Het grote mobieltjes en tablets topic!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!

Vingerafdrukscanner op je smartphone

Ja, lijkt me super handig!
22
30%
Nee, ik vind het niet nodig dat mijn vingerafdruk overal bekend is.
51
70%
 
Totaal aantal stemmen: 73

Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Travolter »

Superheat schreef:
Travolter schreef:
mutn10 schreef: Misschien handig om eens te zeggen hoeveel ruimte je nu daadwerkelijk vrij hebt?

En wat zijn jullie ermee van plan? Ik heb hier zelf nog een Tab 3 lite van Samsung en ik heb nog steeds geen idee wat ik ermee ga doen. Misschien toch maar eens kijken voor Nokia Here app (offline navigatie) en bevestiging voor in wagen. Ofwel gewoon in de verkoop, maarja wat krijg je daar nog voor.
Pdf's lezen in de les/tijdens studeren,filmmatriaal kijken en eens zien hoeveel productiviteit ik uit w8 op een tablet kan halen.
Is dat een beetje te doen met die resolutie op 8"?
Wel, de eerste 2 zullen sws beter gaan dn op mn 5" smartphone. Dat derde valt nog te bezien, he. waarschijnlijk zal het wel tegenvallen, maar dat maakt me dan niet zoveel uit :p.
Afbeelding
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door mutn10 »

Lijkt me wel verdomd handig nu je het zo stelt. Volledige windows dus ook zeer handig torrents etc. Downloaden en meteen kijken. Misschien echt wel ideale multimediatablet dan.
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
L A RS
Berichten: 609
Lid geworden op: vrijdag 4 juli 2008, 21:26
RS: Gestopt
Oude naam: lars1216

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door L A RS »

mutn10 schreef: Lijkt me wel verdomd handig nu je het zo stelt. Volledige windows dus ook zeer handig torrents etc. Downloaden en meteen kijken. Misschien echt wel ideale multimediatablet dan.
Daarom. Volledige Windows bied je zoveel meer mogelijkheden dan Android of iOS. :) ik ben heel tevreden met mijn iPad 2, maar de mogelijkheden zijn in vergelijking toch echt beperkt.

Is de aanbieding er nu ook bij MM België of niet? En verstuurd MM NL eventueel niet naar België?
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Travolter »

Geen idee, mijn mama is naar Nederland gegaan. Ben nog op kot morgen heb k em zelf.
Afbeelding
L A RS
Berichten: 609
Lid geworden op: vrijdag 4 juli 2008, 21:26
RS: Gestopt
Oude naam: lars1216

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door L A RS »

Inmiddels uitverkocht op de website. Vestigingen hebben mogelijk nog wel voorraad. :) eventueel even van tevoren bellen zodat je niet voor niks heen gaat. :P
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Daan »

Ik heb een vraag. Als ik onder de douche sta heb ik vaak muziek op. Soms wil ik dan wel eens een ander liedje opzetten, waardoor ik mijn telefoon (S4) pak en daarna meteen weer terugleg, waardoor het scherm een beetje vochtig wordt.
Is dat.. slecht?
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Bighead »

Niet veel slechter dan je telefoon in een vochtige badkamer laten liggen.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Travolter »

L A RS schreef:
mutn10 schreef: Misschien handig om eens te zeggen hoeveel ruimte je nu daadwerkelijk vrij hebt?

En wat zijn jullie ermee van plan? Ik heb hier zelf nog een Tab 3 lite van Samsung en ik heb nog steeds geen idee wat ik ermee ga doen. Misschien toch maar eens kijken voor Nokia Here app (offline navigatie) en bevestiging voor in wagen. Ofwel gewoon in de verkoop, maarja wat krijg je daar nog voor.
Ik heb zo'n 4GB vrij op W8.1 en zo'n 6GB op W10. Geen idee waardoor dat verschil komt. Een sd kaart is dus wel echt nodig.

Qua gebruik, ik vind vast wel een zinvolle use case. Zit eraan te denken hem als nes/snes emulator in te zetten. De Playbook die ik laatst voor een tientje heb gekocht word ook nog steeds goed gebruikt als wekker en pdf reader. :) het is voor mij een sport om een zinvolle use case te vinden voor goedkope oudere of low specced hardware te vinden. Daarnaast wilde ik eens kloten met Windows op een tablet, dus vandaar de aanschaf.
Hoe heb jij m naar w10 geupdate? ik krijg dat icoontje niet.

Edit: oh wacht volgens mij s die nog aan t update lol

Toegevoegd na 7 uur en 54 minuten:

Hm nu heb ik me "geregistreerd" voor w10 maar moet ik wachten voor die wil downloaden. Kan ik die niet dwingen w10 gewoon te downloaden en upgraden?
Afbeelding
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door mutn10 »

Beste telefoon tot rond 300 euro? OP2 niet want die is moeilijk verkrijgbaar/twijfelachtige service. Ik dacht aan Moto X 2014 of nieuwe Moto G. Hebben jullie andere suggesties? Liefst iets die updates krijgt en vlot zal blijven werken (vandaar dat ik neig naar motorola).
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Jimmy
Berichten: 1876
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 12:07
Oude naam: Jimmytje

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Jimmy »

LG G3.
''When does a man die? When he is hit by a bullet? No! When he suffers a disease? No! When he ate a soup made out of a poisonous mushroom? No! A man dies when he is forgotten!''
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Halle »

Damn ik wist niet dat de Moto X hier überhaupt verkrijgbaar was! En dat tegen zo'n scherpe prijs.

Ik zou de Moto X over de LG G3 kiezen.
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Yves W »

Die tablet zag er best interessant uit, maar dan zou ik hem toch alleen maar gebruiken voor het weer en het nieuws :P. Dan lijkt het me niet echt waard.
Afbeelding
Japeroen386
Berichten: 5546
Lid geworden op: donderdag 10 juli 2008, 21:58
RS: Gestopt

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Japeroen386 »

Wat ik me tegenwoordig afvraag, wat is belangrijker bij een smartphone bij dagelijks gebruik: singlecoreperformance of multicoreperformance?
Anders geformuleerd: als telefoon A in een benchmark beter presteert qua singlecoreperformance dan telefoon B, maar telefoon B in die benchmark beter presteert qua multicoreperformance dan telefoon A, welke telefoon is dan beter in dagelijks gebruik?
Quitted 27/04/2012.
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door mutn10 »

Halle schreef: Damn ik wist niet dat de Moto X hier überhaupt verkrijgbaar was! En dat tegen zo'n scherpe prijs.

Ik zou de Moto X over de LG G3 kiezen.
Ja leek me een erg goede telefoon voor de prijs. Alleen battery life valt blijkbaar echt wel tegen bij de meesten :/
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
L A RS
Berichten: 609
Lid geworden op: vrijdag 4 juli 2008, 21:26
RS: Gestopt
Oude naam: lars1216

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door L A RS »

Travolter schreef:
L A RS schreef:
mutn10 schreef: Misschien handig om eens te zeggen hoeveel ruimte je nu daadwerkelijk vrij hebt?

En wat zijn jullie ermee van plan? Ik heb hier zelf nog een Tab 3 lite van Samsung en ik heb nog steeds geen idee wat ik ermee ga doen. Misschien toch maar eens kijken voor Nokia Here app (offline navigatie) en bevestiging voor in wagen. Ofwel gewoon in de verkoop, maarja wat krijg je daar nog voor.
Ik heb zo'n 4GB vrij op W8.1 en zo'n 6GB op W10. Geen idee waardoor dat verschil komt. Een sd kaart is dus wel echt nodig.

Qua gebruik, ik vind vast wel een zinvolle use case. Zit eraan te denken hem als nes/snes emulator in te zetten. De Playbook die ik laatst voor een tientje heb gekocht word ook nog steeds goed gebruikt als wekker en pdf reader. :) het is voor mij een sport om een zinvolle use case te vinden voor goedkope oudere of low specced hardware te vinden. Daarnaast wilde ik eens kloten met Windows op een tablet, dus vandaar de aanschaf.
Hoe heb jij m naar w10 geupdate? ik krijg dat icoontje niet.

Edit: oh wacht volgens mij s die nog aan t update lol

Toegevoegd na 7 uur en 54 minuten:

Hm nu heb ik me "geregistreerd" voor w10 maar moet ik wachten voor die wil downloaden. Kan ik die niet dwingen w10 gewoon te downloaden en upgraden?
https://www.thurrott.com/windows/window ... windows-10
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Joa »

Voor de Belgen:

Op Coolblue staat de Moto G 2014 voor 98 euro + een telenet abbonement van 15 euro per maand. Niet zo speciaal behalve dat dat abbonement maar voor 1 maand in totaal is en amper 15 euro kost. Moet natuurlijk 1 jaar zijn maar dat staat er dus niet. 8-[

Toegevoegd na 6 minuten:

Dus 113 euro voor een Moto G mocht iemand geïnteresseerd zijn.
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door mutn10 »

Lol inderdaad typo. Kun je er echter zeker van zijn dat je maar 1 maand abonnement moet nemen en dat ze niet toch een jaar laten lopen en dergelijke?
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Joa »

In het winkelmandje staat bij kostenoverzicht ook 113 euro, dus ja. Zou wel kunnen dat ze je geld teruggeven en niet leveren, want dat zijn ze misschien niet verplicht.
Japeroen386
Berichten: 5546
Lid geworden op: donderdag 10 juli 2008, 21:58
RS: Gestopt

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Japeroen386 »

Ik denk wel dat ze verplicht zijn het te verkopen zoals het op hun site staat. Zelfs al is het een typo.
Quitted 27/04/2012.
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Nilsie »

Japeroen386 schreef: Ik denk wel dat ze verplicht zijn het te verkopen zoals het op hun site staat. Zelfs al is het een typo.
Staat vaak onder voorbehoud bij.
Plaats reactie