Jagex heeft al lang toegegeven dat het meer op een minigame lijkt dan op een skill:ieuw lvl 3 schreef:ok als he tmaar plezant is kloptNabuko Hond schreef:Wat maakt het nu uit of het een minigame of een skill is, als het maar plezant is.
maar dan moet jagex toegeven da ze fout waren en vn dung een minigame zette want anders moete ze fog , sc , pc
ook skills maken
gf jagex
Source: http://services.runescape.com/m=forum/c ... 9,60760272
Vertaling:"Isn’t Dungeoneering more of a minigame than a skill?"
No, it was always designed to be a skill. We agree that it’s more like a minigame than any other skill, but is that a bad thing?
There are plenty of traditional skills in the game already if you want “typical” content. Over the last few years we have tried to produce skills which are different from the rest of the game (Farming, Construction) and skills which have a big impact on the way you play the rest of the game (Slayer, Summoning). They are not like our older, classic skills.
With Dungeoneering, we have strayed even further from the concept of traditional skills, but we see that as a good design decision. The game NEEDED this sort of skill content, or we wouldn’t have added it.
Really, the “skill” category was the only thing in RS we felt was appropriate for it and we will not be changing this decision.
^^^ Losse vertaling, vergeef me voor mij fouten =P"Is Dungeoneering niet meer een minigame dan een skill?"
Nee, het is altijd bedoeld om een skill te zijn. We zijn akkoord dat het meer op een minigame lijkt dan eender welke andere skill, maar is dat een slecht ding?
Er zijn meer dan genoeg traditionele skills in het spel als je "typische" content wilt hebben. De laatste paar jaren hebben we geprobeerd om skills te produceren die anders zijn dan de rest van het spel (Farming, Construction) en skills die een grotere impact hebben op de manier hoe jij de rest van het spel speelt (Slayer, Summoning). Die zijn niet zoals onze oudere, klassiekere skills.
Met Dungeoneering hebben we geprobeerd om nog verder van het concept van traditionele skills af te gaan, maar wij zien dat als een goede design beslissing. Het spel HAD NOOD aan dit soort van skill content, anders zouden we het nooit geadd hebben.
De "Skill" categorie was het enige in RS waarin we dachten dat Dungeoneering paste, en we gaan deze beslissing niet veranderen.