RuneScape Flipping Guide [Video]

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sticker
Berichten: 1286
Lid geworden op: donderdag 28 juni 2012, 22:51

RuneScape Flipping Guide [Video]

Bericht door Sticker »

RuneScape Flipping Guide

Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: RuneScape Flipping Guide [Video]

Bericht door Burn the Sof »

Lijkt me geen goed idee als je dure items gaat flippen. 8-[
Afbeelding
Rallim
Berichten: 1189
Lid geworden op: woensdag 6 februari 2008, 14:38
RS: Raddallin (p2p)
Oude naam: b a 1 0 0
Contacteer:

Re: RuneScape Flipping Guide [Video]

Bericht door Rallim »

Marky 3100 schreef: Lijkt me geen goed idee als je dure items gaat flippen. 8-[
inderdaad volgens mij is het hele idee van flippen om een enorme bunch van één voorwerp te kopen en deze met een kleine winst per stuk te verkopen maar toch veel winst maken door de grote hoeveelheid..
Vyrelords Combat Training (Melee/Ranged) | SSD Guide
~Proud owner of Certificate of Proficiency in English (CPE)~
Afbeelding
ookevinoo
Berichten: 108
Lid geworden op: zondag 28 juni 2009, 20:35
Clan: geen

Re: RuneScape Flipping Guide [Video]

Bericht door ookevinoo »

Rallim schreef:
Marky 3100 schreef: Lijkt me geen goed idee als je dure items gaat flippen. 8-[
inderdaad volgens mij is het hele idee van flippen om een enorme bunch van één voorwerp te kopen en deze met een kleine winst per stuk te verkopen maar toch veel winst maken door de grote hoeveelheid..
Voorbeeld : Adamant bar

Inkoop : 2991 gp each
verkoop: 2999 gp each

hoeveelheid : 1k
9k winst, in korte tijd, short-flip

wat hij meer bedoelt is long-flip.

en et blijft natuurlijk aan je budget liggen, als je 1b hebt lijkt et weinig he xD
Afbeelding
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: RuneScape Flipping Guide [Video]

Bericht door Burn the Sof »

Jullie snappen niet wat ik bedoel met duur volgens mij. Ga bandos op die manier flippen je maakt geheid verlies hoor :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sticker
Berichten: 1286
Lid geworden op: donderdag 28 juni 2012, 22:51

Re: RuneScape Flipping Guide [Video]

Bericht door Sticker »

Marky 3100 schreef: Jullie snappen niet wat ik bedoel met duur volgens mij. Ga bandos op die manier flippen je maakt geheid verlies hoor :(
Nope, je kan met short-flipping geen verlies maken. Alleen als je ongeduldig bent en dingen voor lager gaat verkopen.
Captain Jozz
Berichten: 232
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 12:56
RS: Captain Jozz (p2p)
Clan: Skillin Peeps
Oude naam: born2be good

Re: RuneScape Flipping Guide [Video]

Bericht door Captain Jozz »

Marky 3100 schreef: Jullie snappen niet wat ik bedoel met duur volgens mij. Ga bandos op die manier flippen je maakt geheid verlies hoor :(
En wat betreft die hele heisa rond dure items, ikzelf ben juist een voorstander van het flippen van dure items. Een duur item als bandos wordt heel wat minder gekocht/verkocht als bijvoorbeeld een adamant bar en dus heb je ook een grotere kans dat de prijzen gedurende je flip ongeveer gelijk blijven.
Sticker schreef:
Marky 3100 schreef: Jullie snappen niet wat ik bedoel met duur volgens mij. Ga bandos op die manier flippen je maakt geheid verlies hoor :(
Nope, je kan met short-flipping geen verlies maken. Alleen als je ongeduldig bent en dingen voor lager gaat verkopen.
Dat klopt dan ook weer niet helemaal, je markt kan steeds veranderen waardoor je eens zo goede flip uiteindelijk eerder een flop wordt.

Wat betreft de guide zelf

- Is dit een oude guide? Onlangs is de 4u limiet namelijk gewijzigd, als je de prijs test met 1 whip kan je er daarna nog maar 9 kopen. Die whip terug verkopen zorgt er niet meer voor dat je er terug 10 kan kopen

- Op zich legt de guide uit wat flippen is, maar ik vind het persoonlijk wel een beetje heel basis.. Als je een guide maakt, zou ik er altijd voor proberen te zorgen dat je iets in die guide vertelt wat nog niet alom geweten is.


Laatst omhoog gehaald door Sticker op woensdag 15 augustus 2012, 9:59.
Afbeelding
Plaats reactie