Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Off-er »

Zeekoe schreef:Waarom altijd dat denigrerende trouwens? "Een stel trolls"
Je kunt 'm moeilijk ongelijk geven.
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Daan »

Erwin schreef:
Ricc schreef:Bighead geeft juist toestemming aan Pale om de berichten van Bighead in W&B openbaar te maken. Ik stel me dan de vraag wat er bijkomend nog geregeld moet worden. Dat pale daar niet aan beantwoord is ok, en bijgevolg hebben we daarom nog steeds niets gezien.
Dat Bighead toestemming geeft betekend niet dat die berichten gepubliceerd moeten worden voor een stel trolls. Dit lijken ze mij achter te schermen op te kunnen lossen ipv hier. Lijkt me een veel betere oplossing.
Niet mee eens. Pale had het de hele tijd over zaken in privé die hem niet aanstonden waar wij helemaal niets vanaf weten. Nu is het gewoon tijd om open kaart te spelen, dat hebben de "gewone" leden wel verdiend lijkt me.
mijlpaal23
Berichten: 29
Lid geworden op: zaterdag 7 januari 2017, 16:45

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door mijlpaal23 »

Erwin schreef:
Ricc schreef:Bighead geeft juist toestemming aan Pale om de berichten van Bighead in W&B openbaar te maken. Ik stel me dan de vraag wat er bijkomend nog geregeld moet worden. Dat pale daar niet aan beantwoord is ok, en bijgevolg hebben we daarom nog steeds niets gezien.
Dat Bighead toestemming geeft betekend niet dat die berichten gepubliceerd moeten worden voor een stel trolls. Dit lijken ze mij achter te schermen op te kunnen lossen ipv hier. Lijkt me een veel betere oplossing.
nou ik moet wel zeggen met dit saga zit er ten minste wat leven en vuur in het forum
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Hank1705 »

Waar wordt dat gevoel door veroorzaakt? :-k

Also, ik zie niet echt in hoe zeggen dat 'andere mensen ook wel eens iets te doen' hebben gelijkstaat aan 'belachelijke sneren gooien in discussies'.
Dan hoef je niet meteen in de defensieve modus te schieten, maar misschien kun je dat eens uitleggen aan een leek zoals ik.
Afbeelding
Afbeelding
Dieselpker
Berichten: 11653
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Dieselpker »

Hank1705 schreef:Waar wordt dat gevoel door veroorzaakt? :-k

Also, ik zie niet echt in hoe zeggen dat 'andere mensen ook wel eens iets te doen' hebben gelijkstaat aan 'belachelijke sneren gooien in discussies'.
Dan hoef je niet meteen in de defensieve modus te schieten, maar misschien kun je dat eens uitleggen aan een leek zoals ik.
Ricc heeft nogal last van losvliegende emoties
FEYENOORD ROTTERDAM
mijlpaal23
Berichten: 29
Lid geworden op: zaterdag 7 januari 2017, 16:45

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door mijlpaal23 »

hey hank wanneer pak je me eens mee naar vorago
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Zeekoe »

Over het algemeen werd er langs een kant nog wel redelijk goed gediscussieerd, vooral door Sam. Om dan na het hele gebeuren hier te komen posten en doen alsof het een kleuterklas was die enkel uit waren op sensatie, vind ik toch te ver gaan.
Was @ Off'er @ Erwin
Laatst gewijzigd door Zeekoe op zaterdag 7 januari 2017, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Sam »

Dieselpker schreef:
Hank1705 schreef:Waar wordt dat gevoel door veroorzaakt? :-k

Also, ik zie niet echt in hoe zeggen dat 'andere mensen ook wel eens iets te doen' hebben gelijkstaat aan 'belachelijke sneren gooien in discussies'.
Dan hoef je niet meteen in de defensieve modus te schieten, maar misschien kun je dat eens uitleggen aan een leek zoals ik.
Ricc heeft nogal last van losvliegende emoties
dat is wel een nette manier om het te noemen ja
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Ricc »

Hank1705 schreef:Waar wordt dat gevoel door veroorzaakt? :-k

Also, ik zie niet echt in hoe zeggen dat 'andere mensen ook wel eens iets te doen' hebben gelijkstaat aan 'belachelijke sneren gooien in discussies'.
Dan hoef je niet meteen in de defensieve modus te schieten, maar misschien kun je dat eens uitleggen aan een leek zoals ik.
Ga nu niet ontkennen dat dat geen passief-agressieve opmerking was. [-(
Voornamelijk wat Daan zegt: Als je beetje zit te zeuren dat het in privé niet lukt enzovoort kun je net zo goed direct tonen waarom en open kaart spelen.
Dieselpker schreef:
Hank1705 schreef:Waar wordt dat gevoel door veroorzaakt? :-k

Also, ik zie niet echt in hoe zeggen dat 'andere mensen ook wel eens iets te doen' hebben gelijkstaat aan 'belachelijke sneren gooien in discussies'.
Dan hoef je niet meteen in de defensieve modus te schieten, maar misschien kun je dat eens uitleggen aan een leek zoals ik.
Ricc heeft nogal last van losvliegende emoties
ik wil jouw emoties wel zien zodra feyenoord de titel bottlen. xoxo
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Off-er »

Zeekoe schreef:Over het algemeen werd er langs een kant nog wel redelijk goed gediscussieerd, vooral door Sam. Om dan na het hele gebeuren hier te komen posten en doen alsof het een kleuterklas was die enkel uit waren op sensatie, vind ik toch te ver gaan.
Was @ Off'er @ Erwin
Fair. Een aantal mensen kan volwassen doen. Een ander deel zit alleen maar te sarren en vervelend te doen, die zich tevens erg entitled voelen om meer info te mogen weten.
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Hank1705 »

mijlpaal23 schreef:hey hank wanneer pak je me eens mee naar vorago
De volgende keer dat ik Vorago ga!

Verder ben ik van mening dat er gisteravond dingen gezegd zijn die niet hier gezegd hadden moeten worden, dus wat mij betreft krijgen jullie die dingen ook niet te zien. Niet dat ik ze wel kan zien, dus jullie zijn sowieso aan het verkeerde adres bij mij, maar toch :mrgreen:

Sowieso ben ik niet direct een rol in dit verhaal, dus verder zul je mij niet veel zien reageren op wat er in dit topic is gezegd. Als je antwoorden wilt moet je toch bij diegenen zijn die het aangaat, al zou ik er begrip voor hebben als ze dit topic even links laten liggen en de voorkeur geven aan een discussie achter de schermen.
Afbeelding
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Ricc »

wil je nu rs mod worden of niet

??
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Sam »

ja er is nog geen RS3 mod

Toegevoegd na 31 seconden:
Maar evilmind0 is ook terug en die ik heb persoonlijk liever (no-offense) dus ik zou je hoop nog even inhouden
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
mijlpaal23
Berichten: 29
Lid geworden op: zaterdag 7 januari 2017, 16:45

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door mijlpaal23 »

ik denk van wel maar hij zegt het niet openlijk om wat bescheiden te blijven en binnenkort zullen ze het aan hank vragen en zegt hij ja denk ik en dan komt er een nieuwe mededeling denk ik zo een beetje zo
Daniel_1102
Berichten: 4277
Lid geworden op: vrijdag 22 september 2006, 14:46
Clan: Eternity
Oude naam: daniel 1102

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Daniel_1102 »

Jammer dat een positieve trend van mensen die vanuit Runescape naar het forum kwamen nu in gevaar lijkt te komen. Ik denk dat de mensen van non-RS begrijpelijk niet willen onderdoen voor de relatieve nieuwkomers omdat zij als harde kern al jaren bepalend zijn voor de sfeer en uitstraling van het forum. En in mijn ogen is daar helemaal niets mis mee zolang die groep mensen/het forum zijn open uitstraling behoudt. Ik kan mij heel goed voorstellen dat de gisteren opgestapte mensen in dat opzicht tegen een muur aanliepen. Ik hoop nog steeds dat het mogelijk is om het stukje actieve Nederlandse Runescape spelers ook gezicht te laten zijn van dit forum omdat het uiteindelijk de enige lifeline is die we hebben. Want shitposters als Rems, Bearserk, Shadow, Pauperunit, etc zijn vaak leuk en vermakelijk maar op de lange termijn compleet waardeloos.
Afbeelding
'What is our heart's desire?'
'Vengeance. Justice. Fire and blood.'
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Yentel »

Even een lang verhaal kort maken en een hoop speculaties hier ophelderen :

Het begon allemaal toen er weer eens werd "geshitpost" hier. Dit vooral door Daan & Rems. Hierop verwijdere Pale de berichten, dit werd door jullie opgemerkt, waardoor Pale nogal wat "haat" over zich heen kreeg & Pale vervolgens deze berichten ook ging verwijderen. Dit alles is jullie wel bekend.

Vervolgens heeft Daan van Pale een waarschuwing gekregen, die later door Bighead werd ingetrokken. Wat hiertussen gebeurde is dus voor jullie een raadsel.

Welnu, het komt er op neer dat Pale & Bighead hierover duidelijk een meningsverschil hadden,en dat er een duidelijk verschil in visie is/was. Pale vond dat het taalgebruik, en dan vooral het haten op bepaalde leden moest stoppen. (Zelf vind ik dit ik, maar dat even terzijde). Daarnaast kreeg Pale behoorlijk wat kritiek op zijn manier van handelen (omdat hij de posts had verwijderd) & had dit wel op een andere toon geformuleerd mogen worden door de andere moderatoren. Er was vrij veel kritiek op hem, en dit kan hard zijn overgekomen. Daarnaast ontstond er ook nog de discussie om de waarschuwing van Daan in te trekken, en Bighead reageerde vrij sarcastisch op elk ding dat Pale op dat moment zei. Op dat ogenblik waren er geen andere moderators online, en heeft Bighead op zijn eentje beslist om de waarschuwing ongedaan te maken, met als opmerking dat Daan beloond zou moeten worden voor zijn opmerkzaamheid van het vervalsen van de tip-awards. Terwijl hij dit deed, deed hij nogal denigrerend t.o.v Pale en hij vond dit niet kunnen. Hij trok toen aan de alarmbel en wou de mening van andere moderators, alleen kwam deze niet echt. Wat erna is gebeurd hebben jullie zelf gezien, en heeft Pale voor zichzelf beslist om er mee te stoppen. Dit was voor mij ook verschieten toen ik vanochtend wakker werd.

Graag vermeld ik er bij dat dit mijn visie is van de gebeurtenissen, en ik hoop dan ook dat Pale er nog op reageerd. Momenteel wordt er achter de schermen heftig gediscussieerd om de boel terug op orde te krijgen. Ik zou jullie dan ook willen vragen om het hierbij te laten & weer wat rustig te worden.


Bedankt.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Zeekoe »

Bedankt voor de opheldering.
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Gewoon »

Ik eis volledige transparantie over de discussie achter de schermen. Het zijn ons leden die dit forum in leven houden, dus wij horen alles te weten!
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Zeekoe »

Wie denkt die bighead wel niet dat hij is.
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Pale Memory stopt ermee EDIT: Nitrous ook. EDIT: Nog 1!

Bericht door Off-er »

Danke Yentel
Afbeelding
Gesloten