Clan Citadel - Nieuwe Landschappen

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Clan Citadel - Nieuwe Landschappen

Bericht door Sir Fire181 »

Het leek me leuk om eens iets anders te hebben dan alleen maar gras en bomen. Daarom heb ik 2 nieuwe dingen bedacht.

Snowy Landscape:

Sneeuwig Landschap. Typisch iets voor nu, tijdens Kerstmis of de winter. Er ligt dan sneeuw over het gras en op de bomen, struiken en veel meer. Lekker warm in de Keep genieten van het landschap. Het zal ook sneeuwen en je kunt er sneeuwpoppen maken en sneeuwbalgevechten doen. Hieronder een plaatje en eisen.

Eisen: Tier 3
Afbeelding

Desecrated Landscape:

Verlaten Landschap. Als je dit hebt zal alles donker zijn. Er hangt een enge sfeer. Het gras is donkerder dan normaal en er is een steen pad. Daarnaast staan er liggen er dode bomen langs de kanten. Er zal ook een kleine storm woeden met onweer en bliksem. Je kunt dan ook toepasselijk enge emotes doen. Zoals Evil Laugh, Storm en Trick. Plaatje en eisen staan hieronder.

Eisen: Tier 6
Afbeelding
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Naast deze 2 nieuwe landschappen lijkt het me ook leuk om nog iets extra er aan toe te voegen.

Je kan je Citadel in overdag en nacht veranderen. Ik zat er aan te denken om ook nog een schemering bij te zetten. Bepaalde kenmerken van schemering die je zult zien:
  • - Ondergaande zon
    - Donkere paden
    - Slapende dieren
    - Krekelgeluiden
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Einde suggestie
Afbeelding Afbeelding
Gnome
Berichten: 618
Lid geworden op: woensdag 22 september 2010, 19:04
RS: Magic Mike (p2p)
Clan: Virtuous
Oude naam: redbullplane

Re: Clan Citadel - Nieuwe Landschappen

Bericht door Gnome »

Leuk idee, dit mag er van mij echt wel komen!
Afbeelding
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: Clan Citadel - Nieuwe Landschappen

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Bij clan informatie heb je de "main" tijd van de clan. Waarom gewoon niet de citadel dag en nacht cycli geven die mee gaan met die tijd?
Bijvoorbeeld als het 21:00 uur is, is het in de citadel donker.
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Clan Citadel - Nieuwe Landschappen

Bericht door Sir Fire181 »

Mister Qlown schreef:Bij clan informatie heb je de "main" tijd van de clan. Waarom gewoon niet de citadel dag en nacht cycli geven die mee gaan met die tijd?
Bijvoorbeeld als het 21:00 uur is, is het in de citadel donker.
Ik vind eigenlijk dat dat gewoon eigen mening is. Het kan namelijk voor sommige mensen heel irritant zijn. Voor mij niet ieder geval. Maar stel dat.

Daarom vind ik dat je dat apart kan regelen.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Clan Citadel - Nieuwe Landschappen

Bericht door Shadow Blast »

Ik denk niet dat veel mensen die van tier 6 zouden nemen eerlijk gezegd, maar die sneeuw is wel tof :D
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Clan Citadel - Nieuwe Landschappen

Bericht door Sir Fire181 »

Shadow Blast schreef:Ik denk niet dat veel mensen die van tier 6 zouden nemen eerlijk gezegd, maar die sneeuw is wel tof :D
Ligt eraan wat mensen leuk vinden.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Dimitri00111
Berichten: 129
Lid geworden op: woensdag 3 oktober 2012, 14:18

Re: Clan Citadel - Nieuwe Landschappen

Bericht door Dimitri00111 »

Goed idee!
Ik heb een vorm van Autisme. Daarom stel ik altijd veel vragen hier op Lunagang. Mijn excuus hiervoor.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Clan Citadel - Nieuwe Landschappen

Bericht door Slay a Stone »

Geef het ook wat koste, bv een nieuwe plot (Farming?) waar je zulke dingen mee kunt maken :P
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Clan Citadel - Nieuwe Landschappen

Bericht door Mystery »

De suggestie is al vrij oud he, hij is gebumpt. Echter kan, als de maker zin heeft, het wel wat worden.
Plaats reactie