Draadloos netwerk beveiligings guide

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Arbiter
Berichten: 2075
Lid geworden op: dinsdag 26 oktober 2010, 8:43
RS: Ome Toon (f2p)
Clan: Xtarte Tatin
Oude naam: Hanibal392

Re: Draadloos netwerk beveiligings guide

Bericht door Arbiter »

imRobert schreef: Wilde het gisteren posten, maar had geen zin: de meeste mensen hebben hun draadloos internet wel beveiligd. Niet alle mensen zijn zo dom om het onbeveiligd te laten ;)
Nou, dat weet ik net zo net nog niet. Als ik hier met 'n programmaatje ga scannen, kom ik hier al 2 - 3 onbeveiligde draadloze netwerken tegen. Dus redelijk veel mensen laten het onbeveiligd. Kijk dit filmpje maar eens:
Zit je met ´n computer probleem, maar je kan het zelf niet oplossen? Stuur me een pb en dan zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen via TeamViewer.

Heb je een onbeveiligd draadloos netwerk, maar je wilt hem beveiligen? Of heb je problemen met het beveiligen van je draadloos netwerk? Volg dan mijn guide door op deze link te klikken!

http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 7&t=245249

Afbeelding
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: Draadloos netwerk beveiligings guide

Bericht door imRobert7 »

Da's wel veel, maar dat is Den Haag :P
Arbiter
Berichten: 2075
Lid geworden op: dinsdag 26 oktober 2010, 8:43
RS: Ome Toon (f2p)
Clan: Xtarte Tatin
Oude naam: Hanibal392

Re: Draadloos netwerk beveiligings guide

Bericht door Arbiter »

Mensen: eventuele tip's en verbeteringen zijn en blijven uiteraard altijd welkom! Aarzel niet, want deze guide kan nog veel beter worden. Daar ben ik van overtuigd. :)


Laatst omhoog gehaald door Arbiter op maandag 4 juni 2012, 16:09.
Zit je met ´n computer probleem, maar je kan het zelf niet oplossen? Stuur me een pb en dan zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen via TeamViewer.

Heb je een onbeveiligd draadloos netwerk, maar je wilt hem beveiligen? Of heb je problemen met het beveiligen van je draadloos netwerk? Volg dan mijn guide door op deze link te klikken!

http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 7&t=245249

Afbeelding
Plaats reactie