-F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

-F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Bericht door imRobert7 »

F2P Lesser Demon Guide
[/size][/b]
[/i]
Inhoud
1. Inleiding
2. Informatie
3. Inventory
4. Gear
5. Hoe komen we er?
6. Het echte werk
7. Thanks to:
8. Nawoord
1. Inleiding
Dit is mijn derde guide, deze zal gaan over Lesser Demon's voor Free to play(F2P). Ik ga info geven over ze, ga vertellen wat het beste armour is, en hoe je er moet komen. Please Enjoy it!
Hier is nog wat muziek voor tijdens het lezen.
In- of uitklappen • Dirty situation

In- of uitklappen • On the floor

In- of uitklappen • Give me Everything

2. Informatie
Ik ga jullie nu wat info geven over de lesser demon:

Afbeelding

Je ziet dat hij agressief is, dat is handig voor even, want dan kan je even AFK trainen, later gaat dat weg, dan moet je ff wereld hoppen en zijn ze weer agressief. Ze zijn zwak tegen de Silverlight, dat je als beloning krijgt van de Demon Slayer quest, als je de Demon Slayer (nog) niet hebt gedaan, raad ik je een rune wapen aan met slash optie, daar kunnen ze namelijk ook niet goed tegen. Je kan ze ook goed met Magic en Ranged doden. Want voor Ranged heb je paar handige safespots, en Magic kunnen net zoals de andere demon's, niet goed tegen. Maar ik ga alleen het melee-gedeelte doen. Je moet alleen niet al te laag combat hebben, anders kan je niet lekker geld verdienen.
3. Inventory

Zo, die informatie heb je in ieder geval. Nu gaan we naar onze inventory kijken, wat zou er toch in moeten? Dat kom je nu te weten ;) .
Wat heb je nodig:
  • 4 Strength pots
  • Lobsters/tuna's/swordfishes
  • Hatchet (de beste die je kan)
  • Tinderbox
  • Lobster pot/harpoon
  • 30 coins
Ongeveer dit dus:

Afbeelding
4. Gear

Nu je alles hebt, gaan we naar de armour kijken.
Je hebt nodig van onder naar boven:
Helm:Rune full helm(kan je vervangen door een rune helm h1/2/3/4/5), kan je die niet dragen, vervang het dan door het beste wat je kan dragen
Cape:Kies er een uit die je mooi vindt!
Amulet:Amulet of Power(of een Amulet of Strength)
Arrows:Niet nodig, ik bespreek alleen het melee-gedeelte
Sword: Ik raad aan een rune scimitar, voel je vrij om een ander wapen te kiezen dat je fijn vindt! kan je geen rune dragen, vervang het dan door het beste wat je kan dragen.
Platebody: Rune platebody, heb je Dragon Slayer nog niet gedaan? gebruik dan Rune Chainbody. Kan je rune nog niet dragen, vervang dat dan door het beste wat je kan dragen.
Shield: Rune Kiteshield, kan je vervangen door rune sq shield, omdat ie lichter is en dat je dan langer kan rennen, maar wij hoeven niet te rennen, dus een kiteshield.Kan je Rune niet dragen? Vervang dat dan door het beste dat je wel kan dragen.
Platelegs: Rune platelegs, kan je rune nog niet dragen, vervang dat dan door het beste dat je wel kan dragen.
Gloves: Leather gloves
Boots: Fancy/Fighting boots, leather boots.
Ring:Explorer's ring 3, je mag ook 4. Die krijg je na de Achievement Diary van Lumbridge de gemiddelde taken
Ik raad je geen trimmed aan, want dat is te duur, of je moet goed opletten dat je niet dood gaat ;).
Hier een screen van dat armour(Show Equipment en normaal):

Afbeelding

Afbeelding
5. Hoe komen we er?

We gaan naar Karamja om de Lesser Demon's te doden! Ik zal jullie de weg laten zien:
De weg naar Port Sarim je moet via daar naar Karamja(vandaar die 30 coins):

Afbeelding
Legenda:
Blauw: de weg vanaf Varrock: de ene vanaf Beefy Bill's veldje en de ander via Barbarian Village.
Roze: de weg vanaf Lumbridge.
Rood: Daar kom je met cabbage port van explorer's ring 3.
Lichtgroen: de weg van cabbageveldje naar de pier
Geel: De plek waar de kapiteinen en schippers zijn die je naar Karamja brengen voor 30 coins.
De weg van Karamja naar de vulkaan/visspot:

Afbeelding
Legenda:
Donkergroen: de plek waar je uit de boot stapt
Paars: de weg naar de visspot
een stukje paars en Lichtgroen: de weg naar de vulkaan
6.Het echte werk

Nu we zijn aangekomen, ga je voordat je gaat vechten nog even een strength pot drinken, ze drinken maar 1/4 leeg, we nemen 4 pot mee, per pot 4x, je hebt er 4 dus 4x4=16x kan je uit je pots lekker zuipen :bier: . Als je food op is, dan ga je de vulkaan weer uit(neem alleen wel dezelfde in/uitgang, als je de ander neemt, daar bij Elvarg, dan kom je op Crandor uit, en daar moeten wij niet wezen!) Dan kom je weer op Karamja, en ga je naar de fishing spot, wat slim is om te doen, is om te gaan vissen, 1 van je armour stukken uit te doen. Dan vis je je inventory vol, je gaat naar 1 van de 2 bomen op het eiland waar wij zijn, je doet je armour stuk weer aan, je hakt een log. Loopt weer naar de fishingspot en gaat koken. Waarom bij de fishingspot? Je kan toch ook gewoon daar blijven waar je gehakt hebt? Ja, maar als je 1 of meer burnt, kan je nog een keer opnieuw vissen, en dan heb je meer de tijd om naar het vuurtje te lopen. Anders moet je heen en weer lopen en dan moet je weer opnieuw vuurtje maken ;) . Dit is een plaatje van de twee bomen:

Afbeelding

En dan maar lekker vechten he :D

Afbeelding
Thanks to:

Flipo
Voor het nakijken en verbeteren van de lay-out!

siddy00
Voor het maken van de plaatjes in Hoofdstuk 5!
7. Nawoord

Ik vond het erg leuk deze guide te maken. Ik zet er een peiling bij.
Rate or Hate 1/10 :D
Laatst gewijzigd door imRobert7 op vrijdag 19 augustus 2011, 15:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Marni42
Berichten: 2908
Lid geworden op: zondag 22 mei 2011, 11:47
RS: Marni42 (OSRS)
Oude naam: Lieke1999

Re: -F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Bericht door Marni42 »

mooie guide
Afbeelding
Dankje RoyenRoy





Afbeelding
KLIK OP HET PLAATJE OM NAAR MIJN 99 HP GMAULER BLOG TE GAAN.
Afbeelding
http://www.runescape.com/img/main/membe ... ty/8.png?1
Afbeelding
[/uitklappen][/center]
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: -F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Bericht door Hardstyle »

Mooie guide en handig, en ja die flipo is echt awesome met zn guide over hoe maak ik een guide
Flipo
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 24 juni 2011, 20:44

Re: -F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Bericht door Flipo »

lieke1999 schreef:mooie guide
Hoe zou dat nou komen :P?
8/10 :P

Toegevoegd na 7 minuten:
teunpennings schreef:Mooie guide en handig, en ja die flipo is echt awesome met zn guide over hoe maak ik een guide
Uhm. Bedankt :P..
Deze keer was het niet zo zeer dat mijn guide heeft geholpen, maar dat ik heb geholpen haha :P. Als mensen willen dat ik hun ook help met guide dat kan hoor :)
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: -F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Bericht door imRobert7 »

Nog maals bedankt voor het helpen, Flipo. De volgende keer doe ik het zelf, want dat is nice om te kunnen :D


Lieke, de lay-out of de inhoud :P
H1dd3
Berichten: 17
Lid geworden op: maandag 1 maart 2010, 17:07
RS: AlfaPlox (f2p)
Clan: VICE

Re: -F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Bericht door H1dd3 »

Mooie guide 9/10, ik zocht al een tijdje naar een goede guide voor lesser demons, alleen mis ik een droplijst waarin ook duidelijk wordt welke drops je moet pakken, als je die hebt is het 10/10 :D/
In- of uitklappen •
Afbeelding
In- of uitklappen •
Afbeelding

imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: -F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Bericht door imRobert7 »

H1dd3 schreef:Mooie guide 9/10, ik zocht al een tijdje naar een goede guide voor lesser demons, alleen mis ik een droplijst waarin ook duidelijk wordt welke drops je moet pakken, als je die hebt is het 10/10 :D/
Die heb ik er niet bij gezet, omdat je zelf mag weten wat je op pakt. Of bedoel je een lijst waarin ik AANRAAD welke je moet oppakken?
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: -F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Bericht door Lynch »

iRobert schreef:
H1dd3 schreef:Mooie guide 9/10, ik zocht al een tijdje naar een goede guide voor lesser demons, alleen mis ik een droplijst waarin ook duidelijk wordt welke drops je moet pakken, als je die hebt is het 10/10 :D/
Die heb ik er niet bij gezet, omdat je zelf mag weten wat je op pakt. Of bedoel je een lijst waarin ik AANRAAD welke je moet oppakken?
Zou ik wel doen, is heel handig.
Goede guide 7.8
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: -F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Bericht door Tristan »

Ik vind de kaart niet echt mooi gemaakt, probeer stippen ipv strepen.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
H1dd3
Berichten: 17
Lid geworden op: maandag 1 maart 2010, 17:07
RS: AlfaPlox (f2p)
Clan: VICE

Re: -F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Bericht door H1dd3 »

ik bedoel inderdaad een tabel waarin je aanraadt om op te pakken, dat kan namelijk erg handig zijn

PS: waarschijnlijk ga ik deze guide nog niet gebruiken, eerst ff rc tot 50 trainen en geld verdienen met great orb project
In- of uitklappen •
Afbeelding
In- of uitklappen •
Afbeelding

imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: -F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Bericht door imRobert7 »

Wertoo4 schreef:Ik vind de kaart niet echt mooi gemaakt, probeer stippen ipv strepen.
Sorry, maar dat probeerde ik al bij het begin van de guide, maar die stippen wilden niet echt lukken. :( Sorry.

Maar die tabel zal ik wel een keer maken ;)
Laatst gewijzigd door imRobert7 op zondag 21 augustus 2011, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: -F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Bericht door Siddy00 »

iRobert schreef: Sorry, maar dat probeerde ik al bij het begin van de guide, maar die stippen wilden niet echt lukken. :( Sorry.
Je kan ook deze gebruiken ^_^
In- of uitklappen • Kaart 1
Afbeelding
In- of uitklappen • Kaart 2
Afbeelding
Edit: ik werk trouwens in GIMP, niet Paint, maar voor de stippen gebruik ik gewoon het penseel, een redelijke cirkel, en dan gewoon 1 klikje (je ziet hier en daar dat ik wat uitgeschoten ben) :D
Afbeelding
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: -F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Bericht door imRobert7 »

siddy00 schreef:
iRobert schreef: Sorry, maar dat probeerde ik al bij het begin van de guide, maar die stippen wilden niet echt lukken. :( Sorry.
Je kan ook deze gebruiken ^_^
In- of uitklappen • Kaart 1
Afbeelding
In- of uitklappen • Kaart 2
Afbeelding
Edit: ik werk trouwens in GIMP, niet Paint, maar voor de stippen gebruik ik gewoon het penseel, een redelijke cirkel, en dan gewoon 1 klikje (je ziet hier en daar dat ik wat uitgeschoten ben) :D
Ty ik zal je bij Thank to zetten :D
Denteis
Berichten: 374
Lid geworden op: zondag 16 maart 2008, 9:38
Oude naam: Zammy doder

Re: -F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Bericht door Denteis »

Ziet er mooi uit! 9/10 :)
Afbeelding
Cooking cape = 15-7-2011
Fletching cape = 24-6-2012

Klik aub hierop, is voor runetrack! Ik heb er 10 nodig :) Bedankt
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: -F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Bericht door imRobert7 »

Thanks :D
Gebruikersavatar
ludo813
Berichten: 118
Lid geworden op: maandag 20 december 2010, 19:54
RS: ludo813 (f2p)

Re: -F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Bericht door ludo813 »

je kan bij gloves toevoegen de gauntlets van F.O.G.
en boven op de vulkaan staan dead trees die je gelijk kan hakke als je uit de vulkaan komt
ook is het miss handig om impetous urns mee te neme voor extra pray xp
joso
Berichten: 115
Lid geworden op: dinsdag 6 april 2010, 15:43

Re: -F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Bericht door joso »

Ik weet dat diegene boven me het zei, maar:
-doe FOG gloves erbij, dat geeft 10+ in elke melee def bonus
(en dan nu wat eigen tips):
-gebruik anchovy pizzas, die zijn goedkoop atm, en ze healen meer, dus je kunt langer blijven
-voor degenen met een redelijk dungeoneering level: gebruik gravite rapier. Ik heb hem getest, je krijgt ong. 20 kills meer per uur
-(als je heel goed bent) ga prayer flashen, dat scheelt een BOEL food als je redelijk goed erin bent. alleen sinds die zinloze update van jagex wordt prayer flashen heel lastig, maar het is nog steeds mogelijk.
-Gebruik prayer urns, ze 'pakken' automatisch de ashes op, dus je hebt veel meer prayer exp zonder er iets voor te hoeven doen!
-Gebruik als je een nóg beter dungeoneering level hebt de G2H als KO wapen voor de lasser demons. Als je rond 70 cb bent met gemiddelde stats kun je rekenen op zo'n 150/200 hit op de demon. Je moet wel crush gebruiken!

DISCLAIMER:
Ik ga deze manieren nog even zelf uittesten (allemal tegelijk) om dan de kills per uur te berekenen! Mijn schatting nu: 70 kills meer in totaal.
likeanirvana
Berichten: 151
Lid geworden op: zaterdag 29 augustus 2009, 10:37
RS: gr reaper (f2p)
Oude naam: rdbeardfrank

Re: -F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Bericht door likeanirvana »

^precies ^

verder er staan ook nog dead tree's op de vulkaan die kan je ook omhakken

mooie guide hoor 7.5/10
groetjes Frank
Afbeelding
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: -F2P- Lesser Demon Guide -F2P

Bericht door imRobert7 »

Het kan trouwens even duren voordat ik het aanpas, want ik ben gestopt met RS :P Ik zag het alleen toevallig in mijn concepten staan, en Flipo gevraagd voor Layout en nog een paar dingen veranderd ;)
Plaats reactie