Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Niv3k schreef:Denk toch dat Nex te klein is imo. (als dat Nex is)
Die rangers & melee'ers zijn toch zijn "volgers/minions", of niet?
Niv3k
Berichten: 1276
Lid geworden op: zaterdag 6 december 2008, 17:33
RS: Gestopt

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door Niv3k »

Ik denk dat je op hun killcount moet halen.
Afbeelding
Bedankt iDamon voor de Signature
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door Tristan »

Riccmaster schreef:
Scania&Gismo schreef:
travolter schreef:Lijkt me leuk een niewue boss met awesome armour :D . Wat ik weer spijtig vind is dat dit armour waarschijnlijk weer onbetaalbaar wordt :'( .
Is dat niet goed dan? Er mag eindelijk nog wel eens een duurdere monsterdrop in het spel komen..
Is een Elysian sigil van 550M niet goed genoeg, dan?
Er mogen wel meer low-level armour, quests, bosses enzo komen dit is natuurlijk weer gebaseerd op maxed spelers :roll:
Nouja, ik wacht nog even met de boss het zit overal natuurlijk prop vol
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
diederickk
Berichten: 18
Lid geworden op: woensdag 7 juli 2010, 13:44
Clan: -

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door diederickk »

Ziet er vet uit, die plaatjes=)
Zo te zien moet je weer een bepaalde killcount eerst hebben om Nex te kille, net als bij de andere generaals in de gwd.
Dus als je de plaatjes op volgorde zou zetten krijg je eerst plaatje 4 - de frozen door, dan plaatje 3 -het leger van zaros met al die rangers, meleeers enz., dan plaatje 6 - de deur naar de boss toe met die tekst in het latijn erop, dan plaatje 1 waar je in de bossroom lijkt te zijn, dan plaatje 2 - nex zelf en dan plaatje 5 - dat is eigenlijk wel een raar plaatje, daar lijkt de speler wel te buigen ofso, net alsof hij is betoverd.... of hij lijkt een dood te gaan, maar dat gaat volgens mij op een ander manier in rs...
Ik denk dat dat monster nex is, want je ziet op plaatje 5 links van hem zoiets als 'schaduw', soort van rook. TZou overigens wel cool zijn als blijkt dat hij het helemaal niet is en dat de echte boss nog moet komen nadat je dit monster heb verslagen... :-#
SlayBlooder
Berichten: 245
Lid geworden op: donderdag 15 april 2010, 8:23
Oude naam: BloodSlayer

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door SlayBlooder »

diederickk schreef:Ziet er vet uit, die plaatjes=)
Zo te zien moet je weer een bepaalde killcount eerst hebben om Nex te kille, net als bij de andere generaals in de gwd.
Dus als je de plaatjes op volgorde zou zetten krijg je eerst plaatje 4 - de frozen door, dan plaatje 3 -het leger van zaros met al die rangers, meleeers enz., dan plaatje 6 - de deur naar de boss toe met die tekst in het latijn erop, dan plaatje 1 waar je in de bossroom lijkt te zijn, dan plaatje 2 - nex zelf en dan plaatje 5 - dat is eigenlijk wel een raar plaatje, daar lijkt de speler wel te buigen ofso, net alsof hij is betoverd.... of hij lijkt een dood te gaan, maar dat gaat volgens mij op een ander manier in rs...
Ik denk dat dat monster nex is, want je ziet op plaatje 5 links van hem zoiets als 'schaduw', soort van rook. TZou overigens wel cool zijn als blijkt dat hij het helemaal niet is en dat de echte boss nog moet komen nadat je dit monster heb verslagen... :-#
Volgensmij wordt de speler(mage) door nex weggeblazen/weggeduwd. Zo ziet het er wel uit. en btw, @ first post, niet 15 combat styles, maar 15 verschillende aanvallen.
Afbeelding
Scania&Gismo
Berichten: 870
Lid geworden op: dinsdag 18 september 2007, 20:23
Oude naam: Scaniafreak9´

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door Scania&Gismo »

Riccmaster schreef:
Scania&Gismo schreef:
travolter schreef:Lijkt me leuk een niewue boss met awesome armour :D . Wat ik weer spijtig vind is dat dit armour waarschijnlijk weer onbetaalbaar wordt :'( .
Is dat niet goed dan? Er mag eindelijk nog wel eens een duurdere monsterdrop in het spel komen..
Is een Elysian sigil van 550M niet goed genoeg, dan?
Yaay 2 drops die hoog zijn, dat is ook niet erg veel he?
Wertoo4 schreef:
Riccmaster schreef:
Scania&Gismo schreef:
travolter schreef:Lijkt me leuk een niewue boss met awesome armour :D . Wat ik weer spijtig vind is dat dit armour waarschijnlijk weer onbetaalbaar wordt :'( .
Is dat niet goed dan? Er mag eindelijk nog wel eens een duurdere monsterdrop in het spel komen..
Is een Elysian sigil van 550M niet goed genoeg, dan?
Er mogen wel meer low-level armour, quests, bosses enzo komen dit is natuurlijk weer gebaseerd op maxed spelers :roll:
Nouja, ik wacht nog even met de boss het zit overal natuurlijk prop vol
Anders is het geen BOSS he :roll: Alle bosses zijn zo makkelijk als wat, op corp na die is nog redelijk moeilijk om te soloen maar dan nog alles is zo solo baar :/ Werd eens tijd dat ze een boss gaan uitvinden die niet solobaar is of toch niet zo simpel...
Laatst gewijzigd door Scania&Gismo op vrijdag 7 januari 2011, 22:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Niv3k
Berichten: 1276
Lid geworden op: zaterdag 6 december 2008, 17:33
RS: Gestopt

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door Niv3k »

SlayBlooder schreef:
diederickk schreef:Ziet er vet uit, die plaatjes=)
Zo te zien moet je weer een bepaalde killcount eerst hebben om Nex te kille, net als bij de andere generaals in de gwd.
Dus als je de plaatjes op volgorde zou zetten krijg je eerst plaatje 4 - de frozen door, dan plaatje 3 -het leger van zaros met al die rangers, meleeers enz., dan plaatje 6 - de deur naar de boss toe met die tekst in het latijn erop, dan plaatje 1 waar je in de bossroom lijkt te zijn, dan plaatje 2 - nex zelf en dan plaatje 5 - dat is eigenlijk wel een raar plaatje, daar lijkt de speler wel te buigen ofso, net alsof hij is betoverd.... of hij lijkt een dood te gaan, maar dat gaat volgens mij op een ander manier in rs...
Ik denk dat dat monster nex is, want je ziet op plaatje 5 links van hem zoiets als 'schaduw', soort van rook. TZou overigens wel cool zijn als blijkt dat hij het helemaal niet is en dat de echte boss nog moet komen nadat je dit monster heb verslagen... :-#
Volgensmij wordt de speler(mage) door nex weggeblazen/weggeduwd. Zo ziet het er wel uit. en btw, @ first post, niet 15 combat styles, maar 15 verschillende aanvallen.
Ty zal het veranderen :)
Afbeelding
Bedankt iDamon voor de Signature
KetchupFTW
Berichten: 4782
Lid geworden op: zondag 16 november 2008, 18:33
RS: Gestopt
Clan: Smokin Mils
Oude naam: NL Barbarian

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door KetchupFTW »

Lijkt me logisch dat het een bandos boss word met een nieuwe (master)quest.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door Slay a Stone »

Ik vind nu wel dat alle monsters daar zo'n update moeten krijgen want andersnis da heelemaal uit balans...
En voor pro teams : er kunnen nog updates na de update komen omdat het best een grote update is.
Afbeelding
Dj Hurricano
Berichten: 322
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 20:39
Clan: -

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door Dj Hurricano »

Ik vind Nex er wel vet uitzien hoor, hoeft niet persé groot te zijn. Nomad/Saradomin boss zijn toch ook niet groot?
Yannis
Berichten: 1811
Lid geworden op: zaterdag 14 maart 2009, 7:47
RS: Iron Dragon (p2p)
Clan: Ameno

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door Yannis »

Mooi gevonden imo
Afbeelding
Henr40
Ex-chatmoderator
Berichten: 2743
Lid geworden op: woensdag 7 mei 2008, 19:49
RS: Henr40 (p2p)
Clan: OTG
Extra rang: RoS #1 Summoning

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door Henr40 »

ik snap niet hoe jullie nou kunnen zeueren om hoe die er uit ziet. ik vind hem er btw wel leuk uitzien. hopelijk krijg ik der nog een paar leuke drops van :)
Afbeelding
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door iRon »

Ik ben trouwens ook benieuwd welke skill 70 moet worden. Bij alle andere bosses is er een level 70 req.
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door Dombo 12 »

Sterkste boss die zelf Woox niet kan soloen he.. Zeiden ze ook van Corp. Maar ik ben wel benieuwd naar Nex.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Scania&Gismo
Berichten: 870
Lid geworden op: dinsdag 18 september 2007, 20:23
Oude naam: Scaniafreak9´

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door Scania&Gismo »

Henr40 schreef:ik snap niet hoe jullie nou kunnen zeueren om hoe die er uit ziet. ik vind hem er btw wel leuk uitzien. hopelijk krijg ik der nog een paar leuke drops van :)
+1
iRon schreef:Ik ben trouwens ook benieuwd welke skill 70 moet worden. Bij alle andere bosses is er een level 70 req.
Ik mag toch wel hopen op een 80 of 90 req voor de "sterkste" boss van rs ;o?
Afbeelding
Gebruikersavatar
chimaeron
Berichten: 123
Lid geworden op: zondag 17 januari 2010, 1:11
RS: Chimaerion (p2p)
Clan: Geen

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door chimaeron »

Volgens mij is dit nex niet maar de beste minion ofzo. Als je die hebt verslagen, komt nex zelf tevoorschijn. En die latijnse inscriptie ftw :) heb em ongeveer zelf kunnen vertalen ^^.
Rendier
Berichten: 147
Lid geworden op: zondag 13 december 2009, 9:12
RS: Rendier (p2p)
Clan: Design nation
Oude naam: muse

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door Rendier »

Eindelijk foto's ik zoek er al en tijd naar :P
Let A.U.B niet op spelings fouten of letters die omgewisselt zijn.
Typhon
Berichten: 1033
Lid geworden op: maandag 21 juli 2008, 13:03
RS: Scheper (p2p)
Clan: 't Gekkenhuis
Oude naam: Jcscheper

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door Typhon »

iRon schreef:Ik ben trouwens ook benieuwd welke skill 70 moet worden. Bij alle andere bosses is er een level 70 req.
Het zou me niet verbazen als de req 70 dung wordt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Life Claw
Berichten: 220
Lid geworden op: woensdag 8 juli 2009, 19:48
Oude naam: TDR Tom

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door Life Claw »

Ik denk ook dat de req 70 Dungeoneering word ^_^
Afbeelding
Dartmoul1
Berichten: 896
Lid geworden op: maandag 17 mei 2010, 21:25
Clan: Decimus

Re: Nieuwe God Wars Dungeon boss Nex [Discuss]

Bericht door Dartmoul1 »

Nee als het goed is heeft het niks met dungeoneering te maken.
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie