[Amber's Blogje] Ardougne task set

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: [Amber's Blogje] Main: All dem lvls - Iron: Dailyscape

Bericht door AmberAmnesia »

Darxay schreef: Nice levels. En echt irritant he dat je ff niet kunt ontspannen als je het te druk hebt met iets. Ik maak het nu ook mee :(
Haha ja, deze week wel gelukkig, heb daarom zeker niet stilgezeten! :)

MAIN:


Zondag:

Ik kreeg uit mijn dwarven aura een elite clue, dus die heb ik maar gedaan, en daarvan kreeg ik 2 TH tokens en hieruit kreeg ik silverhawk feathers en notepaper, dus dat was een gratis 1,4M. Heel fijn, aangezien de clue zelf maar 200k loot bevatte. :P

Afbeelding

Maandag:

Vandaag heb ik lekker wat AFK Mining gedaan, beetje op internet speuren en afentoe eventjes een keertje op een serenstone klikken, geen probleem! Ik heb vandaag 96 gehaald dus 99 komt in de buurt! :)

Afbeelding

Also, ik heb eindelijk Mahjarrat Memories afgemaakt.. Duurde wel 3 dagen (paar uur per dag dan wel) maar het is zo ver! En omdat ik deze af had ging ik precies een mooi leveltje Divination omhoog! :D Nu binnekort even Fate of the Gods doen en nog meer Divination xp binnenslepen, even kijken wanneer ik daar eens zin in heb.

Afbeelding

Dinsdag:

Vandaag heb ik me maar eens flink bezig gehouden met Hunter. Na mijn big chin games etc was ik nog maar 65k verwijderd van level 93, en natuurlijk kan ik dat dan niet laten liggen.. Dus bij deze zijn we opweg naar 99. :D

Afbeelding

En hetzelfde geldt voor Dungeoneering.. Ik moest nog maar 55k tot level up en dus heb ik maar gewoon even een level gehaald, zonde om te laten liggen toch? :) Alweer 100! Zal nog lang duren voor ik 120 ben maar met daily's komen we er wel haha.

Afbeelding

Woensdag:

Ik ben vandaag lekker uit lunchen geweest met mijn nicht dus ik heb niet zo veel op de pc gezeten, de tijd die ik had heb ik besteed aan het trainen van Mining onder wat AFK internet geneuzel. :D

Donderdag:

Ik heb geen idee waarom, maar ik had wederom zin in Mining, en dan doen we dat gewoon natuurlijk. Lekker serie aan en afentoe een beetje klikken, het bevalt me allemaal wel, ik denk dat ik serieus binnekort wel 99 Mining in the pocket heb en dat Woodcutting rap daarop volgt aangezien ik nog heel wat series te kijken heb. :)

Afbeelding

Vrijdag:

Eindelijk weer eens een Farming rondje waarbij ik level up ging! Duurde even maar dan heb je ook wat. Ik ben evel 96 geworden, ik kan die 99 al bijna ruiken! Helaas moet ik nog wel even sparen voor wat seeds want hiermee red ik 99 niet. :(

Afbeelding

Ik heb ook maar eens een Thieving level gehaald, door alle daily's was ik nog maar 200k van een level.. Nu kreeg ik ook nog 66K bxp ennn ik had nog brawling gloves, dus binnen een mummy van tijd was ik level up! :D ook vond ik nog een black ibis piece maar dat heb ik niet gescreent.

Afbeelding

Zaterdag:

Yessss ik heb er bijna weer een 99 bij! :D Onder school/hobbieën lekker Woodcutting wezen trainen en dat resulteerde in een mooie level 98 skill, nog 1 te gaan dus! :D

Afbeelding



IRONMAN:

Zondag:

Ik had niet veel zin om te cappen, maar heb toch maar even 200 capp gedaan op mijn ironman omdat ik me een beetje verveelde, hierdoor kreeg ik een level.. Maar ik moet zeggen de xp in citadel voor een ironman is echt nihil.. :(

Afbeelding

Maandag:

Niet op ironman gespeeld.

Dinsdag:

Tegenwoordig doe ik veel op mijn main dus wederom niet op mn ironman gespeeld!

Woensdag:

Uit lunchen geweest en de tijd die ik had aan mijn main besteed zoals je al hebt gelezen! :oops:

Donderdag:

Niet op ironman gespeeld.

Vrijdag:

Niet op ironman gespeeld.

Zaterdag:

Vannacht toch nog even een leveltje gehaald, niet veel spectaculairs, maar ik had gewoon even zin om een klein leveltje te halen op mn ironman. :D En als ik er zin in heb, dan doe ik dat. :P Ik had een Dungeoneering daily, dus daarvan ging ik een paar leveltjes up.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: [Amber's Blogje] Main: 100 Dung? ._. - Iron: Weinig geda

Bericht door AmberAmnesia »

MAIN:

Zondag:

Zusje was jarig dus eigenlijk alleen even op mn ironman gespeeld.

Maandag:

Het begint allemaal bij het inloggen! Mijn dagelijkse TH spins, ik verwacht natuurlijk niet veel en dus druk ik op een random kistje en wacht tot mijn reward eruit komt, tot mijn verbazing is het een rode coin, SILVERHAWK BOOTS! Eindelijk heb ik ze dan ook!! :D

Afbeelding

Ook heb ik vandaag nog maar even een 98 skill gehaald, deze keer Mining! Door al dat geAFK zat ik nog maar op 250k left en dat kan ik natuurlijk niet zomaar laten staan, dat is veel te dicht bij een level. :P

Afbeelding

Dinsdag:

Vandaag heb ik na het doden van een paar QBD's nog een mooie milestone behaald. :) namelijk 33M Constitution xp! Ooit komt die 120 er wel. :P

Afbeelding

Ook heb ik even 2 Quests gedaan, omdat ik graag wat Mining xp wilde halen zonder dat ik daadwerkelijk aan het grinden was. Dus heb ik The Elder Kiln & The Brink of Extinction gedaan.
In- of uitklappen • quest dag 1
Afbeelding

Afbeelding
Woensdag:

Omdat ik even dacht dat ik een baas was..

Afbeelding

Donderdag:

Vandaag heb ik de quest Fate of the Gods maar eens gedaan, was wel leuke quest, en ik wil ondertussen wel echt voor questcape gaan dus vandaar dat ik me er wat meer voor inzet. :P Hierdoor heb ik een Agility level gehaald, is weer een leveltje afgestreept. :)
In- of uitklappen • quest dag 2
Afbeelding
Afbeelding

Ook heb ik nog even zo veel mogelijk rewards opgehaald na de quest, waaronder de 3x 75k combat xp lamp, dit bracht mij tot 20M Attack xp, op naar 20M Defence nu. ^_^

Afbeelding

Vrijdag:

Vandaag is de dag dat ik een beetje meer baas ben geworden in Farming hehe. :D Ik ben level 97 geworden, nog 2 te gaan! 2 lange levels wel, maar we komen er wel..

Afbeelding

Toen ik One of a Kind ging doen (zoals je hieronder zal zien) bedacht ik me dat ik nog 1 plekje moest om 50K free Divination xp op te halen. Zo gezegd zo gedaan en toen werd ik 94, helemaal mooi!

Afbeelding

Voor de rest wezen questen, zoals ik al zei wil ik graag voor Questcape gaan ondertussen, vandaag waren deze quests aan de beurt:
In- of uitklappen • quest dag 3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En na al die quests had ik natuurlijk heel wat spins! Hiervan kreeg ik een BGS en aangezien deze maar 500k convert kosten had, heb ik hem maar geclaimt. :D

Afbeelding

Zaterdag:

Wederom questen gedaan vandaag, weer een paar dus ik zal ze maar gewoon laten zien hieronder. ^_^ Bijna die questcape binnen! :D
In- of uitklappen • quest dag 4
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En door al dat gequest heb ik een paar milestones gehaald! Namelijk 14M Defence anddddd 25M Magic!

Afbeelding

Afbeelding

Zondag:

En de laatste questjes gedaan! Het ging allemaal helemaaaaal niet goed, vergat alles en alles ging fout, wilde gewoon te snel. ^_^
In- of uitklappen • quest dag 5
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding




IRONMAN:


Zondag:

Ik heb een mooi thieving level gehaald door Meg haar avontuur en omdat ik haar advies gegeven heb, kreeg ik natuurlijk een share! Lief he?

Afbeelding

Daarnaast heb ik nog even een Crafting daily gedaan, ik moest urns maken, en dat is niet echt veel werk ofzo dus dat waren wat makkelijke gratis xptjes en leveltjes. ^_^

Afbeelding

Maandag:

Niet op ironman gespeeld.

Dinsdag:

Niet op ironman gespeeld.

Woensdag:


Niet op ironman gespeeld.

Donderdag:

Vandaag heb ik weer eens op mijn ironman gezeten! Ik had er weer helemaal zin in. :D Ik ben begonnen met wat daily challenges. Allereerst Divination daily, deze bracht mij van 15 -> 19 Divination. Also, er sprong een chronicle uit de spring! En ik kreeg daarvan genoeg om leveltje 11 Hunter te worden. :D

Afbeelding

Afbeelding

Vervolgens ben ik een Construction daily gaan doen, en daarna ben ik ook maar even stattues gaan doen dus ik heb er weer wat Construction leveltjes bij, hoera! Free xp for the win! Hiervan krijg ik natuurlijk ook Prayer xp (van de stattues dan..) dus ik ging hierin ook een leveltje omhoog!

Afbeelding

Afbeelding

Vrijdag:

Niet op ironman gespeeld.

Zaterdag:

Niet op ironman gespeeld.
Afbeelding
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: [Amber's Blogje] Main: Questcape + 99 mining - Iron: Dai

Bericht door AmberAmnesia »

Ik heb een weekje update overgeslagen, gewoon omdat ik er met mn hoofd helemaal niet bij was en het gewoon was vergeten, oopsie! :oops: Maar deze week maak ik at helemaal goed want ik heb helemaal niet stil gezeten! Niet op mijn main en niet op mijn ironman dus ik heb heel wat met jullie te delen. ^_^


MAIN:

Op mijn main heb ik ontzettend veel levels gehaald, mede 99's en ik heb natuurlijk in bxp weekend verschrikkelijk goed mijn best gedaan! Ik heb 2 weken terug al 99 Woodcutting gehaald en in bxp weekend heb ik ook nog eens 99 Farming en 99 Agility gehaald! Helemaal verschrikkelijk mooi dus! 99 Agility was namelijk echt een pain en ik heb het nu eindelijk klaaaaar. <3 Nu nog de rest van mn skills en dan eindelijk lekker maxen. :P
In- of uitklappen • levels gained
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ennnnn omdat ik in bxp weekend ook nog dicht bij wat milestones zat, why not halen. :fluit:

Afbeelding
Afbeelding

Alsooooo ik ben bezig met een aardig aantal clue scrolls. Dit doe ik met iemand samen en ik ben daar afgelopen week veel mee bezig geweest. Toen begon hij over een mooie title die hij bij iemand zag, ''the puzzle hunter'' en ik vertelde hem dat dat was van clue seasonal! Niet denkende dat ik ook een hele berg clues heb gedaan in die tijd.. Bleek ik op #8 ofzo te staan, hallo title! :')

Afbeelding



IRONMAN:

Op mijn ironman heb ik ook niet helemaal stil gezeten, ik heb weer wat leveltjes gehaald, hoewel ik in de laatste week niet echt veel heb gedaan maar toch! Ik mag niet klagen hoor, blijft afentoe toch echt leuk om te doen namelijk. ^_^

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Oleum
Berichten: 217
Lid geworden op: vrijdag 15 juli 2011, 11:19
RS: Oleum (p2p)
Clan: NaturalBornSkillers
Extra rang: RoS #1 Cooking, Runecrafting

Re: [Amber's Blogje] Main: 99's feest met bxp! - Iron: Gainz

Bericht door Oleum »

Gz met je levels! :D/
Afbeelding
Istromae
Berichten: 0
Lid geworden op: zaterdag 3 januari 2015, 23:27

Re: [Amber's Blogje] Main: 99's feest met bxp! - Iron: Gainz

Bericht door Istromae »

Gratz met je 2 nieuwe capes! 8-)
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: [Amber's Blogje] Main: 99's feest met bxp! - Iron: Gainz

Bericht door AmberAmnesia »

Dank jullieeeee! :D

_______________________________________________________________________________________________________
MAIN:


Deze week op mijn main niet super superrrr veel gedaan, Maar om toch ergens te beginnen, ik heb na het BXP weekend nog maar even een Divination leveltje gehaald, ik heb een paar keer caches gedaan en ik heb op de normale manier getraint en dit bracht mij tot 96 Divination. :)

Afbeelding

Hiernaast heb ik ook nog een paar Dungeoneering daily's gedaan en deze geven aardig wat xp als je er ook nog eens wat vis wax op gooit, wat ik natuurlijk bij elke dung daily doe. :oops:

Afbeelding

En als laatste heb ik een Runecrafting level gehaald deze week.. Ik vind dat niet echt een van de leukste skills maar laten we even eerlijk zijn, de skills die ik nu nog over heb zijn nou eenmaal bijna niemands favoriet. :P Ik heb het level maar even gehaald omdat ik nog maar 200k xp moest en ik dacht, ach nu ben ik meteen op de helft voor 99. :D

Afbeelding



IRONMAN:

Op mijn ironman heb ik deze week eigenlijk vooral geskillt. Ik heb een paar levels gehaald in Fishing, omdat ik een klein voorraadje wil aanleggen voor mijn food supplies, ook heb ik wat maple logs gehakt wat mij weer wat Woodcutting xp opleverde en ik heb zelfs een Farming level gehaald! Nou als dat niet helemaal mooi is weet ik het ook niet meer. Membership loopt morgen af en ik weet niet of ik geld genoeg heb om te verlengen deze maand dus dat worden waarschijnlijk een paar F2P leveltjes of ik neem even een kleine break van mn ironman, stom stom stom dat alles geld kost! :(

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Bolobroer
Lunatipchatter van het jaar
Berichten: 1402
Lid geworden op: donderdag 8 juni 2006, 21:19
RS: Zwaffie (p2p)
Contacteer:

Re: [Amber's Blogje] Main: We zijn er bijna! - Iron: Skilluh

Bericht door Bolobroer »

Gogo Amber ! :D
Afbeelding
Afbeelding
Amneys
Berichten: 5919
Lid geworden op: vrijdag 19 december 2008, 14:06
Contacteer:

Re: [Amber's Blogje] Main: We zijn er bijna! - Iron: Skilluh

Bericht door Amneys »

Gaat goed :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: [Amber's Blogje] Main: We zijn er bijna! - Iron: Skilluh

Bericht door AmberAmnesia »

Yesssss! ^_^

______________________________________________________________________________________

Hallo Hallo! Het is weer het einde van de week en dus tijd voor een helaas niet zo'n grote update. Ik ben namelijk deze week een beetje ziekjes geweest dus ik heb ik heel veel zin gehad om mijn dagen door te brengen achter een klein beeldschermpje. Ik had meer zin om lekker languit op de bank te liggen voor een groter beeldschermpje. :fluit: Anyways, ik heb wel nog iets gedaan want ik kan natuurlijk niet aankomen met alleen een lulverhaaltje. [-(

Allereerst heb ik deze week wat Fishing gedaan. De laatste tijd heb ik niet echt veel zin in skillen aangezien de skills die ik over heb echt ughhhh vind. Maar ik moet ze toch afentoe eventjes een beetje doen als ik er toch een beetje zin in heb aangezien ik ooit moet maxen. Anddddd ik had toevallig zin in Fishing deze week, dus nu ben ik 96. Helemaal mooi. ^_^

Afbeelding

En dan nog een skill waar ik eigenlijk geen zin in had, Divination. Ik heb deze skill alleen maar gedaan omdat ik nog maar 250k moest tot een level up en ik voelde me een beetje sneu als ik maar met 1 leveltje aan kwam zetten deze week. Dus ik heb maar eventjes op mn tanden gebeten en voila! 97 Divination. Nog 2 leveltjes te gaan en dan ben ik eindelijk van die rot skill af. ](*,)

Afbeelding

Normaal heb ik ook een stukje over mijn ironman. Maar aangezien ik niet zo veel geld meer heb en ik sinds vorige week F2P ben op mijn ironman, moet ik de komende tijd helaas eventjes alleen posten over mijn main. :(
Afbeelding
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: [Amber's Blogje] Main: 96 Fishing & 97 Divination

Bericht door Darxay »

Gratttzz met Fishing en Divi level up. En maak niet uit joch dat je wat ziekjes was. Dat was ik ook een beetje en ik denk dat er wel meerderen waren.
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: [Amber's Blogje] Main: 96 Fishing & 97 Divination

Bericht door Rizmor »

Gains on! Max is close. ^_^
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: [Amber's Blogje] Main: 96 Fishing & 97 Divination

Bericht door AmberAmnesia »

Maxcape is inderdaad best wel dichtbij, alleen doordat dus alleen die rotte skilltjes nog over zijn, doe ik de laatste tijd ook wat andere dingetjes die ik gewoon ontzettend leuk vind om te doen. Ik heb een mooi bestandje waarin alles staat wat ik nog wil gaan halen, hierin staan onder andere alle boss pets en 1k van elke clue. Ik doe alles een beetje door elkaar en daarom zal maxcape misschien niet zo heel snel gaan de komende tijd. :oops: 1 van de dingen die in dat bestand staan is dus 1k easy clues. En hier heb ik een mooi tabje voor gemaakt. Ik ben momenteel op 1/4e. Ik heb dus 250 clues gedaan ondertussen en ik wil graag even mijn tabje met jullie delen omdat ik mijn tijd deze week vooral heb besteed aan deze activiteit. ^_^

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb geen idee hoeveel dit tabje waard is. Dat zal ik zien als ik het ga sellen op de 1K clues. (pages en items die je van alle clues krijgt hou ik gewoon banked)
Afbeelding
Pandah
Berichten: 104
Lid geworden op: vrijdag 13 september 2013, 0:04
RS: Pandah (p2p)
Clan: Transfigure
Contacteer:

Re: [Amber's Blogje] 250 Easy Clues

Bericht door Pandah »

Succes met clues Amber ^_^
Afbeelding
Amneys
Berichten: 5919
Lid geworden op: vrijdag 19 december 2008, 14:06
Contacteer:

Re: [Amber's Blogje] 250 Easy Clues

Bericht door Amneys »

Succes met clues hunten, jij liever dan ik :P
Afbeelding
Oleum
Berichten: 217
Lid geworden op: vrijdag 15 juli 2011, 11:19
RS: Oleum (p2p)
Clan: NaturalBornSkillers
Extra rang: RoS #1 Cooking, Runecrafting

Re: [Amber's Blogje] 250 Easy Clues

Bericht door Oleum »

Succes! O:)
Afbeelding
AppelPoes
Berichten: 11
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2014, 14:08
RS: AppelPoes (p2p)
Contacteer:

Re: [Amber's Blogje] 250 Easy Clues

Bericht door AppelPoes »

Succes!
Afbeelding

Never give up on your dreams. Keep sleeping!
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: [Amber's Blogje] 250 Easy Clues

Bericht door AmberAmnesia »

Thanks all! Deze week naast het hunten op clues ook nog wat ekte ekte Hunter xp'tjes weten te verzamelen. Ik moet zeggen het ging niet van harte maar oh well de xp's die ik haal worden niet meer afgepakt dus ik vind helemaal mooi.

Afbeelding

Also nog eventjes wat Thieving xp's getraint aangezien deze aardig snel te verkrijgen zijn en ik toch maar eens een nieuwe 99 moet gaan halen binnekort. ^_^ Hopelijk duurt het niet al te lang meer maar ik moet er natuurlijk wel zin in hebben anders gebeurt er alsnog niet zo veel. 1 Leveltje minder in ieder geval, it's something!

Afbeelding

Over Divination heb ik niet zoveel te zeggen. Het is gewoon een rot skill en ik ben blij dat ik vanaf nu nog maar 1 leveltje hoef, daarna voorlopig niet meer hoera. :D

Afbeelding

En om het helemaal af te maken heb ik ook nog 3 kleine xp milestones gehaald. Allemaal te maken met Combat omdat ik samen met iemand flink bezig ben geweest met co-op Slayer. Ik heb nu Freezy hoeraaaaa, op naar alle skins van Freezy en natuurlijk de andere pets die je krijgt van co-op slayer puntjes. Gotta catch 'em all right?

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Laatst gewijzigd door AmberAmnesia op dinsdag 24 maart 2015, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Oleum
Berichten: 217
Lid geworden op: vrijdag 15 juli 2011, 11:19
RS: Oleum (p2p)
Clan: NaturalBornSkillers
Extra rang: RoS #1 Cooking, Runecrafting

Re: [Amber's Blogje] 98 Divination, bijna hoera \o/

Bericht door Oleum »

Grats! O:)
Afbeelding
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: [Amber's Blogje] 98 Divination, bijna hoera \o/

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Proficiat. 120 div pls 8-)
Vele kusjes aan iedereen
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: [Amber's Blogje] 98 Divination, bijna hoera \o/

Bericht door AmberAmnesia »

TikTakTokTekTuk schreef: Proficiat. 120 div pls 8-)
Voorlopig even niet. :fluit:

Nou ik heb deze week helemaal niet stilgezeten. Ik heb allereerst eventjes een 99 weggewerkt die mij al een tijdje tegenstond. En hier heb ik het natuurlijk over.. jawel.. Divination! Eindelijk ben ik voorlopig van die rot skill af en ohhhh wat was ik blij toen ik eindelijk die 99 popup zag verschijnen. :wub:

Afbeelding

Vervolgens ben ik deze week wat Slayer gaan doen. Want zoals jullie wel weten is dit dan wel weer 1 van mijn favoriete skills. Ik kreeg een automaton task en ik zei nog tegen iemand op skype: Ja die glove drop krijg ik toch niet dus maakt niet uit welke ik kill. En halverwegen mijn taskje kreeg ik ineens een lootbeam zonder dat ik een scroll zag liggen, een cluescroll kon het dus niet zijn.. Ja hoor! Helemaal feest, Statics! :) 375 kills in total dus not bad. :D

Afbeelding

Ook heb ik nog eventjes wat taskjes voltooid, omdat iemand mij vertelde dat ik dan voortaan Hunter kon trainen zonder dat ik Pawya meat nodig had. Nou man oh man wat heb ik me geïrriteerd aan die easy tasks zeg.. Maar ze zijn gedaan dus ik mag weer blij zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Andddd Ik heb eventjes 24M gespendeerd aan bonds want ik moest de Fishing outfit hebben, GOT IT! :D

Afbeelding

En als afsluiter nog eventjes de xp-milestones van deze week, zijn er weer een paar.

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie