Jaarlijkse Feedbacktopic

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Sam »

Vind dat allemaal best normale, hoewel denigrerende reacties. Niet alles en iedereen hoeft altijd heel lief hier te zijn imo.

Overigens ben ik ook wel voor een ban voor abbo kid. Loopt altijd te zeiken, begint constant domme topics en nog dommere discussies, voelt zich altijd aangevallen en het slachtoffer en dat is iedereen zijn schuld behalve de zijne. Zelfde met dat gezeik met die gifjes. Een weldenkend persoon kan die toch nooit in hetzelfde kaliber zien?
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Off-er »

Sam schreef:Vind dat allemaal best normale, hoewel denigrerende reacties. Niet alles en iedereen hoeft altijd heel lief hier te zijn imo.

Overigens ben ik ook wel voor een ban voor abbo kid. Loopt altijd te zeiken, begint constant domme topics en nog dommere discussies, voelt zich altijd aangevallen en het slachtoffer en dat is iedereen zijn schuld behalve de zijne. Zelfde met dat gezeik met die gifjes. Een weldenkend persoon kan die toch nooit in hetzelfde kaliber zien?
Abbo is gewoon een klein kind dat denkt dat trollen leuk is. Opgerot ermee...

@Ricc: Da's flauw Tim :')
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Kipcorn »

abbo kid mag geen ban hij zorgt voor activiteit op lunagang net als de legendarisch cruseder4 vroeger
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door MrSenne »

Kipcorn schreef: abbo kid mag geen ban hij zorgt voor activiteit op lunagang net als de legendarisch cruseder4 vroeger
En jij bent een klein kind die mee loopt met iedereen om er bij te horen.
Tim
Berichten: 13565
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 21:32

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Tim »

Ricc schreef: :-({|=
Je zit er echt mee he
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door La Pulga »

Abbo kid schreef:
Kweet Vaniks schreef:
Abbo kid schreef:
Off-er schreef: ....
Ik krijg warns voor posts die ik zo'n beetje letterlijk kopier en plak van moderators zelf of van leden die moderators beter liggen. En je kunt al wel raden wat er dan gebeurd, de mods en de lievelingen van de mods kan natuurlijk nooit blaam op worden gelegd.

Nog poekies en feppie64 ge-pmt hierover maar hun zijn ook incapabele baby's, negeren is hun volwassen standpunt hierin.
Vaak zijn de lievelingen van de mods ook de leden die zich juist wél weten te gedragen en niet overal lopen te trollen en/of drama lopen te maken. Het enige wat ik jou zie doen de afgelopen tijd is zeuren op alles wat met LTF te maken heeft, en dan ondertussen denken dat je een voorbeeldig lid bent, nou nee. Ik erger me er juist aan dat je arrogant bezig bent en jezelf continue de hemel in moet prijzen. Maar als je het niet met het hele LTF-systeem eens bent, zoek dan een ander forum waar je beter bij voelt? Het is juist fijn dat er nu eens wat gedaan wordt aan de mensen die altijd de onnodige problemen veroorzaken.
Een makkelijk voorbeeld is dat Nabuko een .gif plaatste met een man die onthoofd werd en verwees naar mij. Die 'meldde' ik toen en er gebeurde niks. Vervolgens post ik een .gif waarin een man gestoken wordt in de rug en een verwijzing naar Nabuko krijg ik binnen 5 minuten een warn??

Een ander voorbeeld is dat Meutr iedereen die een psychologie opleiding volgt 'wijven' noemde, toen noemde ik belgen 'dom' en kreeg ik binnen 5 minuten een warn.

?????????????
Dat is wel een beetje een probleem van Meutr. Fouten maken doet hij, maar toegeven wilt hij niet. Als hij een discussie verliest, komt het vaak voor dat hij de gehele discussie maar verwijderd. Volgens Meutr heeft alleen Meutr gelijk, en iedereen die met bewijzen komt dat hij geen gelijk heeft, wordt door hem voor gek verklaard of beschuldigd van het verdraaien van zijn woorden.

Of hij dat nu nog steeds doet weet ik niet, maar voordat ik een half jaar geleden verbannen werd kwam het vaker voor.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Hank1705 »

Als wat jullie zeggen waar is, en het inderdaad het geval is dat een moderator koste wat kost voet bij stuk houdt, dan moet daar uiteraard naar gekeken worden vind ik. Een moderator in het algemeen moet zich kwetsbaar kunnen en durven opstellen. Dat wil niet zeggen dat je moet beweren dat je fout zit als je er van overtuigd bent dat je het bij het rechte eind hebt, maar wél dat je water bij de wijn moet doen op een moment dat dat nodig is. Een compromis wil niet zeggen dat je verliest, integendeel zelfs. :-({|=

Nu kan ik de situatie met Meutr niet goed beoordelen omdat ik simpelweg te weinig in bar en eigenlijk Non-Rs als geheel zit, evenmin heb ik toegang tot het privé-gedeelte van de Non-Rs moderatoren. Ik neem in ieder geval aan dat de kritiek hier er in ieder geval voor zorgt dat de moderatoren elkaar en zichzelf eens kritisch gaan evalueren.
Afbeelding
Afbeelding
Dboy

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Aron schreef:
Jack schreef:
J oey schreef: Mijn feedback: ban Abbo Kid.

Verder maakt het me niet zo veel uit.
Om eerlijk te zijn ben ik het hier als kritiek wel mee eens. Klinkt misschien een beetje apart, maar de meerderheid van het forum zal het er ongetwijfeld mee eens zijn dat hij 10 keer eerder een ban verdient dan Jasper. Wil ik niet zeggen dat de ban van Jasper onterecht is, maar zo een zure appel als Abbo Kid moet je er toch uit kunnen gooien? Misschien is het niet realistisch wat ik zeg, maar ik hoor graag hoe jullie denken over zure appels.
Graag wel zijn topic 'Wie als laatste post' overdragen aan mede-auteur TikTakTokTukTeikTyk
Nou, het is niet eens zijn topic. Het is van cruseder4. Hij is zelf ook maar mede-auteur.
Vele kusjes aan iedereen
Dennis
Berichten: 8917
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 22:16

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Dennis »

Hank1705 schreef: Als wat jullie zeggen waar is, en het inderdaad het geval is dat een moderator koste wat kost voet bij stuk houdt, dan moet daar uiteraard naar gekeken worden vind ik. Een moderator in het algemeen moet zich kwetsbaar kunnen en durven opstellen. Dat wil niet zeggen dat je moet beweren dat je fout zit als je er van overtuigd bent dat je het bij het rechte eind hebt, maar wél dat je water bij de wijn moet doen op een moment dat dat nodig is. Een compromis wil niet zeggen dat je verliest, integendeel zelfs. :-({|=

Nu kan ik de situatie met Meutr niet goed beoordelen omdat ik simpelweg te weinig in bar en eigenlijk Non-Rs als geheel zit, evenmin heb ik toegang tot het privé-gedeelte van de Non-Rs moderatoren. Ik neem in ieder geval aan dat de kritiek hier er in ieder geval voor zorgt dat de moderatoren elkaar en zichzelf eens kritisch gaan evalueren.
Hier kan ik mij prima in vinden, al betwijfel ik het of Meutr zijn ego opzij kan zetten om zichzelf te evalueren, en of dat daadwerkelijk nut heeft.
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Ricc »

demod meutr, bighead en ingewel gewoon

die fout moest allang rechtgezet zijn.
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

Jack schreef:
J oey schreef: Mijn feedback: ban Abbo Kid.

Verder maakt het me niet zo veel uit.
Om eerlijk te zijn ben ik het hier als kritiek wel mee eens. Klinkt misschien een beetje apart, maar de meerderheid van het forum zal het er ongetwijfeld mee eens zijn dat hij 10 keer eerder een ban verdient dan Jasper. Wil ik niet zeggen dat de ban van Jasper onterecht is, maar zo een zure appel als Abbo Kid moet je er toch uit kunnen gooien? Misschien is het niet realistisch wat ik zeg, maar ik hoor graag hoe jullie denken over zure appels.
akkoord

ban abbo kid
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Kipcorn »

MrSenne schreef:
Kipcorn schreef: abbo kid mag geen ban hij zorgt voor activiteit op lunagang net als de legendarisch cruseder4 vroeger
En jij bent een klein kind die mee loopt met iedereen om er bij te horen.
snik...snik...mods help
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door La Pulga »

Dennis schreef:
Hank1705 schreef: Als wat jullie zeggen waar is, en het inderdaad het geval is dat een moderator koste wat kost voet bij stuk houdt, dan moet daar uiteraard naar gekeken worden vind ik. Een moderator in het algemeen moet zich kwetsbaar kunnen en durven opstellen. Dat wil niet zeggen dat je moet beweren dat je fout zit als je er van overtuigd bent dat je het bij het rechte eind hebt, maar wél dat je water bij de wijn moet doen op een moment dat dat nodig is. Een compromis wil niet zeggen dat je verliest, integendeel zelfs. :-({|=

Nu kan ik de situatie met Meutr niet goed beoordelen omdat ik simpelweg te weinig in bar en eigenlijk Non-Rs als geheel zit, evenmin heb ik toegang tot het privé-gedeelte van de Non-Rs moderatoren. Ik neem in ieder geval aan dat de kritiek hier er in ieder geval voor zorgt dat de moderatoren elkaar en zichzelf eens kritisch gaan evalueren.
Hier kan ik mij prima in vinden, al betwijfel ik het of Meutr zijn ego opzij kan zetten om zichzelf te evalueren, en of dat daadwerkelijk nut heeft.
Dat kan hij niet. Dat is ook zijn probleem, die rank die hij bijvoorbeeld niet wilt hebben.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Abbo kid
Verbannen (permanent)
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 20 januari 2014, 18:36
Oude naam: Syrno

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Abbo kid »

Graag feedback op de mods hebben en niet op leden binnen dit topic
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Kipcorn »

Abbo kid schreef: Graag feedback op de mods hebben en niet op leden binnen dit topic
Dat vond ik ook al vreemd. Mensen zijn boos op meutr, en omdat hij er niet is reageren ze maar af op abbo??? waar gaat het heen mensen
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Hank1705 »

Ricc schreef: demod meutr, bighead en ingewel gewoon

die fout moest allang rechtgezet zijn.
Op basis waarvan? Dat bepaalde mensen ze niet als moderators willen wil niet zeggen dat het slechte moderators zijn.
Noem maar eens goede redenen waarom ze volgens jou gedemodereerd (is dat een woord? :-k ) moeten worden. Als ze echt zo slecht zijn als je hier laat doorschemeren zullen er vast voorbeelden te over zijn. :-({|=
Of geef ze gerichte kritiek waar ze iets aan hebben in plaats van:
Ricc schreef: Vind je dat het probleem niet echt zo binnen 'het team'?

Gewoon vriendjes en ex mods gewoon aanstellen wanneer ze er weer zin in hebben, waardoor je een vicieuze kring krijgt van een corrupte mod-vriendjespolitiek.

Dat het voor RS-team beter is kan ik niet zeggen, dat lijkt me ook wel zo, maar NON-RS mods mogen imo toch wel een hoop opkrassen.
In- of uitklappen • of dit
Ricc schreef:
Tim schreef:
Dennis schreef:
Tim schreef: Omdat er iemand verbannen is met 18 waarschuwingen? :')
Gedraag je gewoon dan is er niks aan de hand.
Dit heeft daar vrijwel niets mee te maken, ik doel op eerdere discussies ten tijde van de tip awards.
Overigens weet jij natuurlijk alles over "je gedragen" :mrgreen:
Ah, dat wist ik niet, maar dit kan eventueel gewoon een feedback topic worden toch, lijkt me een prima oplossing.

Zeker waar, maar ik heb m'n waarschuwingen gehad en ben ook 'ns volwassen geworden ;)
en ben ook 'ns volwassen geworden ;)
volwassen geworden
volwassen
...
Tim schreef:Onderwerp: Het verkiezen van nieuwe moderatoren.
Ricc schreef:
omdat je op je 21e nog thuis woont
Als je al vanaf je 18de uit huis vertrekt, geef je me een redelijk marginale indruk.

Niet voor een of ander, maar de gemiddelde persoon die studeert heeft niet genoeg vermogen om een eigen huis te kopen.

Verder mooie post. Ik vond het prachtig. Fijn dat je je OSD trekjes met ons deelt!

Toegevoegd na 21 seconden:

Ik ben overigens bereid om Bighead te vervangen. :-({|=
Waarom voel je je zo aangevallen Ricc?
Tim schreef:Je bedoelt dat je je aangevallen voelt, is niet erg hoor.
Ik wil je best advies geven als je ergens mee zit
Tim schreef:Totaal niet jongen, ik cruise door het leven op de relax-versnelling.
Ooit al een vriendinnetje gehad Ricc?
Tim schreef:Zit je er erg mee dat je nooit een vriendinnetje hebt gehad?
Laat je emoties gaan Ricc
:-({|=

Het enige wat ik hier uit kan halen is dat je a) het team corrupt vindt b) vindt dat er sprake is van vriendjespolitiek en c) vindt dat ze moeten opkrassen.
Waarom zouden ze corrupt zijn? Als er al sprake is van vriendjespolitiek waarom zou dat dan per se slecht zijn?
Geef eens concrete voorbeelden in plaats van holle kreten die je niet verder onderbouwd.
Dit geld niet alleen voor jou maar ook voor andere mensen die dit soort uitspraken doen zonder te onderbouwen.

@ ricc Ik pak jou nu even als voorbeeld omdat je bovenaan de laatste pagina staat, zie het dus niet als een persoonlijke aanval ;)
Afbeelding
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Off-er »

Kipcorn schreef:
Abbo kid schreef: Graag feedback op de mods hebben en niet op leden binnen dit topic
Dat vond ik ook al vreemd. Mensen zijn boos op meutr, en omdat hij er niet is reageren ze maar af op abbo??? waar gaat het heen mensen
Ik ben benieuwd waar je die briljante link vandaan hebt gehaald.....
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Ricc »

Hank1705 schreef:
Ricc schreef: demod meutr, bighead en ingewel gewoon

die fout moest allang rechtgezet zijn.
Op basis waarvan? Dat bepaalde mensen ze niet als moderators willen wil niet zeggen dat het slechte moderators zijn.
Noem maar eens goede redenen waarom ze volgens jou gedemodereerd (is dat een woord? :-k ) moeten worden. Als ze echt zo slecht zijn als je hier laat doorschemeren zullen er vast voorbeelden te over zijn. :-({|=
Of geef ze gerichte kritiek waar ze iets aan hebben in plaats van:
Ricc schreef: Vind je dat het probleem niet echt zo binnen 'het team'?

Gewoon vriendjes en ex mods gewoon aanstellen wanneer ze er weer zin in hebben, waardoor je een vicieuze kring krijgt van een corrupte mod-vriendjespolitiek.

Dat het voor RS-team beter is kan ik niet zeggen, dat lijkt me ook wel zo, maar NON-RS mods mogen imo toch wel een hoop opkrassen.
In- of uitklappen • of dit
Ricc schreef:
Tim schreef:
Dennis schreef:
Tim schreef: Omdat er iemand verbannen is met 18 waarschuwingen? :')
Gedraag je gewoon dan is er niks aan de hand.
Dit heeft daar vrijwel niets mee te maken, ik doel op eerdere discussies ten tijde van de tip awards.
Overigens weet jij natuurlijk alles over "je gedragen" :mrgreen:
Ah, dat wist ik niet, maar dit kan eventueel gewoon een feedback topic worden toch, lijkt me een prima oplossing.

Zeker waar, maar ik heb m'n waarschuwingen gehad en ben ook 'ns volwassen geworden ;)
en ben ook 'ns volwassen geworden ;)
volwassen geworden
volwassen
...
Tim schreef:Onderwerp: Het verkiezen van nieuwe moderatoren.
Ricc schreef:
omdat je op je 21e nog thuis woont
Als je al vanaf je 18de uit huis vertrekt, geef je me een redelijk marginale indruk.

Niet voor een of ander, maar de gemiddelde persoon die studeert heeft niet genoeg vermogen om een eigen huis te kopen.

Verder mooie post. Ik vond het prachtig. Fijn dat je je OSD trekjes met ons deelt!

Toegevoegd na 21 seconden:

Ik ben overigens bereid om Bighead te vervangen. :-({|=
Waarom voel je je zo aangevallen Ricc?
Tim schreef:Je bedoelt dat je je aangevallen voelt, is niet erg hoor.
Ik wil je best advies geven als je ergens mee zit
Tim schreef:Totaal niet jongen, ik cruise door het leven op de relax-versnelling.
Ooit al een vriendinnetje gehad Ricc?
Tim schreef:Zit je er erg mee dat je nooit een vriendinnetje hebt gehad?
Laat je emoties gaan Ricc
:-({|=

Het enige wat ik hier uit kan halen is dat je a) het team corrupt vindt b) vindt dat er sprake is van vriendjespolitiek en c) vindt dat ze moeten opkrassen.
Waarom zouden ze corrupt zijn? Als er al sprake is van vriendjespolitiek waarom zou dat dan per se slecht zijn?
Geef eens concrete voorbeelden in plaats van holle kreten die je niet verder onderbouwd.
Dit geld niet alleen voor jou maar ook voor andere mensen die dit soort uitspraken doen zonder te onderbouwen.

@ ricc Ik pak jou nu even als voorbeeld omdat je bovenaan de laatste pagina staat, zie het dus niet als een persoonlijke aanval ;)
ik moet helemaal niks, ik ben lid geen mod. ik ga als klant niet aan de winkelier zeggen hoe hij z'n werk moet doen, dat moet hij zelf weten
Dennis
Berichten: 8917
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 22:16

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Dennis »

@K0n, nog even terug komend op die basislijnen die vroeger zijn opgesteld, ik ben daar inderdaad wel nieuwsgierig naar en het zou voor mij persoonlijk wel een toevoeging zijn mochten die er weer komen. Dan weet je als lid waar je aan toe bent en zijn er voor mods ook betere richtlijnen ipv meten met verschillende maten.

Toegevoegd na 3 minuten:

@Ricc, je kunt niet dingen roepen zonder dat vervolgens te onderbouwen, zo kom je nergens natuurlijk...
Plaats reactie