^-> 250-450K Ranged XP / uur in de Ape Atoll dungeon <-^

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: ^-> 250-450K Ranged XP / uur in de Ape Atoll dungeon <-^

Bericht door Aaron »

Kweet Vaniks schreef: 8/10 Np.
Kijk, dat is beter, thx! :)
Imupsided0wn schreef: 7/10
Als je iets rijker bent, use overloads en het is ook beter om Archer's ring te gebruiken en maybe dwarf cannon? Ik haalde met overloads, archers ring en glaivens 650k xp/h op lvl 97.
Ja, het is zeker een mogelijkheid om overloads te gebruiken, dan neem je gewoon net zo veel renewals als overloads en daar wat ppots bij. Een dwarf cannon lijkt me niet verstandig omdat dat wel écht heel duur wordt. Armour is natuurlijk aan te passen naar eigen keuze, dankjewel!
Afbeelding
Royboy 16
Berichten: 29
Lid geworden op: zondag 10 januari 2010, 10:55
RS: Royboy16 (p2p)
Clan: RDC#1

Re: ^-> 250-450K Ranged XP / uur in de Ape Atoll dungeon <-^

Bericht door Royboy 16 »

Ziet er erg netjes uit, paar kleine foutjes;
Een red chinchompa zal alle monsters raken binnen een oppervlakte van 3×3 hokjes
Er is een maximaal aantal monsters dat tegelijk geraakt kan worden.


Er staat bij de monster info dat het handige is dat ze altijd agressief blijven (wat niet zo is), verder op staat er dat als de monkeys niet meer agressief zijn, je even weg moet lopen.

Voor de rest misschien iets meer duidelijke plaatjes over de spot waar je precies staat zodat je niet word geraakt door vallende stenen?

Ik heb trouwens in 20k chins ook nog nooit een spin ticket gehad, weet je zeker dat ze die droppen?

Ape toll tele kost bij mij ook maar 1 banaan in plaats van 2.

Toegevoegd na 1 uur en 17 minuten:

Mocht je nog een pure setup zoeken, ik gebruik dit met 43 prayer en protect melee met 10% range aan ;)

Afbeelding
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: ^-> 250-450K Ranged XP / uur in de Ape Atoll dungeon <-^

Bericht door Aaron »

Royboy 16 schreef: Ziet er erg netjes uit, paar kleine foutjes;
Een red chinchompa zal alle monsters raken binnen een oppervlakte van 3×3 hokjes
Er is een maximaal aantal monsters dat tegelijk geraakt kan worden.
Klopt, dat zijn er 9, maar als er geen 9 zijn zal deze wel in een vierkant van 3×3 raken ;)
Zal het er even bijzetten



Er staat bij de monster info dat het handige is dat ze altijd agressief blijven (wat niet zo is), verder op staat er dat als de monkeys niet meer agressief zijn, je even weg moet lopen.

Inderdaad, even aanpassen!

Voor de rest misschien iets meer duidelijke plaatjes over de spot waar je precies staat zodat je niet word geraakt door vallende stenen?

Op het kaartje staan de rotsen boven de grot aangegeven waar je veilig bent voor vallende rotsen, aan de kant van de grot ben je er ook veilig tegen. (Ik weet niet zeker of dit op álle plekken langs de rand is.) Ik ben ondertussen allang 99 ranged en chin niet meer... sorry

Ik heb trouwens in 20k chins ook nog nooit een spin ticket gehad, weet je zeker dat ze die droppen?

Ja, heb er zelf een gehad, en het staat ook op luna.

Ape toll tele kost bij mij ook maar 1 banaan in plaats van 2.

foutje!

Toegevoegd na 1 uur en 17 minuten:

Mocht je nog een pure setup zoeken, ik gebruik dit met 43 prayer en protect melee met 10% range aan ;)
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Ik zal deze erbij zetten tussen tags, ik zet er wel jouw naam bij, zodat mensen jou kunnen PM'en als ze vragen hebben over pure-chinnen als je het niet erg vind. :D
dankjewel! :D
Afbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: ^-> 250-450K Ranged XP / uur in de Ape Atoll dungeon <-^

Bericht door Kweet Vaniks »

die spin ticket kan je echt ontkrachten 35K chins geen gehad, 85-99Ranged.. Noty
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: ^-> 250-450K Ranged XP / uur in de Ape Atoll dungeon <-^

Bericht door Aaron »

Kweet Vaniks schreef: die spin ticket kan je echt ontkrachten 35K chins geen gehad, 85-99Ranged.. Noty
Ik heb er 1 gehad in 94-99 ranged.. misschien zijn ze of heel rare of ik herinner me het fout. Het staat bovendien wel op luna.. misschien is dat fout dan.

Toegevoegd na 3 minuten:

heb gecheckt bij andere sites, no spin ticket :P thx
Afbeelding
Thagansta
Berichten: 2
Lid geworden op: zondag 16 september 2012, 17:40

Re: ^-> 250-450K Ranged XP / uur in de Ape Atoll dungeon <-^

Bericht door Thagansta »

Goede guide, alleen doe ik hem in mage.
In principe alles hetzelfde, alleen de range dingen zoals range pots vervang ik door magic pots. Ik gebruik blood burst dus dat gaat ook lekker. Met sacred clay spullen kreeg ik 1 keertje 970 xp. Erg veel dus in 1 spell
ThaTerror
Berichten: 2934
Lid geworden op: vrijdag 27 maart 2009, 21:07
RS: 0f Puppets (p2p)
Clan: TKE

Re: Skeletons chinnen in de Ape Atoll dungeon

Bericht door ThaTerror »

Ranged ammy?
This is the end. Beautiful friend . This is the end My only friend, the end....
Of our elaborate plans, the end. Of everything that stands, the end No safety or surprise, the end. I'll never look into your eyes...again
Can you picture what will be . So limitless and free. Desperately in need...of some...stranger's hand. In a...desperate land
Afbeelding
Plaats reactie