Parfum/Aftershave

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door Jaestro »

Adresjes in Rotterdam: http://your-perfume-guide.blogspot.be/2 ... .html#more

Amsterdam: http://your-perfume-guide.blogspot.be/2 ... .html#more

Heb snel ff bekeken en zag Creed bij beiden enkel staan bij Skins Cometics. Anders hier even kijken: http://www.skins.nl/
Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door Meutr »

Aventus beste ooit.

Wil echter toch nog eens iets anders proberen. Graag iets fris. Tips? :-({|=
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door mutn10 »

Ikzelf krijg ook wel vaak complimenten met Boss bottled en Boss night. Ruiken wel vrij sterk denk ik.
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door Meutr »

Geen fan van Boss-parfums. Eigenlijk totaal geen goeie ervaringen met eender welke designer-frag.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door Zion »

Meutr schreef: Die winkel in Maldegem waar ik op ben gekomen via één van die blogs die jij hier eens poste. Parfumerie Penelope. Aanrader. Hebben volgens mij alles staan van Creed, Acqua di Parma, Amouage en vast nog een heleboel andere niche merken die ik zelf niet ken. Hebben daarenboven ook gewoon Armani, Gucci, Boss en dat soort merken staan. Mensen die er werken kennen er ook veel van en zijn erg behulpzaam. Ze werken er met drie dames, hetgeen imo best wel veel is voor een winkeltje in fokking Maldegem. Ik was helemaal alleen in de winkel met die drie dames van de winkel; voelde me precies een koning :-({|=

Prijzen zijn ook dezelfde als online en je krijgt per aankoop twee staaltjes (ik kreeg er twee van Creed) en kortingbonnen voor je volgende aankoop.
Niets tegen Fokking Maldegem he man!

Krijg daar ook altijd goeie staaltjes, ben er zo aan azzarro twin geraakt, die ik nog altijd bijna dagelijks gebruik.
Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door Jaestro »

Meutr schreef: Aventus beste ooit.

Wil echter toch nog eens iets anders proberen. Graag iets fris. Tips? :-({|=
Acqua di Parma Colonia Essenza.
Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door Meutr »

Hmmm, heb Colonia Intensa Oud of zo al geprobeerd en dat was helemaal niet mijn ding. Essenza is fundamenteel anders?
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door Jaestro »

Meutr schreef: Hmmm, heb Colonia Intensa Oud of zo al geprobeerd en dat was helemaal niet mijn ding. Essenza is fundamenteel anders?
Jup.
Afbeelding
Truth
Berichten: 729
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2014, 18:28

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door Truth »

Ik vind de ZARA parfum altijd heerlijk ruiken.
Veel mensen die me vragen welk geurtje ik dan op heb.
Patahpoef
Berichten: 7630
Lid geworden op: maandag 14 juli 2008, 23:36
RS: Bioshok (OSRS)
Clan: Vanguard
Oude naam: Darcey

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door Patahpoef »

Van Gils - Between The Sheets. Kost zo`n 40 euro voor 100ml dacht ik. Beste geur ooit.
Wie slim wilt lijken praat, maar wie slim wilt zijn luistert..
De beste 95
Berichten: 3971
Lid geworden op: vrijdag 2 januari 2009, 16:57
RS: Gestopt

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door De beste 95 »

Momenteel kastje vol luchtjes. Gebruik voornamelijk One Million (200mL van mijn papa en mama gekregen) en Viktor&Rolf Spicebomb (Van de lieve vriendin). Mexx Pure is niet duur maar blijf ik lekker vinden en dat was volgens mij ook een van m'n eerste luchtjes. Verder gebruik ik nog Hugo Boss Bottled (HB fanaat), Replay Jeans Spirit en Diesel. Meeste complimentjes blijf ik nog wel krijgen over de eerste twee, maar One Million is tegenwoordig zo wijd gebruikt dat dat voornamelijk komt doordat iedereen de lucht herkent haha
Dat ben ik in mijn avatar
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door Meutr »

Jaestro schreef:
Meutr schreef: Hmmm, heb Colonia Intensa Oud of zo al geprobeerd en dat was helemaal niet mijn ding. Essenza is fundamenteel anders?
Jup.
Oké, ga die eens proberen. Ben benieuwd!
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door Meutr »

Ben zodanig gewend geraakt aan Aventus dat ik 'm zelf minder ruik wanneer ik 'm draag. Ben dan ook meer beginnen spuiten. Gisteren 3 sprays, maar dat bleek dus echt te veel te zijn. M'n vrienden hadden het over een walm aan parfum. :mrgreen: Ze vonden 'm wel heerlijk. 8-)
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Dboy

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Jimmy
Berichten: 1876
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 12:07
Oude naam: Jimmytje

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door Jimmy »

Ik heb zelf Guess Night, vind ik zelf erg lekker ruiken
''When does a man die? When he is hit by a bullet? No! When he suffers a disease? No! When he ate a soup made out of a poisonous mushroom? No! A man dies when he is forgotten!''
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door Meutr »

Ik mis Gianni :(

Moest hij toch eens lezen: ik ga me de eerstkomende weken een staaltje van Tobacco Vanille bestellen!
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door Jaestro »

Meutr schreef: Ik mis Gianni :(

Moest hij toch eens lezen: ik ga me de eerstkomende weken een staaltje van Tobacco Vanille bestellen!
Baas

Toegevoegd na 10 minuten:

Al ben ik eigelijk niet zo'n fan van Tobacco Vanille. Maar hij is wel erg populair.

Ben de laatste tijd niet zoveel meer bezig met parfums eig, wel een beetje jammer. Heb hier op kot nog wel een hoop staan dus voort kan ik sowieso. Ben meer met klassiek scheren bezig nu. Een mens moet zich toch kunnen bezig houden he :mrgreen:
Afbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door Volture »

Deze net besteld:

Afbeelding
Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door Meutr »

Al veel goeie dingen over gelezen, inderdaad. Pure Havane lijkt me wel wat.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Parfum/Aftershave

Bericht door Jaestro »

Ugh nee geen fan van Thierry Mugler. Ik heb ook al heel veel goeds gelezen over A*Men, Pure Havane, Pure Malt en welke er nog allemaal zijn maar tot nu toe geen enkele tegengekomen die me kon bekoren.
Afbeelding
Plaats reactie