Pyramid Plunder ~Hoe en Wat~

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: Pyramid Plunder ~Hoe en Wat~

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

kan je er ook strange rocks van krijgen?
Gebruikersavatar
flezki
Berichten: 111
Lid geworden op: donderdag 1 november 2007, 16:31
Clan: lunatip
Contacteer:

Re: Pyramid Plunder ~Hoe en Wat~

Bericht door flezki »

geen idee, maar het is thieving, dus een non-combat skill, dus ik zou zelf denken dat het wel mogelijk moet zijn
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
gile40
Berichten: 77
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 10:59
Clan: Vice

Re: Pyramid Plunder ~Hoe en Wat~

Bericht door gile40 »

mooie guide 9.5/10 =D>
Ik ga het meteen even doen ;)
rikvdb2
Berichten: 1371
Lid geworden op: vrijdag 27 februari 2009, 15:10
RS: Gestopt

Re: Pyramid Plunder ~Hoe en Wat~

Bericht door rikvdb2 »

even een vraagje, als je een hogere room doet, ga je dan ook vaker mis met het openen van een urn? Dus zeg maar als je lvl 75 ofzo bent, gaat room 1 dan minder vaak mis dan room 6?
fatjoe
Berichten: 208
Lid geworden op: zaterdag 27 juni 2009, 19:14

Re: Pyramid Plunder ~Hoe en Wat~

Bericht door fatjoe »

piramyde plunder is goed voor 65 -> 99 thieving want voor 65 kan je niet veel het gaat het traag
Afbeelding
Loliwo
Ex-moderator
Berichten: 5206
Lid geworden op: maandag 26 maart 2007, 20:18
RS: Loliwo (p2p)
Clan: Chrislovers + ELlTE

Re: Pyramid Plunder ~Hoe en Wat~

Bericht door Loliwo »

lol but gf schreef:kan je er ook strange rocks van krijgen?
Ik dacht van niet, maar ik zal het deze week eens uitproberen.
rikvdb2 schreef:even een vraagje, als je een hogere room doet, ga je dan ook vaker mis met het openen van een urn? Dus zeg maar als je lvl 75 ofzo bent, gaat room 1 dan minder vaak mis dan room 6?
Oef, daar vraag je me wat :P. Ik geloof van wel.
fatjoe schreef:piramyde plunder is goed voor 65 -> 99 thieving want voor 65 kan je niet veel het gaat het traag
Klopt, daarom is hoger dan 41 ook aangeraden.

Thanks allen :).
Afbeelding
|Mijn blog|
|Bedankt Konijn voor de sig!|
tabasco90
Berichten: 36
Lid geworden op: vrijdag 15 december 2006, 21:22

Re: Pyramid Plunder ~Hoe en Wat~

Bericht door tabasco90 »

je kan er beter nog even bijschrijven hoe je de rooms moet looten.
bvb. je bent 74 thieving dan ga je niet direct naar room 6 maar eerst naar 5 en loot daar tot de helft van de tijd dan ga je pas naar room 6.
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Pyramid Plunder ~Hoe en Wat~

Bericht door Roy Boy106 »

IK heb een vraagje, je mag toch wel aan de chest komen de eerste 3 kamers?
Gebruikersavatar
Cru Mort8
Berichten: 19
Lid geworden op: zaterdag 17 juli 2010, 10:50
Clan: TheReal Cc

Re: Pyramid Plunder ~Hoe en Wat~

Bericht door Cru Mort8 »

Er staat dat je 56 thieving hebt je in de 41 room moet, maar dat is toch 51 room?
Een of andere gast schreef over Cru Mort8
Toen hij op de wereld kwam,
was hij slechts een kleine man.
Alleen wat bronze en weinig geld,
heeft hem jarenlang gekweld.
Nu een paar jaar later,
herstelde hij van die kater.
Loliwo
Ex-moderator
Berichten: 5206
Lid geworden op: maandag 26 maart 2007, 20:18
RS: Loliwo (p2p)
Clan: Chrislovers + ELlTE

Re: Pyramid Plunder ~Hoe en Wat~

Bericht door Loliwo »

tabasco90 schreef:je kan er beter nog even bijschrijven hoe je de rooms moet looten.
bvb. je bent 74 thieving dan ga je niet direct naar room 6 maar eerst naar 5 en loot daar tot de helft van de tijd dan ga je pas naar room 6.
Guide schreef:Nu we weten hoe de piramide in elkaar zit, kunnen we beginnen. Schakel de speartraps uit en loop de kamer in. Open de Grand Gold Chest en vervolgens zoek je de deur naar de volgende kamer. Je kunt nu alle kamers door tot je niet meer kan, maar je moet tot de één na laatste kamer, en dat hangt van je Thieving level af. Dus met 56 Thieving moet je naar de 41+ kamer. Als je daar bent, doorzoek je urns tot ongeveer de helft van de tijd. Open dan de Grand Gold Chest en zoek de deur naar de volgende kamer. Daar doorzoek je alle urns en als laatste open je ook hier de Grand Gold Chest.
Staat erbij toch?
Roytjhu106 schreef:IK heb een vraagje, je mag toch wel aan de chest komen de eerste 3 kamers?
Je bedoelt of je de kist mag looten in de eerste kamers? Natuurlijk, altijd doen, tenzij je laag combat bent zonder prayer, dan ga je snel dood als er scarabs uit komen.
Cru Mort8 schreef:Er staat dat je 56 thieving hebt je in de 41 room moet, maar dat is toch 51 room?
Nee, want je moet naar de kamer die vóór de laatste kamer zit waar je in kan ;).

En volgens mij kun je geen strange rocks van Pyramid Plunder krijgen, ik kreeg niets elk geval.
Afbeelding
|Mijn blog|
|Bedankt Konijn voor de sig!|
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: Pyramid Plunder ~Hoe en Wat~

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

Q. :arrow: :arrow: als je zon scepter koopt en je hebt little helper nog niet gestart en je teled naar dat ding waar de pyramide is, kan je het minigame dan wel starten?
Arcane
Berichten: 354
Lid geworden op: maandag 31 januari 2011, 11:41

Re: Pyramid Plunder ~Hoe en Wat~

Bericht door Arcane »

Zeer mooie guide, duidelijk uitgelegd, 9/10! Maar een vraagje, hoeveel xp zal ik ongeveer halen per uur op 71 thieving? En op 51? Ik denk dat ik pas op 71 begin.
Afbeelding
iMichel
Berichten: 1188
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 17:07
RS: iMichel (p2p)

Re: Pyramid Plunder ~Hoe en Wat~

Bericht door iMichel »

Mooie guide maar de golden items kan je niet noted aan symon geven.
Afbeelding
Bobbelzz0
Berichten: 404
Lid geworden op: woensdag 24 oktober 2007, 11:23
Clan: RDC
Contacteer:

Re: Pyramid Plunder ~Hoe en Wat~

Bericht door Bobbelzz0 »

Loliwo schreef:Neem een lockpick mee om de deuren in de piramide te openen. Het gaat ook wel zonder, maar dan heb je meer kans dat het mislukt.
Met lockpick krijg je maar de helft van de xp, dus ookal is de kans kleiner dat het mislukt kan je toch beter zonder lockpick gaan. Je kan gewoon ADHD op die deuren klikken om ze te openen dus veel tijd kost je het niet en het is toch 2x zoveel xp.
Je ziet op het kaartje dat de piramide in kwestie 4 deuren heeft. Achter één van die deuren kun je de minigame starten. Het verandert elke keer en het is ook even zoeken waar je moet zijn.
Hier kom ik later op, namelijk bij de Piramide Plunder World.
Zoals je ziet, zijn er veel dingen te doen. De Grand Gold Chest, de Sarcophagus en de urns kun je looten voor Thieving xp.
Sacrophagus geeft geen Thieving xp alleen Strength xp.
De pick-lock deuren werken net zoals de deuren die je de piramide in hebben gebracht; 1 van de 4 deuren brengt je naar de volgende kamer, de andere 3 doen niets.
Dead-end deuren geven ook Thieving xp, verder doen ze inderdaad niets.
Als je in tijdnood bent, kun je de optie ''Check for Snakes'' doen. Dat geeft je de helft van de xp, maar er is veel minder kans dat het mislukt, dus dan kun je toch nog wat xp halen.
Als het heel vaak achter elkaar mislukt kan je ook gewoon Check for Snakes -> Search doen. Dat geeft alsnog de volle xp

-Ga in een wereld met veel mensen deze minigame spelen, want met meerdere mensen heb je meer kans dat je sneller de deur vind voor de volgende kamer. De themawereld voor Pyramid Plunder is 64, daar zitten meestal wel wat mensen.
Als je écht snel Thieving wilt trainen @ Piramde Plunder kan je beter niet in de PP World gaan. Elke keer als iemand de minigame begint veranderen alle deuren. Dus ookal zie je dat iemand door een deur gaat is de kans erg groot dat er ondertussen alweer iemand de minigame is gestart en zijn de deuren weer verandert. Dan kan je weer opnieuw gaan zoeken naar een deur. Het veranderen van deuren geldt ook voor 4 deuren buiten de piramide.
Het beste is om met een paar man in een lege world te gaan thieven en dan allemaal tegelijk beginnen. Zo veranderen de deuren niet terwijl je bezig bent.



En als laatste vergeet je de Jewelled Golden Statuette. Deze kan je alleen krijgen als je RoW draagt.
Rip Dutch Clanning
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Pyramid Plunder ~Hoe en Wat~

Bericht door Siddy00 »

Search for Snakes geeft 1/3 van de xp, Charm snake ook 1/3 en Search ook 1/3. Als je een van de eerste twee stappen overslaat geeft Search de xp die die stap eigenlijk gaf erbij =]
Dus... mocht ik nu een volstrekt foute zin hebben gemaakt:

Search for snake: 100xp
Charm for snake: 100xp
Open: 100xp

of

Search for snake: 100xp
Open: 200xp

of

Open: 300xp

Getallen zijn gewoon als voorbeeld, het verschilt natuurlijk per kamer =]

Oh ja, nog eentje: de anti-poison totem van dungeoneering is erg handig. Zolang je hem draagt kan je niet vergiftigd worden =D
Afbeelding
Plaats reactie