Veranderingen 2007 deel

Lees de regels en het laatste nieuws over het forum.
RobotRobbie
Ex-moderator
Berichten: 9996
Lid geworden op: maandag 3 maart 2008, 16:40
RS: Gestopt
Clan: Ragers
Contacteer:

Veranderingen 2007 deel

Bericht door RobotRobbie »

Beste leden,

Gezien een daling in de activiteit hebben we besloten enkele veranderingen aan te brengen in het 2007 deel:
- ''Buit, levels en behaalde quests'' en ''Blogs'' zijn samengevoegd. Dit forumdeel is hernoemd naar ''Buit en progressie''. Dit zal het ook iets makkelijker erop maken als je bijvoorbeeld meerdere drops in een korte periode hebt gekregen maar je geen volledig blog wilt bijhouden.
- Het forumdeel ''Markt'' is verwijderd. Handel gerelateerde vragen kunnen vanaf nu in het forumdeel ''Vragen en problemen'' en het (ver)kopen van spullen in het forumdeel ''Algemeen'', waar wij de voorkeur leggen als dit gebeurt in het kleine onderwerpen sticky. Het ruilen van 07-geld voor EoC-geld en vice versa is vanaf heden niet meer toegestaan. Dit omdat Jagex dit ook niet toestaat en wij ervoor kiezen hen hierin te volgen.
- Het forumdeel ''Guides'' is onderbracht in de guide sectie van de Runescape 3 forumdelen. Er is een aparte categorie gemaakt voor 2007 guides. 2007 guides kunnen wel direct in het betreffende subforum geplaatst worden, in tegenstelling tot de Runescape 3 guides.

Het team
Tim zegt: Plaatje
seriously? :')
mfw :')
dit is echt diep en diep triest, ik heb werkelijk geen flauw idee meer hoe ik vanaf jouw huis naar huis ben gekomen :')
en ik heb niet eens gedronken >:{
Rob zegt:
Mag dit mijn onderschrift worden?
Tim zegt:
doe je best :')
echt what the fuck
ik ga even mn stappen nalopen in huis om te zien of ik iets doms gedaan heb
brb

<Luke_PvM> Rob|, Aarib noemt jou in "name a good dger" op xpwaste
<Jurian> Ja hoeveel heb je hem gegeven
Plaats reactie