Het World of Warcraft topic

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Nederlander
Berichten: 1357
Lid geworden op: zondag 11 november 2007, 1:05

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Nederlander »

Morgen is het zover. Heb er best lang op zitten wachten, maar op de een of andere manier is het niet zo dat ik 'echt niet meer kan wachten', wat ik bij BC en WOTLK wel had. Alleen maar beter denk ik zo, anders duurde de laatste dagen alleen nog maar langer :P

Ik ga eerst effe mn dwarf priest levelen, kijken naar de nieuwe gebieden en quests. Waarschijnlijk ga ik naar dat onderwatergebied (hoe die mag heten), Hyal doe ik daarna wel of bewaar ik voor een alt. Altijd leuk om mensen te zien die zo absurd snel levelen en binnen twee dagen al level 85 zijn. Ikzelf deed tien dagen over van 70 naar 80, wat ook niet langzaam is, maar waarschijnlijk doe ik er nu wel wat langer over. Snel levelen is ook niet nodig. Beetje de gebieden verkennen vind ik leuk genoeg. Level 85 is toch het level dat we lang genoeg zullen zijn. Ik ben wel zojuist een nieuwe guild gejoined, met aardig wat volk online, zodat mensen vinden voor dungeons lekker snel gaat tussen het questen door. Worgen en Goblin startgebieden probeer ik binnenkort ook nog wel uit, maar nog niet meteen.

Wat zijn jullie plannen? Een goblin/worgen rollen of gewoon je main als eerst naar 85 brengen?
Spier888
Berichten: 3148
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 10:35

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Spier888 »

Mijn plannen zijn:
- Wachten tot cata bij mij in huis is (bol.com)
- Kan pas vrijdag avond erop, wegens toetsen -,-
- Daarna me DRUID levelen en weer opnieuw gearen, want hoe me druid nu is alleen maar verkloot :P
- Daarna me hunter levelen.
- Misschien dat ik nog een worgen neemt.
Master m3l33
Berichten: 1131
Lid geworden op: dinsdag 4 november 2008, 10:00
RS: master m3l33 (OSRS)
Clan: whos the tank

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Master m3l33 »

ik ga gewoon mijn hunter lvlen.
heb jp gefarmt, dus kan meteen een paar blues kopen en heroics doen, want heroics schijnen moeilijker te worden.
Afbeelding Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Meutr »

Dit topic is gecleaned; simpelweg omdat te veel topics in games over de 100 pagina's zaten. Sommige mensen vinden dat misschien leuk enz., maar het is een beetje afschrikwekkend voor de nieuwe mensen. Indien we die topics nooit zouden cleanen zitten we dadelijk met topics die meer dan 1000 pagina's hebben. Dat is niet de bedoeling.

De laatste pagina's heb ik laten staan om de gaande conversaties niet te verbreken.

De topic eigenaars werden stuk voor stuk op voorhand op de hoogte gebracht, en zij zagen er niet al te veel problemen in.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
mewtreemon
Berichten: 28
Lid geworden op: woensdag 11 oktober 2006, 15:26
RS: mewtreemon2 (p2p)

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door mewtreemon »

kheb cataclysm net opgehaalt bij de gamemania hier in zwolle
Spier888
Berichten: 3148
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 10:35

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Spier888 »

De bestelling is verzonden :D. hopelijk komt die vandaag of morgen.
Iemand op mij realm heeft al realm first alchemy Oo en iemand is al 83
BoskaWouter
Berichten: 6387
Lid geworden op: zaterdag 1 december 2007, 17:15
Contacteer:

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door BoskaWouter »

Ik heb dus echt geen zin om hem vandaag te halen, boeit me niet zo. :') Al die mensen die vrij nemen en om 0.00 bij de winkel staan, om vervolgens de hele week nolife te spelen, dat moet ik niet. Desnoods word ik in mei pas 85, dat maakt me niet uit.
EMPTY schreef:Je bent echt geweldig Wouter.
Syn schreef:Je bent tof x
Off-er schreef:Wij niet te breken.
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Stefan »

Ik ga eerst mijn Huntard naar 85 levelen, achievements halen en dungeons doen. Daarna ook nog een Worgen maken, welke class weet ik alleen nog niet ^^ Krijg hem vandaag binnen, maar ik moet eerst naar school en werken tot half 10 dus zal weinig tijd hebben =/
Afbeelding
Radoville
Berichten: 547
Lid geworden op: zondag 14 september 2008, 18:43

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Radoville »

Ik ga ook maar weer eens spelen over een paar dagen, waarschijnlijk op Saurfang of Moonglade. Moonglade vind ik echt een geweldige server, veel Roleplay.
16deadlycut
Berichten: 60
Lid geworden op: dinsdag 19 oktober 2010, 10:31

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door 16deadlycut »

mensen zijn nu al lvl 85 :S :shock:
Afbeelding
Nymphetamine
Berichten: 4214
Lid geworden op: woensdag 2 juli 2008, 21:10
Oude naam: Me is Master

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Nymphetamine »

deadlyhunte3 schreef:Het zal je nog verbazen hoeveel mensen Wow kennen, en dat het bekend staat als een nerd spel. Vind dat zelf ook jammer maar goed ...

Nee, ik ben zelf geen meeloper ;) Ik denk en handel voor mezelf, en heb ook een andere kijk op het leven, maatschappij dan de gemiddelde jongeren van tegewoordig. Ik weet welke doelgroep jij bedoeld, maar nee, daar hoor ik niet bij. Maar ik vind het zelf gewoon toch te ver gaan om met zo'n shirtje rond te lopen. Ik draag zelf ook geen dingen als Bjorn Borg en kleren die overdreven duur zijn omdat er een merk op staat. Maar ik zou mezelf toch niet bepaald zeker voelen als ik een WoW shirt zou dragen.
En daarom is WoW en nerd spel omdat jij RS speelt en het niet kan betalen?

Jij bent net als Jersey Shore? je draagt 8/10e van de dag geen shirt en dan opeens niks? Wat draag je dan voor shirt hema?

Wat ik bedoel om te zeggen en wat Piepje ook zei! Hoe gaver en meer kleurtjes een shirt heeft. Hoe meer mensen kijken van wow dik shirt ook al staat er World of Warcraft op. maarja benieuwd wat jij draagt en of je een meeloper ben. Want we hebben het over kledingstijl. Denk en handel voor jezelf met je kleding loop je waarschijnlijk toch wel mee als je niet zoiets draagt als WoW shirts,Band shirts, of een shirt met If you can read this the bitch fell off!
Ik heb zelf een Legend of Zelda shirt. En ik schaam me er niet voor, Doe em zelfs aan met uitgaan en omdat het een glow in de dark is en de Triforce oplicht krijg ik veel positieve reacties. En als ik vertel waarvan het is, word ik nie eens uitgemaakt voor nerd. En weet je waarom OMDAT HET ANDERS IS EN JE HET NIET VAAK ZIET! En waarom zou iets nerd zijn als je de ballen voor iets te dragen heb. En kom nou niet gelijk aan met je bent een nerd. Ik durf er 100 euro op te leggen dat ik meer vriendinnen heb gehad als jou. Ook al draag ik zoiets. En nee ik zeg dit niet omdat het internet is

En als World of Warcraft een nerd game is? Have fun op rs mate. Hoeveel vrienden weten dat je rs speelt :')? toch best benieuwd naar dat antwoord. Want WoW > Rs bij de meeste mensen. En rs mod ook nog. MOet je wel voor bij blijven op rs. Dus kom niet aan met ik speel nie reacties

Ik heb ook veel Metal bandshirts... maar die draag ik heus niet altijd.. jij wordt igg niet uitgemaakt voor nerd, maar ik wel voor kenker satanist enzo.. dus het ligt er heus niet aan of je de ballen ervoor hebt.. maar of het geaccepteerd wordt door de mensen op je school..

(ik word heus niet door iedereen zo genoemd hoor xD)
Afbeelding
Devill
Verbannen (permanent)
Berichten: 14406
Lid geworden op: zondag 30 september 2007, 10:01
RS: Dakloos (f2p)
Clan: OoM

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Devill »

Spier888 schreef:Mijn plannen zijn:
- Wachten tot cata bij mij in huis is (bol.com)
Bol.com is soms heel sloom en soms heel snel. Ik kreeg BO op de release om 12 uur, maar GT5 heb ik ge-preordered, maar is nog steeds niet binnen :c
I don't care
If you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor.
If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.

~ Eminem
Spier888
Berichten: 3148
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 10:35

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Spier888 »

Hij is verzonden dus hij zal vandaag of morgen in huis komen :D (als de tnt niet staakt =.=)
Piepje444
Ex-moderator
Berichten: 4817
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 14:28
Clan: Lunagang

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Piepje444 »

Heb hem ook opgehaald. Nu bezig met installeren enz :P
Gestopt met Runescape.
Afbeelding
Nederlander
Berichten: 1357
Lid geworden op: zondag 11 november 2007, 1:05

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Nederlander »

Installeren? Als WoW up to date was kon je meteen beginnen met spelen :)
Spier888
Berichten: 3148
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 10:35

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Spier888 »

Dus ik hoef nu de key in te voeren en ik kan al gelijk beginnen met levelen?

Toegevoegd na 20 minuten:

yep, het kan :)
Rsandee
Berichten: 2209
Lid geworden op: donderdag 30 april 2009, 23:00
RS: Rsandee (p2p)
Clan: Ladies and Heroes
Oude naam: Rayman4321

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Rsandee »

Als ik eindelijk Cataclysm krijg, maak ik een Goblin Hunter. :bier:
Ik heb nog nooit als hunter gespeeld. :P
BoskaWouter
Berichten: 6387
Lid geworden op: zaterdag 1 december 2007, 17:15
Contacteer:

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door BoskaWouter »

16deadlycut schreef:mensen zijn nu al lvl 85 :S :shock:
Joh. :') Bij wotlk was dat ook al binnen 24 uur dacht ik.
EMPTY schreef:Je bent echt geweldig Wouter.
Syn schreef:Je bent tof x
Off-er schreef:Wij niet te breken.
Xazuki
Berichten: 754
Lid geworden op: zondag 22 juni 2008, 22:32
RS: A Time Waste (OSRS)
Oude naam: xDesign

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Xazuki »

Ik heb gewoon cata geadd in mijn game list @ eu.battle.net.

Cata werd geactiveerd na 2uur :D

Nu wachten op mijn nieuwe GFX-kaart en headset.
ATM doe ik ook even WoW weer kopiëren van mijn laptop, zodat ik die ook weer hierop heb :D

Daarna is het:

Rogue, Shaman of DK spelen tot lv85.
OF
Worgen Warlock/Druid/Huntard maken.

Wat is het beste denken jullie?
|| A Time Waste(the Zerker!) || Skiller n Shit ||

99 Smithing
99 Magic
99 Agility
99 Runecrafting
99 Crafting
99 Slayer
99 Hunter
Plaats reactie