Spanning tussen RS en non-RS

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door Mike Ross »

J elmer schreef:Ik begrijp alleen niet waar de angst vandaan komt dat een splitsing (of wegsnijding/afstoting) voor de teloorgang van non-rs zorgt.
Dieselpker schreef:Ik zie een splitsing niet zitten omdat ik af en toe ook wel eens een kijkje neem in wat blogs en er mee lees. Bovendien zijn er ook leden die op beide fronten actief zijn, verschillende fora zal er denk ik voor zorgen dat de activiteit verder terugloopt.
Dit kan ik wel erg goed begrijpen.
Het staat non-RSers natuurlijk gewoon vrij om te posten bij een eventuele afsplitsing, mits dat gedaan wordt volgens het nieuwe beleid, waarschijnlijk zit er alleen één klik meer tussen voordat er naar gekeken en gepost kan worden. De activiteit die terugloopt kan juist voorkomen worden doordat RS zich weer puur kan richten op het aantrekkelijker maken voor RSers, en non-RS behoudt gewoon iedereen die er nu al is (dat is praktisch hetzelfde als de huidige situatie).
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door La Pulga »

Eend schreef:Een voorbeeld van een weggepest lid is Going4Quest. Zoals hij destijds zelf aangaf voelde hij zich hier niet welkom door de negatieve/aggressieve houding van bepaalde leden, waaronder non-RS leden.
Klopt. Maar voornamelijk RS leden.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18644
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door Ricc »

Meutr schreef:
Ricc schreef:
Meutr schreef:Ik denk dat velen niet goed begrijpen wat er gaande is. Deze website, deze community is verweven met RuneScape. Dat gaat niet veranderen. Wie tussen de lijnen leest, beseft dat er twee opties op tafel liggen. Of wel wordt Non-RS afgestoten, of wel past Non-RS zich aan opdat men zich er vanuit RS terug thuis voelt. De optie waarbij alles bij het oude gelaten wordt en waar jullie nu voor lijken te ijveren kent slechts een zeer beperkte slaagkans.
Ik vind gewoon dat je er zeer pessimistisch en kort overgaat, mijn Meutr! Natuurlijk liggen er meer opties op tafel, maar dat hangt gewoon af aan de bereide inspanning.
Ik ben simpelweg realistisch. Non-RS is van zeer beperkte waarde voor deze website. Dat wij andere opties zien doet er op zich niet toe. Wat er wel toe doet is dat de sfeer in Non-RS al jaren als problematisch wordt ervaren vanuit RS. Ikzelf merk dat bijvoorbeeld feppie wat dat betreft zijn geduld aan het verliezen is. Dat brengt ons al vrij snel bij de bovengenoemde opties.

Een Non-RS waar iets minder een clan-sfeer hangt lijkt me ook geen slechte zaak voor Non-RS zelf. Op zich is een RuneScape-community met een Non-RS deel waar iedereen post een zeer logische uitkomst. Dat is ook altijd de bedoeling geweest. Als men vervolgens moet vaststellen dat er in Non-RS zelden of nooit door RS'ers gepost wordt, dan kan men niet anders dan concluderen dat daar ergens een probleem schuilt. Mijn voorstel is om na te denken hoe dat probleem opgelost kan worden.
Dit punt gaat nog altijd niet op, hoor. Ik benadruk nog steeds hartelijk dat een goede stimulans voor de activiteit een grootschalige inbreng is van initiatieven voor lunagang op zich, in plaats van het wegsnijden/filteren van een groep leden (miniclan). Het is echt zeer kortaf, abrupt en direct om een probleem vast te stellen en dat direct te verhelpen door dit onherroepelijk af te zonderen zonder echt stil te staan of dit positieve consequenties tot gevolg geeft. Om daar nog aan toe te voegen heb ik eigenlijk nog niet echt nummers of overtuigende argumenten gezien hoe jouw aanpak een goede maatregel is.

Het is precies of jouw redenatie alleen rust op "dit is het probleem, en dit is het enige wat er aan gedaan kan worden".
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door La Pulga »

Mike Ross schreef:
J elmer schreef:Ik begrijp alleen niet waar de angst vandaan komt dat een splitsing (of wegsnijding/afstoting) voor de teloorgang van non-rs zorgt.
Dieselpker schreef:Ik zie een splitsing niet zitten omdat ik af en toe ook wel eens een kijkje neem in wat blogs en er mee lees. Bovendien zijn er ook leden die op beide fronten actief zijn, verschillende fora zal er denk ik voor zorgen dat de activiteit verder terugloopt.
Dit kan ik wel erg goed begrijpen.
Het staat non-RSers natuurlijk gewoon vrij om te posten bij een eventuele afsplitsing, mits dat gedaan wordt volgens het nieuwe beleid,
En wat is er mis met het forum samen laten en het nieuwe beleid doorvoeren in het RS-deel? Als Non RS-leden zich daar misdragen, keihard straffen. Daar heeft verder ook niemand een probleem mee volgens mij.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door Mystery »

La Pulga schreef:
Mystery schreef:
Dieselpker schreef:
Meutr schreef:Ik denk dat velen niet goed begrijpen wat er gaande is. Deze website, deze community is verweven met RuneScape. Dat gaat niet veranderen. Wie tussen de lijnen leest, beseft dat er twee opties op tafel liggen. Of wel wordt Non-RS afgestoten, of wel past Non-RS zich aan opdat men zich er vanuit RS terug thuis voelt. De optie waarbij alles bij het oude gelaten wordt en waar jullie nu voor lijken te ijveren kent slechts een zeer beperkte slaagkans.
Maar er komen nauwelijks mensen uit RS nog naar non-RS, daarom snap ik niet waarom non-RS als het probleem bestempeld wordt. Als het over shitposten in RS gaat heb je gelijk, daar moet dan ook strenger tegen opgetreden worden en voorkomen dat er shitposts zijn. Nogmaals, willen we het algehele forum laten groeien, of ligt de focus op het RS gedeelte vernieuwen.
Ik denk dat het doel van Feppie juist is om het forum als in de RS-categorie te laten groeien in plaats van het algeheel. Een groei alleen of ook in Non-RS wordt denk ik als uitstel van executie beschouwd.
Maar het RS deel gaat niet groeien. Het aantal RS spelers loopt terug en er zijn veel betere alternatieven om in contact te komen met andere RS spelers. Voornamelijk Reddit, Twitter en Youtube. Het enige wat Lunagang te bieden heeft ten opzichte van de die andere platformen op het gebied van RS, is dat het makkelijk is om een blog bij te houden (al is dat via Youtube ook enorm makkelijk).

Bar heeft nauwelijks invloed op de aanwas van nieuwe forum leden. Ik denk zelfs dat door bar het aantal leden hoog genoeg is om Lunangang nog een bestaansrecht te geven, ook al is dat niet meer voornamelijk als RS forum zoals dat vroeger was. De focus is nou eenmaal veranderd, deal with it.
Ik denk dat je niet mag stellen dat de focus van Lunagang anders is: het is nog steeds een RuneScape-tipsite en een RuneScape-forum op de eerste plaats. Daarbij geloof ik dat er al meerdere mensen zijn geweest (nu en in het verleden) die zeggen dat je beter naar Fok kunt gaan als je je zo nodig op Non-RS moet gaan richten. Overigens lijkt het dat andere media beter zijn: de meeste mensen komen hier voor een vraag of iets anders, omdat ze de site bezocht hebben. Nu weet ik van een aantal mensen dat ze Lunagang ook mijden omdat OSRS (2007) - nog - niet geüpdatet is en vol met fouten zit.

En nee, wiki is niet de betrouwbaarste bron voor je informatie. OSRS heeft wel in het Engels een wiki, maar in het Nederlands is er amper iets te vinden.
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door Mike Ross »

La Pulga schreef:
Mike Ross schreef:
J elmer schreef:Ik begrijp alleen niet waar de angst vandaan komt dat een splitsing (of wegsnijding/afstoting) voor de teloorgang van non-rs zorgt.
Dieselpker schreef:Ik zie een splitsing niet zitten omdat ik af en toe ook wel eens een kijkje neem in wat blogs en er mee lees. Bovendien zijn er ook leden die op beide fronten actief zijn, verschillende fora zal er denk ik voor zorgen dat de activiteit verder terugloopt.
Dit kan ik wel erg goed begrijpen.
Het staat non-RSers natuurlijk gewoon vrij om te posten bij een eventuele afsplitsing, mits dat gedaan wordt volgens het nieuwe beleid,
En wat is er mis met het forum samen laten en het nieuwe beleid doorvoeren in het RS-deel? Als Non RS-leden zich daar misdragen, keihard straffen. Daar heeft verder ook niemand een probleem mee volgens mij.
Daar is niks mis mee, en dat heb ik eerder ook als optie aangedragen. Ik gaf slechts een tegenargument voor wat Dieselpker zei.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door Daan »

La Pulga schreef:
Eend schreef:Een voorbeeld van een weggepest lid is Going4Quest. Zoals hij destijds zelf aangaf voelde hij zich hier niet welkom door de negatieve/aggressieve houding van bepaalde leden, waaronder non-RS leden.
Klopt. Maar voornamelijk RS leden.
https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... &start=100
Een van de topics waar het allemaal gebeurde voor G4Q. Lijkt me toch een RStopic in een RSforumdeel met RSmensen. Daarmee wil ik niet zeggen dat zij daaraan schuldig zijn, alleen dat de Non-Rsers niet "meer" schuld hebben. Sowieso vind ik niet dat je buiten G4Q zelf iemand kan aanwijzen die het gedaan had. Als je jezelf als een complete idioot gedraagt ("ja maar ik heb autisme jongens, dan mag ik me als een klapmongool gedragen") verdien je het ook om daar iets van te horen. Hij kon dat niet aan, dus vertrok. De al dan niet slechte sfeer in Non-Rs heeft daar totaal niet aan bijgedragen.
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door Meutr »

Ricc schreef:Dit punt gaat nog altijd niet op, hoor. Ik benadruk nog steeds hartelijk dat een goede stimulans voor de activiteit een grootschalige inbreng is van initiatieven voor lunagang op zich, in plaats van het wegsnijden/filteren van een groep leden (miniclan). Het is echt zeer kortaf, abrupt en direct om een probleem vast te stellen en dat direct te verhelpen door dit onherroepelijk af te zonderen zonder echt stil te staan of dit positieve consequenties tot gevolg geeft. Om daar nog aan toe te voegen heb ik eigenlijk nog niet echt nummers of overtuigende argumenten gezien hoe jouw aanpak een goede maatregel is.

Het is precies of jouw redenatie alleen rust op "dit is het probleem, en dit is het enige wat er aan gedaan kan worden".
Ik ben zelf totaal niet voor het "wegsnijden" van Non-RS of het wegfilteren van bepaalde leden. Ik stel alleen vast dat men vanuit RS een probleem heeft met Non-RS en ik ben bereid hen tegemoet te komen door te werken richting een meer open Non-RS. Ik stel echter eveneens vast dat de meeste Non-RS leden hier liever alles bij het oude laten, waardoor zij niet tegemoet komen aan de vraag vanuit RS, dus dan vrees ik dat men vanuit RS toch gewoon voor het afkoppelen van Non-RS zal gaan. Mijn bedoeling is alleszins simpelweg om dat laatste te vermijden.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18644
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door Ricc »

Maar dat is zo'n drastische conclusie. Een partij wilt dit en de andere partij wilt dat niet dus kan alleen dat.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door La Pulga »

Mystery schreef:
La Pulga schreef:
Mystery schreef:
Dieselpker schreef:
Meutr schreef:Ik denk dat velen niet goed begrijpen wat er gaande is. Deze website, deze community is verweven met RuneScape. Dat gaat niet veranderen. Wie tussen de lijnen leest, beseft dat er twee opties op tafel liggen. Of wel wordt Non-RS afgestoten, of wel past Non-RS zich aan opdat men zich er vanuit RS terug thuis voelt. De optie waarbij alles bij het oude gelaten wordt en waar jullie nu voor lijken te ijveren kent slechts een zeer beperkte slaagkans.
Maar er komen nauwelijks mensen uit RS nog naar non-RS, daarom snap ik niet waarom non-RS als het probleem bestempeld wordt. Als het over shitposten in RS gaat heb je gelijk, daar moet dan ook strenger tegen opgetreden worden en voorkomen dat er shitposts zijn. Nogmaals, willen we het algehele forum laten groeien, of ligt de focus op het RS gedeelte vernieuwen.
Ik denk dat het doel van Feppie juist is om het forum als in de RS-categorie te laten groeien in plaats van het algeheel. Een groei alleen of ook in Non-RS wordt denk ik als uitstel van executie beschouwd.
Maar het RS deel gaat niet groeien. Het aantal RS spelers loopt terug en er zijn veel betere alternatieven om in contact te komen met andere RS spelers. Voornamelijk Reddit, Twitter en Youtube. Het enige wat Lunagang te bieden heeft ten opzichte van de die andere platformen op het gebied van RS, is dat het makkelijk is om een blog bij te houden (al is dat via Youtube ook enorm makkelijk).

Bar heeft nauwelijks invloed op de aanwas van nieuwe forum leden. Ik denk zelfs dat door bar het aantal leden hoog genoeg is om Lunangang nog een bestaansrecht te geven, ook al is dat niet meer voornamelijk als RS forum zoals dat vroeger was. De focus is nou eenmaal veranderd, deal with it.
Ik denk dat je niet mag stellen dat de focus van Lunagang anders is: het is nog steeds een RuneScape-tipsite en een RuneScape-forum op de eerste plaats. Daarbij geloof ik dat er al meerdere mensen zijn geweest (nu en in het verleden) die zeggen dat je beter naar Fok kunt gaan als je je zo nodig op Non-RS moet gaan richten. Overigens lijkt het dat andere media beter zijn: de meeste mensen komen hier voor een vraag of iets anders, omdat ze de site bezocht hebben. Nu weet ik van een aantal mensen dat ze Lunagang ook mijden omdat OSRS (2007) - nog - niet geüpdatet is en vol met fouten zit.

En nee, wiki is niet de betrouwbaarste bron voor je informatie. OSRS heeft wel in het Engels een wiki, maar in het Nederlands is er amper iets te vinden.
Oké, laat ik het dan anders verwoorden: Non-RS zorgt veruit voor het meeste forum verkeer. En als er zoals jij zegt mensen zijn die het forum mijden om het OSRS gedeelte niet up to date is, richt daar dan verdomme de aandacht op in plaats van de schuld leggen bij bar voor de lage aanwas van nieuwe leden.

Toegevoegd na 1 minuut en 13 seconden:
En kom gewoon eens van die roze wolk af, dat het forum gaat groeien. Dat gaat gewoon niet gebeuren, ongeacht welke maatregelen genomen worden.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door Mystery »

Ik heb helemaal zelf geen schuld gelegd daarop. 8-[ En ze vermijden het forum niet, maar de website. Plus niemand heeft door dat er een forum bestaat achter de website omdat dat dus niet duidelijk zichtbaar is. Overigens, ook al is Non-RS de drager van het meeste forumverkeer: het RS-deel is nog steeds de focus van deze site en als dat de dood van het Non-RS forum betekent, dan zal dat wel moeten. Feppie had bijvoorbeeld ook deze beslissing in zijn eentje kunnen doorvoeren als het daadwerkelijk zo was, maar toch wilde het team de mening van jullie horen.
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18644
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door Ricc »

Dus zoals ik eerder zei: Volledig nieuwe inspanning in de website, en leg de focus af van tipsite en meer op community site.
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door Meutr »

La Pulga schreef:En kom gewoon eens van die roze wolk af, dat het forum gaat groeien. Dat gaat gewoon niet gebeuren, ongeacht welke maatregelen genomen worden.
Het lijkt me logisch dat een RS-team van een RS-website dat hoe dan ook blijft nastreven. Zoiets mag alleszins nooit een argument zijn.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door Zeekoe »

Om nog eens te herhalen wat er al verschillende keren is gezegd: zorg eens voor wat zichtbaarheid van het forum. Momenteel is toch geen enkele lunagang bezoeker bewust van het bestaan hiervan.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door Daan »

Meutr schreef:Ik ben simpelweg realistisch.
Laat hun dat ook eens zijn, dan?
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door Mystery »

Overigens Pulga, die roze wolk bestaat niet. Ik wil alleen duidelijk maken dat mocht het RS-deel lijden dat er sowieso een oplossing gevonden moet worden. Ook al is het dood: er zal een ondersteunend forum moeten bestaan, met of zonder Non-RS: dat is juist niet de core business van deze site.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door La Pulga »

Mystery schreef:Ik heb helemaal zelf geen schuld gelegd daarop. 8-[ En ze vermijden het forum niet, maar de website. Plus niemand heeft door dat er een forum bestaat achter de website omdat dat dus niet duidelijk zichtbaar is. Overigens, ook al is Non-RS de drager van het meeste forumverkeer: het RS-deel is nog steeds de focus van deze site en als dat de dood van het Non-RS forum betekent, dan zal dat wel moeten. Feppie had bijvoorbeeld ook deze beslissing in zijn eentje kunnen doorvoeren als het daadwerkelijk zo was, maar toch wilde het team de mening van jullie horen.
Oh, dan had ik je verkeerd begrepen. In elk geval, zorg dan dat de OSRS kant van de website in orde is, als je denkt dat de website nieuwe forum leden zal trekken.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door Meutr »

Ricc schreef:Maar dat is zo'n drastische conclusie. Een partij wilt dit en de andere partij wilt dat niet dus kan alleen dat.
Dat is gewoon hoe de kaarten liggen. Veel van wat uitsluitend Non-RS leden hier voorstellen of uitdragen is simpelweg niet relevant voor een RS-website of RS-community. En dit blijft een RS-community. Dat is iets dat hier te weinig beseft wordt. De focus zal altijd op het welzijn van het RS-deel liggen. Non-RS is ook volledig afhankelijk van RS, waardoor het ook in jullie eigen belang is om hier een constructieve houding tegenover RS aan te nemen.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door Gewoon »

16 pagina's verder en mensen praten nogsteeds over over de verkeerde probleemstelling. Het probleem is niet het non rs of rs deel, het is gewoon het feit dan mensen die Runescape spelen geen animo hebben voor een Nederlandstalige forum.

Er zijn in de afgelopen jaren veel betete vormen van communities beschikbaar, zoals reddit, Discord en zelfs fucking 4chan wordt gebruikt voor runescape generals.

Dus ipv zeuren over een nieuw beleid, probeer eens wat marketing om nieuwe leden aan te trekken.

Heb zelf gisteren op world 325 wat geadverteerd, wat doen jullie? Niks.
Afbeelding
Dieselpker
Berichten: 11651
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Spanning tussen RS en non-RS

Bericht door Dieselpker »

Meutr schreef:
Ricc schreef:
Meutr schreef:Ik denk dat velen niet goed begrijpen wat er gaande is. Deze website, deze community is verweven met RuneScape. Dat gaat niet veranderen. Wie tussen de lijnen leest, beseft dat er twee opties op tafel liggen. Of wel wordt Non-RS afgestoten, of wel past Non-RS zich aan opdat men zich er vanuit RS terug thuis voelt. De optie waarbij alles bij het oude gelaten wordt en waar jullie nu voor lijken te ijveren kent slechts een zeer beperkte slaagkans.
Ik vind gewoon dat je er zeer pessimistisch en kort overgaat, mijn Meutr! Natuurlijk liggen er meer opties op tafel, maar dat hangt gewoon af aan de bereide inspanning.
Ik ben simpelweg realistisch. Non-RS is van zeer beperkte waarde voor deze website. Dat wij andere opties zien doet er op zich niet toe. Wat er wel toe doet is dat de sfeer in Non-RS al jaren als problematisch wordt ervaren vanuit RS. Ikzelf merk dat bijvoorbeeld feppie wat dat betreft zijn geduld aan het verliezen is. Dat brengt ons al vrij snel bij de bovengenoemde opties.

Een Non-RS waar iets minder een clan-sfeer hangt lijkt me ook geen slechte zaak voor Non-RS zelf. Op zich is een RuneScape-community met een Non-RS deel waar iedereen post een zeer logische uitkomst. Dat is ook altijd de bedoeling geweest. Als men vervolgens moet vaststellen dat er in Non-RS zelden of nooit door RS'ers gepost wordt, dan kan men niet anders dan concluderen dat daar ergens een probleem schuilt. Mijn voorstel is om na te denken hoe dat probleem opgelost kan worden.
Van beperkte waarde ben ik het niet mee eens. Vanuit een Runescape perspectief ja, maar wij zorgen wel voor het grootste deel van het verkeer op deze website. Activiteit is vooral in bar te vinden.
FEYENOORD ROTTERDAM
Gesloten