[Meta] Efficiënt AFK'en (Dark Beasts)

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Captain Jozz
Berichten: 232
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 12:56
RS: Captain Jozz (p2p)
Clan: Skillin Peeps
Oude naam: born2be good

Re: [Meta] Efficiënt AFK'en (Dark Beasts)

Bericht door Captain Jozz »

Mooie, originele guide.. Paar hints hierboven zijn wel handig (maar die zijn ondertussen al in de guide ingevoegd).

Het enige dat ik een beetje gek vind is de titel termen als "meta" en "afk" horen volgens mij niet echt samen. META gaat namelijk uit van een maximale efficiëntie en dat is dit zeker niet. Waarmee, ik niet wil zeggen dat dit niet handig is om te doen als je tijdelijk wordt beziggehouden door iets anders (bv. studie), maar anderzijds is het nu ook niet bepaald metagamen. Dus dat vind ik een beetje dubbel, maar ach buiten dat heel erg mooie guide dus:

9/10 :D
Afbeelding
Slyfer
Ex-moderator
Berichten: 9809
Lid geworden op: maandag 14 maart 2011, 21:39

Re: [Meta] Efficiënt AFK'en (Dark Beasts)

Bericht door Slyfer »

born2be good schreef: Mooie, originele guide.. Paar hints hierboven zijn wel handig (maar die zijn ondertussen al in de guide ingevoegd).

Het enige dat ik een beetje gek vind is de titel termen als "meta" en "afk" horen volgens mij niet echt samen. META gaat namelijk uit van een maximale efficiëntie en dat is dit zeker niet. Waarmee, ik niet wil zeggen dat dit niet handig is om te doen als je tijdelijk wordt beziggehouden door iets anders (bv. studie), maar anderzijds is het nu ook niet bepaald metagamen. Dus dat vind ik een beetje dubbel, maar ach buiten dat heel erg mooie guide dus:

9/10 :D
Meta is geen term die puur over efficiëntie gaat. Alle gidsen zijn in principe meta. Ik hint wel naar efficiëntie door te verwijzen naar een nieuwe methode naast de gebruikelijke fishing/farming. Daarom verdient het in mijn ogen wel een meta-prefix, omdat het verhelderende informatie is die een speler moet beïnvloeden zijn (AFK) tijd beter te spenderen.

Om de definitie te verduidelijken, hier het topic wat ik geschreven heb voor het bijhorende forum: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 7&t=246325

Het is net wel meta omdat je gameplay én je studie op een positieve manier vooruit gaan. Meta an sich heeft niet zoveel te maken met AFK of niet buiten het feit dat non-AFK gameplay efficiënter is.

In ieder geval, bedankt voor de score en ik hoop dat ik dit meer verduidelijkt heb! ^^
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: [Meta] Efficiënt AFK'en (Dark Beasts)

Bericht door Burn the Sof »

Je kan toch beter 95prayer hebben en ook turm aanzetten?

Verder goede guide!
Afbeelding
Slyfer
Ex-moderator
Berichten: 9809
Lid geworden op: maandag 14 maart 2011, 21:39

Re: [Meta] Efficiënt AFK'en (Dark Beasts)

Bericht door Slyfer »

marky 3100 schreef: Je kan toch beter 95prayer hebben en ook turm aanzetten?

Verder goede guide!
AFK-gezien niet, dat ben je te snel met je kills.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Turmoil Inc
Berichten: 553
Lid geworden op: vrijdag 20 augustus 2010, 14:47
RS: Turmoil Inc (p2p)
Clan: Turmoil Fans
Extra rang: RoS #1 Dungeoneering, Magic, Ranged
Contacteer:

Re: [Meta] Efficiënt AFK'en (Dark Beasts)

Bericht door Turmoil Inc »

ultra afk 20 ovls yak full met pray pots en klaar :D
Afbeelding
The Nr 1 rs player
Afbeelding
First player in the world to get ranked with div
Batsi
Berichten: 3120
Lid geworden op: vrijdag 10 april 2009, 12:41
RS: Batsi (p2p)
Oude naam: varekai1996
Contacteer:

Re: [Meta] Efficiënt AFK'en (Dark Beasts)

Bericht door Batsi »

Originele guide :)
Zal hem ooit wel eens gebruiken als ik 90 slayer heb, nog lang niet dus :d

grts
~ Blog ~
Afbeelding
ThaTerror
Berichten: 2934
Lid geworden op: vrijdag 27 maart 2009, 21:07
RS: 0f Puppets (p2p)
Clan: TKE

Re: [Meta] Efficiënt AFK'en (Dark Beasts)

Bericht door ThaTerror »

Moe tje een familiar meenemen?
This is the end. Beautiful friend . This is the end My only friend, the end....
Of our elaborate plans, the end. Of everything that stands, the end No safety or surprise, the end. I'll never look into your eyes...again
Can you picture what will be . So limitless and free. Desperately in need...of some...stranger's hand. In a...desperate land
Afbeelding
Plaats reactie