Het Auto topic!

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Don
Berichten: 1866
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 21:07
Clan: Team High
Oude naam: nightmare782

Re: Het Auto topic!

Bericht door Don »

Daminovich schreef:
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Zoiets lijkt mij wel chille auto. Redelijk goedkoop te vinden ook. Ben wel iemand die het uiterlijk van een auto ook belangrijk vind.

Heb een paar reviews ervan gelezen en is opzich een prima auto.

Toegevoegd na 3 minuten:

Je hebt wel weinig ruimte achterin bij zulke auto's als ik het zo zie
Mag ik dit exemplaar in elk geval afraden? Gezien de velgen heeft de auto nogal een zwaar leven gehad ;)
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het Auto topic!

Bericht door La Pulga »

Toen ik net naar de winkel liep zag ik een Lamborghini Miura langsrijden. Prachtig eng. :wub:
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Het Auto topic!

Bericht door mutn10 »

La Pulga schreef: Toen ik net naar de winkel liep zag ik een Lamborghini Miura langsrijden. Prachtig eng. :wub:
Wow zeer zeker niet mis. :D
Als het om klassieke Lambo's gaat, ben ik wel meer fan van de Diablo. Wat een wagen. :wub:
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Daminovich
Berichten: 6420
Lid geworden op: donderdag 29 juli 2010, 17:49
Clan: Geen
Oude naam: Damien H

Re: Het Auto topic!

Bericht door Daminovich »

Don schreef:
Daminovich schreef:
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Zoiets lijkt mij wel chille auto. Redelijk goedkoop te vinden ook. Ben wel iemand die het uiterlijk van een auto ook belangrijk vind.

Heb een paar reviews ervan gelezen en is opzich een prima auto.

Toegevoegd na 3 minuten:

Je hebt wel weinig ruimte achterin bij zulke auto's als ik het zo zie
Mag ik dit exemplaar in elk geval afraden? Gezien de velgen heeft de auto nogal een zwaar leven gehad ;)
Ging niet om dit exemplaar maar om de soort auto. Maargoed explain? Hoe kan je aan die velgen zien dattie shitty is?
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Het Auto topic!

Bericht door Meutr »

Tunervelgjes -> jonge kerel die constant over toeren rijdt. :-({|=
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het Auto topic!

Bericht door La Pulga »

mutn10 schreef:
La Pulga schreef: Toen ik net naar de winkel liep zag ik een Lamborghini Miura langsrijden. Prachtig eng. :wub:
Wow zeer zeker niet mis. :D
Als het om klassieke Lambo's gaat, ben ik wel meer fan van de Diablo. Wat een wagen. :wub:
Ik was net te laat met het nemen van een goede foto. Alleen de achterkant sas gelukt. Bad overigens een prachtige olijf groene kleur. Normaal vind ik dat niks, maar dat zag er geweldig uit.

En hier zit ook ergens een advocaat die een Diablo heeft.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Het Auto topic!

Bericht door mutn10 »

Meutr schreef: Tunervelgjes -> jonge kerel die constant over toeren rijdt. :-({|=
En misschien ook al eens bruusk durft op zijn gaspedaal te stampen of de rem dichtgooien. :dus:
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Fundament
Berichten: 571
Lid geworden op: woensdag 14 maart 2012, 18:30

Re: Het Auto topic!

Bericht door Fundament »

Ik heb vanaf vandaag deze auto:

Afbeelding

:wub:
Fundament
Berichten: 571
Lid geworden op: woensdag 14 maart 2012, 18:30

Re: Het Auto topic!

Bericht door Fundament »

129.000, valt mee voor een constructie op wielen uit '95. Verder weet ik er niet veel over. :-k
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Het Auto topic!

Bericht door mutn10 »

'K vind het kleur wel passen bij dat autootje.

Deze namiddag voor de eerste keer helemaal alleen rijden. Het is maar 15km door en terug, maar toch, spannend. :D
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Daminovich
Berichten: 6420
Lid geworden op: donderdag 29 juli 2010, 17:49
Clan: Geen
Oude naam: Damien H

Re: Het Auto topic!

Bericht door Daminovich »

Meutr schreef: Tunervelgjes -> jonge kerel die constant over toeren rijdt. :-({|=
Ik vind ze wel mooi :p. Maar hoor ik ook vaker inderdaad. Koop ik er een met normale velgen en zet ik ze er zelf onder. Fixed.
Anatolian
Berichten: 4697
Lid geworden op: vrijdag 20 april 2007, 19:02
Clan: 2Mighty4You ???
Oude naam: Cool Story Bro

Re: Het Auto topic!

Bericht door Anatolian »

mutn10 schreef:
Rems schreef: >318i/d
>dikke bak
Wegens strenge milieunormen van de leasing firma is het zelfs maar een 316d. De Focus heeft dan ook 10pk meer en trekt sneller op dan de BMW, maar toch. :dus:
wat.

Toegevoegd na 30 seconden:

welke type is het? toch geen f30 =(
¸.¤*¨¨*¤.¸.¤*¨¨*¤....¸
\¸. ♥ GALATASARAY ♥
.\¸.¤*¨¨*¤.¸¸.¸.¤¨*¤.¸¸.¤
☻/
/▌
/ \
GialloRosso
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Het Auto topic!

Bericht door mutn10 »

Jap. 318d had te veel uitstoot en was daardoor ook stuk duurder om te leasen enzovoorts. Mijn vader doet toch constant autosnelwegen, dus maakt niet zo veel uit. Een 318d of 320d had zeer leuk geweest (150 pk of 184pk dacht ik?), maarja het is nu eenmaal niet zo.

Wat wel raar is, is dat mijn vader zegt dat de 3 een stuk sneller is dan de Ford. Ik denk dat de 3 gewoon sneller reageert (gaspedaal, sturen).
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Name less
Berichten: 3216
Lid geworden op: donderdag 25 december 2008, 17:28

Re: Het Auto topic!

Bericht door Name less »

mutn10 schreef: Jap. 318d had te veel uitstoot en was daardoor ook stuk duurder om te leasen enzovoorts. Mijn vader doet toch constant autosnelwegen, dus maakt niet zo veel uit. Een 318d of 320d had zeer leuk geweest (150 pk of 184pk dacht ik?), maarja het is nu eenmaal niet zo.

Wat wel raar is, is dat mijn vader zegt dat de 3 een stuk sneller is dan de Ford. Ik denk dat de 3 gewoon sneller reageert (gaspedaal, sturen).
Ja kan komen door gasresponse ofzo, overigens is vaak bij nieuwe auto's de 0 tot 100 nog niet eens zo mis. Ik weet niet wat voor ford het is?
ok
Don
Berichten: 1866
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 21:07
Clan: Team High
Oude naam: nightmare782

Re: Het Auto topic!

Bericht door Don »

Thirteen schreef:
Google schreef:Just press go: designing a self-driving vehicle

Ever since we started the Google self-driving car project, we’ve been working toward the goal of vehicles that can shoulder the entire burden of driving. Just imagine: You can take a trip downtown at lunchtime without a 20-minute buffer to find parking. Seniors can keep their freedom even if they can’t keep their car keys. And drunk and distracted driving? History.

We’re now exploring what fully self-driving vehicles would look like by building some prototypes; they’ll be designed to operate safely and autonomously without requiring human intervention. They won’t have a steering wheel, accelerator pedal, or brake pedal… because they don’t need them. Our software and sensors do all the work. The vehicles will be very basic—we want to learn from them and adapt them as quickly as possible—but they will take you where you want to go at the push of a button. And that's an important step toward improving road safety and transforming mobility for millions of people.

It was inspiring to start with a blank sheet of paper and ask, “What should be different about this kind of vehicle?” We started with the most important thing: safety. They have sensors that remove blind spots, and they can detect objects out to a distance of more than two football fields in all directions, which is especially helpful on busy streets with lots of intersections. And we’ve capped the speed of these first vehicles at 25 mph. On the inside, we’ve designed for learning, not luxury, so we’re light on creature comforts, but we’ll have two seats (with seatbelts), a space for passengers’ belongings, buttons to start and stop, and a screen that shows the route—and that’s about it.

We’re planning to build about a hundred prototype vehicles, and later this summer, our safety drivers will start testing early versions of these vehicles that have manual controls. If all goes well, we’d like to run a small pilot program here in California in the next couple of years. We’re going to learn a lot from this experience, and if the technology develops as we hope, we’ll work with partners to bring this technology into the world safely.

If you’d like to follow updates about the project and share your thoughts, please join us on our new Google+ page. We’re looking forward to learning more about what passengers want in a vehicle where their number one job is to kick back, relax, and enjoy the ride.
My guess is dat jullie hier in het autotopic dit niet echt awesome vinden?
Afschuwelijk zelfs ;)
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Het Auto topic!

Bericht door mutn10 »

Name less schreef:
mutn10 schreef: Jap. 318d had te veel uitstoot en was daardoor ook stuk duurder om te leasen enzovoorts. Mijn vader doet toch constant autosnelwegen, dus maakt niet zo veel uit. Een 318d of 320d had zeer leuk geweest (150 pk of 184pk dacht ik?), maarja het is nu eenmaal niet zo.

Wat wel raar is, is dat mijn vader zegt dat de 3 een stuk sneller is dan de Ford. Ik denk dat de 3 gewoon sneller reageert (gaspedaal, sturen).
Ja kan komen door gasresponse ofzo, overigens is vaak bij nieuwe auto's de 0 tot 100 nog niet eens zo mis. Ik weet niet wat voor ford het is?
Ja heb dus op 1 dag met allebei gereden. Man man man, wat stuurt die BMW heerlijk. Ford is stukken zwaarder, en Ford Focus staat nochtans gekend voor goede besturing. Het is een Ford Focus (wagon) 1.8 TDCI met 115pk of 125pk (weet niet welke versie juist). Een stuk kleiner dus dan de BMW, maar even veel kracht. Ze zitten allebei rond de 10 seconden voor 0 naar 100. Niet super in cijfers, maar snel genoeg naar mijn gevoel.
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: Het Auto topic!

Bericht door MrSenne »

8,7sec naar 100 hier. En dat vind ik al snel voelen, wat moet 4sec dan wel niet zijn. :P
Don
Berichten: 1866
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 21:07
Clan: Team High
Oude naam: nightmare782

Re: Het Auto topic!

Bericht door Don »

Vorig jaar in een S8 gereden, 520 pk. 0-100 4.2 seconden. Alsof je in je rug wordt getrapt!
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Het Auto topic!

Bericht door mutn10 »

Of natuurlijk de 918 Spyder. 2,6 seconden (zag ook filmpje waar ze 2,4 haalden, waarschijnlijk door rugwind oid). Om misselijk van te worden. :D
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Het Auto topic!

Bericht door mutn10 »

Was dat Golfje zelfs niet wat sneller? Ik dacht in een filmpje 1,9 gehoord te hebben? :D
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Plaats reactie