De stronghold of security guide! [lay-out verbeterd!]

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zakdoekdoos
Berichten: 1833
Lid geworden op: vrijdag 7 januari 2011, 12:23

De stronghold of security guide! [lay-out verbeterd!]

Bericht door Zakdoekdoos »

Stronghold of security.
De bedoeling van de stronghold of security is vragen oplossen, althans, dat was het. Het is een grot die je in barbarbian village kan vinden. Eénmaal in de grot zelf, moet je de juiste weg kiezen, en dan door twee deuren gaan. Als je door de eerste deur bent, dan ben je veilig want daar zijn geen monsters. Maar in de rest van de grot wel. Om door de tweede deur te gaan moest je vroeger een vraag oplosen die te maken had met de veiligheid van RuneScape-accounts. Deze zijn later weggehaald vanwege dat te vragen te 'kinderlijk' waren. Maar de grot is niet verdwenen. Je kan er gekleurde schoenen vinden diejemensenweleens ziet dragen. Je kan er in totaal ook 10 000 coins halen, wat ook een goed zakcentje is voor beginnende spelers. Buiten de gekleurde schoenen zijn er ook nog fighting boots. Deze zijn niet zo kleurig, maar hitten als je een laag level bent wel goed met de strength optie als je un-armed bent. Deze hebben ook stats voor het vechten. Verder zijn ze niet zo speciaal. Laten we beginnen! Ga als allereerst naar Barbarbian village (gunnarsgrunn) Ergens in het midden zie je rocks, stenen dus, om te mijnen. Helemaal daartussen, zie je, als je goed kijkt, een ingang van de grot.
Afbeelding
Ga naar binnen via deze ingang. Nu zal je in een donkere grot komen en een nieuw liedje krijgen.
Hieronder zie je een kaartje van hoe je de grot moet 'uitspelen'. De monsters van deze grot zijn
level 5 t.e.m. 27. Goblins van level 5, 11 en 13. Ook zijn er Minotaurs van level 12 en 27, en zijn
er nog eens wolven van level 11! De blauwe lijn is een niet al te gevaarlijk weg om erdoor te komen.
Als je een level 3 bent, zou ik een boog (bow) zonder arrows meenemen. Want als je perongeluk
op een monster klikt, dan zit je te vechten, maar als je een boog zonder pijlen aanhebt, zal je
mannetje die proberen aan te vallen, als je daarop (perongeluk) klikt, maar zal niets doen, omdat
hij geen pijlen heeft. De monsters in deze grot zijn niet agressief, en dus zullen ze jou niet
aanvallen als jij dat niet eerst doet. Vanaf de tweede grot wel, de monsters worden ook gevaarlijker
als je naar de tweede grot gaat en nog gevaarlijker in grot drie en in vier heel gevaarlijk. Dus ik
zou niet twijfelen, ik zeg: Die eerste grot, doen! Ik wens jullie allemaal heel veel plezier in deze
grotten. En hopelijk zal je deze guide handig vinden als dit de eerste keer is dat je de stronghold
of security gaat doen! Als je nog verdere vragen hebt, over deze guide, kan je ze altijd naar mij
PM'en, en ik zal ze zo snel mogelijk beantwoorden! Nja, genoeg getypt, jullie willen het plaatje
zien, denk ik. Hier komt de rest van de guide aan, speciaal voor jou! Veel succes verder!
De eerste grot
Eigenlijk heb ik alle info hierover al gegeven.
Afbeelding
Wow! Je bent op het einde, proficiat! Nu is het tijd voor de tweede grot. Oh, wacht! Open eens die grote kist die je daar ziet. Dan krijg je 2,000 coins (2k) Als je bang
bent deze te verliezen, kan je ze nog altijd op je bank zetten. Als je denkt dat je klaar bent voor de tweede grot, ga dan maar nu de ladder af. Als je niet weet hoe je
de grot uit moet komen, zonder heel die grot weer af te gaan, zal ik het je even zeggen: Je ziet een zwart touw hangen met spijkers.Als je hierop klikt, klimt je poppetje
naar boven. Als je van de bank bent gekomen en je wilt terug naar daar, moet je dat level niet opnieuw doen. Ga de grot in, en dan in de portaal, en hopla! Je bent op
het einde. Dit kan je niet doen als je het level daarvoor nog niet dee, dus dat truckje kan je niet gebruiken. Ook krijg je een nieuwe emoticon!
De tweede grot
In deze grot zijn de monsters wel agressief! Pas dus op, ik zal voor alle veiligheid ook even de combats zeggen: Zombies van level 30, 44 en 53,
Giant rats van level 27, en flesh crawlers van level 28, 35 of 41. Wees op je hoede! Ook hier moet je de blauwe lijn volgen. Veel succes met grot twee!
Afbeelding
Deze keer krijg je 3.000 coins als je op het einde de kist doorzoekt, alleen, het is eerder een grote zak. Nu kan je weer dat ene bank-truckje gebruiken,
of gewoon verdergaan. Ook krijg je weer een nieuwe emoticon. Als je verder gaat, kom je in de derde grot in, die helemaal groen ziet.
De derde grot
Nu worDT (!) het al wat enger, vooral als je level 3 bent, of een ander niet zo hoog combat. Als je weer wilt weten welke monsters, en van welke combats ze zijn,
hier zitten, zal ik het even voor je opsommen: spinnen van level 24 , catablepons van level 49, 64 of 68, giant spiders van level 50 en scorpions van level 59.
Afbeelding
Alweer whoahw! Goed gedaan, als het goed is lees je dit op het moment dat je deze grot hebt afgerond. Ook hier krijg je een Emoticon en wat geld.
De hoeveelheid geld is 5.000 coins. Alles bijeen is 2000+3000+5000=5000+5000=10000=10K. Ik zou dit op mijn bank zetten omdat we nu naar heel gevaarlijke
monsters gaan. Eigenlijk lopen we er maar 5-10 seconden, maar ze hitten wel goed. Neem dus food mee, en zet dat geld op je bank, je krijgt bij de volgende
grot ook geen geld, maar alleen je mooie schoenen. En nog een emoticon. Nu miet je dus in 3 portalen gaan, om weer hier te komen. Meer uitleg over grot 3 hieronder.
De vierde en allerlaatste grot!
Zoals eerder gezegd, neem hier food voor mee als je redelijk laag of een pure (accounts met 1 defence en hoge strength/Ranged en magic levels) bent.
Ook hiervoor heb ik een kaartje en de levels van de monsters die in de grot zitten. De shades zijn als nige niet agressief, dus niet bang zijn als je ze ziet!
Levels van de monsters: skeletten van level 60, 68 en 8. Geesten van level 76 en 77 en Ankou's van level 75, 82 en 86. Heel veel succes iedereen! In de
hele grot zitten wel gevaarlijke monsters, maar met de weg die ik heb aangeduid in het blauw, gaan we maar in één kamer waar monsters zitten,
deze heb ik met drie uitroeptekens gemarkeerd. Zorg ook dat je daar je "run" op aan hebt staan!
Veel geluk iedereen, ook hieronder staat wat info.
Afbeelding
Nu zie je geen kistje, geen zak maar een KOETSJE?! Doorzoek deze en kies je soort van schoenen, ohja ze hebben allebei dezelfde stats!
Geniet ervan! Er is wel nog één dingetje, maar wat dat is , lees je hieronder!
Oke, je bent klaar neem ik aan? Wist je al dat sommige monsters onderdelen van een mooie staf droppen? Hiermee kan je 5 keer naar barbarbian
village (gunnarsgrunn) teleporteren, daarna zal je hem opnieuw moeten maken. Maar welke monsters droppen dit nou? Dat zie je hieronder!
Wat?Word gedropt door?
Skull Rigth HalfMinotaur (Grot Nr. 1)
Skull Left HalfAnkou (Grot Nr. 4)
Bottom of sceptreFlesh crawler (Grot Nr. 2)
Top of sceptreCatablepon (Grot Nr. 3)
Stronghold of player safety
Deze komt later nog, ik werk eraan, maar ik vond het bovenstaande al de moeite waard om online te zetten!
Laatst gewijzigd door Zakdoekdoos op zaterdag 4 juni 2011, 16:14, 4 keer totaal gewijzigd.
Just Pen
Berichten: 883
Lid geworden op: zaterdag 12 februari 2011, 15:36
RS: Gestopt
Oude naam: just pen666

Re: De stronghold of security guide!

Bericht door Just Pen »

7/10 misschien nog plaatje van de skull septre?

Toegevoegd na 38 seconden:

en de naam erbij zetten :P als dat gdn is geef ik je een 9/10.
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: De stronghold of security guide!

Bericht door Travolter »

Opmaak is niet zo mooi :/.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zakdoekdoos
Berichten: 1833
Lid geworden op: vrijdag 7 januari 2011, 12:23

Re: De stronghold of security guide!

Bericht door Zakdoekdoos »

in firefox zag het er wel mooi uit. Maar daar zijn gen pagina instellingen en is dat suppperklein, dus ja.
Jordenn
Berichten: 1120
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 22:36

Re: De stronghold of security guide!

Bericht door Jordenn »

Leuke guide, goede informatie. Alleen kleur de titels even dat staat wat leuker, en haal de uitklaptekst weg anders lijkt het net een hele kleine on afgemaakte guide. :P

8/10.
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: De stronghold of security guide!

Bericht door Slay a Stone »

Op het begin staat de tekst raar, zet dat neer zoals het onderaan ook staat ;) . Je mag ook wel wat meer lay-out en de guide uit de uitklaptags halen.
Je krijgt nu wel een mooie 7 als je dat verbeterd een 7.5 :)
Afbeelding
Just Pen
Berichten: 883
Lid geworden op: zaterdag 12 februari 2011, 15:36
RS: Gestopt
Oude naam: just pen666

Re: De stronghold of security guide!

Bericht door Just Pen »

Misc een andere kleur dan rood? :wub:
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: De stronghold of security guide!

Bericht door Wup »

Stop aub met centreren
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Just Pen
Berichten: 883
Lid geworden op: zaterdag 12 februari 2011, 15:36
RS: Gestopt
Oude naam: just pen666

Re: De stronghold of security guide!

Bericht door Just Pen »

inderdaad.
Plaats reactie