Gravestones rework

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Gravestones rework

Bericht door Melanie »

Going4Quests schreef: Als 't af is zou ik dit zeker op de RSOF posten want Jagex kijkt op dit moment naar gravestone improvements. :)
Het is af, maar eigelijk niet echt zin om op RSOF te posten moet je elke dag je thread bumpen anders ben je het kwijt, op HLF zou ik ook kunnen posten in feedback maar daar kijkt bijna geen J mod denk ik.

Toegevoegd na 4 minuten:
jens9 schreef: Werk het gerust uit als je wit. Ik heb jammer genoeg geen tijd om het uitgebreid uit te werken. Maar ik wil eventueel wel meewerken als iemand het idee op zich neemt.

Edite

Hier nog enkele ideetje voor je idee:

Andere spelers kunnen nu prayer punten ophalen aan je graf. Elke keer dat een speler prayer points haalt bij je graf zul je minder death fee moeten betalen wanneer je je items komt halen.

De hoeveelheid prayer points hangt van het soort graf. Rijke spelers kunnen hun graf uiteindelijk zo verbeteren dat het zogoed als een halve kapel word waar spelers eventueel kunnen safespotten.

Wanneer je een graf opricht zul je ook een god moeten kiezen om het te beperken. Een voorbeeld:
Een speler van zammy kan enkel aan een zammy graf bidden. Toch is het mogelijk om te bidden aan een graf van bondgenoten van zamorak. Als bijvoorbeeld zammy en bandos een overeenkomst hebben is het mogelijk om je prayer punten op te laden in ruil dat je tijdelijk 10% van prayer level verliest.
Dat vind ik een goed idee als iemand je grave blesst wordt je death fee een beetje verlaagt. Ga ik nog toevoegen en beetje verwerken.
Plaats reactie