Goden

Zet hier de fouten die je in de website gevonden hebt. Fouten en suggesties omtrent het forum kun je in over het forum plaatsen.
Forumregels
Fouten en suggesties die over het forum gaan, kun je in Over het forum plaatsen.
Plaats reactie
mrperfectk
Berichten: 21
Lid geworden op: zondag 18 september 2011, 16:10

Goden

Bericht door mrperfectk »

Hallo allemaal,

Ik heb misschien een goede aanvulling voor de site:
een goden pagina.
In Runescape worden de laatste tijd de goden steeds belangrijker omdat ze nu in wold events en in quests voorkomen. Achter deze goden zit een enorme lore die, als je ze kent, de quests een stuk leuker maken.
Daarnaast zijn er naast de standaard goden die in de Godwars Dungeon worden vertegenwoordigd ook nog een hele boel anderen; denk hierbij aan het Desert Pantheon, de Fremmerik goden, de Karamjan god, Marimbo en Brassica Prime. Deze goden gaan in toekomstige quests ook een rol spelen.
Is het daarom niet een idee om al deze goden samen met hun lore en tier een aparte pagina te geven op deze website zodat iedereen een overzichtje van die goden kan zien?

Groeten,
MrPerfectK
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Goden

Bericht door Zeekoe »

Vind ik op zich ook een goed idee, hoewel het nadelig kan zijn voor het forum (denk aan N&U).
mrperfectk
Berichten: 21
Lid geworden op: zondag 18 september 2011, 16:10

Re: Goden

Bericht door mrperfectk »

Er zou dan een link op kunnen die naar het discussie forum verwijst waarin er over de toekomst van die goden wordt gediscussieerd zoals nu ook gebeurd.
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Goden

Bericht door feppie64 »

Ik ben op het moment bezig met een enorm artikel over de geschiedenis van Gielinor van de First tot Sixth age. Vanzelfsprekend komen de goden daarin ook aan bod. Het artikel zal eerder af zijn dan de godenverhalen, maar een beschrijving van alle goden is een logisch vervolg. Ik denk niet dat zoiets nadelig zal zijn voor het forum. Integendeel zelfs, hiermee zul je meer mensen interesseren in de verhalen en kunnen mensen met meer kennis discussiëren.
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Goden

Bericht door feppie64 »

Plaats reactie