Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18645
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door Ricc »

wouter man7 schreef:ff over formule van Riccmaster niet iedereen snapt dat of heeft zin om te gaan snappen en kan veel makkelijker

bij eyes of glourphrie questguide op lunagang staan de waarde van alle coins kijk daar voor de waarde en kijk welke 2 kleuren je nodig hebt. als je weet welke 2 kleuren je nodig hebt kijk je welke combenatie mogelijk is om de het goede getal te krijgen

EDIT: de newe soort vorm staat daar alleen niet tussen
Omdat je toevallig dyslexie hebt betekent dat niet dat je alles op een makkelijke manier kunt oplossen. Ik begin namelijk het idee van je te krijgen dat je alles doet op een luie en nonchalante manier met als excuus dat je mentale problemen hebt.

De formule is eigenlijk babytaal en zo simpel is dat. Je kijkt in mijn 'tabel' die ik heb gemaakt en je vult gewoon de getallen in. Simpeler kan niet..
kemps44
Berichten: 33
Lid geworden op: maandag 15 december 2008, 17:30

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door kemps44 »

kun je RC boosten voor quest?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Rastapopulos
Berichten: 177
Lid geworden op: donderdag 12 februari 2009, 19:26
Clan: vice chat
Oude naam: [Y]

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door Rastapopulos »

kemps44 schreef:kun je RC boosten voor quest?
nope, gaat niet.
Rsandee
Berichten: 2209
Lid geworden op: donderdag 30 april 2009, 23:00
RS: Rsandee (p2p)
Clan: Ladies and Heroes
Oude naam: Rayman4321

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door Rsandee »

Niks bijzonders dus, die grafische update. :lol:
flintjoris
Berichten: 1601
Lid geworden op: woensdag 20 december 2006, 15:50

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door flintjoris »

was even puzzelen maar als je eenmaal snap hoe werkt in puzzel makelijk
Bram
Ex-moderator
Berichten: 4176
Lid geworden op: woensdag 30 juli 2008, 22:59

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door Bram »

Riccmaster schreef:
wouter man7 schreef:ff over formule van Riccmaster niet iedereen snapt dat of heeft zin om te gaan snappen en kan veel makkelijker

bij eyes of glourphrie questguide op lunagang staan de waarde van alle coins kijk daar voor de waarde en kijk welke 2 kleuren je nodig hebt. als je weet welke 2 kleuren je nodig hebt kijk je welke combenatie mogelijk is om de het goede getal te krijgen

EDIT: de newe soort vorm staat daar alleen niet tussen
Omdat je toevallig dyslexie hebt betekent dat niet dat je alles op een makkelijke manier kunt oplossen. Ik begin namelijk het idee van je te krijgen dat je alles doet op een luie en nonchalante manier met als excuus dat je mentale problemen hebt.

De formule is eigenlijk babytaal en zo simpel is dat. Je kijkt in mijn 'tabel' die ik heb gemaakt en je vult gewoon de getallen in. Simpeler kan niet..
Lol, waarom gelijk zo'n arrogante reactie? Doe normaal joh.

OT: Die chatfilter lijkt me wel handig, ook al ben ik gestopt.
Het Heelal
Berichten: 1523
Lid geworden op: woensdag 9 januari 2008, 14:34
RS: Het Heelal (OSRS)
Oude naam: Rems Cyril

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door Het Heelal »

Brazima schreef:
Riccmaster schreef:
wouter man7 schreef:ff over formule van Riccmaster niet iedereen snapt dat of heeft zin om te gaan snappen en kan veel makkelijker

bij eyes of glourphrie questguide op lunagang staan de waarde van alle coins kijk daar voor de waarde en kijk welke 2 kleuren je nodig hebt. als je weet welke 2 kleuren je nodig hebt kijk je welke combenatie mogelijk is om de het goede getal te krijgen

EDIT: de newe soort vorm staat daar alleen niet tussen
Omdat je toevallig dyslexie hebt betekent dat niet dat je alles op een makkelijke manier kunt oplossen. Ik begin namelijk het idee van je te krijgen dat je alles doet op een luie en nonchalante manier met als excuus dat je mentale problemen hebt.

De formule is eigenlijk babytaal en zo simpel is dat. Je kijkt in mijn 'tabel' die ik heb gemaakt en je vult gewoon de getallen in. Simpeler kan niet..
Lol, waarom gelijk zo'n arrogante reactie? Doe normaal joh.

OT: Die chatfilter lijkt me wel handig, ook al ben ik gestopt.
Hij heeft wel gelijk. Bovendien is jouw reactie ook relatief arrogant.

Gnomes zien er wel leuk uit! :P
Bram
Ex-moderator
Berichten: 4176
Lid geworden op: woensdag 30 juli 2008, 22:59

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door Bram »

Wouter legt op een bepaalde manier uit hoe het nóg makkelijker kan en vervolgens komt Riccmaster met zo'n slappe reactie waarin hij alleen Wouter zijn "mentale problemen"/dyslexie belachelijk maakt. Is dat nodig? Precies, nee. Riccmaster hoeft niet te denken dat 'ie alles beter weet of meer dan andere is hier.
Rastapopulos
Berichten: 177
Lid geworden op: donderdag 12 februari 2009, 19:26
Clan: vice chat
Oude naam: [Y]

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door Rastapopulos »

rustig jongens, bug is gefixt trouwens (29 magenta)
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18645
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door Ricc »

Brazima schreef:Wouter legt op een bepaalde manier uit hoe het nóg makkelijker kan en vervolgens komt Riccmaster met zo'n slappe reactie waarin hij alleen Wouter zijn "mentale problemen"/dyslexie belachelijk maakt. Is dat nodig? Precies, nee. Riccmaster hoeft niet te denken dat 'ie alles beter weet of meer dan andere is hier.
Ik kan een aantal voorbeelden geven waarin ik duidelijk kan bewijzen dat er een laksheid bij hem optreedt. Alleen doe ik dat voor bepaalde redenen maar liever niet hier.
Verder spreek ik hem aan over het feit dat hij zijn ziekte gebruikt als excuus om luier onder zaken te kunnen komen en ook om te denken dat alles voor hem gedaan wordt.

Misschien als je mijn bericht beter begrepen had, had je je aandacht kunnen focussen op 'Ik begin steeds meer te denken dat..". Ik hoop dat je dan zelf begrijpt dat ik uit meerdere situaties spreek?

Het kon inderdaad makkelijker. Alleen eventjes in mijn opsomming kijken en de nodige getallen in een formule invullen is toch niet echt 'moeilijk' of arbeidsintensief? Dat bedoel ik dus met 'luiheid'. Dat je de formule niet snapt begrijp ik dan wel, maar dat je er geen moeite voor wilt doen om het te snappen is een ander punt. Dat 'niet willen' kwam namelijk ook voor in zijn bericht.

Misschien ook beter de situatie uit een ander oogpunt bekijken voor je mij erop aanspreekt.
Gabber Zaros
Berichten: 956
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 21:48
RS: Gestopt

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door Gabber Zaros »

Riccmaster schreef:
Brazima schreef:Wouter legt op een bepaalde manier uit hoe het nóg makkelijker kan en vervolgens komt Riccmaster met zo'n slappe reactie waarin hij alleen Wouter zijn "mentale problemen"/dyslexie belachelijk maakt. Is dat nodig? Precies, nee. Riccmaster hoeft niet te denken dat 'ie alles beter weet of meer dan andere is hier.
Ik kan een aantal voorbeelden geven waarin ik duidelijk kan bewijzen dat er een laksheid bij hem optreedt. Alleen doe ik dat voor bepaalde redenen maar liever niet hier.
Verder spreek ik hem aan over het feit dat hij zijn ziekte gebruikt als excuus om luier onder zaken te kunnen komen en ook om te denken dat alles voor hem gedaan wordt.

Misschien als je mijn bericht beter begrepen had, had je je aandacht kunnen focussen op 'Ik begin steeds meer te denken dat..". Ik hoop dat je dan zelf begrijpt dat ik uit meerdere situaties spreek?

Het kon inderdaad makkelijker. Alleen eventjes in mijn opsomming kijken en de nodige getallen in een formule invullen is toch niet echt 'moeilijk' of arbeidsintensief? Dat bedoel ik dus met 'luiheid'. Dat je de formule niet snapt begrijp ik dan wel, maar dat je er geen moeite voor wilt doen om het te snappen is een ander punt. Dat 'niet willen' kwam namelijk ook voor in zijn bericht.

Misschien ook beter de situatie uit een ander oogpunt bekijken voor je mij erop aanspreekt.
WTF??? mensen gaan toch liever voor makkelijker en waarom zou ik mijn dyslexie misbruiken en je zegt iets over luiheid waar haal je dat nou weer vandaan? en wat betekent laksheid?
Afbeelding DOWNLOAD NU IN DE APPSTORE!
Afbeelding
lid van: Afbeelding
ik ben dyslectisch ik vind het dus ook moeilijk om met hoofdletters en punten te werken
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door Sherwood689 »

Blijf oude leuker vinden :-$
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door Exoemo »

Rastapopulos schreef:
kemps44 schreef:kun je RC boosten voor quest?
nope, gaat niet.
Gaat wel :)
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door Going4Quests »

Oh en uhm mensen; als er nog enige mensen zijn die zeggen dat Jagex suggesties forum niet leest; dit is hun genadgeslag.

Kijk de Patchnotes:
Wizard Cromperty will no longer wander outside of his house.
Dit had ik in de 1800+ forums voorgesteld als overige suggestie.
2 Weken later; In-Game!

Hiernaast worden mijn suggesties en die van vele anderen ook veel in-game gebracht.
Je moet in de forums geen onzin posten; maar goed opgebouwde ideeën, die nuttig zijn; en iets met zich meebrengen.
Imad Bro
Berichten: 3047
Lid geworden op: zondag 16 december 2007, 16:28
Clan: Ellte
Oude naam: Imad Style

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door Imad Bro »

^^ dat is die man van ardy ( Tasks - Free 120 rune ess) niet van magic guild
dat je dat weet
Quited
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door Going4Quests »

Natuurlijk weet ik dat..
--
Dat van geleende items uit de collectbox kwam ook van mij. :P
Gabber Zaros
Berichten: 956
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 21:48
RS: Gestopt

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door Gabber Zaros »

zou handig als ik met die wizard in ardougne kon praten via npc contact dan haal ik de pure essence tenminste nog eens
Afbeelding DOWNLOAD NU IN DE APPSTORE!
Afbeelding
lid van: Afbeelding
ik ben dyslectisch ik vind het dus ook moeilijk om met hoofdletters en punten te werken
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door feppie64 »

Ik heb nu aan http://www.lunagang.nl/quest/prisoner-of-glouphrie.php een formulier toegevoegd die de benodige puzzelstukjes voor je berekent.
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door Going4Quests »

Nice. :)
loozn
Berichten: 767
Lid geworden op: dinsdag 7 juli 2009, 18:17
RS: Loozn (p2p)

Re: Prisoner of Glouphrie and Gnome Graphical Rework

Bericht door loozn »

Ty feppie, ging een stuk makkelijker met dat ding:D

Quest done met 57 runecrafting==> boosten gaat dus wel. :fluit:
Afbeelding
Plaats reactie