Zezima gehacked

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Zezima gehacked

Bericht door Zeekoe »

Google Says schreef: Veel andere keuze hebben ze niet. Ze kunnen wel verbeteringen aanbrengen aan hun servers om DDossers tegen te houden, maar helemaal waterdicht zal dat nooit zijn. Koppel dat met het feit dat DDossers moeilijk op te sporen zijn en je zit met een soort gijzelneming. Terrorisme zou ik het nou niet echt noemen.
Terrorisme bevat niet enkel radicale moslims die zichzelf voor een hoop maagden opblazen, hè. Het is duidelijk dat die DDoS'er angst proberen te verspreiden binnen de Runescape community. Door er niet tegen in te gaan geeft Jagex de strijd dus eigenlijk op.
Dartmoul1
Berichten: 896
Lid geworden op: maandag 17 mei 2010, 21:25
Clan: Decimus

Re: Zezima gehacked

Bericht door Dartmoul1 »

Hoorde dat Zezima hotmail gebruikte als email voor zijn RS account...
Ook al kan je 2 step aanzetten op hotmail je kan altijd Microsoft support emailen met informatie over Zezima's account zoals naam/straat enzo en dan kan je nog zijn email recoveren.
En zodra je access hebt tot zijn email kan je Authenticator manually uitzetten via email en dan is het doei rs account!

Dusja, ik hoop dat hij een pin had en ik snap niet waarom ze niet een filmpje hebben gemaakt van zijn RS3 account.
AfbeeldingAfbeelding
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Zezima gehacked

Bericht door Roy Boy106 »

OT: Jammer voor Zezima, hopelijk hebben ze niet te veel gedaan op zijn account.
Laatst gewijzigd door Chris op vrijdag 12 juni 2015, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd
Nooby killor
Berichten: 2300
Lid geworden op: zaterdag 21 april 2007, 18:06

Re: Zezima gehacked

Bericht door Nooby killor »

Danneh schreef: ze-zie-je-ma weer, altijd je account beveiligen!
Ik denk dat hij een Authenticator had op z'n RS3 account, en dat ze daarom dus ook een OSRS filmpje laten zien.
Afbeelding
BurnedUDown
Ex-chatmoderator
Berichten: 3687
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
RS: BurnedUDown (p2p)

Re: Zezima gehacked

Bericht door BurnedUDown »

Authenticator werkt voor zowel osrs als rs3.
Afbeelding
derpston
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 22 juni 2015, 11:14

Re: Zezima gehacked

Bericht door derpston »

Dartmoul1 schreef: Hoorde dat Zezima hotmail gebruikte als email voor zijn RS account...
Ook al kan je 2 step aanzetten op hotmail je kan altijd Microsoft support emailen met informatie over Zezima's account zoals naam/straat enzo en dan kan je nog zijn email recoveren.
En zodra je access hebt tot zijn email kan je Authenticator manually uitzetten via email en dan is het doei rs account!

Dusja, ik hoop dat hij een pin had en ik snap niet waarom ze niet een filmpje hebben gemaakt van zijn RS3 account.
Ze konden niet op zijn RS3 account komen omdat hij naast authenticator blijkbaar ook het oude JAG gebruikt. JAG werkt enkel voor RS3 en valt niet te omzeilen als je de antwoorden op de vragen niet weet in tegenstelling tot authenticator wat met toegang tot je e-mail al uitgeschakeld kan worden. Kennelijk is hij ge'RAT want zijn twitch etc was ook gehackt. Blijkbaar zijn ze via zijn e-mail erin gekomen, hebben ze authenticator uitgeschakeld en zijn wachtwoord veranderd om in te kunnen loggen.
NL
Berichten: 1975
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 22:32
RS: NL (OSRS)
Clan: NL
Contacteer:

Re: Zezima gehacked

Bericht door NL »

DDOSen blijft altijd ook al verbeteren ze hun servers lol
AfbeeldingAfbeelding
sjoerdd
Berichten: 343
Lid geworden op: dinsdag 24 augustus 2010, 19:34
RS: Pann (p2p)

Re: Zezima gehacked

Bericht door sjoerdd »

NL schreef: DDOSen blijft altijd ook al verbeteren ze hun servers lol

en wutdefuck hebben DDoSen en de servers van jagex hier mee te maken o;?
Afbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Zezima gehacked

Bericht door Kweet Vaniks »

DDoSen is iets compleet anders dan hacken, NL. :")
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Zezima gehacked

Bericht door Zeekoe »

Was eerder bedoeld voor de discussie op de vorige pagina, lijkt me.
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Zezima gehacked

Bericht door Nilsie »

Rekt

Hoewel ik onder hacken wel een andere definitie heb dan iemand zijn email recoveren. Maar goed. :")

Fucktwits.
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: Zezima gehacked

Bericht door Yves W »

Dan zien we weer hoe nutteloos die nieuwe authenticator is. Daarentegen vind ik het wel ongelofelijk onhandig om te gebruiken.
Afbeelding
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Zezima gehacked

Bericht door Ru ben ik »

Erg jammer dit...
Wel een extra herinnering dat het toch goed is om authenticator + JAG te blijven gebruiken, ookal is het ernstig irritant soms :P
Afbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Zezima gehacked

Bericht door elzou »

Schande! Dit was een icoon uit m'n jeugd. Heiligschennis, ik kom woorden tekort.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Zezima gehacked

Bericht door Ru ben ik »

Het valt me trouwens eigenlijk wel mee dat het nu pas gebeurt! In al die jaren waarin hij de bekendste speler is (geweest), heb ik eigenlijk nooit eerder gehoord dat hij gehackt is. Terwijl er vast genoeg mensen zijn die het geprobeerd hebben...

Toch een applausje voor de beveiliging van Jagex dan maar =D>
Afbeelding
Plaats reactie