[Guide] Thieving met Pyramid Plunder

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: [Guide] Thieving met Pyramid Plunder

Bericht door Jelmer »

Hmm, ik neem maar weer eens een kijkje hier, kan zelf geen nieuwe pics + dingen uitproberen daar ivm perm ban -.-', ik zeg niet waarom, en daarmee zeg ik niet dat het mn eigen schuld was.
Trouwens, je mag dit van me locken ;)
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Hidde
Berichten: 7184
Lid geworden op: donderdag 21 augustus 2008, 13:27

Re: [Guide] Thieving met Pyramid Plunder

Bericht door Hidde »

Mooie guide maar sla je plaatjes op als PNG is veel helderder. :P
En jou invertory is zo fout je moet tussen 4 a 8 plaatsen vrij hebben voor gold stuff.
Ik doe zelf ook PP dus weer wel hoe het is.

7/10
Hidde Kata
Berichten: 726
Lid geworden op: woensdag 8 november 2006, 13:28
RS: Hidde Kata (p2p)
Clan: Dutch Generation

Re: [Guide] Thieving met Pyramid Plunder

Bericht door Hidde Kata »

Nice guide, maar cakes zijn handiger als je niet veel faalt, want dan eet je maar 2 hapjes ofzo per trip (dan bank ik wel in Sophanem zelf)
En ik laat altijd 16 plaatsjes over voor gold stuff (2 super anti's en 10 cakes)
7/10 btw =D>
AfbeeldingPlaatje
robinoyo
Berichten: 199
Lid geworden op: dinsdag 1 juli 2008, 10:15

Re: [Guide] Thieving met Pyramid Plunder

Bericht door robinoyo »

Goeie guide, maar ik heb toch wat opmerkingen:

-Je kan toch beter geen lockpick meenemen, want maak je deuren met lockpick open dan krijg je geen xp, en hij failt misschien heel soms, 5seconden per game en dat maakt niks uit

-Waar jij zegt: Check NOOIT voor snakes heb je toch de grootste fout gemaakt. Als je de urns loot moet je ALTIJD! checken voor snakes. Als je erna loot krijg je natuurlijk wel gewoon hetzelfde xp maar je failt een stuk minder. Doe je gewoon loot fail je echt 1 op de 3 keer, en heb je per urn weer 3seconden verspilt. T is allemaal precisie, maar zo krijg je wel het maximum xp :D

Op dit moment is mijn Thieving lvl 98, en 500k left till 99:D Morgen is mijn party, en iedereen is uitgenodigd! Ga naar het onderdeel evenementen en feestjes en check t daar :D

Even weer ontopic: Je had een supergoeie guide, jammergenoeg toch wel een grote fout maar ik geef je 9/10 :)

Check gerust even mijn Pyramid Plunder en 99 Thieving guide:D
Afbeelding
Plaats reactie