Regels omtrent Verbannen.

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door i k0nijn i »

Sam schreef: Dat geloof ik best, maar ik vind zeker dat mensen een extra account mogen maken om om uitleg te vragen voor een ban. Lijkt me niet onredelijk dat het nieuwe account een ban krijgt na dat het is opgelost of verduidelijkt, maar een verdubbeling is echt bullshit.

Toegevoegd na 27 seconden:

En een contact formulier voor dit soort zaken lijkt heel onhandig, dan is het contact heel onpersoonlijk.
Klopt. Als je je echter enkel registreert om je ban te bespreken en niet om nog elders te posten en weet ik veel wat, lijkt het me ook sterk dat we zouden verdubbelen. Ik kan me alleszins niet herinneren dat dat ooit gebeurd zou zijn.
Dennis schreef:Ja, maar je kan toch zo'n actueel schema tussen de regels zetten en erbij zetten dat er uitzonderingen kunnen zijn? Dan dekken jullie je van te voren al in.
Op die manier is er voor de leden tenminste een duidelijk beeld wat je te wachten staat als je een regel overtreed en kunnen moderators ook altijd ergens op terugvallen als een lid het er niet mee eens is. Je kan het wat mij betreft tenminste proberen, baat het niet dan schaadt het niet toch?

Toegevoegd na 1 minuten:

Ik snap ook dat veel situaties complexer liggen en dat niet direct uit zo'n tabel te halen is, alleen er moet toch iets beters kunnen zijn dan wat er nu is? :P
Ik vind dit prima kunnen. Dit zullen echter gewoon richtlijnen zijn en nooit regels, aangezien, zoals Bighead al gezegd heeft, het modereren anders zowat onmogelijk wordt. Ik wil eerstdaags wel wat proberen samenstellen in privé, dat overlopen met de rest en dan een topic openen in OFC, of het in dit topic droppen.
Afbeelding
Kev
Berichten: 1917
Lid geworden op: zondag 3 juli 2011, 23:19
RS: 30 (p2p)
Extra rang: Road of Skillers #1 Thieving

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door Kev »

ik snap al die ophef hiero niet :o Je krijgt een warn omdat je iets fout heb gedaan? Like een bekeuring als je door rood licht gaat :O
Smartie` schreef: -.q (chinees met een monocle)
[kolom]Afbeelding[/kolom][kolom]
Parsonsda schreef:Lifepoints are red...
...Bodies lay blue...
don't turn your back....
Or trolls will get you!
[/kolom]
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door Roy Boy106 »

Ingewel schreef: Je moet gewoon zorgen dat je niet verbannen wordt. Zo heel ingewikkeld is dat niet. Ik vind het van de zotten om opeens allerlei nieuwe regelgeving in het leven te roepen omdat verbannen leden geen contact meer Lunagang zouden kunnen hebben. Dat is de bedoeling van een ban. Daarnaast gaan er meerdere waarschuwingen aan een ban vooraf. Dat is het moment voor discussie. Niet achteraf.
Naja, het is heel ingewikkeld.

Zoals mijn eerdere post over mijn mening over het ban system; Alle leden hebben een soort van "Respectniveau" boven hun hoofd. Des hoger de niveau, des meer kans dat je door de vingers wordt gezien des minder de kans dat je een waarschuwing krijgt voor zijn daden.
Des lager de niveau, des meer kans dat je waarschuwingen krijgt des meer kans op een ban.

Denk jij dat iemand die al meerdere waarschuwingen heb gekregen zijn "respectniveau" nog positief is? Nah die is zeker negatief. Die persoon wordt ook strenger gecontroleert op zijn posts, en heb ook meer kans op waarschuwingen dat op verbanningen kan leiden. Natuurlijk is dit niet alleen de schuld van de moderators die strenger controleren, maar ook door de leden die op de persoon zitten te haten, en op het moment dat die persoon terug haat is die de sjaak.

Wat dus een oneerlijk systeem is naar mijn mening.

Ook vind ik het oneerlijk hoe een persoon die zijn ban reden te onduidelijk vind niet in contact kan komen met een moderator die beter kan uitleggen waarom die persoon precies is verbannen. Niemand wilt natuurlijk een onterechte ban, net als een moderator die zijn moderator status verlies dat totaal niet terecht was.
Laatst gewijzigd door Roy Boy106 op donderdag 29 januari 2015, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Kev
Berichten: 1917
Lid geworden op: zondag 3 juli 2011, 23:19
RS: 30 (p2p)
Extra rang: Road of Skillers #1 Thieving

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door Kev »

Aron schreef:
Kev schreef: ik snap al die ophef hiero niet :o Je krijgt een warn omdat je iets fout heb gedaan? Like een bekeuring als je door rood licht gaat :O
En ook bekeuringen kunnen fout gaan. Woon in het mooie Twente en kreeg een bekeuren van te hard rijden in Groningen. Dus een topic erover lijkt mij geen probleem.
terecht dat je een bekeuring krijgt dan.... Zelfde als met warns..
Smartie` schreef: -.q (chinees met een monocle)
[kolom]Afbeelding[/kolom][kolom]
Parsonsda schreef:Lifepoints are red...
...Bodies lay blue...
don't turn your back....
Or trolls will get you!
[/kolom]
Dennis
Berichten: 8917
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 22:16

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door Dennis »

Ik snap alle gappies niet die hier komen whinen omdat wij zogenaamd aan het whinen zijn.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door Sam »

Nou een groot deel van jullie posts is ook gewhine. Er zitten desondanks nog best wat goede reacties tussen dus no biggie

Toegevoegd na 2 minuten:
Ingewel schreef:
In- of uitklappen •
na een ban is contact heel onpersoonlijk.
Kom nou toch. Voor een ban is er alle mogelijkheid tot persoonlijk contact.


Er wordt een beetje gedaan alsof er alsmaar willekeurig mensen verbannen worden en dat stoort me. Dat is absoluut niet zo. Ik denk dat aan de gemiddelde permanente ban zo'n 15 tot 20 (!!) waarschuwingen vooraf gaan.
Joost schreef: Mijn conclusie na mijn laatste ban van 4 (ipv 3 dus) maanden nadat ik al bijna een jaar geen warn had gehad, en ik een aangenaaide warn kreeg na wat totaal overduidelijk onserieus gespam in een van de spamtopics van Forumspelletjes, waardoor ik weer boven de 100 warn niveau uitkwam terwijl dat weer de eerste warn was nadat ik onder de 100 ben gegaan, is dat mods er zelf wel voor zorgen dat je geband wordt als ze dat willen, maakt niet uit hoe hun systeempje werkt.
Ook dit bericht is kant en klare onzin. Hoe verzin je het in Godsnaam allemaal bij elkaar ](*,)

16 nov 2011, 18:01
17 nov 2011, 02:21
20 nov 2011, 10:20
07 dec 2011, 22:35
28 dec 2011, 02:00
30 dec 2011, 12:32
30 dec 2011, 13:01
17 jan 2012, 12:12
17 jan 2012, 20:07
22 jan 2012, 13:14
ban

26 Minerva 2012, 14:25
16 sep 2012, 18:27
28 sep 2012, 14:37
28 jan 2013, 19:11
07 jul 2013, 12:43
22 okt 2013, 20:58
23 jan 2014, 20:22
01 feb 2014, 02:39
08 Minerva 2014, 11:40
09 Minerva 2014, 22:41
ban

^ De tijd tussen de laatste waarschuwing en een ban is de tijd die moderatoren nodig hebben om tot een gezamenlijk standpunt te komen.
__

Bovenstaand jou waarschuwingsgeschiedenis Joost. 20 waarschuwingen uitgedeeld door in totaal 16 (!) verschillende moderatoren. Hoe kun je ooit stellen dat je 'bijna een jaar' geen waarschuwingen hebt gehad en opeens uit het niets verbannen bent? Het spijt me zeer, maar ieder weldenkend mens kan zich met een dergelijk aantal waarschuwingen bedenken dat er op korte termijn wel eens een ban aan zou kunnen komen.

waarschuwing
Mededeling dat er onaangename gevolgen op til zijn.
http://www.encyclo.nl/begrip/waarschuwing


Het gemopper en gezeik in dit topic wordt voor een groot deel door leugens en overdrijvingen bij elkaar gehouden. Het is jammer om te zien dat iedereen zomaar vanalles aanneemt van andere leden maar dat het moderatorteam zich in de afgelopen acht pagina's meervoudig moet verantwoorden.

Mochten er verder nog vragen zijn, stel ze gerust; maar baseer je op checkbare feiten en niet op willekeurige roddelpraat.
Mee eens met het grootste deel van wat je zegt, maar hij lijkt het toch wel normaal dat je je ban bespreken met mods zonder bang te zijn dat je ban verdubbeld wordt. Mits je je natuurlijk verder aan de regels houdt en niet post ect.

Vraagje omdat ik nooit verbannen ben: kan je het forum nog bekijken? En zo nee, wordt er streng op gecontroleerd of je een account maakt waar je niet mee post maar mee kijkt?
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Kev
Berichten: 1917
Lid geworden op: zondag 3 juli 2011, 23:19
RS: 30 (p2p)
Extra rang: Road of Skillers #1 Thieving

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door Kev »

Aron schreef:
Kev schreef:
Aron schreef:
Kev schreef: ik snap al die ophef hiero niet :o Je krijgt een warn omdat je iets fout heb gedaan? Like een bekeuring als je door rood licht gaat :O
En ook bekeuringen kunnen fout gaan. Woon in het mooie Twente en kreeg een bekeuren van te hard rijden in Groningen. Dus een topic erover lijkt mij geen probleem.
terecht dat je een bekeuring krijgt dan.... Zelfde als met warns..
Je snapt mij niet hè? Ik was daar helemaal niet. Iedereen kan fouten maken, dus om een keer hier goed over te praten lijkt mij, nogmaals geen probleem.
ooh op die manier, sorry mijn fout :p Maar alsnog. ALs er dan een ban word gegeven is het toch puur omdat er teveel warns op die betreffende persoon staan?
Smartie` schreef: -.q (chinees met een monocle)
[kolom]Afbeelding[/kolom][kolom]
Parsonsda schreef:Lifepoints are red...
...Bodies lay blue...
don't turn your back....
Or trolls will get you!
[/kolom]
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door Roy Boy106 »

Sam schreef: Nou een groot deel van jullie posts is ook gewhine. Er zitten desondanks nog best wat goede reacties tussen dus no biggie

Toegevoegd na 2 minuten:
Ingewel schreef:
In- of uitklappen •
na een ban is contact heel onpersoonlijk.
Kom nou toch. Voor een ban is er alle mogelijkheid tot persoonlijk contact.


Er wordt een beetje gedaan alsof er alsmaar willekeurig mensen verbannen worden en dat stoort me. Dat is absoluut niet zo. Ik denk dat aan de gemiddelde permanente ban zo'n 15 tot 20 (!!) waarschuwingen vooraf gaan.
Joost schreef: Mijn conclusie na mijn laatste ban van 4 (ipv 3 dus) maanden nadat ik al bijna een jaar geen warn had gehad, en ik een aangenaaide warn kreeg na wat totaal overduidelijk onserieus gespam in een van de spamtopics van Forumspelletjes, waardoor ik weer boven de 100 warn niveau uitkwam terwijl dat weer de eerste warn was nadat ik onder de 100 ben gegaan, is dat mods er zelf wel voor zorgen dat je geband wordt als ze dat willen, maakt niet uit hoe hun systeempje werkt.
Ook dit bericht is kant en klare onzin. Hoe verzin je het in Godsnaam allemaal bij elkaar ](*,)

16 nov 2011, 18:01
17 nov 2011, 02:21
20 nov 2011, 10:20
07 dec 2011, 22:35
28 dec 2011, 02:00
30 dec 2011, 12:32
30 dec 2011, 13:01
17 jan 2012, 12:12
17 jan 2012, 20:07
22 jan 2012, 13:14
ban

26 Minerva 2012, 14:25
16 sep 2012, 18:27
28 sep 2012, 14:37
28 jan 2013, 19:11
07 jul 2013, 12:43
22 okt 2013, 20:58
23 jan 2014, 20:22
01 feb 2014, 02:39
08 Minerva 2014, 11:40
09 Minerva 2014, 22:41
ban

^ De tijd tussen de laatste waarschuwing en een ban is de tijd die moderatoren nodig hebben om tot een gezamenlijk standpunt te komen.
__

Bovenstaand jou waarschuwingsgeschiedenis Joost. 20 waarschuwingen uitgedeeld door in totaal 16 (!) verschillende moderatoren. Hoe kun je ooit stellen dat je 'bijna een jaar' geen waarschuwingen hebt gehad en opeens uit het niets verbannen bent? Het spijt me zeer, maar ieder weldenkend mens kan zich met een dergelijk aantal waarschuwingen bedenken dat er op korte termijn wel eens een ban aan zou kunnen komen.

waarschuwing
Mededeling dat er onaangename gevolgen op til zijn.
http://www.encyclo.nl/begrip/waarschuwing


Het gemopper en gezeik in dit topic wordt voor een groot deel door leugens en overdrijvingen bij elkaar gehouden. Het is jammer om te zien dat iedereen zomaar vanalles aanneemt van andere leden maar dat het moderatorteam zich in de afgelopen acht pagina's meervoudig moet verantwoorden.

Mochten er verder nog vragen zijn, stel ze gerust; maar baseer je op checkbare feiten en niet op willekeurige roddelpraat.
Mee eens met het grootste deel van wat je zegt, maar hij lijkt het toch wel normaal dat je je ban bespreken met mods zonder bang te zijn dat je ban verdubbeld wordt. Mits je je natuurlijk verder aan de regels houdt en niet post ect.

Vraagje omdat ik nooit verbannen ben: kan je het forum nog bekijken? En zo nee, wordt er streng op gecontroleerd of je een account maakt waar je niet mee post maar mee kijkt?
Alleen als je account banned is, niet IP. Des ondanks IP ban kan je via bepaalde sites of programmas je ip veranderen naar een virtuele ip waardoor je de IP ban omzeilt, alleen raad ik je dit sterk af want je ban wordt verdubbelt.

Ook een nieuw account aanmaken bij een account ban omzeil je je ban = verdubbeling van je ban
Kev
Berichten: 1917
Lid geworden op: zondag 3 juli 2011, 23:19
RS: 30 (p2p)
Extra rang: Road of Skillers #1 Thieving

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door Kev »

Aron schreef:
Kev schreef:
Aron schreef:
Kev schreef:
Aron schreef:
In- of uitklappen •
ik snap al die ophef hiero niet :o Je krijgt een warn omdat je iets fout heb gedaan? Like een bekeuring als je door rood licht gaat :O
En ook bekeuringen kunnen fout gaan. Woon in het mooie Twente en kreeg een bekeuren van te hard rijden in Groningen. Dus een topic erover lijkt mij geen probleem.[/uitklappen]
terecht dat je een bekeuring krijgt dan.... Zelfde als met warns..
Je snapt mij niet hè? Ik was daar helemaal niet. Iedereen kan fouten maken, dus om een keer hier goed over te praten lijkt mij, nogmaals geen probleem.
ooh op die manier, sorry mijn fout :p Maar alsnog. ALs er dan een ban word gegeven is het toch puur omdat er teveel warns op die betreffende persoon staan?
Klopt. Heb je gelijk in, maar stel dat de laatste onterecht is. Dan ben je fucked omdat je niet kunt pb'en, inloggen of wat dan ook.

En ingewel, wees eerlijk. Het contact formulier is geen goede oplossing
Soms zijn ze onterecht ja. Wat ik soms wel eens zie is mensen die posten voordat ze de ban krijgen. Maybe een idee om voordat de ban word uitgedeeld de persoon een PM te struren met wat er gaat gebeuren? Kan die persoon nog proberen om zijn hagie te saven en zo niet dan is het een ban. Like 24 uur krijg je de tijd ervoor dan ofzo.

Toegevoegd na 48 minuten:

Btw, ik ben hier niet om te haten/trollen of wat dan ook :p Ik snap gewoon heel de situatie niet en probeer er ff uit te komen wat er nou gaande is :o
Smartie` schreef: -.q (chinees met een monocle)
[kolom]Afbeelding[/kolom][kolom]
Parsonsda schreef:Lifepoints are red...
...Bodies lay blue...
don't turn your back....
Or trolls will get you!
[/kolom]
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door Jaestro »

Ik ben al eens verbannen geweest zonder ook maar enige waarschuwing!!!!!! (oke ik heb de ban aangevraagd omdat ik minder tijd op ltf wou besteden :oops: )
Afbeelding
Ingewel
Ex-moderator
Berichten: 11581
Lid geworden op: zondag 4 februari 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door Ingewel »

Roy Boy106 schreef: Denk jij dat iemand die al meerdere waarschuwingen heb gekregen zijn "respectniveau" nog positief is? Nah die is zeker negatief. Die persoon wordt ook strenger gecontroleert op zijn posts, en heb ook meer kans op waarschuwingen dat op verbanningen kan leiden.Wat dus een oneerlijk systeem is naar mijn mening.
Dat je na het krijgen van een waarschuwing strenger gecontroleerd wordt op soortgelijke vergrijpen lijkt me niet meer dan normaal. Een eerste waarschuwingen voor het uitschelden van een lid zal misschien 15% zijn. Scheld je later nog een lid uit? Dikke kans dat je 30% krijgt. Volgens mij is daar niets oneerlijk aan. We versturen geen grapjes-waarschuwingen, als je een waarschuwing krijgt betekend dat dat een serieuze verandering in je postgedrag wenselijk is.
Aron schreef:En ingewel, wees eerlijk. Het contact formulier is geen goede oplossing
Het contactformulier is inderdaad niet ideaal, dat ben ik met je eens. Ik zal in privé bespreken of er draagvlak is voor een beter alternatief.



Concluderend uit de vragen die zich nu alsmaar blijven herhalen lijkt het me dat er inmiddels afdoende is gediscussieerd over dit onderwerp. Tot vanavond 0:00 is er ruimte voor serieuze vragen en opmerkingen, daarna sluit ik het topic. Voor referentie raad ik iedereen die nog wil reageren eerst aan ook dit onderwerp door te nemen.

Meer informatie over het voorstel van Dennis (hier te vinden) volgt later in een apart bericht in dit topic. Ook over het contactformulier zal ik na bespreking in privé nog een bericht plaatsen in dit topic.
Afbeelding
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Ingewel schreef:Tot 15% voor lichte vergrijpen
15% tot 25% voor middelzware vergrijpen
25%+ voor zware vergrijpen
Dit heb ik al anders meegemaakt.
Ingewel schreef:Vaak is het zo dat ogenschijnlijk 'soepele' waarschuwingen gegeven worden nadat iemand al via PB aangesproken is of al eerder een waarschuwing heeft gehad voor een dergelijk vergrijp. Vaak gaat dat gepaard met een hoop gemopper op het forum of via PB's en andere kanalen naar vrienden. 'Ik kreeg een waarschuwingen voor ...!!!', maar dan zonder erbij te vertellen dat dat al de zoveelste keer was, of dat hij of zij al twee keer aangesproken was via een privébericht.
Heb voor 1/4 warns op voorhand een PB gekregen, dus wat je hier zegt is gewoonweg onzin.
Vele kusjes aan iedereen
Ingewel
Ex-moderator
Berichten: 11581
Lid geworden op: zondag 4 februari 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door Ingewel »

TikTakTokTekTuk schreef:
Ingewel schreef:Vaak is het zo dat ogenschijnlijk 'soepele' waarschuwingen gegeven worden nadat iemand al via PB aangesproken is (...)
Heb voor 1/4 warns op voorhand een PB gekregen, dus wat je hier zegt is gewoonweg onzin.
Ik moet zeggen dat ik 1/4e anders behoorlijk vaak vind (...)

Ingaand op je eerdere opmerking; je laatste waarschuwing wordt op dit moment nog nabesproken door het team. Ik ga er vanuit dat je vanavond laat/morgen nog een reactie daarop krijgt.
Afbeelding
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Ingewel schreef:
TikTakTokTekTuk schreef:
Ingewel schreef:Vaak is het zo dat ogenschijnlijk 'soepele' waarschuwingen gegeven worden nadat iemand al via PB aangesproken is (...)
Heb voor 1/4 warns op voorhand een PB gekregen, dus wat je hier zegt is gewoonweg onzin.
Ik moet zeggen dat ik 1/4e anders behoorlijk vaak vind (...)

Ingaand op je eerdere opmerking; je laatste waarschuwing wordt op dit moment nog nabesproken door het team. Ik ga er vanuit dat je vanavond laat/morgen nog een reactie daarop krijgt.
25% kan je eerder onder de categorie 'af en toe' en zeker niet onder de categorie 'vaak'.

Konijn had me ook al verteld dat ik ten laatste zondag nieuws krijg, fingers crossed.
Vele kusjes aan iedereen
Ingewel
Ex-moderator
Berichten: 11581
Lid geworden op: zondag 4 februari 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door Ingewel »

TikTakTokTekTuk schreef:25% kan je eerder onder de categorie 'af en toe' en zeker niet onder de categorie 'vaak'.
Ben ik het niet mee eens. Zie het als een luxe service, zo'n waarschuwings PB had net zo goed een officiële waarschuwing kunnen zijn.
Afbeelding
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Ingewel schreef:
TikTakTokTekTuk schreef:25% kan je eerder onder de categorie 'af en toe' en zeker niet onder de categorie 'vaak'.
Ben ik het niet mee eens. Zie het als een luxe service, zo'n waarschuwings PB had net zo goed een officiële waarschuwing kunnen zijn.
Ik beweer ook niet dat je zo'n waarschuwingsPB moet sturen. Maar zeggen dat jullie ze vaak versturen, is een leugen.
Vele kusjes aan iedereen
Ingewel
Ex-moderator
Berichten: 11581
Lid geworden op: zondag 4 februari 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door Ingewel »

Ik zou dat geen leugen willen noemen, wij verschillen in dit geval van mening over het begrip vaak. That's all.
Afbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door Joa »

Schaf waarschuwingen en bans gewoon af.
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door Roy Boy106 »

Wel jammer, weer de zoveelste klacht over het systeem wat totaal niet serieus genomen wordt. En daardoor wordt er niks aan gedaan.

"We nemen feedback serieus" Oh ja? Bewijs het.
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18644
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Regels omtrent Verbannen.

Bericht door Ricc »

Jullie kunnen gewoon een speciale bar aanmaken voor alle trolls en andere leden. Dat forumdeel verberg je gewoon voor de nieuwe brave leden, en om toegang te krijgen tot dat forum moet je een apply indienen bij een mod waarmee ja als voorwaarde akkoord gaat dat daar de retardste dingen gebeuren.

i think we got a solution here

Toegevoegd na 28 seconden:

en in dat forum verplaatsen we het voetbaltopic natuurlijk

oh en ingewel is niet welkom xoxo
Plaats reactie