[CCG] Hearthstone - Knights of the Frozen Throne!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
sKull
Berichten: 5149
Lid geworden op: maandag 28 mei 2007, 19:42
Contacteer:

Re: [TCG] Hearthstone - Inschrijvingen zijn gesloten!

Bericht door sKull »

Inschrijvingen voor het toernooi zijn gesloten!
Afbeelding
prince0099
Berichten: 5052
Lid geworden op: maandag 28 mei 2007, 11:57

Re: [TCG] Hearthstone - Inschrijvingen zijn gesloten!

Bericht door prince0099 »

Toernooi ging toch niet door?
Afbeelding
Dankjewel i k0nijn i
19/5/13 expect us
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: [TCG] Hearthstone - Inschrijvingen zijn gesloten!

Bericht door Off-er »

Ik snap er niks meer van :---)
Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [TCG] Hearthstone - Inschrijvingen zijn gesloten!

Bericht door Yves W »

Welp, ik dacht dat het doorging, omdat we 6-7 mensen hadden en dan meerder BO3's konden spelen. Stylethers naam op Ltf is btw Stylether. http://www.lunagang.nl/tipforum/memberl ... le&u=50700
Afbeelding
sKull
Berichten: 5149
Lid geworden op: maandag 28 mei 2007, 19:42
Contacteer:

Re: [TCG] Hearthstone - Inschrijvingen zijn gesloten!

Bericht door sKull »

Ach, met zo weinig mensen die echt van LTF zijn heb ik er eigenlijk ook niet zoveel zin meer in. :P 'k Dacht alleen dat jullie echt wouden dat het doorging.
Afbeelding
prince0099
Berichten: 5052
Lid geworden op: maandag 28 mei 2007, 11:57

Re: [TCG] Hearthstone - Inschrijvingen zijn gesloten!

Bericht door prince0099 »

Ik heb de meeste mensen ook wel toegevoegd geloof ik. Daar wil ik best wel eens mee spelen.
Afbeelding
Dankjewel i k0nijn i
19/5/13 expect us
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [TCG] Hearthstone - Inschrijvingen zijn gesloten!

Bericht door Yves W »

Welp, als het niet doorgaat dan speel ik gewoon wat BO3's met mijn vrienden. Iedereen die dan mee wil doen (alleen Prince, I guess?), kan gerust wat laten horen.
Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [TCG] Hearthstone

Bericht door Yves W »

Damn, het season eindigt al bijna. Ik ben pas rank 12 en heb mijn cap nog niet bereikt met zoo. Als dat het geval was, kon ik nog switchen naar andere classes :c De seasons moeten IMO 2/3 maanden zijn, want in 1 maand lukt het me niet om genoeg te spelen om ongeveer een 50% W/L ratio te hebben.
Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [TCG] Hearthstone

Bericht door Yves W »

ROFL XDDDD

Priest heeft auchenai op het veld, speelt pyromancer en speelt holy nova, omdat hij denkt dat hij daarmee mijn board kan clearen. Hij killt echter de pyromancer en mijn board leeft met 1 hp. Ik had toch lethal in mijn hand, maar deze play blowde mijn mind XD.

Toegevoegd na 3 minuten:

Welp, ik heb tenminste single digits bereikt dit season. Als ik vakantie heb, moet ik eens meer gaan spelen om te zien hoe hoog ik kan komen.
Afbeelding
sKull
Berichten: 5149
Lid geworden op: maandag 28 mei 2007, 19:42
Contacteer:

Re: [TCG] Hearthstone

Bericht door sKull »

Wil er iemand beard challenge doen? Idee van Trump en Totalbiscuit, enkel kaarten met baarden toegelaten. :)

Dit is fucking briljant. :P
Afbeelding
sKull
Berichten: 5149
Lid geworden op: maandag 28 mei 2007, 19:42
Contacteer:

Re: [TCG] Hearthstone

Bericht door sKull »

Priest new favourite class. <3
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: [TCG] Hearthstone

Bericht door Off-er »

Ik vind priest niet al te sterk, maar het is zooo leuk :D
Afbeelding
Tijmtio
Berichten: 3220
Lid geworden op: zondag 14 juni 2009, 9:57
Oude naam: killer007tij

Re: [TCG] Hearthstone

Bericht door Tijmtio »

Priest wint heel hard of verliest heel hard merk ik, en ze hebben een nogal sterke late game. Maar idk vind Paladin late game denk ik toch wel beter :p
Afbeelding
sKull
Berichten: 5149
Lid geworden op: maandag 28 mei 2007, 19:42
Contacteer:

Re: [TCG] Hearthstone

Bericht door sKull »

Priest is gewoon nogal...inconsistent. :P
Ze hebben de ziekste combo's van de hele game (ik speel Amaz deck), maar het is inconsistent.
Tijmtio schreef: Priest wint heel hard of verliest heel hard merk ik, en ze hebben een nogal sterke late game. Maar idk vind Paladin late game denk ik toch wel beter :p
Hangt allemaal een beetje van de situatie af, maar Paladin is sterk late game, ja. Het probleem met Paladin is dat ze early meestal afgemaakt worden door aggro decks. Ze hebben alleszins uitermate lage win rates tegen aggro.

Maar de nieuwe paladin secret van de expansion ziet er goed uit voor aggro (divine favor) paladin! Wie weet...
Afbeelding
Tijmtio
Berichten: 3220
Lid geworden op: zondag 14 juni 2009, 9:57
Oude naam: killer007tij

Re: [TCG] Hearthstone

Bericht door Tijmtio »

Aggro pally is nogal meh imo want ze hebben geen goede card draw engine (zie warlock hero power en hunter UTH combo) ofc is dvine favor(?) er wel maar die kaart werkt niet echt in agggro vs aggro. Had in plaats vd secret ook wel liever een echt goede early game drop gehad, of een goede 5 drop.
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: [TCG] Hearthstone

Bericht door Off-er »

Is voor een pally iets als een cult master niet handig voor card draw? Aangezien je toch vaak wat loze tokens op je veld hebt liggen.

Ik ben weer helemaal fan van mijn midrange shammy, zo heerlijk veelzijdig :3. Ik heb nu voor de lol eens de doomhammer-captainGreenskin combo erin zitten. Mense jezus dat is sterk :o
Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [TCG] Hearthstone

Bericht door Yves W »

Off-er schreef: Is voor een pally iets als een cult master niet handig voor card draw? Aangezien je toch vaak wat loze tokens op je veld hebt liggen.

Ik ben weer helemaal fan van mijn midrange shammy, zo heerlijk veelzijdig :3. Ik heb nu voor de lol eens de doomhammer-captainGreenskin combo erin zitten. Mense jezus dat is sterk :o
Geweldig als je dat niet tegen mij trekt <3.
Afbeelding
EMPTY

Re: [TCG] Hearthstone

Bericht door EMPTY »

afgelopen 2 weken op vakantie weer wat hearthstone gespeeld op de ipad van m'n ouders, lekker casual
had rank 9 bereikt met shaman mid-range deck, blijft mijn favo deck

ook weer iets van ~1200 gold van arenas gestopt in packs en een harrison jones gekregen, geen idee wat ik ermee moet
daarnaast ook iets van 7 epics
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [TCG] Hearthstone

Bericht door Yves W »

Ik had ook rank 9; na single digits ben ik gestopt met ranked. De server was erg onstabiel de laatste dagen en ik kon toch niet meer zoveel spelen.

Harrison is enorm afhankelijk van de meta. Als Shamans met doomhammers bijvoorbeeld een zeer sterke class zijn (3-4 weken geleden), dan is Harrison een must-have.

Toegevoegd na 1 minuten:

Het deck van die rank 7 'tempo' shaman kan trouwens interessant zijn. De meeste legend players waren btw miracle rogue, dus misschien komen face-rush hunters weer terug om deze te counteren. Harrison is dan ook wel goed tegen bow.
Afbeelding
sKull
Berichten: 5149
Lid geworden op: maandag 28 mei 2007, 19:42
Contacteer:

Re: [TCG] Hearthstone

Bericht door sKull »

Net de beste games ooit gehad tegen Offer. Fun decks zijn té leuk. :P
Afbeelding
Plaats reactie