Gedrag van chatmods

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Simon` »

Jonge 't is een kick van een uurtje, hoe kunnen mensen hier zich zo over opwinden. Gedraag je gewoon iets meer lmao, als je gekicked wordt dan boeie.
Afbeelding
The Patron
Ex-moderator
Berichten: 15725
Lid geworden op: maandag 15 oktober 2007, 14:55
RS: The Patron (p2p)
Extra rang: Ex-RS/CC-Moderator

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door The Patron »

Pale Memory schreef:Wanneer ik niet in Ultimate CC zit kan je mij altijd in de luna fc vinden. Zit er nu inmiddels een behoorlijk tijdje en wil toch even kwijt dat ik heel tevreden over de chatmods. Inderdaad, we zijn geen 9 meer, maar we zijn ook geen 14 meer, gok ik, gemiddeld.

Qua leeftijd klopt dit zeker, maar of er ook naar geleefd wordt trek ik sterk in twijfel, als ik alleen al zie hoe hier gecommuniceerd wordt door sommige.
KennyTete
Berichten: 184
Lid geworden op: woensdag 7 januari 2015, 21:09
RS: KennyTete (OSRS)
Oude naam: Heldopsokjes

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door KennyTete »

Ik heb niks tegen de chatmods maar ik heb wel wat op de maatregelen die sommige nemen. Ik krijg bv gewoon een waarschuwing op het forum op een topic (wat eigenlijk niet eens geplaatst mag worden). En als ik zie wat andere uitspoken op dit forum gebeurd er helemaal niets mee. Het zou sowieso een stuk gezelliger zijn als mensen hun ban of kick accepteren want het is toch altijd terecht. Als je het niet terecht vind moet je echt eerst eens in de spiegel kijken en laat het lekker een 'leuk' spelletje blijven met een 'gezellige' chat wat het op sommige momenten helaas niet is. Teveel elkaar uitlokken, schelden en noem het maar op. Soms denk ik wel eens dat ik in een chat zit met 11 jarige kids.
The Patron
Ex-moderator
Berichten: 15725
Lid geworden op: maandag 15 oktober 2007, 14:55
RS: The Patron (p2p)
Extra rang: Ex-RS/CC-Moderator

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door The Patron »

HeldopSokjes schreef:Ik heb niks tegen de chatmods maar ik heb wel wat op de maatregelen die sommige nemen. Ik krijg bv gewoon een waarschuwing op het forum op een topic (wat eigenlijk niet eens geplaatst mag worden). En als ik zie wat andere uitspoken op dit forum gebeurd er helemaal niets mee.
Ging dit onderwerp niet over de cc-moderatoren? Kan me niet inbeelden dat cc-moderatoren tegenwoordig ook op het forum waarschuwingen mogen geven.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Tristan »

Daarvoor moet je echt bij de forummods aankloppen ja.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Bighead »

Je waarschuwing was overigens volledig terecht gezien het feit dat je moedwillig ervoor koos om je op een overbodig pessimistische manier te uiten over een leuk evenement waar je toch al geen interesse in bleek te hebben. Dergelijke posts zijn nergens goed voor, en de betreffende post is dan ook bestraft met een relatief lage waarschuwing. Wat de chat daar mee te maken heeft is mij verder een raadsel.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
KennyTete
Berichten: 184
Lid geworden op: woensdag 7 januari 2015, 21:09
RS: KennyTete (OSRS)
Oude naam: Heldopsokjes

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door KennyTete »

Bighead schreef:Je waarschuwing was overigens volledig terecht gezien het feit dat je moedwillig ervoor koos om je op een overbodig pessimistische manier te uiten over een leuk evenement waar je toch al geen interesse in bleek te hebben. Dergelijke posts zijn nergens goed voor, en de betreffende post is dan ook bestraft met een relatief lage waarschuwing. Wat de chat daar mee te maken heeft is mij verder een raadsel.
Oke.
Hakari
Berichten: 110
Lid geworden op: donderdag 5 februari 2015, 15:28
RS: Hakari (f2p)
Clan: FFA SQUAD
Oude naam: Clan Wars

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Hakari »

Ik wil even zeggen dat ik, ik zit pas een paar dagen in de clanchat, nu al de indruk krijg dat de mod's in de clanchat zo corrupt zijn als ik weet niet wat. Mensen weten dat ik autisme heb in de clanchat. Daar worden vervolgens opmerkingen over gemaakt, waaronder deze: 'Alle autisten zouden 'n internetverbod moeten krijgen/hebben'. Vervolgens is er helemaal niks tegen gedaan, wat ik zorgwekkend vind. Nu maakte ik een racistische opmerking een aantal minuten geleden. Daar werd ik overigens niet voor gekickt, maar ik kreeg er wel commentaar op van andere leden. Ik ben geen racist, etc. maar ik wilde effe testen hoe daarop werd gereageert. Dat konden ze niet waarderen. Aan de ene kant natuurlijk volstrekt normaal en duidelijk. Aan de andere kant kan ik deze conclusie trekken: Lullige opmerkingen, etc. over autisten mag wel, maar tegen een andere doelgroep dus niet? Als dat inderdaad de gang van zaken is, blijf ik liever weg uit de clanchat, want dat kan ik dan geen serieuze clanchat noemen. De reden waarom ik precies werd gekickt is, naar mijn mening, vrij onduidelijk. Echter heb ik wel een vermoeden: Toen ik nog wilde reageren op een discussie, werd ik gekickt. Blijkbaar omdat ik door bleef gaan, maar ik werd pas gekickt toen ik op het punt stond mijn weerwoord te geven. Blijkbaar vinden de mod's het erg leuk en vermakelijk om een discussie te winnen doormiddel van kicken. Erg zorgwekkend wat mij betreft.

Sorry dat ik geen printscreens, etc. heb. Mijn computer deed raar, waardoor ik de rs-client af had gesloten. Daardoor waren dus ook de teksten verwijderd. Jullie hoeven hier verder overigens niks mee te doen. Ik wilde alleen even mijn verhaal kwijt. Dat lucht op de een of andere manier nogal op.
Mijn YouTube-kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCIFBpO ... NgMDzqKo3w

Bedankt voor het bekijken, liken, abonneren en delen!

Afbeelding
iNabe
Berichten: 117
Lid geworden op: zondag 17 augustus 2014, 14:17
RS: Fe Ajax (OSRS)
Contacteer:

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door iNabe »

:?
Afbeelding
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Thys »

De hele discussie over autisten is niet te vergelijken met de discriminatie van vandaag. Daar niet van, als wij als moderators vragen om je niet meer met de discussie te bemoeien, dan heb je 2 keuzes: of je doet het, of je doet het niet. Je hebt besloten dit niet te doen, daarom ben je gekicked.

P.S. No pics, no proof

Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Tristan »

Heb je al de moderator in kwestie benaderd in PM/PB? Voor uitleg over kicks en bans kan je daar beter als eerst terecht, dan krijg je ook sneller antwoord. Ik vind trouwens dat je behoorlijk snel conclusies trekt dat alle mods 'corrupt' zijn; je doet dit op basis van één incident waarbij je niet eens de andere kant hebt gehoord van het verhaal.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Jelmer »

Ik wil hier toch wel even op reageren.
Clan Wars schreef:Ik wil even zeggen dat ik, ik zit pas een paar dagen in de clanchat, nu al de indruk krijg dat de mod's in de clanchat zo corrupt zijn als ik weet niet wat. Mensen weten dat ik autisme heb in de clanchat. Daar worden vervolgens opmerkingen over gemaakt, waaronder deze: 'Alle autisten zouden 'n internetverbod moeten krijgen/hebben'. Vervolgens is er helemaal niks tegen gedaan, wat ik zorgwekkend vind.
Ik heb gisteren inderdaad opgemerkt dat er een discussie gaande was omtrent het onderwerp autisme, waarbij het er aan beide kanten hard aan toe ging. Zo zullen er opmerkingen gemaakt zijn naar jou die niet goed vielen, maar dat zal omgekeerd ook zo gebeurd zijn. Daarnaast kijk ik niet 24/7 in de chat, zeker niet wanneer ik mij op andere bezigheden richt. Mochten er de volgende keer weer zulk soort reacties geplaatst worden, zul je ze moeten screenen en opsturen, zodat er ook daadwerkelijk sterk bewijs is. Daarnaast heeft Thijs ook een waarschuwing gegeven toen de discussie te hevig werd en de argumenten veranderden in persoonlijke aanvallen, dit heeft Thijs overigens prima gedaan.
Clan Wars schreef:Nu maakte ik een racistische opmerking een aantal minuten geleden. Daar werd ik overigens niet voor gekickt, maar ik kreeg er wel commentaar op van andere leden. Ik ben geen racist, etc. maar ik wilde effe testen hoe daarop werd gereageert. Dat konden ze niet waarderen. Aan de ene kant natuurlijk volstrekt normaal en duidelijk.
Ik begrijp niet waarom je zelf racistische opmerkingen gaat maken, als je zelf aangeeft het niet fijn te vinden als andere mensen dit doen over mensen met autisme. Daarvoor hoef je ook zeker geen racist te zijn, maar dat soort opmerkingen kunnen op zo'n moment niet door de beugel en daar wordt dan ook fel op gereageerd door andere leden. Tevens een mooi gezegde: Wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet.
Clan Wars schreef:Aan de andere kant kan ik deze conclusie trekken: Lullige opmerkingen, etc. over autisten mag wel, maar tegen een andere doelgroep dus niet? Als dat inderdaad de gang van zaken is, blijf ik liever weg uit de clanchat, want dat kan ik dan geen serieuze clanchat noemen.
Ik vind het ook erg zwak om van één incident uit te gaan. Zoals ik al eerder aangaf zul je niet altijd alles meekrijgen als chatmoderator, daarvoor zijn wij ook maar vrijwilligers. Dat ik nu wel de racistische opmerking van jou zag, is dan erg jammer. Racistische opmerkingen over eender welk persoon, ras, of whatever is niet toegestaan, dus ook niet over autisten. Wel wil ik nog aangeven dat je ook moet kijken naar de context, een lullige opmerking over autisten tijdens een verhitte discussie omtrent autisme kan voorkomen, net als dat er van de andere kant lullige opmerkingen komen. Random uit het niets een racistische opmerking maken vat ik in dit geval dan ook net wat zwaarder op.

Clan Wars schreef:De reden waarom ik precies werd gekickt is, naar mijn mening, vrij onduidelijk. Echter heb ik wel een vermoeden: Toen ik nog wilde reageren op een discussie, werd ik gekickt. Blijkbaar omdat ik door bleef gaan, maar ik werd pas gekickt toen ik op het punt stond mijn weerwoord te geven. Blijkbaar vinden de mod's het erg leuk en vermakelijk om een discussie te winnen doormiddel van kicken. Erg zorgwekkend wat mij betreft.
Er was vanavond meerdere malen aangegeven te stoppen met dezelfde onzin als gisteren, waarbij er persoonlijke aanvallen werden gebruikt als discussiemiddel. Als je eenmaal doorgaat na de zoveelste waarschuwing kun je inderdaad verwachten dat er dan een kick aan je broek hangt. Hoe jij er bij komt dat de mod's het erg leuk en vermakelijk vinden om een discussie zo te winnen, is mij een raadsel, aangezien de discussie al ten einde was voordat jij gekickt was.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Hakari
Berichten: 110
Lid geworden op: donderdag 5 februari 2015, 15:28
RS: Hakari (f2p)
Clan: FFA SQUAD
Oude naam: Clan Wars

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Hakari »

Om even op J elmer (of gewoon Jelmer) te reageren op 't volgende stukje: 'Racistische opmerkingen over eender welk persoon, ras, of whatever is niet toegestaan, dus ook niet over autisten. Wel wil ik nog aangeven dat je ook moet kijken naar de context, een lullige opmerking over autisten tijdens een verhitte discussie omtrent autisme kan voorkomen, net als dat er van de andere kant lullige opmerkingen komen. Random uit het niets een racistische opmerking maken vat ik in dit geval dan ook net wat zwaarder op.'

Waarom is het niet erg als er, tijdens een discussie, lullige opmerkingen gemaakt worden, maar wel als zulke opmerkingen zomaar komen? Weet jij nog van een paar dagen terug dat mensen nogal lullige opmerkingen naar mij maakten? Omdat ik zei dat een third-party client van RuneScape nogal gevaarlijk is. Ik kreeg meteen persoonlijke aanvallen, waaronder: 'jouw hoofd is lelijk' naar mijn hoofd gegooit. Ik vind dit volstrekt on-acceptabel, want ik voelde mij nogal beledigd. Als ik normaal doe, verwacht ik dat anderen ook normaal tegen mij doen. En indien je dat niet kan doen, reageer dan niet, zo denk ik. Maar nee: er werd niks tegen gedaan, niet eens een waarschuwing, want ik moest me niet aanstellen. Jullie vergeten 1 ding: Een bepaalde opmerking komt bij de ene persoon hard binnen, terwijl dat bij de ander niet zo is. Als ik een bepaalde opmerking naar jou zou maken, wat voor mij dan gewoon een acceptabele opmerking is, maar bij jou komt het heel anders aan en je voelt je heel erg aangevallen, zou jij mij ook uit de clanchat gooien, niet waar? En indien jij dat dan hebt gedaan, geef jij gewoon dit als reden: 'Ik vond jouw opmerking heel erg beledigend. Vandaar dat ik jou heb gekickt'. Maar dan is het allemaal ineens wel goed en ineens geen aanstellerij. En dit vind ik nou heel erg verwarrend. Het lijkt mij dat, als er in de regels zou staan dat je geen belediging of beledigingen mag maken, dat dat dan altijd geldt. Blijkbaar is dat dus niet zo, maar hangt dat van de context af. Nou weet ik niet wat context betekent, maar ik heb een sterk gevoel dat het een ander woord voor 'inhoud' is.

Fijne dag nog verder.

Clan Wars
Mijn YouTube-kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCIFBpO ... NgMDzqKo3w

Bedankt voor het bekijken, liken, abonneren en delen!

Afbeelding
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Jelmer »

Clan Wars schreef:Waarom is het niet erg als er, tijdens een discussie, lullige opmerkingen gemaakt worden, maar wel als zulke opmerkingen zomaar komen?
Omdat ik kan begrijpen dat in een verhitte discussie waarbij het gaat om wat mensen denken en voelen er eerder een vervelende opmerking gemaakt kan worden, puur uit het gevoel van dat moment. Dat kan ik op een random moment minder begrijpen.
Clan Wars schreef:Weet jij nog van een paar dagen terug dat mensen nogal lullige opmerkingen naar mij maakten? Omdat ik zei dat een third-party client van RuneScape nogal gevaarlijk is. Ik kreeg meteen persoonlijke aanvallen, waaronder: 'jouw hoofd is lelijk' naar mijn hoofd gegooit. Ik vind dit volstrekt on-acceptabel, want ik voelde mij nogal beledigd. Als ik normaal doe, verwacht ik dat anderen ook normaal tegen mij doen. En indien je dat niet kan doen, reageer dan niet, zo denk ik. Maar nee: er werd niks tegen gedaan, niet eens een waarschuwing, want ik moest me niet aanstellen. Jullie vergeten 1 ding: Een bepaalde opmerking komt bij de ene persoon hard binnen, terwijl dat bij de ander niet zo is. Als ik een bepaalde opmerking naar jou zou maken, wat voor mij dan gewoon een acceptabele opmerking is, maar bij jou komt het heel anders aan en je voelt je heel erg aangevallen, zou jij mij ook uit de clanchat gooien, niet waar? En indien jij dat dan hebt gedaan, geef jij gewoon dit als reden: 'Ik vond jouw opmerking heel erg beledigend. Vandaar dat ik jou heb gekickt'. Maar dan is het allemaal ineens wel goed en ineens geen aanstellerij. En dit vind ik nou heel erg verwarrend. Het lijkt mij dat, als er in de regels zou staan dat je geen belediging of beledigingen mag maken, dat dat dan altijd geldt. Blijkbaar is dat dus niet zo, maar hangt dat van de context af. Nou weet ik niet wat context betekent, maar ik heb een sterk gevoel dat het een ander woord voor 'inhoud' is.
Dat jij verkondigt dat OSbuddy gevaarlijk is omdat het besmet zou zijn met is ook volstrekt onzin, aangezien in samenwerking met jagex (of in ieder geval oud jagexmedewerkers en vrienden van jagex) aan gewerkt is. Dat iemand daardoor getriggerd wordt kan dan gebeuren, maar een opmerking als 'jouw hoofd is lelijk' is niet genoeg om iemand te gaan waarschuwen. Als ik voor ieder wissewasje een waarschuwing zou moeten geven, zou ik de hele dag bezig zijn en zal de sfeer er ook niet op verbeteren. Als jij je alleen al beledigd voelt als iemand je via Lunatip lelijk noemt, zou ik je aanraden om er goed over na te denken of je er überhaupt nog wil komen, want dat soort opmerkingen worden wel vaker gemaakt. :P Zelf zou ik zo'n opmerking ook sportief kunnen incasseren en als jij mij lelijk noemt zou ik je daar niet voor kicken. Daarnaast staat er in de regels ook nergens expliciet iets over beledigingen, dus dat kan ook niet altijd gelden.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Hakari
Berichten: 110
Lid geworden op: donderdag 5 februari 2015, 15:28
RS: Hakari (f2p)
Clan: FFA SQUAD
Oude naam: Clan Wars

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Hakari »

J elmer schreef:
Clan Wars schreef:Waarom is het niet erg als er, tijdens een discussie, lullige opmerkingen gemaakt worden, maar wel als zulke opmerkingen zomaar komen?
Omdat ik kan begrijpen dat in een verhitte discussie waarbij het gaat om wat mensen denken en voelen er eerder een vervelende opmerking gemaakt kan worden, puur uit het gevoel van dat moment. Dat kan ik op een random moment minder begrijpen.
Clan Wars schreef:Weet jij nog van een paar dagen terug dat mensen nogal lullige opmerkingen naar mij maakten? Omdat ik zei dat een third-party client van RuneScape nogal gevaarlijk is. Ik kreeg meteen persoonlijke aanvallen, waaronder: 'jouw hoofd is lelijk' naar mijn hoofd gegooit. Ik vind dit volstrekt on-acceptabel, want ik voelde mij nogal beledigd. Als ik normaal doe, verwacht ik dat anderen ook normaal tegen mij doen. En indien je dat niet kan doen, reageer dan niet, zo denk ik. Maar nee: er werd niks tegen gedaan, niet eens een waarschuwing, want ik moest me niet aanstellen. Jullie vergeten 1 ding: Een bepaalde opmerking komt bij de ene persoon hard binnen, terwijl dat bij de ander niet zo is. Als ik een bepaalde opmerking naar jou zou maken, wat voor mij dan gewoon een acceptabele opmerking is, maar bij jou komt het heel anders aan en je voelt je heel erg aangevallen, zou jij mij ook uit de clanchat gooien, niet waar? En indien jij dat dan hebt gedaan, geef jij gewoon dit als reden: 'Ik vond jouw opmerking heel erg beledigend. Vandaar dat ik jou heb gekickt'. Maar dan is het allemaal ineens wel goed en ineens geen aanstellerij. En dit vind ik nou heel erg verwarrend. Het lijkt mij dat, als er in de regels zou staan dat je geen belediging of beledigingen mag maken, dat dat dan altijd geldt. Blijkbaar is dat dus niet zo, maar hangt dat van de context af. Nou weet ik niet wat context betekent, maar ik heb een sterk gevoel dat het een ander woord voor 'inhoud' is.
Dat jij verkondigt dat OSbuddy gevaarlijk is omdat het besmet zou zijn met is ook volstrekt onzin, aangezien in samenwerking met jagex (of in ieder geval oud jagexmedewerkers en vrienden van jagex) aan gewerkt is. Dat iemand daardoor getriggerd wordt kan dan gebeuren, maar een opmerking als 'jouw hoofd is lelijk' is niet genoeg om iemand te gaan waarschuwen. Als ik voor ieder wissewasje een waarschuwing zou moeten geven, zou ik de hele dag bezig zijn en zal de sfeer er ook niet op verbeteren. Als jij je alleen al beledigd voelt als iemand je via Lunatip lelijk noemt, zou ik je aanraden om er goed over na te denken of je er überhaupt nog wil komen, want dat soort opmerkingen worden wel vaker gemaakt. :P Zelf zou ik zo'n opmerking ook sportief kunnen incasseren en als jij mij lelijk noemt zou ik je daar niet voor kicken. Daarnaast staat er in de regels ook nergens expliciet iets over beledigingen, dus dat kan ook niet altijd gelden.
Waarom zou het niet gevaarlijk zijn? Want het is toch echt Jagex die zegt dat geen enkele third-party client, etc. 100% besmettingsvrij kan worden verklaard en zij het afraden het te gebruiken. Het mogen wel oud-jagexmedewerkers zijn, vrienden, etc. maar dat zegt helemaal niks. Er was ooit eens zo'n incident met een Jagex Moderator, die een speler of zo met iets had geholpen wat niet mag. Was dat niet SilentC0re of zo? Nja: als het echt in samenwerking met Jagex gemaakt is, neem ik mijn woorden terug. De reden dat ik begon te zeggen dat third-party client(s) niet 100% besmettingsvrij kunnen worden verklaard, is omdat ik graag mensen hier tegen wil beschermen. Ik vind het soms, na het zoveel keer in periode's gezien te hebben, erg irritant dat mensen Jagex de schuld gaan geven en dat zij dan nooit zullen toegeven dat het hun eigen fout is of hun eigen fout kan zijn.

Verder bergrijp ik wel dat jullie niet overal voor in kunnen grijpen. Maar voor mijn gevoel had dat wel gemogen. Maar ja, dat is gewoon mijn gevoel die dat zegt. Misschien had ik het ook even wat beter moeten verwoorden. Ik zal zeker over een paar weken (morgen ga ik op vakantie) terug naar Lunatip komen en weer gewoon beginnen met een frisse start. Aan de opmerkingen zal ik dan (helaas) aan moeten wennen, maar in het begin zal dat niet meteen makkelijk zijn. Misschien ook een idee dat ik dat soort personen ook meteen op de ignore doe. Zo filter ik de mensen, die ik niet mag, makkelijk eruit en heb ik er weinig tot geen last van. Maar door mijn autisme is het wel moeilijker om hiermee om te gaan. Ik vraag echt niet om medelijden, maar ik wil het gewoon even kwijt. Wat mij betreft heb ik mijn zegje's wel gedaan. Natuurlijk zou het nog fijn om nog op mijn bericht te reageren, om bijvoorbeeld nog bepaalde vragen te stellen, mocht jou iets onduidelijk zijn.

P.S Mijn welgemende excuses dat ik het moderator-team heb bestempeld als corrupt. Had ik niet mogen doen.

Clan Wars
Mijn YouTube-kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCIFBpO ... NgMDzqKo3w

Bedankt voor het bekijken, liken, abonneren en delen!

Afbeelding
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Jelmer »

Het is erg verhelderend. Inderdaad is het een slim idee om de mensen die in jouw ogen constant jou zitten te jennen op de ignore lijst te zetten, dan heb je daar in ieder geval geen last van. Zijn er echt grove dingen gebeurd, dan raad ik je aan er een screen van te maken en deze op te sturen naar een van de chatmods.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Hakari
Berichten: 110
Lid geworden op: donderdag 5 februari 2015, 15:28
RS: Hakari (f2p)
Clan: FFA SQUAD
Oude naam: Clan Wars

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Hakari »

J elmer schreef:Het is erg verhelderend. Inderdaad is het een slim idee om de mensen die in jouw ogen constant jou zitten te jennen op de ignore lijst te zetten, dan heb je daar in ieder geval geen last van. Zijn er echt grove dingen gebeurd, dan raad ik je aan er een screen van te maken en deze op te sturen naar een van de chatmods.
Fijn dat het voor jou verhelderend is. Ik hoop ook voor de leden en andere moderators, en dan met name de chatmoderators, dat het verhelderend is. En ik zal dat zeker gaan doen. Gaat ongetwijfeld goedkomen.

Ik wens jullie, en uiteraard ook de leden, een fijne vakantie toe. :)

Clan Wars
Mijn YouTube-kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCIFBpO ... NgMDzqKo3w

Bedankt voor het bekijken, liken, abonneren en delen!

Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Bighead »

Ik wil hier nog even aan toevoegen dat ik Jelmer echt een lelijk hoofd vinden hebben, joh.

Toegevoegd na 12 seconden:
:^)
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Evilthunder0
Berichten: 260
Lid geworden op: donderdag 5 januari 2006, 16:34
Clan: Lamagang
Contacteer:

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door Evilthunder0 »

Thys schreef:De hele discussie over autisten is niet te vergelijken met de discriminatie van vandaag.
Pardon? Een opmerking als door Clan Wars genoemd "alle autisten zouden een internetverbod moeten hebben" vind jij een discussie en geen discriminatie?

Ik ga mij verder nergens mee bemoeien, ik lees dit topic al een aantal weken doordat de clanchat mij ook niet erg beviel. Misschien dat ik het in de toekomst weer eens een aantal keer bezoek.
mbtkiller

Re: Gedrag van chatmods

Bericht door mbtkiller »

Nou na 1 maand ongv in de clanchat gezeten te hebben zou ik graag zelf ook wel de goeie kanten vertellen van de chat zodat er misschien wel een beter idee komt van de clanchat en niet iedereen denkt dat de afgelopen tijd er 24/7 racistische opmerkingen waren of ruzie.
Kijk, het bemoeien met een discussie vinden ( zou ik toch denken ) veel mensen leuk zodat ze hun woordje kunnen doen en hun mening en daar mankeert niks aan. Dingen moeten gewoon niet snel persoonlijk genomen worden :D. Ook zijn er ook genoeg leuke discussies in de chat en worden er 24/7 mensen geholpen als iemand snel een vraag heeft en is het op de drukkere tijden en dagen gewoon gezellig.

Voorderest vind ik de mods totaal niet corrupt ofzo. Vind ze aardig en erg behulpzaam als het nou bijvoorbeeld over rs3 gaat of osrs. Aangezien ik op dit forum en de chat kwam en probeerde een goeie indruk achter te laten en iedereen bevriend te houden zou ik zelf ook wel durven te zeggen dat dat aardig gelukt is. Het ligt er puur aan wat je er zelf van maakt of de chat/forum je bevalt of niet.

Ik zou het wel een 7/10 geven op de IGN en denk dat er mountain dew en doritos geopend mag worden :D.
Gesloten