Blowen | het beste NON-RS topic |

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen

Bericht door Daan »

MrSenne schreef: Gisteren voor het eerst geblowt, voelde er eigenlijk niet veel van maar ga het nog een paar keer proberen. :P
Komt nog wel. :P

Ikzelf heb dat met lachgas. Voel er nooit wat van.
Truth
Berichten: 729
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2014, 18:28

Re: Blowen

Bericht door Truth »

Lachgas is bij mij juist altijd erg intens. Maar we doen dan ook altijd 2 patronen in een ballon.
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Blowen

Bericht door Zion »

Lachgas gebruik ik enkel nog in combinatie met iets anders (serieus zat zijn + wiet / mdma / truffels (zalig! + mindfuck)) dan is het effect veel leuker dan als je het los op zich doet. Het effect duurt ook veel langer.

Heb de laatste paar keren ook telkens serieus 'slecht' gezeten van lachgas -> zeer hoofd en een lichaam dat 200kg weegt dus ga het niet snel meer doen zonder dat het het waard is.

'k Ga inderdaad 5 dagen! Ga enkel 1 dag 4fmp gebruiken though. We hebben nog domino's, wat mdma en nog wat sos. Denk dat ik de woensdag (enkel camping) niets ga gebruiken en de zondag ook niet. Moet woensdag weer beginnen werken en wil het me echt niet riskeren er wazig bij te lopen. Kans is groot dat ik mijn eindtest moet doen de week na Dour (test goed = opslag ) en denk echt dat hij slecht gaat zijn als het effectief in die week valt.

Jammer van die 2cb maar misschien vind ik er daar. Dat zou ik wel nog de woensdag durven doen.
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen

Bericht door Daan »

Truth schreef: Lachgas is bij mij juist altijd erg intens. Maar we doen dan ook altijd 2 patronen in een ballon.
Ik krijg er alleen een licht hoofd van. :')
Tim
Berichten: 13565
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 21:32

Re: Blowen

Bericht door Tim »

Lachgas met wiet/hasj :wub:
Met MDMA is het ook awesome, maar dan moet ik oppassen dat ik niet te hard ga.
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Blowen

Bericht door Zion »

Hoe bedoel je te hard? Tijdens de 'lachgastrip' of erna dan?

Mijn zaligste momenten waren tijdens het truffelen. Het heeft me ooit een keer door een mindere trip geholpen, was niet 'bad' aan het gaan maar niets kon me nog interesseren en was redelijk 'down'. En op het einde van die trip deed ik dan een ballonnetje en kreeg dan zo'n vlaag van euforie over me heen komen en kon ik eindelijk weer lachen, zalig!

En het heeft ook een keer mijn trip gelanceerd dat ik eerst nog niets voelde van de truffels (had een groot deel de wc ingejaagd) en merkte wel wat effecten maar was nog niet 'doorgebroken'. Dan een ballonnetje gedaan en die effecten bleven maar duren :mrgreen:.

Tijdens pukkelpop vorig jaar (denk tijdens het uitspacen van mdma) ben ik ook diep gegaan. Had het gevoel alsof ik een immens grote levensvraag eindelijk snapte, het was iets met verschillende lagen door elkaar en in de ene laag moet je goed doen zodat je in een latere fase als je het moeilijk hebt erdoor geholpen kan worden oid. Zeer fucking wazig en kon het mij totaal niet meer herinneren vanaf de effecten ,uitgewerkt waren, zo frustrerend! :mrgreen:
Afbeelding
Tim
Berichten: 13565
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 21:32

Re: Blowen

Bericht door Tim »

Ja tijdens de lachgastrip, nog niet echt gebeurt, maar al wel momenten gehad dat ik echt aan de grens zat.
Dief
Berichten: 2414
Lid geworden op: zaterdag 12 april 2008, 13:33
RS: D i e f (OSRS)

Re: Blowen

Bericht door Dief »

Moet nog heel veel drugs regelen voor Dour :(
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Blowen

Bericht door Zion »

DOURREUUH
Tim schreef: Ja tijdens de lachgastrip, nog niet echt gebeurt, maar al wel momenten gehad dat ik echt aan de grens zat.
Kan je het wat beter uitleggen wat je precies bedoeld? Lachgas kan inderdaad vrij heftig zijn en serieus mindfucken maar aangezien het vrij kort duurt is dat zo erg niet vind ik.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen

Bericht door Rems »

Nou, ik weet nog wel toen ik voor een van mijn eerste keer lachgas ging doen. Ik was knetter stoned en best zenuwachtig. Ik voelde mijn hartslag best snel kloppen in mijn keel, naar mate ik die balon aan het inhaleren was ging m'n hart voor mn gevoel echt steeds sneller. Na een tijdje leek het wel of die op 1000 BPM zat, terwijl dat niet zo was. Op dat moment viel ik weg en begon ik flink te spacen, was alsnog wel leuk achteraf maar wel een beetje vaag.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Thieske
Berichten: 4064
Lid geworden op: zaterdag 10 oktober 2009, 16:25

Re: Blowen

Bericht door Thieske »

Lachgas het blijft iets waar ik van af blijf!
Interview Straatvader :wub:

Afbeelding
Thieske
Berichten: 4064
Lid geworden op: zaterdag 10 oktober 2009, 16:25

Re: Blowen

Bericht door Thieske »

klopt! maar heb altijd wat tegen lachgas gehad. neem veel tot me toe, maar me longen meerdere keren alleen bloodstellen daaraan geeft me toch een vreemd gevoel...
Interview Straatvader :wub:

Afbeelding
prince0099
Berichten: 5052
Lid geworden op: maandag 28 mei 2007, 11:57

Re: Blowen

Bericht door prince0099 »

Een tijd terug met 2 vrienden onszelf 2 dagen opgesloten en alleen maar geblowed(hadden iets van 6 gram ofzo) en hadden ook iets van 70 patronen lachgas. Ervaring is HEEL anders als je knetterstoned bent. Als je al op de bank vastgeplakt zit is die trip echt fucking raar.
Afbeelding
Dankjewel i k0nijn i
19/5/13 expect us
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: Blowen

Bericht door Hardstyle »

Als xtc uitgewerkt is, hoelang blijf je het dan nog zien aan je uiterlijk?
Matss
Berichten: 8129
Lid geworden op: donderdag 9 november 2006, 17:26

Re: Blowen

Bericht door Matss »

Dat scheelt per persoon, per dosis ook
Somewhere out there in the vast nothingness of space
Somewhere far away in space and time
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky
We're marooned on a small island, in an endless sea
Confined to a tiny spit of sand, unable to escape
But tonight, on this small planet, on Earth
We're going to rock civilization
Truth
Berichten: 729
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2014, 18:28

Re: Blowen

Bericht door Truth »

En of je die nacht nog iets hebben kunnen slapen of dat je plafond dienst had.
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: Blowen

Bericht door Hardstyle »

En je pupillen worden die wel weer normaal als het uitgewerkt is?
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen

Bericht door Rems »

Ja, als je een normale hoeveelheid neemt wel. Als je niet te veel slikt kan je waarschijnlijk ook gewoon slapen. Als je geslapen hebt zijn je pupillen wel weer normaal.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Tim
Berichten: 13565
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 21:32

Re: Blowen

Bericht door Tim »

Had vorige keer 12u na het einde vh feest nog grote pupillen :')
Truth
Berichten: 729
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2014, 18:28

Re: Blowen

Bericht door Truth »

Conclusie het hangt heel erg af van verschillende factoren.
Plaats reactie