Hank(& Lars)- Hank trim, woopwoopwoop! (2 weken maar hoor, dw)

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5}|WC#5 RuSpan Points!|Peiling

Bericht door AmberAmnesia »

Toch weer een mooi zakcentje binnengehaald met de afgelopen challenge! =D>
Succes met de volgende beiden!
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5}|WC#5 RuSpan Points!|Peiling

Bericht door Hank1705 »

Dat is zeker waar ^_^ Nog zo'n 10m te gaan tot Mainhand Drygore Mace :D
Meanwhile op Joey aan het wachten tot hij terug is van DKS duotripje. Op het moment dat ik 'nvm' typte stond ik op non-chat blijkbaar, want de water talismans (noted) die op de inventory keybind 'n' stonden waren weg, ik stond voor mijn huis in yanille en mijn teletabs stonden op de 'm' keybind. 8-[

Helaas trip voor mij al na een uur afgebroken terwijl ik zeker nog halfuur door had willen gaan :c
Loot van mijn kant ~4.4m, (1 dragon hatchet, 1 warrior ring, 1 archer helm en een rock-shell plate), en Joey heeft ook nog wel wat waardoor we hopelijk wel over de 3m per persoon komen :mrgreen:

Afbeelding
Dit is mijn start van een Runespannende week trouwens. :-$
Afbeelding
Afbeelding
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5}|WC#5 RuSpan Points!|Peiling

Bericht door Joost »

Daarom heb ik die keybinds dus ook ctrl+[ en ctrl+] gegeven, die dingen zorgen alleen maar voor problemen.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5}|WC#5 RuSpan Points!|Peiling

Bericht door Hank1705 »

Geen slecht idee. 8-[
Mainhand Drygore Mace is binnen trouwens :D
Nu verder sparen richting de 40m voor de offhand
Afbeelding
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5}|WC#5 RuSpan Points!|Peiling

Bericht door Lars »

Leuke update hank :D
Afbeelding
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5}|WC#5 RuSpan Points!|Peiling

Bericht door Gozert »

Artisans. Dan gaan hank nog meer nutteloze fm xp halen (Y)
Captain Jozz
Berichten: 232
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 12:56
RS: Captain Jozz (p2p)
Clan: Skillin Peeps
Oude naam: born2be good

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5}|WC#5 RuSpan Points!|Peiling

Bericht door Captain Jozz »

Ik wil graag wel eens zien hoe lang jullie het volhouden in livid farm :p. Ikzelf heb het livid farm nolifen na een tijdje opgegeven en ik deed dan like 1 spell per week, omdat ik het anders echt niet vol kon houden.

Maar, aangezien in jullie ambities staat dat jullie beiden wel comp kunnen halen.. Succes ermee ^_^
Afbeelding
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5}|WC#5 RuSpan Points!|Peiling

Bericht door Joost »

Livid, duh. :mrgreen:
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5}|WC#5 RuSpan Points!|Peiling

Bericht door Lars »

Wel zo handig als ik deze post he :

Afbeelding
Afbeelding
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5}|WC#5 RuSpan Points!|Peiling

Bericht door Gozert »

Kidz. Update eens
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5}|WC#5 RuSpan Points!|Peiling

Bericht door Hank1705 »

Update gaat door Lars verzorgd worden, maar gezien wij beiden zijn vergeten de score te posten is het resultaat weer een gelijkspel :mrgreen: (kom ik goed weg :ninja: )
Gozertjuh7 schreef:Kidz. Update eens
In- of uitklappen • update komt:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5}|WC#5 RuSpan Points!|Peiling

Bericht door Gozert »

Hank1705 schreef: Update gaat door Lars verzorgd worden, maar gezien wij beiden zijn vergeten de score te posten is het resultaat weer een gelijkspel :mrgreen: (kom ik goed weg :ninja: )
Gozertjuh7 schreef:Kidz. Update eens
In- of uitklappen • update komt:
Afbeelding
Noep
Captain Jozz
Berichten: 232
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 12:56
RS: Captain Jozz (p2p)
Clan: Skillin Peeps
Oude naam: born2be good

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5}|WC#5 RuSpan Points!|Peiling

Bericht door Captain Jozz »

Gozertjuh7 schreef:
Noep
*NoepS
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5} Weekly Challenge #5! :D

Bericht door Lars »

Afbeelding
Weekly Challenge Update #4!
[/size]
Meeste runespan points!
Regels:
- Persoon die de meeste Runespan points opspaard wint de competitie!
- Competitie loopt van Zondag 12 januari 24:00 t/m Zondag 19 januari 22:00
- Score wordt bijgehouden dmv printscreen.
- Eindscore is de laatste screen die voor het eind van de competitie geplaatst wordt(dit hebben we ook goed gedaan).


Aangezien boudewijn de groot van de week 70 is geworden :D

Lars (Jerolars3) 390m (+9,499,606)
LTF-profiel|Adventurers Log

Nou ik zal maar is vertellen wat ik vorige week heb uitgespookt :D Ik ben vooral bezig geweest met trim regs en werken richting max. Op het moment van schrijven heb ik namelijk 700 chompy kills, 320 fish flingers medals en hardmode tot floor 10 gedaan :D. Mijn grootste uitschieter is toch wel 3,3m xp dungeoneering en 1,0m daarvan komt van een zaterdagavondje :P # nice life Book of char leverde me nog 600k firemaking xp op en natuurlijk 680k xp in zmi altar omdat ik van de week wel aan de challenge heb gewerkt. Dit is namelijk mijn eindstand :
Afbeelding


Ook heb ik mezelf aangezet tot het doen van wat divination tegen beter weten in en dat leverde toch nog bijna 1m xp op tot mijn verbazing 8-[ Maarja over mezelf schrijven is raar dus verder met hank :D


Hank1705 243m (+5,039,090)
LTF-profiel|Adventurers Log

Aangezien Hank weer te lui was om plaatjes te posten deze week. We vallen in de herhaling hankie :P Zullen we helaas nooit weten hoeveel points hank heeft gehaald. Helaas mensen die hier met spanning op zaten te wachten :fluit:

Dan zullen we maar is kijken wat ome Henk deze week wel heeft gedaan...... en hij heeft het niet makkelijk gemaakt. Met xp in zo'n beetje elke skill weet hank niet echt wat ie wil van de week. Dus we beginnen maar de belangrijkste: Nature runes runecraften :bier: Dit leverde hem een hele 180kxp op maarja wat wil je he met 10kxp/h. De grootste gain komt deze week ofc van dungeoneering(orgineel jij weer hoor). Nee zonder grappen misschien leert deze jongen eindelijk is dungen:D want lol sinkholes.

Verdere gainz komen vooral van daily challenges zo te zien en misschien nog wat combat voor fun.

Combat gainz komen dus van dks nu ik in zijn adventurers log kijk :D daar heeft ie een warrior ring gevonden en ik meen me ook nog iets te herinneren over een dragon hatchet split. MAAR NU: waarom heb je 1 tormented demon gekilld? dat belooft meer.

We hebben ons dus niet echt goed aan de challenge gehouden, maar aangezien weer gelijkspel wel erg saai is laten we de keuze voor de winnaar over aan jullie :wub:

En na een nogal unanieme keuze voor 1 challenge komt de aankomende:


=================================================================================================
Weekly Challenge #6!
[/size]
Meeste livid farm renown
Regels:
- Persoon die het grootste verschil in livid farm renown heeft (van begin tot eind) wint de competitie.
- Competitie loopt van Zondag 19 januari 24:00 t/m Zondag 26 januari 22:00
- Score wordt bijgehouden dmv printscreen van quickchat livid farm points.
- Eindscore is de laatste screen die voor het eind van de competitie geplaatst wordt.

Afbeelding


Moge de beste tuinierder winnen :-({|=
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5}|WC#6livid farm|Peiling winna

Bericht door Siddy00 »

Ik stem ook op Lars, sorry Hank! Moest je maar meer chompies vangen ^_^ (en kudos voor Boudewijn!)

Toegevoegd na 44 seconden:

Huhwat, win ik jullie tweestrijd? Volgens mij is dat niet helemaal volgens de regels ;o

Toegevoegd na 17 nanoseconden:

Hoewel ik me wel kan vinden in de eekhoornclausule :wub:
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5}|WC#6livid farm|Peiling winna

Bericht door Hank1705 »

De update van vanavond zal verzorgd worden door ondergetekende, mede door het missen van een bus en een vertraagde bus later de aansluiting op de trein verschuif ik de deadline met een halfuur al ben ik ervan overtuigd dat lars deze week gewonnen heeft.

Mijn welgemeende excuses hiervoor,
Henk//Hank1705
Afbeelding
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5}|WC#6livid farm|Peiling winna

Bericht door Lars »

Np henkie

Afbeelding
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5}|WC#6livid farm|Peiling winna

Bericht door Hank1705 »

Quickchat had je gezegd toch? :fluit:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5}|WC#6livid farm|Peiling winna

Bericht door AmberAmnesia »

niet eens ff alle spells unlocked deze week? :(
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: [BvdM]Hank vs Jero{2,5-1,5}|WC#6livid farm|Peiling winna

Bericht door Hank1705 »

Wat is het? 50-60 uur livid farm voor alle spells? 8-[
Nee, dat is me net even teveel :P

Toegevoegd na 6 uur en 12 minuten:
Afbeelding
Weekly Challenge #6!
[/size]
Meeste Livid Farm Produce Points
Regels:
- Persoon die het grootste verschil in Livid Farm Produce Points heeft (van begin tot eind) wint de competitie.
- Competitie loopt van Zondag 19 januari 24:00 t/m Zondag 26 januari 22:00
- Score wordt bijgehouden dmv printscreen van quickchat livid farm produce points.
- Eindscore is de laatste screen die voor het eind van de competitie geplaatst wordt.


Lars (Jerolars3) 401m (+10,748,471)
LTF-profiel|Adventurers Log

Jaja, weer een week voorbij in huize Lars, en dat is te merken aan zijn xp! Met maar liefst 10,7M experience gaat hij door een nieuwe barrière heen: de 400M experience milestone! Hij is de week voortvarend begonnen met het verkrijgen van een redelijk zeldzame pet: een Phoenix eggling! Je hebt 'm wel geschopt toch Lars? :fluit:
Nog geen dag later kon hij weer iets anders afstrepen van zijn lange to-do list, namelijk court cases! Met zijn zestiende en tevens laatste court case werd hij de trotse eigenaar van een hamer! (Kun je die dan niet op de ge kopen? Ja dat kan, maar deze niet. Om het duidelijk te houden enz. ) Verder valt er niet zoveel te zien in zijn adventure's blog, alleen dat ie een nieuwe vloer gevonden heeft in die megagrote kelder luisterend met de naam beginnend met de letter D (van Daemonheim bijvoorbeeld. Owa- 8-[ ).
Een speciale milestone vraagt om een speciale gebeurtenis: Lars heeft namelijk een effigy gevonden!
Hoe zien die er uit? Nou ongeveer zo:
In- of uitklappen • Effigy
Afbeelding
Oeps. Verkeerde plaatje.
Deze dan?
In- of uitklappen • Goede Effigy?
Afbeelding
Grmbl. Google.. :tssk:
En dan nu de echte goede Effigy ... hoop ik...
In- of uitklappen • Nu echt de goeie Starved Ancient Effigy
Afbeelding
*niet op ware grootte :fluit:

Goed, dat was de Teddybe- herstel: Effi- herstel²: Starved Ancient Effigy dus die Lars had gevonden. Wat hij nog meer gevonden heeft deze week was een slordige 3.2m Dg ervaringspunten wat hem level honderdenzeven bracht. Ook Divination mag genoemd worden, want met 735k xp bracht hem dat level 91 en tevens tot 12 levels until Maxionist CapE (speciaal voor Dennis met een grote E). Gogogogogo!
Overigens was 400m total xp bij lange na niet zijn enige milestone, want er waren er nog véél meer!
141k Hunter xp bracht hem voorbij de 16m, 225k Farming xp bracht hem voorbij de 18m, 656k Slayer xp bracht hem ook voorbij de 16m, 433k Fm xp en 585k Fishing xp brachten hem nét niet voorbij de 20m en de 15m, maar 1872k Strength xp bracht hem niet alleen voorbij de 15m maar ook nog eens voorbij de 16m milestone! Dat hierbij 786k Hitpoints bij komt kijken en een 23m mijlpaal is dan niet meer dan logisch. Dan eindelijk naar die Produce Points: Lars startte met 173.080 Produce Points, en eindigde met 312.580, wat hem op een verschil van 139.400 Produce Points bracht! Geheim van de chef? Walking Dead kijken.


Hank1705 253m (+9,719,106)
LTF-profiel|Adventurers Log

Jaja, verder met die andere Nubbinator, want heeft hij eigenlijk wel wat gedaan deze week? Een blik op de teller leert dat hij niet veel onder hoeft te doen voor Lars, want ook een totaal van 9,719,106 xp erbij in 1 week is zeker niet mis, zeker niet als daarmee de 250M experience milestone bereikt wordt! Petje af hoor. Waar in Lars' zijn Avonturiers Logboek nog het een en ander te lezen was van vorige week: bij Hank kom je niet veel verder dan 19 Glacors en een Phoenix minder op deze aardbol sinds afgelopen zaterdag. Hoewel ik het in alle eerlijkheid al weer vergeten was, afgelopen week eindigde natuurlijk het world event op bedroevende wijze (arme Bandos :x ), van alle renown die ik nog over had heb ik lampen gekocht, waarmee ik vervolgens mijn Divination 'trainde' 8-[ Dit leverde bijna 500k xp op en maar liefst 3 levels, waarmee ik de level 80 Milestone Cape vanaf nu legitiem kan maken en dragen! :D/
Gezien het feit dat we deze week toch zo lekker bezig zijn met milestones haak ik daar ook maar lekker op in. Hoewel ik minder mijlpalen heb verdiend dan Lars ging dit wel gepaard met veel levels (vreemd he :mrgreen: ), in totaal maar liefst 12 :D
Die vele levels gingen gepaard met veel ervaringspunten- of was het andersom? :-s
In- of uitklappen • Hm.
Afbeelding
Nou ja, in ieder geval: veruit de meeste xp ging (natuurlijk) naar het verkennen van die megagrote kelder in het zwarte vlak van roenskeep, namelijk D- (die ene die voor de verandering niet begint met Daemonhei maar eindigt op aemonheim). Met een totaal van 3834140 ervaringspunten erbij kwam dat voorbij de 20m, de 21m en de 22m en ook nog eens de 23m ervaringspunten :D/ (En level 104 :-$ )
Verder milestones of level ups waren Construction met 301k xp, 1 level up en daarmee level 90 (Adventurer :D/ ), Hunter met 635k xp, 2 level ups en daarmee ook level 90 (Nog een Adventurer :D/ ), Slayer met 634k en daarmee level 92, Thieving met 188k xp en daarmee level 88, Crafting met 365k xp en level 92, Fletching met 110k xp en daarmee level 91, Woodcutting met 328k xp en level 97. Magic met 501k Harry Potter punten gaven mij de 16m tovenaarspunten grens, en 579k Defence xp gaven mij voor Defence de 15m milestone. Al met al resulteren die levels in een total level van 2430. 165 to go! :fluit: Verder nog een hele hoop nét niet milestones, maar die ga ik dus mooi niet opzoeken: dat mag je lekker zelf doen!
Qua Livid Farm Points ging Hank van 83.940 naar 145.500 wat een verschil van 71.560 Points oplevert!

Lars heeft deze Weekly Challenge gewonnen met bijna het dubbele van wat Hank had, ik geef de schuld aan zijn zus, Lars knows why. 8-[
De tussenstand komt hierbij op 3 voor Hank tegen 3 voor Lars, inclusief een eervolle vermelding voor Siddy00! ^_^

=================================================================================================
Weekly Challenge #7
Meeste Dungeoneering experience.
- Start om Zondag 26 Januari 12:00 einde op Zondag 2 Februari 12:00 (ivm Runetrack)
-------------------
Dan nog een klein verzoekje m.b.t. komende challenges: Jero en ik hebben even een inspiratietekort, als jij inspiratie wilt delen mag je altijd mogelijke challenges opperen!

Bedankt voor het lezen, ennee: tot volgende week! :ninja:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie