[CCG] Hearthstone - Knights of the Frozen Throne!
Re: [CCG] Hearthstone - The Grand Tournament RELEASED!
Anders moet je gewoon wat optionele kaarten vervangen, zoals een sludge belcher. Ik vond zelf de list die Yagut even geleden speelde op zijn stream er wel goed uit zien (ik meen dat het deze was). Ik weet alleen niet hoe goed het werkt in de aggressieve meta van dit moment. Eventueel zou ik er dan een living roots in willen zetten.
-
- Berichten: 11651
- Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
- RS: Gestopt
Re: [CCG] Hearthstone - The Grand Tournament RELEASED!
Hmm grootste verschil is het droppen van wat techcards en sludge belcher voor het inpassen van de aspirants.
FEYENOORD ROTTERDAM
Re: [CCG] Hearthstone - The Grand Tournament!
Pretty much. Bepaalde tech cards kunnen hier nog wel in, maar het lijkt me lastig om te kiezen wat je cut. Daarvoor moet je het deck gewoon genoeg uitproberen. Het grote voordeel van Darnassus is dat het je eventueel in staat brengt om te rampen en removed moet worden (zoals mechwarper en juggler). De meeste druid games zijn bepaald door de skill van het hebben van een wild growth turn 2, dus meer viable manieren om te rampen, zijn het zeker waard.
Toegevoegd na 2 uur en 38 minuten:
Sommige druid (token) decks cutten zelfs nu wild growth als een experiment, aangezien het zo clunky is als je het mid game krijgt. Interessant concept, maar ik betwijfel voor nu nog of het werkt (al helemaal in standard-ish midrange). Indien het goed zou werken, dan zou je weer twee deckslots hebben en een fijnere draw mid game.
Toegevoegd na 2 uur en 38 minuten:
Sommige druid (token) decks cutten zelfs nu wild growth als een experiment, aangezien het zo clunky is als je het mid game krijgt. Interessant concept, maar ik betwijfel voor nu nog of het werkt (al helemaal in standard-ish midrange). Indien het goed zou werken, dan zou je weer twee deckslots hebben en een fijnere draw mid game.
-
- Berichten: 11651
- Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
- RS: Gestopt
Re: [CCG] Hearthstone - The Grand Tournament!
Onyxia uit en pack gekregen, niet echt invulling voor hahah.
Toegevoegd na 1 minuten:
Toegevoegd na 1 minuten:
Hmm okee, ik vond het hebben van een Belcher altijd wel ideaal om te overleven. Maar ik denk dat je met de aspirant sneller kan rampen en dus minder snel in een defensive position komt.Yves W schreef: Pretty much. Bepaalde tech cards kunnen hier nog wel in, maar het lijkt me lastig om te kiezen wat je cut. Daarvoor moet je het deck gewoon genoeg uitproberen. Het grote voordeel van Darnassus is dat het je eventueel in staat brengt om te rampen en removed moet worden (zoals mechwarper en juggler). De meeste druid games zijn bepaald door de skill van het hebben van een wild growth turn 2, dus meer viable manieren om te rampen, zijn het zeker waard.
Toegevoegd na 2 uur en 38 minuten:
Sommige druid (token) decks cutten zelfs nu wild growth als een experiment, aangezien het zo clunky is als je het mid game krijgt. Interessant concept, maar ik betwijfel voor nu nog of het werkt (al helemaal in standard-ish midrange). Indien het goed zou werken, dan zou je weer twee deckslots hebben en een fijnere draw mid game.
FEYENOORD ROTTERDAM
Re: [CCG] Hearthstone - The Grand Tournament!
Je kan eventueel een drake cutten voor een belcher I guess, maar dan moet je kijken hoe het uit komt met card draw. Als je iets als eeen chow of living roots draait, dan zou ik sowieso een drake erin steken. Ik neem aan dat darnassus als ramp telt en minder als early game, dus dat het niet per se nodig is om een drake te draaien.
-
- Berichten: 11651
- Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
- RS: Gestopt
Re: [CCG] Hearthstone - The Grand Tournament!
Denk dat ik begin met het cutten van wat tech cards die ik de laatste tijd als overbodig vind voelen, aka Heal bot.
FEYENOORD ROTTERDAM
Re: [CCG] Hearthstone - The Grand Tournament!
Ah ja, heal bot zou ik al helemaal cutten. Alleen nuttig vs face hunter.
-
- Berichten: 11651
- Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
- RS: Gestopt
Re: [CCG] Hearthstone - The Grand Tournament!
Twijfel nog over m'n ooze, heb al zoveel games gewonnen door een 3/2 boog van hunter of waraxe van warrior te slopen.
FEYENOORD ROTTERDAM
Re: [CCG] Hearthstone - The Grand Tournament!
Zou 'm houden. Momenteel zie ik alleen maar hunters, warriors en paladins, allen weapon classes.
-
- Berichten: 11651
- Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
- RS: Gestopt
Re: [CCG] Hearthstone - The Grand Tournament!
Die nieuwe dragonpriest ofzo kom je ook veel tegen. Erg pittig tegen te spelen, meeste trades winnen ze early door die 2/4 minion voor 2 mana samen met heals en power word shield.
FEYENOORD ROTTERDAM
Re: [CCG] Hearthstone - The Grand Tournament!
Dragon priest heeft me daardoor nogal vaak gereckt, maar ik moet mijn decks echt nog eens tweaken om dat deck te verslaan. Nog niet zeker hoe ik met de early tempo loss moet omgaan.
-
- Berichten: 11651
- Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
- RS: Gestopt
Re: [CCG] Hearthstone - The Grand Tournament!
Dragon CW leek vrij goed te gaan, tenminste kon ik opmaken uit Kolento's stream. Fiery war axe etc early met taskmaster of inner rage zorgt voor clears,
FEYENOORD ROTTERDAM
Re: [CCG] Hearthstone - The Grand Tournament!
Dat zou het theoretisch gezien inderdaad goed doen. Ik mis nog wat kaarten om het deck te gebruiken, maar ik heb altijd nog het gevoel dat er nog een bepaalde innovatie o.i.d. nodig is voordat het beter is dan standaard CW.
Re: [CCG] Hearthstone - The Grand Tournament!
- In- of uitklappen •
Re: [CCG] Hearthstone - The Grand Tournament!
Zoo-ish paladin. Respect voor die draft; dat lukt vaak niet .
-
- Berichten: 11651
- Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
- RS: Gestopt
Re: [CCG] Hearthstone - The Grand Tournament!
Pff die control warriors zijn retemoeilijk om tegen te spelen. Alles early killen ze met bash of weps, en late game hebben ze altijd meer legendaries etc dan ik heb.
FEYENOORD ROTTERDAM
-
- Berichten: 3864
- Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
- RS: RS Above IRL (OSRS)
Re: [CCG] Hearthstone - The Grand Tournament!
Ik ken het probleem. Ik speel vooral combo decks of control midrange/control achtige decks en moet tegen warriors vaak overextende in midgame en dan krijgen ze altijd een zieke brawl.Dieselpker schreef: Pff die control warriors zijn retemoeilijk om tegen te spelen. Alles early killen ze met bash of weps, en late game hebben ze altijd meer legendaries etc dan ik heb.
+ vaak zijn ze niet snugger en usen ze hun removal niet. Denk je, nou dan hebben ze geen execute oid en dan poppen ze hem toch ineens :/
Re: [CCG] Hearthstone - The Grand Tournament!
Ik heb zelf niet veel last van ze, maar de decks die ik meestal speel, counteren CW dan ook. Midrange hunter, midrange druid en handlock hebben niet al te veel problemen met CW . Ik probeer meestal om execute (minion + hero power en dan hopen dat hij geforceerd is matige minions te executen) en brawl heen te spelen, maar als je niet kan winnen door niet om heen te spelen, dan moet je de gok gewoon nemen.
Re: [CCG] Hearthstone - The Grand Tournament!
Damn son, that ain't bad. Ik vraag me trouwens af wanneer Bliz wat gaan doen, aangezien we nu zien dat de meta enorm veranderd is /s