RS-moderatie

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Raamsdonkje1
Ex-clanmoderator
Berichten: 1936
Lid geworden op: zaterdag 12 mei 2007, 22:25
RS: Raamsdonkje1 (p2p)
Clan: Lunatipforum

Re: RS-moderatie

Bericht door Raamsdonkje1 »

@Chris
@Mystery

Wat is nu concreet de reden dat zijn topic niet open mag blijven? Dat hij één keer in de week zijn event promoot? Dat er een paar actief postende mensen niet blij zijn met een extra klik is neem ik aan niet de reden.. Vind het nog steeds een beetje gek, dus ben benieuwd..
Current council of Forsaken - OSRS F2P Warring - 110+ - http://www.forsakenclan.com - 'forsakenclan' cc
Luna HC
RDC Leader
RT Leader
DG Elite
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

Zucht.
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: RS-moderatie

Bericht door Jaestro »

Geniale discussie heren.
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: RS-moderatie

Bericht door Bearserk »

Verban die kees alsjeblieft
Afbeelding
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: RS-moderatie

Bericht door Chris »

Dat z'n clantopic niet meer terugkomt, dat moge duidelijk zijn. Maar hoe zouden jullie tegenover een evenementen topic van hem staan? In dit geval specifiek voor de penguins.
Persoonlijk vind ik dat dan weer wel een leuk idee.
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

Tegen.
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: RS-moderatie

Bericht door Holy Wallie »

Chris schreef:Dat z'n clantopic niet meer terugkomt, dat moge duidelijk zijn. Maar hoe zouden jullie tegenover een evenementen topic van hem staan? In dit geval specifiek voor de penguins.
Persoonlijk vind ik dat dan weer wel een leuk idee.
Ik had begrepen dat het clantopic dichtzit vanwege spambumpen? Ik denk dat dat met dit topic ook zal gebeuren.

Overigens, kunnen die 2 topics van hem in algemeen tenminste niet in één topic? Dat scheelt alweer en ik zie de meerwaarde van 2 aparte topics niet echt in. :P
Afbeelding
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: RS-moderatie

Bericht door Chris »

@Holy Wallie, aangepast.

Nog andere met meningen over het huidige penguin topic? Anders lijkt mij inderdaad beter om er ook maar vanaf te zien.
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Gio »

Ik heb er geen moeite mee. Het is maar 1 keer in een week.
Raamsdonkje1
Ex-clanmoderator
Berichten: 1936
Lid geworden op: zaterdag 12 mei 2007, 22:25
RS: Raamsdonkje1 (p2p)
Clan: Lunatipforum

Re: RS-moderatie

Bericht door Raamsdonkje1 »

Raamsdonkje1 schreef:@Chris
@Mystery

Wat is nu concreet de reden dat zijn topic niet open mag blijven? Dat hij één keer in de week zijn event promoot? Dat er een paar actief postende mensen niet blij zijn met een extra klik is neem ik aan niet de reden.. Vind het nog steeds een beetje gek, dus ben benieuwd..
Ik wacht nog steeds
Current council of Forsaken - OSRS F2P Warring - 110+ - http://www.forsakenclan.com - 'forsakenclan' cc
Luna HC
RDC Leader
RT Leader
DG Elite
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: RS-moderatie

Bericht door Bearserk »

Behalve de titel is er geen verschil tussen zijn clan-penguin spamtopic en dit nieuwe penguin-clan spamtopic
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Gio »

Raamsdonkje1 schreef:
Raamsdonkje1 schreef:@Chris
@Mystery

Wat is nu concreet de reden dat zijn topic niet open mag blijven? Dat hij één keer in de week zijn event promoot? Dat er een paar actief postende mensen niet blij zijn met een extra klik is neem ik aan niet de reden.. Vind het nog steeds een beetje gek, dus ben benieuwd..
Ik wacht nog steeds
Als je ze in een quote zet krijgen ze een notificatie.
Chris schreef:.
Mystery schreef:.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

Omdat het topic 1 grote bron van haat is (overigens volledig zijn eigen schuld). Ik neem niet aan dat je zo'n soort topic op je forum wil hebben.
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Jelmer »

En ik neem ook aan dat je geen mensen op je forum wil hebben die deze haat verschaffen, nietwaar?
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

Not the point. Natuurlijk moeten de mensen die enkel en alleen maar haten van het forum worden verwijderd, maar als dat alleen gebeurt in zo'n clantopic van Ceecs (die, nogmaals, de haat volledig aan zichzelf te danken heeft) kan je beter gewoon het topic sluiten.
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Kipcorn »

Inderdaad ik merk dat er nergens echt gehaat meer wordt op dit forum, ja vroeger toen iemand een slechte guide maakte of kopieerde , maar nu heb je het echt aan je zelf te danken.
Raamsdonkje1
Ex-clanmoderator
Berichten: 1936
Lid geworden op: zaterdag 12 mei 2007, 22:25
RS: Raamsdonkje1 (p2p)
Clan: Lunatipforum

Re: RS-moderatie

Bericht door Raamsdonkje1 »

Daan schreef:Omdat het topic 1 grote bron van haat is (overigens volledig zijn eigen schuld). Ik neem niet aan dat je zo'n soort topic op je forum wil hebben.
Ik heb net vanaf pagina 30 het volgende topic doorgekeken: https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 8&t=262854
Nu ben ik heel benieuwd waar je mee gaat komen om je argument dat hij voor de haat zorgt te onderbouwen, want ik zie het totaal niet. Wat ik wel zie, is dezelfde azijnzeikers aan het werk, en dat mag een keer afgelopen zijn.
Current council of Forsaken - OSRS F2P Warring - 110+ - http://www.forsakenclan.com - 'forsakenclan' cc
Luna HC
RDC Leader
RT Leader
DG Elite
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: RS-moderatie

Bericht door xNitrous »

Dan ga ik me toch aansluiten bij Raamsdonkje1, alleen helaas zijn het de azijnzeikers die ook nu weer wel zullen reageren en de moderators zullen hen dan ook weer in het gelijk gaan stellen, dat is eigenlijk waar dit gehele topic ook op neerkomt.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS-moderatie

Bericht door Zeekoe »

xNitrous schreef:Dan ga ik me toch aansluiten bij Raamsdonkje1, alleen helaas zijn het de azijnzeikers die ook nu weer wel zullen reageren en de moderators zullen hen dan ook weer in het gelijk gaan stellen, dat is eigenlijk waar dit gehele topic ook op neerkomt.
Ik zou hier niet op moeten reageren, maar het is sterker dan mezelf.
Het feit dat ik (volgens jouw zwart-wit visie een azijnzeiker) hier tot dusver in het gelijk ben gesteld is omdat, zoals Siddy het verwoorde, de enige ben die een fatsoenlijk argument naar boven heeft gebracht, terwijl jij en companen de discussie tot dusver enkel op de man hebben gespeeld. Dus stap maar uit je slachtofferrol en breng wat fatsoenlijke argumenten aan, vooraleer je weer verder gaat met het wild rondschieten van beschuldigingen.

En nee, ik ga niet nog eens de lijst met argumenten opsommen of opzoeken in dit topic. Als je bereid bent om op een fatsoenlijke manier te discussiëren, dan kan je die zelf wel terugvinden in dit topic.
P.S.: wie is degene die met dit topic begonnen is, omdat hij het niet eens was met de mods? O the fucking irony.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: RS-moderatie

Bericht door xNitrous »

Inderdaad Zeekoe, ik spreek in mijn laatste bericht dan ook niemand persoonlijk aan, maar het grootste probleem zowel op het forum als in dit topic zijn op dit moment de azijnzeikers, dat lijkt me een feit?

Ik zeg niet per direct dat het over jou gaat of over wie dan ook, maar diegene die het vaakst onnodig posten en zeiken op het forum (Ook in het OSRS-Gedeelte) en dus ook 'over' het topic van Ceecs, die krijgen de laatste tijd té vaak gelijk door de forum moderators! Dit is gewoon heel jammer aangezien wij (Wij = diegene die nu in Lunatip zeer actief zijn en ja dat is op het moment een grote groep) proberen om het OSRS-Gedeelte zo veel mogelijk actief te houden en wij zo dankzij de shitposts ook alleen maar negatief over komen omdat wij hier steeds op in moeten gaan.

Ondanks dat er van beide kanten, als er überhaupt 2 kanten zijn, altijd één van de twee groepen gelijk heeft over een bepaalt onderwerp vind ik toch dat jij, ik en niemand anders mag bepalen of een topic van een clan op dit forum hier thuis hoort de ja of de nee. Hiervoor zijn er nu eenmaal forummods aangenomen en die mogen zich bemoeien in dat topic of het wel of niet oké is, het is dus aan niemand van de 'normale' leden om hier iets over te zeggen, zeker niet op de manier hoe er dingen gezegd worden en in het verleden gezegd zijn.
Gesloten