Het grote mobieltjes en tablets topic!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!

Vingerafdrukscanner op je smartphone

Ja, lijkt me super handig!
22
30%
Nee, ik vind het niet nodig dat mijn vingerafdruk overal bekend is.
51
70%
 
Totaal aantal stemmen: 73

Lex W
Berichten: 451
Lid geworden op: vrijdag 9 september 2011, 19:27
RS: Lex W (p2p)
Clan: Ceecs clan
Oude naam: Lexxy

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door Lex W »

mutn10 schreef: Tussen de Galaxy S3 en de iPhone 4 (en zelfs 4S imo) wint de Galaxy sowieso qua specs, snelheid en al de rest :D
De iPhone 4S is een "verbeterde" versie van de 4. Hij heeft een betere processor, meer RAM geheugen, 8MP camera in plaats van 5MP en nog wat andere zaken.
Het gaat dus meer om OS. iOS is gemakkelijk en simpel, Android is veel meer aanpasbaar naar je eigen zin. Hangt er maar van af wat je leuk vindt.
Bedankt voor je antwoord! Maar als ik voor de Samsung Galaxy S3 ga, dan zijn er nog een hoop abonnementen waar ik tussen kan kiezen...
Zoals ik zei bel en sms ik erg weinig en gebruik ik rond de 500MB aan internet. Ik heb op de site van Vodafone gekeken naar een abonnement en zag de volgende 2:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Ik weet niet of de eerste kan (zie het rode kader). Mijn budget ligt eigenlijk rond de 30 euro per maand... Wie weet waar ik een goede abonnement kan vinden en welke provider goed en goedkoop is?
Alvast bedankt! 8-[
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door Superheat »

Waarom wil je een telefoon gecombineert met een abonnement, als ik het vragen mag? Zeker met zulke specifieke eisen (weinig belminuten/sms, precies aantal MB's) ben je denk ik een stuk goedkoper uit met een los toestel en abonnement :)
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Lex W
Berichten: 451
Lid geworden op: vrijdag 9 september 2011, 19:27
RS: Lex W (p2p)
Clan: Ceecs clan
Oude naam: Lexxy

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door Lex W »

Superheat schreef: Waarom wil je een telefoon gecombineert met een abonnement, als ik het vragen mag? Zeker met zulke specifieke eisen (weinig belminuten/sms, precies aantal MB's) ben je denk ik een stuk goedkoper uit met een los toestel en abonnement :)
Ik heb er niet zo heel erg veel verstand van (als jullie het nog niet door hadden 8-[ ) maar eigenlijk maakt het me niet veel uit...
Ik denk dat ik wel voor de Samsung Galaxy S3 ga en 500MB internet nodig heb, een idee waar ik dit goedkoop voor elkaar krijg? En hoe zal het dan zitten met bellen en sms'en als het toch is nodig is?
Heey Im Back
Berichten: 10001
Lid geworden op: maandag 12 maart 2007, 18:27
RS: Heey Im Back (OSRS)
Clan: <3

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door Heey Im Back »

Prijs van S3 is ong 350 nu, bij simyo kan je voor 12-13 euro een prima abbo samenstellen.
Afbeelding
Lex W
Berichten: 451
Lid geworden op: vrijdag 9 september 2011, 19:27
RS: Lex W (p2p)
Clan: Ceecs clan
Oude naam: Lexxy

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door Lex W »

Heey Im Back schreef: Prijs van S3 is ong 350 nu, bij simyo kan je voor 12-13 euro een prima abbo samenstellen.
Bedankt voor je antwoord! Ik heb gelijk gekeken bij Simyo en heb het volgende gemaakt:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Mijn vragen zijn dan nog...
Is Simyo goed? En werkt het internet goed en is alles veilig. Ik heb nog nooit eerder van Simyo gehoord. (:roll: )
Kan ik ook ergens anders (bijvoorbeeld bij Vodafone een Samsung S4 kopen en dan dit abonnement erop zetten?) En hoe duur zou dit dan zijn?

Alvast bedankt! O:)
Heey Im Back
Berichten: 10001
Lid geworden op: maandag 12 maart 2007, 18:27
RS: Heey Im Back (OSRS)
Clan: <3

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door Heey Im Back »

Heb precies hetzelfde abonnement, gewoon betrouwbare provider en maakt gebruik van het KPN netwerk. Heb eigenlijk overal goed bereik en nooit ergens last van.
Nadeel kan wel zijn dat de downloadsnelheid maar 2mbs is, alhoewel ik daar persoonlijk niet veel van merk...
Afbeelding
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door Megareus12 »

Simyo :wub:

Al zit ik nu tijdelijk op T-Mobile USA. Dat is veel minder...
Thiesje2
Ex-clanmoderator
Berichten: 3951
Lid geworden op: maandag 21 april 2008, 23:29
RS: Gestopt

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door Thiesje2 »

Ik heb ook een 13 euro abbo bij Simyo, de downloadsnelheid is niet om over naar huis te schrijven. Ik merk wel t.o.v. mijn vorige T-Mobile abbo dat internet stukken trager is.
Animum debes mutare, non caelum.
Afbeelding
Schei-, natuur- of wiskundig gerelateerde vragen? Vreesch niet mij te PM'en.
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door mutn10 »

Misschien het verkeerde topic, maar moet ik bij de eerste charge va' mijn tablet rekening houden met een bepaalde duur ofzo of mag ik hem gewoon weer gaan gebruiken als hij vol is?
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Denikids
Berichten: 8138
Lid geworden op: zaterdag 10 maart 2007, 8:34
Clan: dragonforce end

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door Denikids »

mutn10 schreef: Misschien het verkeerde topic, maar moet ik bij de eerste charge va' mijn tablet rekening houden met een bepaalde duur ofzo of mag ik hem gewoon weer gaan gebruiken als hij vol is?
Zowel mijn telefoon als tablet gewoon gaan gebruiken nadat ze vol waren. Is geen probleem :)
Het is wel het beste om hem de eerste 2-3x helemaal leeg te laten lopen voor je ze aan de lader hangt. Echter dit met mijn laatste nieuwe telefoon ook niet gedaan en nergens last van. Dus wellicht is die techniek ook al achterhaald.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik typ, niet voor wat jij begrijpt uit mijn woorden.


Afbeelding
Denikids
Berichten: 8138
Lid geworden op: zaterdag 10 maart 2007, 8:34
Clan: dragonforce end

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door Denikids »

Ik zou me er eigenlijk weer eens in moeten verdiepen.. De accu technologieën zijn erg lang geleden voor me.. Zag er laatst nog een leuk artikel over op Tweakers maar zelfs hier nog niet de tijd voor genomen..
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik typ, niet voor wat jij begrijpt uit mijn woorden.


Afbeelding
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door Megareus12 »

Tweakers is een waardeloze site voor alles wat geen oppervlakkige en kant-en-klare PR-berichten zijn. Die achtergrondartikelen stellen niks voor.

Lang leve Anandtech.
Pureke str
Berichten: 1747
Lid geworden op: donderdag 9 april 2009, 17:48
RS: FrisianPride (OSRS)
Clan: Geen.

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door Pureke str »

Hey,

Ik wil graag een smartphone van rond de €150.
Wat ik er vooral mee wil doen is dingen zoals Yt,Twitter. Wifi moet er natuurlijk bijzitten.
Ik wil er ook een aantal leuke apps op kunnen doen, zoals spelletjes en whatsapp etc.

Weten jullie eentje voor een degelijke prijs?

In ieder geval niet :

- Blackberry
- LG Optimus l5 ( had ik veel slechte reviews over gelezen )

Bvd.
Afbeelding
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door Megareus12 »

Lumia 520.
Pureke str
Berichten: 1747
Lid geworden op: donderdag 9 april 2009, 17:48
RS: FrisianPride (OSRS)
Clan: Geen.

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door Pureke str »

Oh, ik was vergeten te zeggen dat t wel android moet zijn, geen windows 8 :p
Afbeelding
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door mutn10 »

Reden? WP8 is in die prijsklasse het beste wat je kunt krijgen...
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Jimmy
Berichten: 1876
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 12:07
Oude naam: Jimmytje

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door Jimmy »

Pureke str schreef: Oh, ik was vergeten te zeggen dat t wel android moet zijn, geen windows 8 :p
Als het perse Android moet zijn, ga je niet beter dan een Sony Xperia Tipo krijgen vrees ik
''When does a man die? When he is hit by a bullet? No! When he suffers a disease? No! When he ate a soup made out of a poisonous mushroom? No! A man dies when he is forgotten!''
Denikids
Berichten: 8138
Lid geworden op: zaterdag 10 maart 2007, 8:34
Clan: dragonforce end

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door Denikids »

Vind WP8 juist heerlijk werken, zeker met de facebook beta en de laatste whatsapp updates. Ik heb geen klachten meer..
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik typ, niet voor wat jij begrijpt uit mijn woorden.


Afbeelding
Matss
Berichten: 8129
Lid geworden op: donderdag 9 november 2006, 17:26

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door Matss »

Ik ben 106 MB over mn abbonement heengegaan. Ik zit bij T-mobile, iemand enig idee hoeveel dit kost?
Somewhere out there in the vast nothingness of space
Somewhere far away in space and time
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky
We're marooned on a small island, in an endless sea
Confined to a tiny spit of sand, unable to escape
But tonight, on this small planet, on Earth
We're going to rock civilization
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het grote mobieltjes topic!

Bericht door Nilsie »

Plaats reactie