens denken aan de loyale spelers van '04 en '05 en niet alles gaan veranderen wat niet nodig is.
Stop dan gewoon meteen en ga JaGex of andere niet lopen afzeiken en zitten te whinen... :|
Wat je zegt slaat werkelijk nergens op, misschien is RuneScape zelfs beter af zonder die paar 1000 mensen (van de 7 miljoen+) dat gaan stoppen. Maarja als je denkt dat je op deze manier stoer bent... :|
Sjoerd
Berichten: 3814
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 10:56
Oude naam: Sjoerd 52

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door Sjoerd »

Rems Cyril schreef:Staat de update je niet aan? Stop dan toch gewoon en ga niet lopen whinen.... :roll:
Echt om moe van te worden. JaGex doet in godsnaam wat ze willen 't is niet aan jullie om te beslissen en je bent ook niet verplicht RS te spelen ofzo, jullie hebben niet voor niets hersenen.....

Toegevoegd na 13 minuten:
sjoerd 52 schreef:Ik geef ze 1 week om dit te veranderen anders Gf Rs, teveel nutteloze updates, all they care about is $$$, ze moeten eens denken aan de loyale spelers van '04 en '05 en niet alles gaan veranderen wat niet nodig is.
Stop dan gewoon meteen en ga JaGex of andere niet lopen afzeiken en zitten te whinen... :|
Wat je zegt slaat werkelijk nergens op, misschien is RuneScape zelfs beter af zonder die paar 1000 mensen (van de 7 miljoen+) dat gaan stoppen. Maarja als je denkt dat je op deze manier stoer bent... :|
Oh ja stoer doen, ik weet niet wat jij onder stoer doen verstaat maarja.
Jij zal wel net binne komen vallen, je hebt de oude dagen in Rs niet eens mee gemaakt so stop talking please.
En wrm zou je niet mogen whinen, aangezien 75% van de Rser's atm ''Whined'', dus laat me lekker, dit is mijn mening en daar blijf ik bij.
Pro TzTok-Jad owner
Times of Jad downed: 146!
Oldie
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door Rune Blow »

blooridder schreef:
prince0099 schreef:Hoe moeten we dat nu afkorten dan?
HP ging nog wel. Dat was ook een bekende vorm die in meer games gebruikt wordt.
Cs?
Con?
const?
Dat wordt allemaal al gebruikt voor construction. Nu moeten we iets gebruiken in de richting van ci.
lp - life points
LPL - Life points level :mrgreen:
Olivier 1337
Berichten: 4062
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 12:08
RS: Gestopt

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door Olivier 1337 »

LP=lifepoints

vroegere HP heet nu Constitution
Afbeelding

Het Heelal
Berichten: 1523
Lid geworden op: woensdag 9 januari 2008, 14:34
RS: Het Heelal (OSRS)
Oude naam: Rems Cyril

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door Het Heelal »

sjoerd 52 schreef:
Rems Cyril schreef:Staat de update je niet aan? Stop dan toch gewoon en ga niet lopen whinen.... :roll:
Echt om moe van te worden. JaGex doet in godsnaam wat ze willen 't is niet aan jullie om te beslissen en je bent ook niet verplicht RS te spelen ofzo, jullie hebben niet voor niets hersenen.....

Toegevoegd na 13 minuten:
sjoerd 52 schreef:Ik geef ze 1 week om dit te veranderen anders Gf Rs, teveel nutteloze updates, all they care about is $$$, ze moeten eens denken aan de loyale spelers van '04 en '05 en niet alles gaan veranderen wat niet nodig is.
Stop dan gewoon meteen en ga JaGex of andere niet lopen afzeiken en zitten te whinen... :|
Wat je zegt slaat werkelijk nergens op, misschien is RuneScape zelfs beter af zonder die paar 1000 mensen (van de 7 miljoen+) dat gaan stoppen. Maarja als je denkt dat je op deze manier stoer bent... :|
Oh ja stoer doen, ik weet niet wat jij onder stoer doen verstaat maarja.
Jij zal wel net binne komen vallen, je hebt de oude dagen in Rs niet eens mee gemaakt so stop talking please.
En wrm zou je niet mogen whinen, aangezien 75% van de Rser's atm ''Whined'', dus laat me lekker, dit is mijn mening en daar blijf ik bij.
Oja, omdat ik de oude dagen niet mee gemaakt hebt, heb ik niets te zeggen. 't is gewoon een kleine update, alles is precies hetzelfde gebleven alleen alles even x10. ._.
Trouwens ik speel ook wel al 4 jaar RS, ik heb de oudere dagen ook wel gekend, en ik heb RuneScape ook wel positief zien evolueren. Dat die 75% van RS "Whined" geloof ik in eerste instatie niet, dat cijfer is in mijn ogen een pure gok...
Degenen die whinen moeten gewoon quitten en stoppen met zeiken ipv steeds te zeggen dat ze gaan quitten, wat de grote meerderheid toch niet doen. Je moet ook niet zeggen van 'gf rs', neen er gaat waarschijnlijk nog geen eens 0,01% van de spelers quitten. Bij elke update is het steeds hetzelfde liedje, en toch is het aantal spelers steeds positief gestegen, vreemd niet?
Gebruikersavatar
SkillingX
Berichten: 835
Lid geworden op: zaterdag 5 december 2009, 21:45
Clan: No clan :x

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door SkillingX »

Rems Cyril schreef:Staat de update je niet aan? Stop dan toch gewoon en ga niet lopen whinen.... :roll:
Echt om moe van te worden. JaGex doet in godsnaam wat ze willen 't is niet aan jullie om te beslissen en je bent ook niet verplicht RS te spelen ofzo, jullie hebben niet voor niets hersenen.....

Toegevoegd na 13 minuten:
sjoerd 52 schreef:Ik geef ze 1 week om dit te veranderen anders Gf Rs, teveel nutteloze updates, all they care about is $$$, ze moeten eens denken aan de loyale spelers van '04 en '05 en niet alles gaan veranderen wat niet nodig is.
Stop dan gewoon meteen en ga JaGex of andere niet lopen afzeiken en zitten te whinen... :|
Wat je zegt slaat werkelijk nergens op, misschien is RuneScape zelfs beter af zonder die paar 1000 mensen (van de 7 miljoen+) dat gaan stoppen. Maarja als je denkt dat je op deze manier stoer bent... :|
Hmm. Wat jij zegt slaat nergens op:
JaGex doet in godsnaam wat ze willen 't is niet aan jullie om te beslissen en je bent ook niet verplicht RS te spelen ofzo, jullie hebben niet voor niets hersenen.....
Om het duidelijk te maken. WIJ betalen JaGeX dus dan is het logisch dat WIJ diegene zijn die van de updates horen genieten en dus zo is het dus WIJ die beslissen wat we willen, aangezien we daarvoor betalen. Jij zegt ook dat wij moeten stoppen als we niets vinden aan de updates want ja! JaGeX doet wat ze willen aangezien zij al rijk en rijk zijn en ze het niet erg vinden om failliet te gaat! FOUT. Zonder ons is er geen RuneScape en zonder ons is er niets wat runescape nog redelijk in stand houdt dus dan Gf addicted game =/

Misschien moet je ook redelijk meer nadenken over je argumenten want ze slaan ook niet echt op iets duidelijk. Als jij durft te beweren dat JaGeX de prioriteit en de autoriteit over de gemiddelde Rs spelers heeft dan ben je fout. JaGeX maakt, wij betalen. Wij niet tevreden dan betalen we niet meer en dan Hello Capitalcrash :). Wij hebben het recht om te whinen aangezien wij betalen voor de shit die jagex ons levert :) Kun je NIEMAND verbieden =D
Afbeelding
Het Heelal
Berichten: 1523
Lid geworden op: woensdag 9 januari 2008, 14:34
RS: Het Heelal (OSRS)
Oude naam: Rems Cyril

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door Het Heelal »

SkillingX schreef:
Rems Cyril schreef:Staat de update je niet aan? Stop dan toch gewoon en ga niet lopen whinen.... :roll:
Echt om moe van te worden. JaGex doet in godsnaam wat ze willen 't is niet aan jullie om te beslissen en je bent ook niet verplicht RS te spelen ofzo, jullie hebben niet voor niets hersenen.....

Toegevoegd na 13 minuten:
sjoerd 52 schreef:Ik geef ze 1 week om dit te veranderen anders Gf Rs, teveel nutteloze updates, all they care about is $$$, ze moeten eens denken aan de loyale spelers van '04 en '05 en niet alles gaan veranderen wat niet nodig is.
Stop dan gewoon meteen en ga JaGex of andere niet lopen afzeiken en zitten te whinen... :|
Wat je zegt slaat werkelijk nergens op, misschien is RuneScape zelfs beter af zonder die paar 1000 mensen (van de 7 miljoen+) dat gaan stoppen. Maarja als je denkt dat je op deze manier stoer bent... :|
Hmm. Wat jij zegt slaat nergens op:
JaGex doet in godsnaam wat ze willen 't is niet aan jullie om te beslissen en je bent ook niet verplicht RS te spelen ofzo, jullie hebben niet voor niets hersenen.....
Om het duidelijk te maken. WIJ betalen JaGeX dus dan is het logisch dat WIJ diegene zijn die van de updates horen genieten en dus zo is het dus WIJ die beslissen wat we willen, aangezien we daarvoor betalen. Jij zegt ook dat wij moeten stoppen als we niets vinden aan de updates want ja! JaGeX doet wat ze willen aangezien zij al rijk en rijk zijn en ze het niet erg vinden om failliet te gaat! FOUT. Zonder ons is er geen RuneScape en zonder ons is er niets wat runescape nog redelijk in stand houdt dus dan Gf addicted game =/

Misschien moet je ook redelijk meer nadenken over je argumenten want ze slaan ook niet echt op iets duidelijk. Als jij durft te beweren dat JaGeX de prioriteit en de autoriteit over de gemiddelde Rs spelers heeft dan ben je fout. JaGeX maakt, wij betalen. Wij niet tevreden dan betalen we niet meer en dan Hello Capitalcrash :). Wij hebben het recht om te whinen aangezien wij betalen voor de shit die jagex ons levert :) Kun je NIEMAND verbieden =D
Ja, en stelt die "Wij" dan het geheel van alle RuneScape-spelers voor? Neen.
Het is niet omdat een paar mensen het een minder goeie update vinden, dat iedereen gaat stoppen met RuneScape.
En JaGex doet echt wel wat ze willen met hun spel. Wij betalen om alleen maar hun spel te spelen, wij betalen niet om zomaar even updates te kiezen. JaGex maakt en onderhoudt (en dat doen ze in MIJN ogen goed), wij spelen met plezier en betalen er eventueel voor.
Siimonx
Verbannen (permanent)
Berichten: 596
Lid geworden op: zondag 20 juli 2008, 0:17
Clan: DG <$
Oude naam: dead tho me

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door Siimonx »

Rems Cyril schreef:
SkillingX schreef:
Rems Cyril schreef:Staat de update je niet aan? Stop dan toch gewoon en ga niet lopen whinen.... :roll:
Echt om moe van te worden. JaGex doet in godsnaam wat ze willen 't is niet aan jullie om te beslissen en je bent ook niet verplicht RS te spelen ofzo, jullie hebben niet voor niets hersenen.....

Toegevoegd na 13 minuten:
sjoerd 52 schreef:Ik geef ze 1 week om dit te veranderen anders Gf Rs, teveel nutteloze updates, all they care about is $$$, ze moeten eens denken aan de loyale spelers van '04 en '05 en niet alles gaan veranderen wat niet nodig is.
Stop dan gewoon meteen en ga JaGex of andere niet lopen afzeiken en zitten te whinen... :|
Wat je zegt slaat werkelijk nergens op, misschien is RuneScape zelfs beter af zonder die paar 1000 mensen (van de 7 miljoen+) dat gaan stoppen. Maarja als je denkt dat je op deze manier stoer bent... :|
Hmm. Wat jij zegt slaat nergens op:
JaGex doet in godsnaam wat ze willen 't is niet aan jullie om te beslissen en je bent ook niet verplicht RS te spelen ofzo, jullie hebben niet voor niets hersenen.....
Om het duidelijk te maken. WIJ betalen JaGeX dus dan is het logisch dat WIJ diegene zijn die van de updates horen genieten en dus zo is het dus WIJ die beslissen wat we willen, aangezien we daarvoor betalen. Jij zegt ook dat wij moeten stoppen als we niets vinden aan de updates want ja! JaGeX doet wat ze willen aangezien zij al rijk en rijk zijn en ze het niet erg vinden om failliet te gaat! FOUT. Zonder ons is er geen RuneScape en zonder ons is er niets wat runescape nog redelijk in stand houdt dus dan Gf addicted game =/

Misschien moet je ook redelijk meer nadenken over je argumenten want ze slaan ook niet echt op iets duidelijk. Als jij durft te beweren dat JaGeX de prioriteit en de autoriteit over de gemiddelde Rs spelers heeft dan ben je fout. JaGeX maakt, wij betalen. Wij niet tevreden dan betalen we niet meer en dan Hello Capitalcrash :). Wij hebben het recht om te whinen aangezien wij betalen voor de shit die jagex ons levert :) Kun je NIEMAND verbieden =D
Ja, en stelt die "Wij" dan het geheel van alle RuneScape-spelers voor? Neen.
Het is niet omdat een paar mensen het een minder goeie update vinden, dat iedereen gaat stoppen met RuneScape.
En JaGex doet echt wel wat ze willen met hun spel. Wij betalen om alleen maar hun spel te spelen, wij betalen niet om zomaar even updates te kiezen. JaGex maakt en onderhoudt (en dat doen ze in MIJN ogen goed), wij spelen met plezier en betalen er eventueel voor.
Stop met whinen renss wij hebben gelijk.
Ty grootmonster voor deze sig je bent pro.
Afbeelding
Agility Nerd is Heet <$



15/02/10 Geheim polygaam huwelijk met Vinci <3
ghosty872
Berichten: 4345
Lid geworden op: zondag 9 december 2007, 14:54

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door ghosty872 »

inderdaad, rems groei een beetje op en denk na...
Afbeelding
Getrouwd met cody 22:51:50-30-9-10
xnewbornxX is zo koooollll! Bedankt voor alles maar weer :D
Gebruikersavatar
SkillingX
Berichten: 835
Lid geworden op: zaterdag 5 december 2009, 21:45
Clan: No clan :x

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door SkillingX »

Ben je echt zo dom om de logica ervan in te zien #-o

WIJ EN WWWIIIJJJJJJJJ spelen het spel. NIEETTTT hun. Dus waarom in hemelsfuckingidkwhat zou jagex in hemelsnaam iets maken dat totaal maar TOTAAL geen nut heeft? Zodat ze het gewoon voor hun eigen kunnen spelen? NEE. Dat is ONLOGISCH. De spelers en dat zijn WIIJJJ hebben het invloed van het spel. Niet totaal maar zonder eender welk spelers zou er geen Rs zijn. Als er een product komt op de markt maken ze toch ook niet hetgeen wat zij willen? Als dat zo is wie zou dat in hemelsnaam kopen? Niemand. Dan heb je geld gestoken in iets dat gewoon verlies maakt. Wat is het nut ervan? NIETS. Dus als JaGeX in hemelsnaam iets wilt maken dan moeten ze daar ook geld in stoppen. Wij en dat zijn nog steeds de spelers zorgen ervoor dat dat geïnvesteerde geld winstgevend was. Is dat zo niet, waarom maakte ze het dan als het voor niets is. En aangezien wij zorgen dat jagex een goed betaald bedrijf blijft hebben wij het toch voor te zeggen wat we willen en wat niet? Wij spelen het spel en niet jagex. Diegene die het betalen spelen het spel en niemand anders. Dus als wij niet tevreden zijn dan mogen we het toch ook voor te zeggen hebben aangezien wij daar tenslotte ons geld in steken, ook =/

Wat jij dus zegt slaat NERGENS op. En wij, ja WIJ, bepalen dus WEL het runescape geheel voor. Aangezien de lucht echt geen rs gaat spelen en dus ook NOOIT zal betalen zal het ook nooit komen in de Community van JaGex dat zij ons dwingen om te betalen voor hun updates. Want zoals ik al zoveel keren heb gezegd: Zonder ons is jagex juist niets. Wij betalen wel om hun spel te spelen, maar houdt de updates daar niet in dan? Elk game content dat Rs bevat in de members wereld wordt voor betaald. Zelfs Free spelers betalen via adverts. Dus wat je zegt slaat nergens op. Wij zijn niet de puppy's die voor jagex werkt. Jagex werkt technisch gezien voor ons aangezien wij hun betalen. En ja: wij betalen om updates uit te kiezen maar dat niet alleen :)
Afbeelding
nainai222
Berichten: 36
Lid geworden op: woensdag 17 februari 2010, 15:59

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door nainai222 »

misschien gewoon ergens anders gaan ruzie maken?????
Het Heelal
Berichten: 1523
Lid geworden op: woensdag 9 januari 2008, 14:34
RS: Het Heelal (OSRS)
Oude naam: Rems Cyril

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door Het Heelal »

SkillingX schreef:Ben je echt zo dom om de logica ervan in te zien #-o

WIJ EN WWWIIIJJJJJJJJ spelen het spel. NIEETTTT hun. Dus waarom in hemelsfuckingidkwhat zou jagex in hemelsnaam iets maken dat totaal maar TOTAAL geen nut heeft? Zodat ze het gewoon voor hun eigen kunnen spelen? NEE. Dat is ONLOGISCH. De spelers en dat zijn WIIJJJ hebben het invloed van het spel. Niet totaal maar zonder eender welk spelers zou er geen Rs zijn. Als er een product komt op de markt maken ze toch ook niet hetgeen wat zij willen? Als dat zo is wie zou dat in hemelsnaam kopen? Niemand. Dan heb je geld gestoken in iets dat gewoon verlies maakt. Wat is het nut ervan? NIETS. Dus als JaGeX in hemelsnaam iets wilt maken dan moeten ze daar ook geld in stoppen. Wij en dat zijn nog steeds de spelers zorgen ervoor dat dat geïnvesteerde geld winstgevend was. Is dat zo niet, waarom maakte ze het dan als het voor niets is. En aangezien wij zorgen dat jagex een goed betaald bedrijf blijft hebben wij het toch voor te zeggen wat we willen en wat niet? Wij spelen het spel en niet jagex. Diegene die het betalen spelen het spel en niemand anders. Dus als wij niet tevreden zijn dan mogen we het toch ook voor te zeggen hebben aangezien wij daar tenslotte ons geld in steken, ook =/

Wat jij dus zegt slaat NERGENS op. En wij, ja WIJ, bepalen dus WEL het runescape geheel voor. Aangezien de lucht echt geen rs gaat spelen en dus ook NOOIT zal betalen zal het ook nooit komen in de Community van JaGex dat zij ons dwingen om te betalen voor hun updates. Want zoals ik al zoveel keren heb gezegd: Zonder ons is jagex juist niets. Wij betalen wel om hun spel te spelen, maar houdt de updates daar niet in dan? Elk game content dat Rs bevat in de members wereld wordt voor betaald. Zelfs Free spelers betalen via adverts. Dus wat je zegt slaat nergens op. Wij zijn niet de puppy's die voor jagex werkt. Jagex werkt technisch gezien voor ons aangezien wij hun betalen. En ja: wij betalen om updates uit te kiezen maar dat niet alleen :)
Ok, ik geef je voor het laatste wel een klein puntje. :oops: Sorry voor de onduidelijkheid van m'n argumenten, maar ik verwoord me misschien niet zo goed, aangezien ik momenteel een beetje pissig ben.

Maar, wie zegt dat "wij" de update slecht vinden?! RuneScape heeft zo'n 7 miljoen actieve spelers. Op het forum van RuneScape zijn er in totaal, zo'n 3000 posts met rants (waarvan er hoogstwaarschijnlijk meerdere mensen gepost hebben).
Dus wat het forum betreft zijn er alvast zo'n 3000 spelers van de 7 miljoen, die echt ontevreden zijn met de update.
Daarnaast zijn er uiteraard nog heel wat mensen ontevreden met de update, maar daarvan hebben we geen officiële cijfers. (wat betreft dat gerucht van 75% van RS, pure bullshit?)

Je hebt gelijk, JaGex luistert wel goed naar onze feedback enzo, en wij kunnen updates suggesteren of feedback geven, en zo de updates grotendeels bepalen, maar toch gebeurt het allemaal met JaGex aan het hoofd.

En wat mij nu op m'n zenuwen werkt, is de manier hoe de feedback gegeven wordt, met z'n allen gaan flamen van "Jagex ruined runescape!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ rants" of samen een kinderachtige riot gaan doen.
Als je wijzer bent, en je met duidelijke argumenten aangeeft, waarom bepaalde updates niet zo handig zijn, heb ik er geen problemen mee, maar van wat hierboven staat word ik echt moe van.

Dit was het zowat maar heb nog niet alles gezegd.

Toegevoegd na 1 minuten:
nainai222 schreef:Misschien gewoon ergens anders gaan ruzie maken?????
Heb je het over deze discussie? Een discussie is niet hetzelfde als een ruzie hoor, tenslotte dient een forum hier o.a. ook voor. ;)
Siimonx schreef:Stop met whinen renss wij hebben gelijk.
Fascinerende argumenten.
De beste 95
Berichten: 3971
Lid geworden op: vrijdag 2 januari 2009, 16:57
RS: Gestopt

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door De beste 95 »

houdt alsjeblieft op en ga niet gvd zeiken bij elke fking update die er komt?!?!?! leer ermee te leven, over 2 weken praten jullie nergens over?!?! duidelijke argumenten waarom je dit vervelend vind? alles is EXACT EXACT EXACT hetzelfde, je ziet telkens alleen 1 cijfertje meer! so what? ga niet net zo erg doen als bij de wildernis update enzo en ga riot's organiseren. jullie zijn echt bezig als een stel kleine kinderen! niemand dwingt jullie dit te spelen! wie dit niet bevalt, ga maar WoW of maple story spelen ofzo
en houdt alsjeblieft je mond over sentimentele dingen over de
"oude rs" je zou nog harder zeiken als rs nooit update, en je nog zat met een 2D game met 8 skills! damn, wat kunnen jullie zeiken. hopelijk is deze post niet meteen een begin van een flamewar, ga ermee naar Jagex en ga daar huilen. als je op dit soort posts serieus in gaat, doe je zielig, ik kan er niks aan veranderen...
(btw, ik speel al sinds het begin van RS. Rs classic, en ik ben voor updates)
Dat ben ik in mijn avatar
DJ_Free-hunterz
Berichten: 1
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 18:07
Clan: mod mark

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door DJ_Free-hunterz »

deze update slaat nergens op.
een kat heefd 9 levens een mens niet!
(op runescape)

Toegevoegd na 2 minuten:
de beste 95 schreef:houdt alsjeblieft op en ga niet *** zeiken bij elke fking update die er komt?!?!?! leer ermee te leven, over 2 weken praten jullie nergens over?!?! duidelijke argumenten waarom je dit vervelend vind? alles is EXACT EXACT EXACT hetzelfde, je ziet telkens alleen 1 cijfertje meer! so what? ga niet net zo erg doen als bij de wildernis update enzo en ga riot's organiseren. jullie zijn echt bezig als een stel kleine kinderen! niemand dwingt jullie dit te spelen! wie dit niet bevalt, ga maar WoW of maple story spelen ofzo
en houdt alsjeblieft je mond over sentimentele dingen over de
"oude rs" je zou nog harder zeiken als rs nooit update, en je nog zat met een 2D game met 8 skills! damn, wat kunnen jullie zeiken. hopelijk is deze post niet meteen een begin van een flamewar, ga ermee naar Jagex en ga daar huilen. als je op dit soort posts serieus in gaat, doe je zielig, ik kan er niks aan veranderen...
(btw, ik speel al sinds het begin van RS. Rs classic, en ik ben voor updates)


je hebt misschien dan wel gelijk (dat vind ik dan) maar waar slaat dan deze update op met die hp level x10
Afbeelding Hardstyle is my life!!!!
J3
Berichten: 1567
Lid geworden op: woensdag 27 juni 2007, 17:45
RS: J3 (p2p)
Clan: Overloaded Xp
Oude naam: Nemg

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door J3 »

Mediochip schreef:^nee, de exp is 10x minder geworden :) dus dat maakt niet uit, anders ben je echt veel te snel 99
jawel want als je vroeger 8.8 hitte hit je nu 88 dus je krijgt die decimaal er wel bij.
dus zal het ongeveer de helft korter duren om str te trainen :)
AfbeeldingAfbeelding
De beste 95
Berichten: 3971
Lid geworden op: vrijdag 2 januari 2009, 16:57
RS: Gestopt

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door De beste 95 »

je hebt Misschien dan wel gelijk (dat vind ik dan) maar waar slaat dan deze update op met die hp level x10
jawel want als je vroeger 8.8 hitte hit je nu 88 dus je krijgt die decimaal er wel bij.
dus zal het ongeveer de helft korter duren om str te trainen
je antwoord. daarom vind ik het ook een goede update, je krijgt toch weer een beetje meer exp, dus geen reden tot janken =;
Dat ben ik in mijn avatar
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door Melanie »

Vele zeggen dat ze met RS gaan stoppen omdat er 1 cijferke meer is dan vroeger :shock:?
Wrs 95% van de mensen die zeggen dat ze gaan stoppen, gaan en zouden nooit met RS kunnen stoppen...
Het Heelal
Berichten: 1523
Lid geworden op: woensdag 9 januari 2008, 14:34
RS: Het Heelal (OSRS)
Oude naam: Rems Cyril

Re: Changes to the Hitpoints Skill

Bericht door Het Heelal »

de beste 95 schreef:houdt alsjeblieft op en ga niet *** zeiken bij elke fking update die er komt?!?!?! leer ermee te leven, over 2 weken praten jullie nergens over?!?! duidelijke argumenten waarom je dit vervelend vind? alles is EXACT EXACT EXACT hetzelfde, je ziet telkens alleen 1 cijfertje meer! so what? ga niet net zo erg doen als bij de wildernis update enzo en ga riot's organiseren. jullie zijn echt bezig als een stel kleine kinderen! niemand dwingt jullie dit te spelen! wie dit niet bevalt, ga maar WoW of maple story spelen ofzo
en houdt alsjeblieft je mond over sentimentele dingen over de
"oude rs" je zou nog harder zeiken als rs nooit update, en je nog zat met een 2D game met 8 skills! damn, wat kunnen jullie zeiken. hopelijk is deze post niet meteen een begin van een flamewar, ga ermee naar Jagex en ga daar huilen. als je op dit soort posts serieus in gaat, doe je zielig, ik kan er niks aan veranderen...
(btw, ik speel al sinds het begin van RS. Rs classic, en ik ben voor updates)
Met jou ben ik het eens. ;)
Plaats reactie