[MOBA] League of Legends

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Bryan030
Berichten: 1682
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 12:41

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Bryan030 »

Dragonkill schreef: Lee sin gekocht en hij is echt leuk maar moeilijk te spelen iemand tips?
Je ult goed gebruiken.
Dus niet als je probeert te escapen dat je de enemy naar je teammates toe knalt.
Luc'
Berichten: 2072
Lid geworden op: maandag 22 december 2008, 16:20

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Luc' »

Dit bericht is verwijderd
Dragonkill
Berichten: 495
Lid geworden op: woensdag 28 november 2012, 13:03
RS: Lucky IRL (p2p)

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Dragonkill »

jungle speel ik hem maar volgens mij kan hij mid/top ook wel. En ja mijn ult deed ik verkeerd schopte ik hem naar turret naar team mate waardoor hij dood ging :C

Net potje ahri van 70 min. Wij constant def en we wonnen tfs maar we konden niet goed pushen. Had 450 farm maar uiteindelijk verloren ;(
Afbeelding
Luc'
Berichten: 2072
Lid geworden op: maandag 22 december 2008, 16:20

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Luc' »

Dit bericht is verwijderd
Dragonkill
Berichten: 495
Lid geworden op: woensdag 28 november 2012, 13:03
RS: Lucky IRL (p2p)

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Dragonkill »

Zoiets had ik in gedachte maar moet ik kills pakken of weg geven aan de laner want dat vind ik nog wel is moeilijk..
Afbeelding
Bryan030
Berichten: 1682
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 12:41

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Bryan030 »

Met lee moet je altijd voor red steal gaan.
Dragonkill
Berichten: 495
Lid geworden op: woensdag 28 november 2012, 13:03
RS: Lucky IRL (p2p)

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Dragonkill »

zo hard weggespeeld net door nunu die ook solo baron deed >.> was level 11 en hij level 15. Hij stealde al me buffs terwijl ik op dat moment er niet kon zijn >.>
Afbeelding
sKull
Berichten: 5149
Lid geworden op: maandag 28 mei 2007, 19:42
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door sKull »

Dragonkill schreef: zo hard weggespeeld net door nunu die ook solo baron deed >.> was level 11 en hij level 15. Hij stealde al me buffs terwijl ik op dat moment er niet kon zijn >.>
Ward your buffs against nunu. Altijd.
Bryan030 schreef: Met lee moet je altijd voor red steal gaan.
Nee.
Dragonkill schreef: Zoiets had ik in gedachte maar moet ik kills pakken of weg geven aan de laner want dat vind ik nog wel is moeilijk..
Weggeven is optimaal scenario, nemen is vaak noodzakelijk.
Afbeelding
Luc'
Berichten: 2072
Lid geworden op: maandag 22 december 2008, 16:20

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Luc' »

Dit bericht is verwijderd
Dragonkill
Berichten: 495
Lid geworden op: woensdag 28 november 2012, 13:03
RS: Lucky IRL (p2p)

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Dragonkill »

Ja ze invaden mij blue ook op begin. Dat zag ik want draven liep mid toen had ik wel hun blue gepakt. Maar ik vind het zelf fijner om ook kills te pakken omdat mijn team vaak dramatisch is (in normal of ranked) zodat ik kan carryen
Afbeelding
Danneh
Berichten: 8980
Lid geworden op: donderdag 4 januari 2007, 13:35

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Danneh »

Dragonkill schreef: Ja ze invaden mij blue ook op begin. Dat zag ik want draven liep mid toen had ik wel hun blue gepakt. Maar ik vind het zelf fijner om ook kills te pakken omdat mijn team vaak dramatisch is (in normal of ranked) zodat ik kan carryen
Dat is de enige manier, in mijn Bronze divisie, om er uit te komen.

Support? No Problem, here to carry (:

Daarnaast gisteren zelf iemand zo hard gecounter jungled. Aatrox. Die kerel kon wel janken.. Ik was level 18, hij was 12, tegenstander max level 14 :wub:
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Timo »

Misschien dat ik het raar vindt, maar in de afgelopen 10x dat onze buff werd invaded in soloque heb ik 5x fb gehad als midlaner en 5x is de buff naar ons toe gegaan en heeft de enemy jungler moeten flashen of ghosten. Invaden werkt niet als je goed speelt. Als mensen tarded zijn en na blue wolves -> wraiths gaan dan kan het wel ja.
Danneh
Berichten: 8980
Lid geworden op: donderdag 4 januari 2007, 13:35

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Danneh »

Hanteer zelf laatste tijd:
Blue -> enemy red -> our red.
Tijmtio
Berichten: 3220
Lid geworden op: zondag 14 juni 2009, 9:57
Oude naam: killer007tij

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Tijmtio »

Ik ga sws altijd blue>red want dan kan geen een jungler je counterjunglen. Oh en altijd de bosjes checken.
Afbeelding
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Timo »

Tijmtio schreef: Ik ga sws altijd blue>red want dan kan geen een jungler je counterjunglen. Oh en altijd de bosjes checken.
Dit. Vaak ook red starten omdat ik geen zin heb om een risico te lopen als jungler. Tegen udyr ofzo start ik vaak wel met red.
prince0099
Berichten: 5052
Lid geworden op: maandag 28 mei 2007, 11:57

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door prince0099 »

Tijmtio schreef: Ik ga sws altijd blue>red want dan kan geen een jungler je counterjunglen. Oh en altijd de bosjes checken.
Zeker nog nooit tegen Shaco gespeeld:)
Afbeelding
Dankjewel i k0nijn i
19/5/13 expect us
Tijmtio
Berichten: 3220
Lid geworden op: zondag 14 juni 2009, 9:57
Oude naam: killer007tij

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Tijmtio »

Als Shaco zijn eerste buff pakt dan kan hij onmogelijk jou tweede pakken als je meteen vanaf blue naar red gaat. Tenzij hij al voordat de buff gespawnd is boxes stackt maar dat lijkt me nogal onlogisch. Shaco is wat dat betreft wel een bitch, ik weet niet precies meer wat hij wel en niet kan doordat ik bijna nooit meer tegen hem speel. Vind hem ook nogal useless later en het is de champion die echt kut vind in me team.
Afbeelding
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Timo »

prince0099 schreef:
Tijmtio schreef: Ik ga sws altijd blue>red want dan kan geen een jungler je counterjunglen. Oh en altijd de bosjes checken.
Zeker nog nooit tegen Shaco gespeeld:)
Gewoon red starten voor mij. En als ik lvl 4+ ben wil ik hem in mijn jungle tegenkomen, liefst met ignite. Dan komt die er nooit meer :mrgreen:
Toki
Berichten: 2906
Lid geworden op: dinsdag 24 januari 2012, 18:55
RS: Tettenzabber (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Toki »

Ik start altijd aan de buff van onze bot lane en ga dan naar de andere buff voor een snelle top gank, die lane laat ik het liefst snowballen want die vind ik het makkelijkst om te ganken.
Afbeelding
Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Yves W »

Tijmtio schreef: Als Shaco zijn eerste buff pakt dan kan hij onmogelijk jou tweede pakken als je meteen vanaf blue naar red gaat. Tenzij hij al voordat de buff gespawnd is boxes stackt maar dat lijkt me nogal onlogisch. Shaco is wat dat betreft wel een bitch, ik weet niet precies meer wat hij wel en niet kan doordat ik bijna nooit meer tegen hem speel. Vind hem ook nogal useless later en het is de champion die echt **** vind in me team.
Hij kan red en blue volgens mij tegelijk doen met de boxes, maar dan moet hij wel smite gebruiken bij red.
Afbeelding
Plaats reactie