Fate of the Gods

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Jas
Berichten: 1624
Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
RS: Jas (p2p)
Clan: Titans Revolution
Oude naam: Skargaroth

Re: Fate of the Gods

Bericht door Jas »

Dexter schreef: Hmm, ik hoop dat er snel een transcript komt van de quest. Naar het einde toe, zo wanneer we met Zaros, Azzanadra, Char en Nex zitten in die "gedachtenbubbel", lagde het spel, waardoor ik 2 zinnen heb gemist. Weet alleen nog dat mijn character zei "heb je mij al die tijd geholpen stiekem?" of iets in die aard. Ik zou echt graag weten wat Zaros daarop had te zeggen. :s
Azzanadra reageerde zoiets: Ever since the communication in senntisten was restored, he has been protecting you.
Afbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7093
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Fate of the Gods

Bericht door Dexter »

Hmmmm, nu vraag ik me af op welke manier. :p
Afbeelding
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Fate of the Gods

Bericht door feppie64 »

Afbeelding
Jas
Berichten: 1624
Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
RS: Jas (p2p)
Clan: Titans Revolution
Oude naam: Skargaroth

Re: Fate of the Gods

Bericht door Jas »

Mocht je de Sabotaged versie willen zien:
In- of uitklappen • Kan Zarosians pijn doen

Afbeelding
DM DumbFuck
Berichten: 7
Lid geworden op: zaterdag 23 november 2013, 20:44

Re: Fate of the Gods

Bericht door DM DumbFuck »

Het zou leuker zijn als ze nog een quest voor gemiddelde/beetje hoog maken '-' 8-)
Koen xD
Berichten: 3469
Lid geworden op: donderdag 3 juli 2008, 12:07
RS: Jublex Inc (p2p)
Clan: True Maxed
Oude naam: Jublex Inc
Contacteer:

Re: Fate of the Gods

Bericht door Koen xD »

Dexter schreef: Vraagje, heeft iemand die Nihil gezien bij het begin van het binnentreden van Freneskrae? Heb dit gemist, maar Rowley zegt dat er zoiets zat. :s
Ja, ik zag opeens een wit ding voorbij komen toen ik op dat pad liep :P
w mp
Berichten: 62
Lid geworden op: woensdag 4 mei 2011, 15:23
RS: w mp (f2p)
Clan: Need 1 founder for

Re: Fate of the Gods

Bericht door w mp »

Moet je na de quest nog iets doen voor de beloning? Ik kreeg wel dat scherm 'quest voltooid' en 2 treasure hunter keys maar geen xp.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Fate of the Gods

Bericht door Bearserk »

w mp schreef: Moet je na de quest nog iets doen voor de beloning? Ik kreeg wel dat scherm 'quest voltooid' en 2 treasure hunter keys maar geen xp.
Naar Azzanadra & Ali the Wise gaan
Afbeelding
Duco
Berichten: 2462
Lid geworden op: woensdag 12 september 2007, 17:43
RS: De Bakkerij (p2p)
Oude naam: Agility Aap

Re: Fate of the Gods

Bericht door Duco »

Vond wel jammer dat de Quest vrij eenvoudig was, als je die shadow monsters had vermoord wat in mij het meest kutte stukje was dan was het echt een eitje..

Daarna bleef je Pray op zelfde level waardoor je Soulsplit aanzette en gewoon wachten en beetje opletten op je hitpoints.

Vond ik ook bij World Wakes, de Grandmasters waar de verhaallijn vooral belangrijk is daarin zijn de gevechten te simpel, vond in Birthright of the Dwarves en the Brinck of Extinction de gevechten veel lastiger.
"Soms moet je eerst fouten maken om bij het juiste uit te komen , maar dat betekent niet dat je de verkeerde weg hebt genomen om er te komen"
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Fate of the Gods

Bericht door Going4Quests »

Birthright was dan ook vanaf het begin een "combat Quest" en Fotg/TWW zijn Lore Quests. :P
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Fate of the Gods

Bericht door Zeekoe »

Eigenlijk vond ik TWW & FotG veel moeilijker qua combat dan BotD & BoE.
Chostdragonx
Berichten: 53
Lid geworden op: dinsdag 12 januari 2010, 12:23

Re: Fate of the Gods

Bericht door Chostdragonx »

Raar dat de RuneScape wiki de quest als 'Long' bestempeld en in de Lunagang guide als 'kort'. :P
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Fate of the Gods

Bericht door Going4Quests »

De Quest is lang als je langzaam door alle dialoogjes gaat en ook door alle memories. Vandaar dus dat het op de officiële wiki waarschijnlijk lang is. :)
Robert Gx
Chatmoderator
Berichten: 1935
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 9:56
RS: Robert Gx (p2p)
Clan: Dai-Gurren Dan

Re: Fate of the Gods

Bericht door Robert Gx »

Ik wil gewoon weer quests als WGS en ROTM. Lang, goed verhaal, veel verschillende locaties over heel de wereld, puzzels, stevige gevechten... WGS was wel echt een masterpiece als je het vergelijkt met de quests van nu.
AfbeeldingPlaatje
Mahjarrat
Berichten: 5577
Lid geworden op: vrijdag 30 januari 2009, 15:01
Oude naam: JacobD3Berg

Re: Fate of the Gods

Bericht door Mahjarrat »

Robert Gx schreef: Ik wil gewoon weer quests als WGS en ROTM. Lang, goed verhaal, veel verschillende locaties over heel de wereld, puzzels, stevige gevechten... WGS was wel echt een masterpiece als je het vergelijkt met de quests van nu.
eerste grandmaster, goede lengte, sterk verhaal, veel combat.
Afbeelding
( •_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
( •_•)>⌐■-■
( ¬_¬)>⌐■-■
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Fate of the Gods

Bericht door Joost »

Chostdragonx schreef: Raar dat de RuneScape wiki de quest als 'Long' bestempeld en in de Lunagang guide als 'kort'. :P
Ik heb hem maar even op gemiddeld gezet aangezien ik het er ook niet helemaal mee eens was. Vooral als je alle kristallen verzamelt en rustig door alle tekst gaat ben je wel even bezig met de quest

Ik zou echter ook graag weer een quest zien met de lengte van WGS. Heel leuk dat al deze quests de titel 'grandmaster' krijgen maar ze zijn allemaal relatief kort als je kijkt naar de eerst uitgebrachte grandmaster quest.

WGS staat nog steeds op #1 na FotG op gebied van favoriete quests bij mij.
Laatst gewijzigd door Joost op donderdag 27 maart 2014, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Fate of the Gods

Bericht door Tristan »

Robert Gx schreef: Ik wil gewoon weer quests als WGS en ROTM. Lang, goed verhaal, veel verschillende locaties over heel de wereld, puzzels, stevige gevechten... WGS was wel echt een masterpiece als je het vergelijkt met de quests van nu.
Dit ja. Het was wel heel lore intensief maar in lengte en moeilijkheidsgraad vond ik het een beetje 'meh'. Puzzels waren simpel, freneskae was afgezien van de random hits helemaal niet zo lastig, 'boss' fights waren wel redelijk. Het leek er meer op dat het ging om een verhaal vertellen dan een verhaal echt beleven. Wat ik hiermee bedoel is dat alle handelingen in de quest weinig zelf inhoudelijk zijn en meer dienen als onderbrekingen tussen de dialogen in. Op zich is dit niet erg, het ligt namelijk aan wat je zelf wilt zien in een quest.
Laatst gewijzigd door Tristan op donderdag 27 maart 2014, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Fate of the Gods

Bericht door Bearserk »

Blood runs deep blijft de beste quest imo, ik vind die quests waarbij je moet reizen om te reizen (WGS, OOAK) maar slecht. Je moet zonder echte reden de halve wereld af (even een uitstapje naar de wildy, naar de jungle, whatever)
Afbeelding
Typhon
Berichten: 1033
Lid geworden op: maandag 21 juli 2008, 13:03
RS: Scheper (p2p)
Clan: 't Gekkenhuis
Oude naam: Jcscheper

Re: Fate of the Gods

Bericht door Typhon »

Vergeet niet dat bijna alle locaties tegenwoordig ontzettend makkelijk te bereiken zijn. Denk maar aan Lodestones en teleportation items etc. etc.
Vroeger, toen deze reismethodes er nauwelijks waren, duurde het echt een eeuwigheid om van de ene plek naar de andere plek te gaan.
Dit lijkt me wel een belangrijke factor m.b.t. de quest lengtes van tegenwoordig.
Afbeelding
Robert Gx
Chatmoderator
Berichten: 1935
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 9:56
RS: Robert Gx (p2p)
Clan: Dai-Gurren Dan

Re: Fate of the Gods

Bericht door Robert Gx »

Bearblock schreef: Blood runs deep blijft de beste quest imo, ik vind die quests waarbij je moet reizen om te reizen (WGS, OOAK) maar slecht. Je moet zonder echte reden de halve wereld af (even een uitstapje naar de wildy, naar de jungle, whatever)
Ik vind het juist leuk dat je de wereld over moet reizen tijdens de quest. Dan moet er natuurlijk wel iets te doen zijn op die plek. OOAK was echt een quest van "ga hierheen en volg wat dialoog, ga daarheen en vecht een beetje en volg dialoog, etc." WGS daarentegen was niet van hot naar her, maar je moest écht dingen doen op de plekken waar je aankwam (Movario's base binnendringen bijvoorbeeld).
Mahjarrat schreef:
Robert Gx schreef: Ik wil gewoon weer quests als WGS en ROTM. Lang, goed verhaal, veel verschillende locaties over heel de wereld, puzzels, stevige gevechten... WGS was wel echt een masterpiece als je het vergelijkt met de quests van nu.
eerste grandmaster, goede lengte, sterk verhaal, veel combat.
Precies dit ja. Veel quests met de stempel "grandmaster" van nu verdienen hem niet imho (OoaK, TWW, FotG). Eigenlijk is Nomad ook geen grandmaster meer, aangezien hij sinds de Eoc echt supersimpel is.

Toegevoegd na 47 seconden:
The Typhon schreef: Vergeet niet dat bijna alle locaties tegenwoordig ontzettend makkelijk te bereiken zijn. Denk maar aan Lodestones en teleportation items etc. etc.
Vroeger, toen deze reismethodes er nauwelijks waren, duurde het echt een eeuwigheid om van de ene plek naar de andere plek te gaan.
Dit lijkt me wel een belangrijke factor m.b.t. de quest lengtes van tegenwoordig.
Ja, blijf het jammer vinden dat alles tegenwoordig zo makkelijk gaat...
AfbeeldingPlaatje
Plaats reactie