Slowtalk topic (was nachttopic)

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Als je moest kiezen tussen het vangen van een Abra of een Dratini, welke zou je dan kiezen?|

Abra
12
13%
Dratini
47
51%
Ik houd niet van leuke dingen
34
37%
 
Totaal aantal stemmen: 93

Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Meutr »

Inderdaad. M'n vriendin werd ook steeds toegeroepen om van die henna te laten zetten. Ook geregeld kerels die vroegen of ik "hashies" wou kopen. Volgens een kerel van m'n hotel is dat geregeld undercover politie die er zo de drugstoeristen willen uithalen. Geen idee of dat een cowboyverhaal was of niet.

Wel een zeer sfeervolle stad. Wij waren er tijdens ramadan, hetgeen het nog specialer maakte. Ook zeker eens eten op dat plein, maar wel op voorhand opzoeken welk kraampje goed is en welk niet.

Je kan ook vrij goedkoop met een bus vanuit Marrakech naar de bergen.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

We gaan al naar een of ander havenstadje + een kamelentocht, hoef ik niet echt ook nog naar de bergen.
Eten op dat plein lijkt me ook wel vet om eens te doen, maar ik heb dan echt geen flauw idee waar we moeten zitten aangezien alles exact hetzelfde lijkt.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Bearserk »

Gewoon waar de meeste anderen zitten
Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Meutr »

Daan schreef:We gaan al naar een of ander havenstadje + een kamelentocht, hoef ik niet echt ook nog naar de bergen.
Eten op dat plein lijkt me ook wel vet om eens te doen, maar ik heb dan echt geen flauw idee waar we moeten zitten aangezien alles exact hetzelfde lijkt.
Elk kraam heeft een nummer en op Tripadvisor staan de goeie nummers.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Akwasi »

Iemand ervaring met e-readers?
Het liefst zo goedkoop mogelijk :-)
Afbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Simon` »

Akwasi schreef:Iemand ervaring met e-readers?
Het liefst zo goedkoop mogelijk :-)
Een kindle-reader van Amazon heb ik, is echt enorm fijn aangezien het geen lcd scherm is en dus veel fijner aan je ogen, kan een shitload aan boeken opslaan, notities/highlights maken, ding blijft waar je bent gebleven etc. Boeken eropzetten gaat ook erg simpel, je mailt gewoon de compatibele bestanden naar een apart mailadres dat je kunt aanmaken bij amazon, en zo synched die die boeken wanneer je Kindle een internetverbinding heeft.

zoek niet dit bericht fatsoenlijk in een logische volgorde te typen maar je doet t dr maar mee :@
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Sam »

Akwasi schreef:Iemand ervaring met e-readers?
Het liefst zo goedkoop mogelijk :-)
In het ltf-boekenclubje staat een aantal pagina's een hoop tips op dezelfde vraag van Pauper

Toegevoegd na 2 minuten en 47 seconden:
vanaf hier

https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 0#p5088119
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Poekies
Adviseur
Berichten: 13571
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 17:20
RS: Poekies (p2p)

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Poekies »

Akwasi schreef:Iemand ervaring met e-readers?
Het liefst zo goedkoop mogelijk :-)
Ik heb zelf een Kobo Touch gehad en heb nu een Kobo Glo HD, allebei erg fijn. De Glo is wel wat duurder, maar wel duidelijk sneller dan de Touch en heeft daarnaast nog een ingebouwd lampje. Van dat lampje kan je ook heel simpel de helderheid instellen/'m uitschakelen. Hier thuis hebben we sinds een paar dagen ook nog de Kobo Aura H2O, maar persoonlijk vind ik de extra's niet opwegen tegen de meerprijs. Met andere merken heb ik geen ervaring, omdat ik Kobo heel fijn vind en ik ze persoonlijk ook een stuk mooier eruit vind zien dan andere ereaders.

Wat ik wel aan zou raden, is om ook bijv. even in een lokale Mediamarkt te voelen hoe zo'n ding in je hand ligt. De Aura H2O zou ik zelf bijvoorbeeld al nooit kopen omdat die net iets te groot is voor mijn hand en omdat ie wat zwaarder is dan de Glo HD. Zoiets blijft toch heel persoonlijk.

Boeken kan je in principe vrij simpel op elk type ereader zetten met het gratis programma Calibre. Die heeft, zoals in het andere topic ook al staat, ook nog een functie om boeken te converteren van bepaalde extensies naar een ander. Ik gebruik zelf altijd .epub. Dat is ook de extensie die je wel vrij makkelijk vindt bij het downloaden.
Afbeelding
Klik hier voor een guide die eens wat anders is dan anders, de leuke questitemguide ^^
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Simon` »

Lis scant stiekem gewoon nog het hele forum af :@
Afbeelding
Poekies
Adviseur
Berichten: 13571
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 17:20
RS: Poekies (p2p)

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Poekies »

Zo veel lees ik het forum eigenlijk niet meer 8-[ Maar om je nog extra gerust te stellen, vanaf zondag peer ik 'm voor 5 maanden naar Noorwegen dus heb je nog minder last van me :fluit:
Afbeelding
Klik hier voor een guide die eens wat anders is dan anders, de leuke questitemguide ^^
Dieselpker
Berichten: 11651
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Dieselpker »

Poekies notice me senpai.

veel plezier in noorwegen
FEYENOORD ROTTERDAM
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

Krijg deze net binnen van men zus uit India



Afbeelding
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Ron »

Doet jouw zus om te laten zien dat deze aapies meer seks hebben dan jij.
Lisette
Berichten: 17150
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Lisette »

Shots fired
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

hoezo? het is vanzelfsprekend dat apen meer seks hebben, zij neuken 4x per dag gemiddeld. Ik gemiddeld 3 keer per week!
Dieselpker
Berichten: 11651
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Dieselpker »

matig
FEYENOORD ROTTERDAM
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Odius »

Poekies schreef:
Akwasi schreef:Iemand ervaring met e-readers?
Het liefst zo goedkoop mogelijk :-)
Ik heb zelf een Kobo Touch gehad en heb nu een Kobo Glo HD, allebei erg fijn. De Glo is wel wat duurder, maar wel duidelijk sneller dan de Touch en heeft daarnaast nog een ingebouwd lampje. Van dat lampje kan je ook heel simpel de helderheid instellen/'m uitschakelen. Hier thuis hebben we sinds een paar dagen ook nog de Kobo Aura H2O, maar persoonlijk vind ik de extra's niet opwegen tegen de meerprijs. Met andere merken heb ik geen ervaring, omdat ik Kobo heel fijn vind en ik ze persoonlijk ook een stuk mooier eruit vind zien dan andere ereaders.

Wat ik wel aan zou raden, is om ook bijv. even in een lokale Mediamarkt te voelen hoe zo'n ding in je hand ligt. De Aura H2O zou ik zelf bijvoorbeeld al nooit kopen omdat die net iets te groot is voor mijn hand en omdat ie wat zwaarder is dan de Glo HD. Zoiets blijft toch heel persoonlijk.

Boeken kan je in principe vrij simpel op elk type ereader zetten met het gratis programma Calibre. Die heeft, zoals in het andere topic ook al staat, ook nog een functie om boeken te converteren van bepaalde extensies naar een ander. Ik gebruik zelf altijd .epub. Dat is ook de extensie die je wel vrij makkelijk vindt bij het downloaden.
Ik heb ook Kobo op de computer aangeschaft voor enkele werken die ik nodig had voor mijn studie. Die reader werd aangeboden/aangeraden door Bol. Wat ik persoonlijk wel zeer irritant vond voor bronvermeldingen is dat de paginanummers niet overeenstemmen met die van het boek. Ik heb me rot gezocht, maar voor dat boek was er ook geen optie voorzien om dat gelijk te schakelen. :S Nu goed, de doorsnee lezer zal hier wel geen last van ondervinden. :mrgreen:
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Volture »

>jo die seks heeft
llolool
Afbeelding
Lisette
Berichten: 17150
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Lisette »

met zichzelf
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Simon` »

Poekies schreef:Zo veel lees ik het forum eigenlijk niet meer 8-[ Maar om je nog extra gerust te stellen, vanaf zondag peer ik 'm voor 5 maanden naar Noorwegen dus heb je nog minder last van me :fluit:
Ik mis je nu al iedere seconde.
Afbeelding
Plaats reactie