Kingsday '15

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40372
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Kingsday '15

Bericht door Daan »

Bighead schreef: Nog nooit een aggressieve mosh pit meegemaakt. Het is verder niet zo alsof je gedwongen wordt om erin te gaan. Als je er niet aan mee wil doen, doe je dat gewoon lekker niet.
Makkelijker gezegd dan gedaan he.
Afbeelding
Als zwart de moshpit is die door mensen gecreëerd wordt en jij bent rood en geel zijn de duwers (groen is overig) dan kan je moeilijk zelf even naar het groene gebied toe he.
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Kingsday '15

Bericht door elzou »

Daan schreef:
Volture schreef: Oh donders, nja was ook laat. Was daar ook! Bedoel je die moshpit links van de mainstage? Weet niet of er nog meer waren, maar ben daar ook nog twee keer in gedoken. Tweede keer hield ik het maar voor gezien omdat ik vol een schouder op m'n neus kreeg, was wat minder :"). Liep op een gegeven moment ook een kerel in rond in alleen z'n onderbroek :bier:.
Nee bij Yellow Claw (wat ik overigens echt vreselijke muziek vond).
We delen dezelfde smaak. Yellow Claw stond ook op een open podium hier, na 2 minuten zei ik al wegwezen hier.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Kingsday '15

Bericht door Bighead »

Daan schreef:Makkelijker gezegd dan gedaan he.
Valt in mijn ervaring eigenlijk wel mee. Misschien als je uit je neus te vreten stond totdat de pit vol op gang was, maar ik kan me geen enkele pit herinneren waar mensen niet meer dan voldoende tijd zouden hebben gehad om eruit te komen. Als dat wel zo was, is dat natuurlijk vervelend.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Kingsday '15

Bericht door La Pulga »

elzou schreef:
Daan schreef:
Volture schreef: Oh donders, nja was ook laat. Was daar ook! Bedoel je die moshpit links van de mainstage? Weet niet of er nog meer waren, maar ben daar ook nog twee keer in gedoken. Tweede keer hield ik het maar voor gezien omdat ik vol een schouder op m'n neus kreeg, was wat minder :"). Liep op een gegeven moment ook een kerel in rond in alleen z'n onderbroek :bier:.
Nee bij Yellow Claw (wat ik overigens echt vreselijke muziek vond).
We delen dezelfde smaak. Yellow Claw stond ook op een open podium hier, na 2 minuten zei ik al wegwezen hier.
Die neger is fucking irritant. Yellow Claw is sowieso meer voor 15 jarigen.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Kingsday '15

Bericht door Akwasi »

elzou schreef:
Daan schreef:
Volture schreef: Oh donders, nja was ook laat. Was daar ook! Bedoel je die moshpit links van de mainstage? Weet niet of er nog meer waren, maar ben daar ook nog twee keer in gedoken. Tweede keer hield ik het maar voor gezien omdat ik vol een schouder op m'n neus kreeg, was wat minder :"). Liep op een gegeven moment ook een kerel in rond in alleen z'n onderbroek :bier:.
Nee bij Yellow Claw (wat ik overigens echt vreselijke muziek vond).
We delen dezelfde smaak. Yellow Claw stond ook op een open podium hier, na 2 minuten zei ik al wegwezen hier.
Wat een **** debielen liepen daar rond joh?
15 jarige turken en doorgesnoven tokkies, niks aan
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Kingsday '15

Bericht door Bighead »

Heb Yellow Claw ooit eens in Hoofddorp gezien toen ze nog vrij onbekend waren, geheel perongeluk. Was best een goed feestje eigenlijk, maar dat had er ongetwijfeld héél veel mee te maken dat drank gratis en goed voorradig was.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Kingsday '15

Bericht door Volture »

Bighead schreef: Heb Yellow Claw ooit eens in Hoofddorp gezien toen ze nog vrij onbekend waren, geheel perongeluk. Was best een goed feestje eigenlijk, maar dat had er ongetwijfeld héél veel mee te maken dat drank gratis en goed voorradig was.
Gratis drank. Wat.
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Kingsday '15

Bericht door Bighead »

De barman was de vriend van een vriendin van me. Best een kwal eigenlijk, maar wel goed voor gratis drank.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
iRobin
Berichten: 4237
Lid geworden op: donderdag 19 februari 2009, 15:25
Oude naam: robYn

Re: Kingsday '15

Bericht door iRobin »

Yellow claw trekt misschien wel meer tokkies aan, maar ze zorgen wel altijd voor een geweldige sfeer waarin iedereen compleet los gaat :bier:
(Althans, de keren dat Yellow claw hier in de buurt draaide)
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Kingsday '15

Bericht door Volture »

iRobin schreef: Yellow claw trekt misschien wel meer tokkies aan, maar ze zorgen wel altijd voor een geweldige sfeer waarin iedereen compleet los gaat :bier:
(Althans, de keren dat Yellow claw hier in de buurt draaide)
Dit ja, beetje apart volk af en toe, maar ze weten wel hoe ze een feestje moeten geven.
Afbeelding
Tim
Berichten: 13565
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 21:32

Re: Kingsday '15

Bericht door Tim »

Bighead schreef: De barman was de vriend van een vriendin van me. Best een kwal eigenlijk, maar wel goed voor gratis drank.
Altijd chill, goede vriend van me staat elk jaar achter de bar bij het bevrijdingsfestival, hele dag gratis pils.
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Kingsday '15

Bericht door elzou »

Akwasi schreef:
elzou schreef:
Daan schreef:
Volture schreef: Oh donders, nja was ook laat. Was daar ook! Bedoel je die moshpit links van de mainstage? Weet niet of er nog meer waren, maar ben daar ook nog twee keer in gedoken. Tweede keer hield ik het maar voor gezien omdat ik vol een schouder op m'n neus kreeg, was wat minder :"). Liep op een gegeven moment ook een kerel in rond in alleen z'n onderbroek :bier:.
Nee bij Yellow Claw (wat ik overigens echt vreselijke muziek vond).
We delen dezelfde smaak. Yellow Claw stond ook op een open podium hier, na 2 minuten zei ik al wegwezen hier.
Wat een **** debielen liepen daar rond joh?
15 jarige turken en doorgesnoven tokkies, niks aan
Op m'n vijftiende had ik het ook mooi gevonden want zou er dan verder toch niets te zoeken hebben. Maar vriend van mij heeft kamer zowat in centrum dus gewoon bij hem wat drinken en ff kijken of het wat was.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Plaats reactie