't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!

Ik kijk series voornamelijk via:

Netflix
22
48%
Digitale tv-zenders
0
Geen stemmen
Analoge tv-zenders
0
Geen stemmen
Illegale streaming of downloads
22
48%
DVD
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door Superheat »

S03E02 was echt geniaal imo. En ik doelde overigens vooral op S02E03. :P
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Truth
Berichten: 729
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2014, 18:28

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door Truth »

Iemand die hier Orphan Black krijgt?

Mensen in me omgeving kunnen niet stoppen erover te praten maar ben benieuwd naar de mening van een kenner.
Rick_Hardstyle
Berichten: 1219
Lid geworden op: zondag 18 september 2011, 23:03
RS: zaros99str (OSRS)

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door Rick_Hardstyle »

Truth schreef: Iemand die hier Orphan Black krijgt?

Mensen in me omgeving kunnen niet stoppen erover te praten maar ben benieuwd naar de mening van een kenner.
Of ik een kenner ben laten we maar even in het midden, maar vind het voor de rest een zeer leuke serie. Kijk het samen met m'n vriendin en zijn op het moment in het huidige seizoen bezig. Al een poosje niet meer gekeken wegens te druk enzo.
Zin om een leuke RTS te spelen registreer je met deze link http://signup.leagueoflegends.com/?ref= ... 0342304096 en kom League of Legends spelen :D
Matss
Berichten: 8129
Lid geworden op: donderdag 9 november 2006, 17:26

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door Matss »

Begonnen met Suits Heerlijke serie :)
Somewhere out there in the vast nothingness of space
Somewhere far away in space and time
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky
We're marooned on a small island, in an endless sea
Confined to a tiny spit of sand, unable to escape
But tonight, on this small planet, on Earth
We're going to rock civilization
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door Travolter »

Matss schreef: Begonnen met Suits Heerlijke serie :)
:bier: :bier:
Afbeelding
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door rarevogelman »

Mooi, Rectify ook weer begonnen en de reviews voor seizoen 3 zijn weer erg veelbelovend! Had ook niet anders gekund.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Matss
Berichten: 8129
Lid geworden op: donderdag 9 november 2006, 17:26

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door Matss »

In- of uitklappen • Suits S2EP2
Waarom kan mike niet gewoon met rachel zijn echt jammer :cry: :cry:
Somewhere out there in the vast nothingness of space
Somewhere far away in space and time
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky
We're marooned on a small island, in an endless sea
Confined to a tiny spit of sand, unable to escape
But tonight, on this small planet, on Earth
We're going to rock civilization
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door i k0nijn i »

Ik ben begonnen met Dexter. Sterke serie, imo. Plot in het eerste seizoen was wat doorzichtig, vond ik, maar het bleef wel amusant.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ex-gebruiker 37732
Berichten: 2937
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 13:40
Oude naam: Fabio ftw

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door Ex-gebruiker 37732 »

i k0nijn i schreef: Ik ben begonnen met Dexter. Sterke serie, imo. Plot in het eerste seizoen was wat doorzichtig, vond ik, maar het bleef wel amusant.
leuke serie tem seizoen 4
If you steal from one author, it’s plagiarism; If you steal from multiple people, it’s research

ewa
The Pretender
Berichten: 1525
Lid geworden op: woensdag 7 oktober 2009, 13:53
Oude naam: iPretend

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door The Pretender »

Fabio schreef:
i k0nijn i schreef: Ik ben begonnen met Dexter. Sterke serie, imo. Plot in het eerste seizoen was wat doorzichtig, vond ik, maar het bleef wel amusant.
leuke serie tem seizoen 4
Imo was het 't wel waard om alle 8 seasons af te kijken. Je kon wel merken dat er een andere writer was, maar ik heb zeker genoten van Dexter na S4.
In- of uitklappen • spoilers
Seizoen 8 was imo tot de laatste paar afleveringen nog wel redelijk.
Geniet ervan. ;P

Toegevoegd na 12 minuten:

Ik ben trouwens gister begonnen met Mr. Robot. Geniale serie als je 't mij vraagt. Heeft veel overeenkomsten met Dexter en goede ratings. Kan het wel aanraden.
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door Superheat »

i k0nijn i schreef: Ik ben begonnen met Dexter. Sterke serie, imo. Plot in het eerste seizoen was wat doorzichtig, vond ik, maar het bleef wel amusant.
Nice. Fantastische serie.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
The Beast of Terror
Berichten: 5224
Lid geworden op: dinsdag 10 juni 2008, 18:48
Clan: furys clan

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door The Beast of Terror »

Mr Robot is echt geweldig. Balen dat ik hem te vroeg ontdekt heb nu kan ik niet bingen
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door Yves W »

Kan iemand me trouwens uitleggen wat er zo goed is aan Hannibal? Ik heb nu 3 afleveringen gezien.
In- of uitklappen • Hannibal spoilers
Als ik het goed begrijp, dan is Will Graham dus een geweldige profiler doordat hij zich inleeft in de moordenaars en de moorden inclusief de gedachten van de moordenaars naspeelt. Dit levert hem grote psychologische stress op (o.a. nachtmerries) en hij heeft dan ook Hannibal als psychiater. Hannibal is echter een zeer intelligente, manipulerende seriemoordenaar en kannibaal. Hieromheen hem je nog allerlei side-characters als Jack Crawford, Alana Bloom etc. Will lost allerlei moorden op, maar Hannibal gaat in de tussentijd ook verder met mensen te vermoorden en fuckt met Will door bijvoorbeeld te doen wat Will juist dacht dat de moordenaar niet zou doen. Natuurlijk krijgt Will Hannibal niet snel/niet te pakken, omdat de show dan redelijk over is.

Voor zover ik weet, heb ik de essentie dus door. Ik vind de episodes echter voornamelijk shock value en weinig meer. Niet dat het slecht in elkaar zit, maar ik krijg nu eigenlijk niet de neiging om een nieuwe episode te kijken. Ik ben niet echt een fan van shock value en voor de rest is de aflevering niet erg entertaining. Hoogstens Hannibal zelf als een genie, maar in tegenstelling tot bij bijv. Death Note, leef ik niet mee met de bad guy, wellicht omdat hij de antagonist is. Mis ik nu iets, of is deze serie gewoon niets voor mij?
Afbeelding
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door Travolter »

Yves W schreef: Kan iemand me trouwens uitleggen wat er zo goed is aan Hannibal? Ik heb nu 3 afleveringen gezien.
In- of uitklappen • Hannibal spoilers
Als ik het goed begrijp, dan is Will Graham dus een geweldige profiler doordat hij zich inleeft in de moordenaars en de moorden inclusief de gedachten van de moordenaars naspeelt. Dit levert hem grote psychologische stress op (o.a. nachtmerries) en hij heeft dan ook Hannibal als psychiater. Hannibal is echter een zeer intelligente, manipulerende seriemoordenaar en kannibaal. Hieromheen hem je nog allerlei side-characters als Jack Crawford, Alana Bloom etc. Will lost allerlei moorden op, maar Hannibal gaat in de tussentijd ook verder met mensen te vermoorden en fuckt met Will door bijvoorbeeld te doen wat Will juist dacht dat de moordenaar niet zou doen. Natuurlijk krijgt Will Hannibal niet snel/niet te pakken, omdat de show dan redelijk over is.

Voor zover ik weet, heb ik de essentie dus door. Ik vind de episodes echter voornamelijk shock value en weinig meer. Niet dat het slecht in elkaar zit, maar ik krijg nu eigenlijk niet de neiging om een nieuwe episode te kijken. Ik ben niet echt een fan van shock value en voor de rest is de aflevering niet erg entertaining. Hoogstens Hannibal zelf als een genie, maar in tegenstelling tot bij bijv. Death Note, leef ik niet mee met de bad guy, wellicht omdat hij de antagonist is. Mis ik nu iets, of is deze serie gewoon niets voor mij?
Heb hetzelfde gevoel bij die serie.
Afbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door Simon` »

The Beast of Terror schreef: Mr Robot is echt geweldig. Balen dat ik hem te vroeg ontdekt heb nu kan ik niet bingen
Zei 't! Echt heldenserie, alleen ik kijk nu letterlijk iedere week uit naar de volgende aflevering inderdaad, wil dit zo hard gewoon in 1x afkijken.
Afbeelding
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door Superheat »

@Hannibal: als je naar een paar afleveringen zou denkt, denk ik inderdaad dat het niet echt iets voor jou is. Yves, je hebt gelijk qua plot. Je kijkt de serie vooral voor de manier waarop het verhaal verteld wordt en hoe de sfeer is. Is dat niets voor jou, dan mis je weinig door 'm niet te kijken.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door Royenroy »

Net de pilot van Mr. Robot gekeken, nu gelijk verder.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Truth
Berichten: 729
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2014, 18:28

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door Truth »

Begonnen aan Sense8, enorm inkomen, had wel iets meer achtergrond info in de eerste 3 afleveringen mogen zitten.

Ben ik de enige die het opvalt dat in Netflix series wel erg veel gays en gay seks zit?
Like ik snap wat er gebeurd als 2 mensen kussen, hoeft niet expliciet te worden getoond bij elke scene tbh.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door Joa »

Black Sails begonnen. Vette serie tot nu toe :P
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: 't Serietopic - Alles over series! | True Detective!

Bericht door Superheat »

Truth schreef: Begonnen aan Sense8, enorm inkomen, had wel iets meer achtergrond info in de eerste 3 afleveringen mogen zitten.

Ben ik de enige die het opvalt dat in Netflix series wel erg veel gays en gay seks zit?
Like ik snap wat er gebeurd als 2 mensen kussen, hoeft niet expliciet te worden getoond bij elke scene tbh.
Zit inderdaad veel seks in, ja. Achja. Volgens mij is het een beetje een hype, om het zo maar te noemen. Kan me er echter ook niet echt aan storen.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Plaats reactie