20% van 2024 is voorbij

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 20% van 2024 is voorbij

Bericht door Daan »

Nee, precies om de reden van Ruttels

Kennis van me is personal trainer (echt een bizarre kast ook) en die neemt het wel, maar dan is het ook echt je werk en je leven
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 20% van 2024 is voorbij

Bericht door Daan »

Daan schreef: vrijdag 12 april 2024, 12:07
Schim schreef: woensdag 20 maart 2024, 19:49
Daan schreef: woensdag 20 maart 2024, 16:58 Ik ben goed op weg! In januari lekker met mijn vriendin Vietnam rondgetrokken, nu sport ik elke dag, let ik goed op mijn voeding en ontwikkel me constant
Goed om te horen, afgezien van de open relatie natuurlijk, maar ieder zn ding. Progress pics?
Zijn nu halverwege het begin van de cut en het begin van de zomer, ongeveer. Nog niet echt heel tevreden, maar we hebben nog 9 weken waarin veel kan gebeuren. In ieder geval ook lekker dat het weer beter weer wordt, kan ik weer meer fietsen/wandelen/hardlopen
In- of uitklappen • Voor
Afbeelding
In- of uitklappen • Nu
Afbeelding
In- of uitklappen •
Afbeelding
Bijna 3 weekjes verder, ook een paar kilo lichter. Moet nog iets harder gaan werken, maar op Koningsdag na ook al bijna een maand niet meer gedronken en merk dat ik dat momenteel ook echt prima vind. Zeker verschil met de eerste foto begint aardig groot te worden, wat nice is om te zien.
Ruthless
Berichten: 15289
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: 20% van 2024 is voorbij

Bericht door Ruthless »

Inderdaad wat je zegt dat verschil met de eerste foto is echt bizar! Veel strakkere buik nu, goed bezig man
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 20% van 2024 is voorbij

Bericht door Daan »

<3
Plaats reactie