Dailies, dg en maxen

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Plaats reactie
Poekies
Adviseur
Berichten: 13571
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 17:20
RS: Poekies (p2p)

Dailies, dg en maxen

Bericht door Poekies »

Geen topic van mij zonder verhaaltje! Zo vaak post ik hier tenslotte niet. Dus mocht je daar geen zin in hebben, scroll maar door naar de plaatjes.

Ooit, lang, lang geleden sleepte ik RobotRobbie eens mee om die gekke skill, genaamd Dungeoneering, te gaan trainen, want daar snapte hij maar niets van. Ik snapte er destijds ook nog niet erg veel van, maar in elk geval genoeg om hem het eens te laten zien. Zo gezegd, zo gedaan, het bleek bovendien ook nog eens erg leuk en gezellig te zijn. Floors gingen beetje bij beetje sneller en sneller, wat het ook leuker maakte. Daarom zijn we samen doorgegaan tot de 99. Ik kreeg het wat drukker en had ook niet zoveel zin om zo actief ermee door te gaan, terwijl Rob er juist steeds meer zin in kreeg en uiteindelijk voor de records ging. Daardoor bleef mijn ervaring en kennis ook een beetje achter en had ik niet zoveel haast meer om het hoger te krijgen en die 120 te halen. Dat ik geen haast had, is ook wel gebleken, want vandaag is het maar liefst 1643 dagen terug dat ik 99 Dungeoneering haalde.

Ik denk dat ik uiteindelijk rond de 114 gestopt ben met het echt trainen van Dungeoneering. Soms deed ik dan nog wel eens een floortje mee, maar veel was het niet. Andere keren werd ik weer gevraagd mee te gaan als leecher, omdat die andere leechers maar traag waren met reageren en daardoor de records verpestten. Of om mijn level langzaam aan toch maar op te krikken en zichzelf de moeite te besparen een leecher te zoeken. Dat ging een beetje zo door totdat EoC geïntroduceerd werd, want toen hield het records hunten ook op. Rob stopte vrijwel volledig, anderen minderden en stopten uiteindelijk ook. Age of Empires II bleek ook wel een leuk spel te zijn, dus ook dat droeg niet bij aan het halen van 120 Dungeoneering.. Tot zo ver Dungeoneering, leek het. Sporadisch deed ik nog wel een daily, zeker toen ik bijna maxed was en ik altijd DG dailies kon krijgen. AoE bleef prioriteit hebben, want dat was toch ook wel erg leuk met Rob, Jur (Snipercover), Leon(Skills), Luke (PvM) en Rein(isbaas). Tot 2,5 jaar terug.

Voor mijn studie moest ik ineens hele dagen achter de computer zitten. Dat bleek niet erg bevorderlijk voor mijn nek en schouder te zijn. Het duurde een tijdje voordat ik het door had, maar ik had rsi. Twee jaar en een maand terug kon ik het vele klikken in AoE niet meer aan. Ik besloot daarom maar weer mijn tijd op RS door te brengen, waarbij je een stuk minder intensief hoeft te klikken. Dungeoneering pakte ik ook een soort van op door dailies te doen. Op de ergste momenten heb ik Leon en soms ook Luke even lief aangekeken of zij niet een floortje wilden doen, al was het een small, zodat ik toch mijn daily af had. Er zijn ook te veel periodes geweest dat Leon ze standaard elke dag voor me deed. Beetje bij beetje gaat je level dan toch omhoog. Ondertussen maxte ik ook langzaam mijn andere skills, waar Rob nog even voor inlogde - al duurde dat wel even, dat gekke RS3 met al die knopjes en schermpjes overal en nergens! Overigens is het ook nu nog niet duidelijk voor iedereen hoe je moet uitloggen. Daarvoor kan je toch ook 5 minuten wachten? Die avond hebben we zelfs Rob nog meegekregen om toch nog wat floors te doen. Ik weet nog steeds niet waarom Luke die bond voor 'm heeft gekocht in plaats van dat hij dat zelf deed - of misschien toch wel, namelijk luiheid - maar het was weer een leuk avondje als van oudsher. Daarna was het terug naar de dailies doen.

Afgelopen mei was ik dan erg dichtbij: nog maar een paar miljoentjes te gaan. Maar helaas (of eigenlijk niet, want ik heb me prima vermaakt!), ik moest weer zo nodig drie maanden naar het buitenland gaan waardoor het allemaal niet op zou schieten. Een maandje in het warme zuiden van Spanje vertoeven en vrijwel direct erna twee maanden kamperen in een tentje tussen de gletsjers op IJsland - erg gaaf land waar ik stiekem nog wel een beetje heimwee naar heb, zeker aan te raden om erheen te gaan! En tsja.. Je raadt het nooit, maar daarna alweer dailies! Ook dit keer was Leon weer zo lief om me daarbij te helpen, want helaas hebben zelfs drie maanden rust geen effect gehad op mijn nek/schouder. Beetje bij beetje ging het dan weer omhoog. En ineens moest ik nog maar iets van 1.3m. Tot mijn grote verbijstering zag ik Rob, die voor het laatst ingelogd was geweest voor mijn max party - inmiddels meer dan een jaar terug denk ik - eergister ineens weer floors doen, samen met Luke en Jur. Al gauw hing ik weer in Daemonheim uit als leecher. Ook de dag erna waren ze nog op RS te vinden en dus waren er weer leechers nodig. Dat liet ik mij natuurlijk ook geen twee keer zeggen.

Naast Rob en Luke was de floor dit keer ook met Bas (Superheat) en Mark (Fist). De eerste paar floors gingen zoals normaal, voor zover dat kan met iemand die niet zoveel meer van RS3 snapt. Daarna besloot Mark dat die promethium ores en fish spots toch wel erg interessant waren. Deuren openen? Waarom zou je als je kan skillen! Dat bleek ook nog eens erg aanstekelijk te zijn en niet al te veel later was dit het resultaat:

Afbeelding

Helaas hadden die noobs alles al leeggevist toen ik besloot mijn leecher title op te geven en ook mee te gaan vissen :( Ik besloot maar weer mijn plekje in de base op te zoeken. Een room verderop was nog het een en ander te doen en bovendien ook nog een ongeopende deur, waar de key net van was gevonden. Die ging ik maar eens inspecteren en openen om mezelf toch nog een beetje nuttig te voelen en dat bleek de deur naar de boss te zijn. Vol goede moed ging ik die maar eens solo'en. Krijg ik vervolgens meteen commentaar van Rob dat ik "zomaar zijn boss zit te doen". Help ik eens, is het weer niet goed! Inmiddels waren de anderen ook klaar met vissen en gearriveerd bij de boss. De boss zelf bleek niet zo gevaarlijk te zijn, maar de flame portals bij de uitgang om de floor te enden gaven iets meer problemen. Gelukkig had ik toch nog ergens iets van vis weten te bemachtigen zonder dat Mark mij voor was geweest. Daarmee heb ik Rob nog moeten redden omdat hij anders niet kon enden (en vandaar mijn rank Medic!). Daarna was het zo ver, toch eindelijk die 120 Dungeoneering en daarbij ook het allerlaatste level dat ik nog moest:

Afbeelding

Afbeelding

Sorry Jur, die hoed is nog steeds lelijk. Het hoort niet..

Verder waren er weer mensen ongeduldig en/of lieten hun ego weer zien:

[20:53:38] <@Rob|> Had je nog een topic gemaakt, Lisette?
[20:53:43] <%Poek> nog niet
[20:54:09] <%Poek> moet natuurlijk wel een verhaaltje bij
[20:54:11] <%Poek> anders zo saai
[20:56:56] <@Rob|> Hoeveel pagina's over mij?
Dat merken we vanzelf!

[21:17:31] <%Jur> 'En vooral wil ik Snipercover bedanken...'
... voor alle keren dat ik je jaloers heb kunnen maken met foto's van landschappen? O:)

Afbeelding
Nou, hier!
Afbeelding
Klik hier voor een guide die eens wat anders is dan anders, de leuke questitemguide ^^
BeatTheBest
Berichten: 287
Lid geworden op: zaterdag 12 april 2008, 9:41
RS: BeatTheBest (p2p)

Re: Dailies, dg en maxen

Bericht door BeatTheBest »

Gratz!! (btw skogafoss ziet er gaaf uit haha :D
Max 06-10-2015 16:15
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Dailies, dg en maxen

Bericht door Superheat »

"Doe ik morgen". Yeah right. Grats :mrgreen:

Afbeelding

Toegevoegd na 1 minuten:

En nice ninja @visplaatje :(
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
B70
Berichten: 1742
Lid geworden op: woensdag 1 augustus 2012, 12:58
Clan: Doge
Oude naam: Rakazon

Re: Dailies, dg en maxen

Bericht door B70 »

Congrats Poekies :)
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Dailies, dg en maxen

Bericht door Ru ben ik »

Verhaaltje? Zeg maar gerust verhaal :P
In ieder geval gefeliciteerd met je echte max Poekies! :D
Afbeelding
Mark
Berichten: 2457
Lid geworden op: maandag 5 januari 2009, 19:43
Clan: 'Join The Fist'
Contacteer:

Re: Dailies, dg en maxen

Bericht door Mark »

Ik heb het vlug gelezen. Wou inderdaad een opmerking over rob zijn stekelhaae wat een kop heeft die zeg. Gefeliciteerd poek #jekentmeniet
It's time for me to run, run away from all of this
The pain inside of me is taking over everything
From time to time I feel lost inside this melody
It's like a fantasy, except it's called reality


Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Dailies, dg en maxen

Bericht door Siddy00 »

Wauw, gefeliciteerd Poek! :D
Afbeelding
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Dailies, dg en maxen

Bericht door Roy Boy106 »

Gratz
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Dailies, dg en maxen

Bericht door feppie64 »

Van harte!
The Jeanneau
Ex-chatmoderator
Berichten: 1841
Lid geworden op: dinsdag 27 februari 2007, 18:37
Oude naam: Jeanneau 12

Re: Dailies, dg en maxen

Bericht door The Jeanneau »

Gratz Poek!
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: Dailies, dg en maxen

Bericht door Burn the Sof »

Wat is dat ding met TIjd voor een micro-pauze? XD

Gefeliciteerd!
Afbeelding
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: Dailies, dg en maxen

Bericht door Renschmov »

Gefeliciteerd!
Afbeelding
Meleepro NL
Berichten: 1457
Lid geworden op: zondag 6 januari 2013, 14:17
RS: MELEEPRO NL (p2p)
Contacteer:

Re: Dailies, dg en maxen

Bericht door Meleepro NL »

Amen.

Gefeliciteerd Poekert! Nu nog compen :-({|=
In- of uitklappen • alle achievements van MELEEPRO NL
99 Constitution since 18-12-2013 [kolom]99 Magic since 27-1-2014[/kolom][kolom]99 Herblore since 23-2-2014[/kolom]
[regel]99 Defence since 01-3-11-2014[kolom]99 Ranged since 08-3-2014[/kolom][kolom]99 Strength since 27-4-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Summoning since 31-5-2014[kolom]99 Attack since 07-6-2014[/kolom][kolom]99 Prayer since 4-7-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Slayer 26-10-2014[kolom]99 Firemaking since 3-11-2014[/kolom][kolom]99 Cooking since 3-11-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Construction since 22-2-2015[kolom]99 Fletching since 26-6-2015[/kolom][kolom]99 Smithing since 12-8-2015[/kolom][/regel]
[regel]99 Crafting since 26-9-2015[kolom]99 Agility since 1-2-2016[/kolom][kolom]99 Hunter since 28-2-2016[/kolom][/regel]
[regel]99 Thieving since 24-9-2016[kolom]99 Mining since 9-10-2016[/kolom][kolom]99 Woodcutting since 17-11-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Defence since 27-9-2015[kolom]120 Ranged since 14-4-2015[/kolom][kolom]120 Constitution since 4-5-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Summoning since 18-2-2017[kolom][/kolom][kolom][/kolom][kolom][/kolom][/regel]

Plaatje Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Dailies, dg en maxen

Bericht door Lars »

Gefeliciteerd :D
Afbeelding
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Dailies, dg en maxen

Bericht door Erwin »

Gefeliciteerd! Dat ik dit ooit nog zou zien. En Rob is lui. Welke film gaan we maandag?
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Dailies, dg en maxen

Bericht door Hank1705 »

Gefeliciteerd! :D
Afbeelding
Afbeelding
Poekies
Adviseur
Berichten: 13571
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 17:20
RS: Poekies (p2p)

Re: Dailies, dg en maxen

Bericht door Poekies »

BeatTheBest schreef: Gratz!! (btw skogafoss ziet er gaaf uit haha :D
Haha ja, ik wilde even opzoeken of er inderdaad een streepje op de o stond of niet. Skógafoss is erg mooi, zeker met zon erbij. Al die regenbogen! Hier dan nog een eigen foto ervan. En dankje :)
Superheat schreef:"Doe ik morgen". Yeah right. Grats :mrgreen:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Toegevoegd na 1 minuten:

En nice ninja @visplaatje :(
Sorry, had het een beetje druk :( Maar danku!
Mark schreef:Ik heb het vlug gelezen. Wou inderdaad een opmerking over rob zijn stekelhaae wat een kop heeft die zeg. Gefeliciteerd poek #jekentmeniet
Dankje. Ik ken je misschien niet persoonlijk, maar ik heb zeker je naam vaak genoeg voorbij zien komen hoor!
Burn the Sof schreef:Wat is dat ding met TIjd voor een micro-pauze? XD

Gefeliciteerd!
Dat is mijn anti-rsi-programmaatje. Die geeft om de zoveel tijd aan dat het weer eens tijd is voor een pauze. Ik had alleen niet door dat die op m'n screen stond totdat ik 'm wilde croppen. Eigenlijk past het ook wel goed bij het verhaal :P En dankje :)
Meleepro NL schreef:Amen.

Gefeliciteerd Poekert! Nu nog compen :-({|=
Dankje. En nee, te veel moeite/klikken.. :P
Erwin schreef:Gefeliciteerd! Dat ik dit ooit nog zou zien. En Rob is lui. Welke film gaan we maandag?
Goed he! En dat wisten we allang toch. Niks nieuws.
Afbeelding
Klik hier voor een guide die eens wat anders is dan anders, de leuke questitemguide ^^
Plaats reactie