Guide to solo the Saradomin Boss (en 160M+ aan drops)

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
blattermans
Berichten: 123
Lid geworden op: zondag 1 maart 2009, 11:08

Guide to solo the Saradomin Boss (en 160M+ aan drops)

Bericht door blattermans »

Saradomin solo guide
[/color] [/b] [/size]
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


:!: belangrijk :!: : lees dit eerst voordat je de guide leest.

Saradomin is het makkelijkst te solo’en van alle godwars bazen, maar de kans om dood te gaan blijft altijd! Het volgen van deze guide en het meenemen van spullen is dus op eigen risico.

Dit overkomt mij toch niet... Ik ga nooit dood.
Zo dacht ik ook maar het blijft risico:
In- of uitklappen • Dit overkomt mij niet?
Trip 23.: kills 3... :?
Ik kreeg connection lost omdat de internetaansluiting het begaf #-o en toen ik terug inlogde stond ik in Lumbridge met maar 3 spullen (dood dus). in totaal 5.6m lost (whip, v helm, zammy d'hide body, archer ring, enz.) Tis me eerste keer dat ik dood ben gegaan bij Sara solo. Achja het risico is er en tegen con lost kan je toch niets doen.
$$$ aan drops: -5.6m :roll:
$$$ van kc: d boots en rune hally (both lost)



1. Introductie
2. Waarom solo Saradomin
3. Monster info
4. Requirements
5. Gear en inventory
6. Hoe kom je er
7. Kc halen
8. Methode om te solo’en
9. Drops/buit
10. FAQ






1. Introductie
[/color] [/size]




Ik ben er achter gekomen dat saradoming solo’en heel gemakkelijk is en je maakt er veel winst mee. Dus vond ik het leuk om hierover een guide te maken.
Een andere reden waarom ik deze guide maakt is omdat ik een weddenschap met een vriend had, wie als laatste een sara hilt gesolo’ed had moet er een guide over maken. Ik kreeg een sara hilt net 1 dag later dan hem dus ik had verloren. :tssk:
Ondanks dat niet van plan was om een guide te maken ( maar wel moest vanwege die weddeschap o.O ) vond ik het toch leuk om te doen en vind ik de guide aardig gelukt. Hij is alleen wat langer geworden van verwacht :roll:






2. Waarom solo Saradomin
[/color] [/size]


Waarom solo’en??? Dat is gewoon tijd en geldverspilling. Je moet superveel geluk hebben om een drop te krijgen. Met een team verdien je veel meer.



Dit is wat veel mensen denken (en dat is ook bij een aantal godwars bazen) maar niet bij Saradomin.
Want:

- Je kan per trip ong. 8-15 kills maken met range ( dit ligt aan je stats en drops die je krijgt )
- Als je geen rare drops krijgt, maar wel alle andere drops verkoopt ( zoals rune kites en ranarrs ) dan maakt je alsnog geen verlies. Je krijg per trip ong. tussen de 100k-350k aan drops.
- Als je deze methode volgt ( zie deel 8 ) dan kan je alleen gehit worden door Bree ( range ). Commander Zilyana ( sara boss) , starlight ( melee ) en growler ( mage ) zullen je dus nooit hitte.
- Een solo trip duurt ong. 40-50 mins!! Je kan dus bijna een uur blijven terwijl je alleen bent.
- De kans dat je een rare drop krijgt is groter omdat je meer kills kan maken per trip. En een saradomin sword ( 7,7m ) en een saradomin hilt ( 46m ) zijn toch een leuk zakcentje.







3. Monster info
[/color] [/size]






3.1 Commander Zilyana


Afbeelding
Plaatje van tip.it

Naam commander Zilyana
Level 596
Hitpoints255
Max hit31*
Attack stylemelee en magic**
Natureaggressive
Examine“commander of saradomin’s forces”
extra info Commander Zilyana is immune voor poison.

* haar max hit is best laag vergeleken met de andere godwars bazen, maar ze hit heel snel. ( als voorbeeld: in de tijd dat General Graardor (bandos boss) 1 keer hit kan Commander Zilyana 4 hits doen )
** Ze kan deze aanvallen alleen gebruiken wanneer je dicht bij haar staat, met andere woorden: Als je bij haar vandaan blijft kan ze dus niet hitte.

drops:

Groen: aangeraden om op te pakken.
Wit: zelf kiezen of je het wilt of niet.
Rood: aangeraden om te laten liggen.


100%: bones

Saradomin Hilt
Saradomin sword
Godsword shard 1,2,3
Dragon med helm*
Dragon spear*
Shield left half*
Magic seed*
Half of a key

Crimson charm (1)
Gold charm (1)
Blue charm (1)
Green charm (1)
Diamonds (6) noted
Grimy ranarr (5) noted
Ranarr seed (2)
Coins (19500-21500)
Saradomin brews (3-dose) (3) & Super restore (4-dose) (3) unnoted en altijd samen gedropt

Magic potion (3-dose) (3) & super defence potion (3-dose) (3) unnoted en altijd samen gedropt
Prayer potion (4-dose) (3) unnoted
Rune 2h sword*
Rune plateskirt
Rune kiteshield
Rune sq shield*
Rune sword*
Rune battleaxe*
Clue scroll lvl3

Adamant platebody
Chaos talisman*
Adamant javalins (17)*

Rune arrows (44)*
Rune bolts (37)*
Rune darts (37-40)
Law runes (38-42, 95-100)
Nature rune (67)*
Death rune (41-50)*
Steel arrow (145-150)

uncut gem

* deze drops komen zelden voor.

Bron: tip.it en zybez


3.2 Starlight


Afbeelding
Plaatje van tip.it

Naam starlight
Level 149
Hitpoints160
Max hit16
Attack stylemelee
Natureaggressive
Examine“Bane of darkness”
extra infostarlight kan je niet aanvallen wanneer je bij de noord muur bent
Starlight is één van de drie bodyguards van commander Zilyana.
Bron: tip.it


3.3 Growler


Afbeelding
Plaatje van tip.it
Naam Growler
Level 139
Hitpoints146
Max hit16
Attack stylemage
Natureaggressive
Examine“defender of faithful.”
Growler is één van de drie bodyguards van commander Zilyana.
Bron: tip.it


3.4 Bree


Afbeelding
Plaatje: tip.it
Naam Bree
Level 146
Hitpoints162
Max hit16
Attack stylerange
Natureaggressive
Examine“Champion of truth”
extra infoBree kan je niet aanvallen wanneer jij bij de zuid muur bent
Bree is één van de drie bodyguards van commander Zilyana.
Bron: tip.it

drops: ( Starlight, Bree en Growler hebben dezelfde drops)

Groen: aangeraden om op te pakken.
Wit: zelf kiezen of je het wilt of niet.
Rood: aangeraden om te laten liggen.


100% : bones

Saradomin sword*
Godsword shard 1,2,3

Coins (1200-1400)
Steel darts (95-100)
Law rune ( 7-10)
Grimy ranarr (1) unnoted
Snape grass (5) noted
Unicorn horn (6) noted
monkfish (3) unnoted
Summer pie (1) unnoted


* deze drops komen zelden voor.
Bron: tip.it






4. Requirements
[/color] [/size]


Dingen die je moet hebben
skillminimaal nodignodig voor…
Agility70+moet je hebben om naar Sara gwd te gaan
Summoning52+voor spirit terrorbird (scroll geeft run energie)
Prayer37+voor protect mage ( hoger sterk aan te raden )
Dingen die aangeraden zijn
skillminimaal nodigaangeraden lvl
Ranged80+90+
Defence75+85+
Prayer37+70+
Hitpoints80+90+
ook nodig Een computer zonder laggs
ook nodigErvaring met (saradomin)godwars

Hier is een pic. van mijn stats, toen ik deze guide maakte:

Afbeelding





5. Gear en inventory
[/color] [/size]


:!: Belangrijk :!: : Ik wil niet zeggen dat dit het beste is. Dit is het armour en inventory wat ik meeneem en wat gebaseerd is op mijn stats! Wanneer je zelf een paar keer gaat solo’en kan je je eigen armour en inventory samenstellen.



5.1 Gear




Basic gear:
Afbeelding
onderdeel1e mogelijkheid2e mogelijkheid3e mogelijkheid
HelmVeracs helmTorags helmArmadyl helm
BodyZamorak d’hideSaradomin d’hideArmadyl chest/Bandos chest
LegsVeracs skirtBandos TassetsArmadyl skirt/Karils skirt
ShieldDragonfire shieldGranite shieldCrystal shield
AmmyFuryGloryZammy/Sara stole
CapeAva's accumulatorgeen andere mogelijkheidgeen andere mogelijkheid
GlovesSaradomin vambracesZamorak vambracesBarrow gloves
BootsRanger bootsSnakeskin bootsDragon boots
RingArcher ringRing of lifeWealth
BoltsRuby bolts (e)Diamond bolts (e)Broad-tipped bolts
Je kan zelf ook andere gear meenemen, het is belangrijk dat je een hoge range defence bonus heeft, redelijke range attack bonus en goede prayer bonus. De rest maakt weinig uit, omdat Bree de enige is die je kan hitte. Minimaal één saradomin en zamorak item heb je nodig.

Voorbeelden van andere gear:
In- of uitklappen • andere gear
Afbeelding
Armour voor als je een heel hoog def hebt (95+), goede range att en prayer bonus.

Afbeelding
Meer range def bonus dan de andere en goede prayer bonus. (minder p pots nodig dus 1-2 meer brews)

Afbeelding
Geeft iets meer def bonus dan de basic armour, maar wel minder prayer bonus

Afbeelding
Armour voor als je een laag defence lvl hebt. Goede range def bonus maar slechte range att.

Afbeelding
Guthan's voor het healen tussen de kills. ( je hebt hier niet heel veel tijd voor maar het levert toch wel een 40 hp health per kill op). minder brews nodig, maar slechte prayer bonus dus meer p pots nodig.
Gebruik dit alleen als je wat meer ervaring hebt.

Je kan op bree healen door hem helemaal tegen de noord muur aan te luren. Att hem met range vanaf de zuid muur en hij zal helemaal naar het noorde lopen. Als hij daar is loop je naar hem toe en kan je hem met melee aanvallen zonder dat starlight je kan aanvallen. (starlight kan namelijk niet aanvallen als je bij de noord muur bent (zie deel 3))


5.2 Inventory





Mijn inventory:

Dit is de nieuwe inventory NA de update van de room.
Afbeelding

Afbeelding
In- of uitklappen • oude inventory
Afbeelding
inventory
itemwaarvoor nodig...?
Whipvoor kc te halen ( kan ook met ranged, maar dat duurt langer)
200 Diamond bolts (e)alleen als je ook ruby (e) gebruikt, anders gewoon dragen in je arrow space bij je gear. ammo om met range mee te attacke
200 Broad-tipped bolts voor het kille van de bodyguards als de boss dood is.(kan ook met diamonds, maar is duurder)
2 ranging potions (4)voor het booste van je range lvl -> snellere kills
7 super restore potions (4)voor prayer en restoren van stats na het drinken van saradomin brews.
4 prayer potions (4)voor het restoren van prayer.
8 saradomin brews (4)geven hp en defence boost -> beter dan sharks
2 sharkshandig voor als je voor de eerste keer gaat en als je ineens hoog gehit word, je kan op deze plaats ook 2 extra sara brews meenemen. ( wat ik doe)
teleport tab handig om snel weg te gaan.
200 tireless run scrollsDit is heel belangrijk! Zonder deze scrolls kan je je run energie niet opladen.(geven dus run energie)


Terrorbird inventory:
Terrorbird inventory
itemnodig voor...?
2 spirit terrorbird pounchesvoor als de andere doodgaat en je moet van bird wisselen als je naar de bossroom toegaat (zie 7.3)
5 saradomin brews (4)geven hp en defence boost -> beter dan sharks
2-3 prayer pots (4)voor het restoren van prayer
1-2 ranging pots (4)boost je range lvl -> snellere kills
overige plaatsenopvullen met brews/sharks




Extra info:
-ruby bolts (e) : de special haalt 20% van de hitpoints van de ander af en 10% van jou hitpoints. ( als de ander 250 hp over heeft hit je dus 50 ) Het nadeel is dat je zelf ook gehit wordt ( 10% van je eigen hp)
-diamond bolts (e): bij de special wordt de range defence bonus van de andere vergeten, waardoor je vrijwel altijd een hoge hit krijgt.

Er zijn ook veel mensen die alleen diamond bolts (e) meenemen, omdat bij de special van ruby bolts (e) 10% van je eigen hitpoints afgaat. (je wordt dus gehit) Ik raad het aan om wel ruby bolts (e) mee te nemen, omdat je met de special 50’s en 40’s kan hitte, waarmee je veel snellere kills maakt. Als Commander Zilyana voor de helft dood is moet je switchen naar diamond bolts (e).




6. Hoe kom je er
[/color] [/size]



6.1 De weg naar godwars





Heb je ‘as a first resord’ ( quest ) gedaan gebruik dan deze weg:

Weg met de baden van ‘as a first resord’ :
In- of uitklappen • Weg met de baden van ‘as a first resord.’
De snelste manier is via charter ships.
De kortste manier is om naar Camelot te teleporteren en dan naar het zuiden te lopen. Je komt dan bij Catherby. Ga hier de pier op en dan zie je rechts een charter ship. Gebruik die om naar het stadje van as a first resord te reizen.
De prijzen daarvan staan hier

Ik ben begonnen bij Grand Exchange, omdat ik verwacht dat iedereen weet waar dat is en je koopt daar vooraf vaak de spullen die je nodig hebt.

Loop naar het Noordoosten van Grand Exchange waar een spirit tree is. Klik op teleport en laat je naar tree gnome village teleporteren. the grand tree quest nodig.
Plaatje hieronder.

Afbeelding

Ga vanuit hier weer naar de gnome stronghold met de spirit tree.

Afbeelding

Loop nu naar het noorden en ga ‘the grand tree’ in. Ga vervolgens helemaal omhoog tot je bij de gnome glider komt. Ook hiervoor heb je de the grand tree quest nodig.

Afbeelding

Neem de gnome glider naar the Feldip Hills. one small favour quest nodig.

Afbeelding

Loop dan volgens de route die aangegeven is op het kaartje hieronder.

Afbeelding

Ga door de shortcut en je komt in het dorpje van de ‘as a first resord’ quest.

Ga een stukje naar het westen en ga in alle baden die in het kaartje hierboven zijn aangegeven.


badWat doet het?
Termal bath health je en geeft een hitpoints boost. ( op hp lvl 97 is dit 20)
Salt water bathhier gaat het eigelijk om. Als je in dit bad bent geweest kan je een bepaalt aantal mins. onbeperkt rennen. ( je run energie gaat nooit leeg ) meestal ong. 15 mins. als je snel kc haalt kan je de eerste 2 kills aan een stuk rennen zonder energie op te hoeven laden.
Sulphur bathgeeft een prayer boost, de hoeveelheid ligt aan je prayer lvl. ( op 80 prayer is dit 9 lvls boost)
Bandos poolals je hierin bent geweest wordt je een uur niet aangevallen door alle bandos wezens, ookal draag je geen bandos item.

:!: belangrijk :!: : je kan niet met een summoning familiar in de baden. Er is een bank in het zuiden waar je je familiar en je inventory kan vullen.

Vanuit hier gaat het hetzelfde als de normale route.


er zijn 2 manieren om bij godwars te komen (ik raad manier 1 sterk aan)




6.2 Trollheim teleport





Zorg dat je je inventory en gear klaar hebt en maar 3 vrije inventory plaatsen door bijv. sara brews te banke. Pak 4 law runes, 4 fire runes en een ring of duelling.

Afbeelding

Teleporteer nu naar trollheim ( 61 magic en Eadgar's Ruse nodig)

Drop hier 2 sara brews en teleporteer met je ring naar castle wars.

Afbeelding

Ga naar de bank bij castle wars en depost je ring en pak 3 saradomin brews. Teleporteer hierna weer naar Trollheim.

Afbeelding

Pak de gedropte sara brews op. Nu is je inventory dus weer vol zoals in het begin en ben je geen inventory plaats kwijt voor de runes.

Afbeelding

De rode is de route die je moet lopen ( je kan kiezen uit 2 kanten )
In het blauwe gedeelte moet je range protect prayer aan ( tenzij je combat lvl 137+ bent )

Ga langs de grote steen ( 60 strenght nodig ) of kruip door de spleet ( 60 agility nodig )

Afbeelding
Afbeelding

Loop een stukje verder ( melee protect voor de wolven ) en ga de godwars dungeon in.






6.3 lopen (tijdverspilling)



Ik raad sterk aan om de andere route te nemen of eerst de requirements te halen zodat je deze route wel kan nemen.

:!: belangrijk :!: als je deze route neemt heb je climbing boots ( en games necklace ) nodig.

Afbeelding
Afbeelding


De rode route is de route die je moet lopen vanaf taverly/falador.
De groene route is de route die je moet lopen als je games necklace gebruikt ( sluit aan op de rode route )
Het blauwe gedeelte is het gedeelte waar je range protect aan moet zetten ( tenzij 137 combat + )

Ga voorbij de steen (60 strengt nodig) of door de spleet (60 agility nodig).

Loop een stukje verder en je komt bij de godwars dungeon, ga hier naar beneden.






7. Kc halen
[/size] [/color]


Ik kan niet naar Saradomin Godwars, want ik heb geen 83 slayer…
Dit hoor je best vaak, en is echt onzin. 83 slayer help wel, je hebt 5 mins sneller 40 kc, maar het is niet perse nodig.

Net als bij alle andere godwars boss rooms heb je 40 kc nodig om binnen te komen. Je krijgt kc door saradomin wezens te doden.





7.1kc halen met 83+ slayer




Dit is simpel gewoon alle spirit mages aanvallen die in gevecht zijn met zamorak wezens. Hit ook alle andere saradomin wezens die in gevecht met een zamorak monster zijn één keer, zodat jij de drop ( en dus de kc ) krijgt als ze gedood worden door de zamorak wezens doden. Dit duurt ong. 10 mins.
Ik krijg een d boots, rune hally of rune kite drop wat nu???
Als ik d boots krijg draag ik ze en drop ik mijn snakeskin boots. Bij een rune halberd of rune kite moet je gewoon kiezen oppakken en een sara brew droppen of laten liggen. Wat je ook kan doen is aan iemand vragen of hij je drop wil discarden. Dit wil zeggen dat je het item aan hem uitleent (until logout is het makkelijkst) en dan klikt die persoon op "discard" hierdoor stuurt hij het item terug naar jou bank.

- Waar moet je kc halen?

Afbeelding
Plaatje van zybez

Afbeelding





7.2 kc halen zonder slayer





Dan is er weining keuze, je kan dan alleen Knights of Saradomin en Saradomin Priests aanvallen. Val degene aan die in gevecht zijn met zamorak wezens. Dit duurt ong. 5-10 mins langer.

- Waar moet ik kc halen?

Zelfde plaats als met 83+ slayer.

Afbeelding
Plaatje van zybez

Afbeelding

De zamorak wezens zullen weinig knights of saradomin en Saradomin priests aanvallen. Je kunt de knights of saradomin dus ook safespotten zodat je geen food of prayer pots verliest. (68+ slayer is toch wel zeer handig om spiritual warrior aan te kunnen vallen die in gevecht zijn met de zamorak wezens).

Hier kan je de knights of saradomin safespotten:
Afbeelding
plaatje van lunagang

7.3 naar de boss room


:!: let op :!: : als je voor het eerst naar saradomin godwars gaat heb je 2 ropes nodig. Als je deze nog nooit opgehangen hebt raak ik het aan om dit vóór de trip te doen zodat je geen 2 inv plaatsen kwijt bent. ( dat is 2 mins werk om even naar gwd te teleporteren).

Leest eerst: hoe neem je beast of burden mee naar de boss room. ( als je dit niet wist) (Dit staat ook in de video die bij deel 8.4)

In- of uitklappen • beast of burden naar sara gwd
Ga eerst zo ver mogelijk naar het oosten als je 40kc hebt gehaald. Zie kaartje hieronder:

Afbeelding
Plaatje van zybez


Je kan hier niet naar beneden met summoning familiar.
Laat je terrorbird doodgaan als je bij de rock staat om en ga nu naar beneden en loop helemaal door tot je weer naar beneden kan.

Ga daar naar beneden en drop daar 12 items

Afbeelding

Ga weer terug naar boven en pak je spullen op die je terrorbird gedropt heeft.

Afbeelding

Loop nu weer terug naar beneden en summon daar een nieuwe terrorbird en stop daar de items die je net opgepakt heb in.

Pak nu de items die je gedropt hebt op. Nu heb je alle items en kon je toch extra items meenemen met spirit terrorbird.





8. Methode om te solo’en
[/color] [/size]




ja, ja… dat was ff een hoop voorbereiding, maar het lijkt meer dan het is (een hoop kan je overslaan). Maar nu voor het echte werk. Er zijn 2 manieren om Commander Zilyana te solo’en, met range en met melee. Deze guide gaat alleen over het solo’en met range omdat dit makkelijker is en je kan meer kills maken. ( de kans om dood te gaan met melee is zeer groot )




8.1 klaarmaken voor het gevecht.





Zorg van tevoren dat het RuneScape geluid aanstaat, ik weet dat het irritant is maar anders hoor je niet wanneer Commander Zilyana doodgaat. ( het is namelijk best moeilijk te zien )

Afbeelding

Loop tot aan de deur dan de boss room en drink 1 dose saradomin brews daarna 1 dose super restore en ten slotte 1 dose ranging potion.

Zorg dat je je rune crossbow en ruby bolts (e) draagt.

Wacht nu totdat Commander Zilyana ten noorden van de deur is. ( het is handig als starlight hier ook is, maar dat is niet perse nodig)

Zoals in het plaatje hieronder.
Afbeelding

Doe dan protect for magic en een range attack prayer aan ( protect item kan handig zijn voor als je laggd )





8.2 Commander Zilyana afmaken




Ga naar binnen en ren naar de zuidooster hoek.

Afbeelding

Val nu Commander Zilyana aan ren ren gelijk weer langs de muur naar het westen. ( Gebruik de minimap om weg te rennen op het moment dat je poppetje zijn crossbow heeft opgeheven).

Als je ong. op de helft van deze muur bent val je haar nog eens aan, en ren weer naar volgende hoek ( zuidwester hoek).

Als je hier bent val je haar weer aan en ren je tot ong. het altar. Val weer opnieuw aan en ren naar de noordwester hoek. Hit haar weer en ren langs de muur naar het oosten.

Je moet dus gewoon rondjes rennen langs de muren en haar steeds hitte als ze van je vandaan is.

Je moet wel goed opletten dat:

- Je hp niet te laag raakt, als dit wel zo is moet je eten.
- Je run% niet opraakt, gebruik een tireless rune scroll als het nodig is.
- Je prayer niet opraakt, prayer pot/ super restore drinken als het nodig is.

:!: belangrijk :!: Eet / drink alleen als je aan het rennen bent!! Als je eet / drinkt wanneer je stilstaat kan je een paar tellen niet wegrennen en wordt je dus gehit door Commander Zilyana. ( meestal redelijk veel )

Op het kaartje hieronder zie je waar je moet aanvallen. Iedere keer als je bij een groene stip bent kan je haar 1 keer aanvallen.

( zie video bij deel 8.4 dan is het duidelijker )

Afbeelding

Switch naar Diamond bolts (e) als Commander Zilyana de helft van haar hp kwijt is.

Na een tijdje zullen starlight en Commander Zilyana op precies dezelfde plaats blijven lopen. Als je weg blijft rennen kunnen beide je dus niet aanvallen.
Growler kan je niet hitten omdat je protect for magic aan hebt staan.
Dus de enige die je kan hitten is Bree. ( daarvoor heb je dus die range defence bonus nodig ).

Als je langs de zuid muur loopt kan Bree je niet zien en kan je dus niet gehit worden.

Starlight kan je niet aanvallen als je tegen de noord muur staat, als je dus bovenlangs loop zal starlight je niet meer zien en je niet meer volgen. Wanneer je weer bij de noord muur vandaan gaat zal hij je 1 keer hitte op de plaats met de blauwe stip in het kaartje hierboven.
Het is dus handig om net niet tegen de noord muur aan te lopen. ( Dit is echt een stuk moeilijker omdat je heel precies moet klikken) . Dit is wel een handige tip als je al wat meer ervaring hebt met sara solo.

Het kan helpen om de eerste keren je aanvalsstijl op longrange te zette, waardoor je verder bij haar vandaag kan aanvallen.





8.3 Wat moet je doen als Commander Zilyana dood is?




Als je het geluid hoort dat Zilyana dood is ren je naar de drop toe ( en pak hem op).

Ren nu naar de noord muur en ga er helemaal tegenaan staan zodat starlight je niet meer aanvalt.( houd wel protect for magic aan) Kill nu Bree met je broad-tipped bolts. Als hij dood is moet je zorgen dat je weer helemaal gezond bent ( brews drinken, restores, en ranging potion). Je kan nu toch niet meer gehit worden.

Afbeelding
(ik had Bree al dood toen ik de pic maakte )

Ren nu naar de noordoosteren hoek en wacht tot Commander Zilyana spawnt. Ren naar het zuiden en kill haar weer zoals je hiervoor hebt gedaan.

Je kan ook je attack style op longrange zetten en growler proberen te doden. Als hij dood is kan je het prayer altar gebruiken in de room ( eens in de 10 mins.). Zorg wel dat starlight je niet hit, want je kan het altar alleen gebruiken als je niet in combat bent.
Let hierbij wel op dat Zilyana elk moment kan spawnen. Als dit gebeurt ren dan eerst naar de noordooster hoek en dan naar het zuiden en kill haar weer.


Dit staat ook in de video ( deel 8.4)




8.4 video van een van mij solo trips


Vid van updated room

De 2 vids die ik gemaakt heb over de nieuwe updated room. Beide in HD en widescreen.

Part 1.: klik hier om de video te bekijken
http://www.youtube.com/watch?v=Z9HNoGgVVuk
In dit deel staat alleen het klaarmaken voor het gevecht. ( dus inventory, armour, kc halen etc.)

Part 2.: klik hier om de video te bekijken
http://www.youtube.com/watch?v=HZiGJufE ... feature=iv
In dit deel leer je hoe je Zilyana moet solo'en. (ook mijn drops staan aan het einde)


Oude, slechte verouderde video

Dit is mijn oude, slechte video van de oude room zonder muziek. Ik heb hem er toch maar op laten staan maar ik raad aan om de 2 bovenstaande video's te bekijken.

Hier is een video van een van mijn solo trips. Hier staat alles in van wat ik uitgelegd heb ( het is makkelijker om het te zien dan te lezen).

Deze video heb ik alleen gemaakt om te laten zien hoe je de Saradomin boss moet solo’en, ik heb de video niet bewerkt en ook geen muziek achter gezet. ( ik maakt nog wel een keer een goede video guide.

Dingen die de in de video staan :

- Hoe je de dropmanier gebruikt om geen inventory space aan runes kwijt te raken.
- Waar je kc haalt.
- Hoe je van bird wisselt als je naar de boss room loopt.
- Wat je moet doen voor je naar binnen gaat.
- Hoe je Commander Zilyana moet vermoorden.
- Wat je moet doen nadat je haar vermoord hebt.
- Hoe moet lopen als ze spawnt.
- Hoe je het altar gebruikt.

Sorry voor de slechte kwaliteit van de video, ik maakt nog wel een nieuwe / betere.


Voor degene die het willen weten: In de trip van deze vid maakte ik 16 kills ( gewoon geluk 2x sara brews/ rests drop en 1x prayer pots + redelijk snelle kills )



9. Drops/buit
[/color] [/size]


Waar doe je al die moeite nou voor? Voor de drops natuurlijk! Aangezien ik best veel vragen hierover kreeg heb ik dit hoofdstuk erbij gemaakt.


9.1 drops van de trips



Ik ga van een aantal trips bijgehouden hoeveel geld ik aan drops krijg, omdat hier veel vragen over waren.

In- of uitklappen • trips+ drops
Trip 1.: kills: 13 -> kon meer maar ik moets gaan eten :tssk:
$$$ aan drops: 537k -> shard drop van Bree (150k)
$$$ van kc: 260k van d boots ( niet meegerekend bij screen )

Afbeelding


Trip 2.: kills: 11
$$$ aan drops: 309k
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 3.: kills: 12 -> had mage pots ipv range pots o.O (bijna zelfde kleur)
$$$ aan drops: 143k
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 4.: kills: 14
$$$ aan drops: 242k -> 240k van d boots van kc niet meegerekend
$$$ van kc: 240k van b boots ( niet meegerekend bij screen )

Afbeelding


Trip 5.: kills: 9
$$$ aan drops: 168k
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 6.: kills: 12
$$$ aan drops: 284k
$$$ van kc: 50k van rune kite ( niet meegerekend bij screen )

Afbeelding


Trip 7.: kills: 12
$$$ aan drops: 218k
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 8.: kills: 14
$$$ aan drops: 7.87M -> sara sword drop in kill #4
$$$ van kc: 77k van rune hally ( niet meegerekend bij screen )

Afbeelding


Trip 9.: kills: 12
$$$ aan drops: 402k -> magic seed drop (180k)
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 10.: kills: 13
$$$ aan drops: 306k
$$$ van kc: 234k van d boots ( niet meegerekend bij screen )

Afbeelding


Trip 11.: kills: 13
$$$ aan drops: 326k
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 12.: kills: 14
$$$ aan drops: 260k
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 13.: kills: 14
$$$ aan drops: 568k -> magic seed drop in kill #6 ( 171k)
$$$ van kc: 77k van rune hally ( niet meegerekend bij screen)

Afbeelding


Trip 14.: kills: 12
$$$ aan drops: 253k
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 15.: kills: 13
$$$ aan drops: 444k -> magic seed in kill #4
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 16.: kills: 10 -> moest gaan eten
$$$ aan drops: 189k
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 17.: kills 3 -> laggde verschrikkelijk door die nieuwe update en na 7 mins was er ineens system update ](*,) gf jagex
$$$ van drops: 68k
$$$ van kc: 240k van d boots + 77k van rune hally ( niet meegerekend met screen)

Afbeelding


trip 18: kills 10 -> slechste trip ever made! Wanneer ik wegrende begon mijn pc scherm te knipperen :-k ( geen lagg ), Bree bleef maar weglopen en het klikken was irritant met die nieuwe update ( dat je buiten de room kan klikken op de minimap)
$$$ aan drops: 433k -> magic seed drop in kill #6
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 19.: kills 10
$$$ aan drops: 239k
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 20.: kills 14
$$$ aan drops: 706k -> magic seed drop kill #2 en shard 3 drop kill #13
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 21.: kills 14
$$$ aan drops: 442k
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 22.: kills 14
$$$ aan drops: 420k
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 23.: kills 3...
Ik kreeg connection lost omdat de internetaansluiting het begaf #-o en toen ik terug inlogde stond ik in Lumbridge met maar 3 spullen (dood dus). in totaal 5.6m lost (whip, v helm, zammy d'hide body, archer ring, enz.) Tis me eerste keer dat ik dood ben gegaan bij Sara solo. Achja het risico is er en tegen con lost kan je toch niets doen.
$$$ aan drops: -5.6m :roll:
$$$ van kc: d boots en rune hally (both lost)

Trip 24.: kills: 15 -> had nog restores en brews over maar ik kwam zonder bird en run te zitten :-k
$$$ aan drops: 365k
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 25.: kills: 14
$$$ aan drops: 331k
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 26.: kills 14
$$$ aan drops: 287k
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 27.: kills 13
$$$ aan drops: 388k
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 28.: kills 11
$$$ aan drops: 7,79M -> magic seed drop in kill #2 en saradomin sword in kill #4
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 29.: kills 11 -> kon meer maar ik had geen zin meer en had toch al sara sword drop gehad.
$$$ aan drops: 7,56M -> saradomin sword in kill #11 + clue scroll (reward niet meegerekend)
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 30.: kills 14
$$$ aan drops: 458k -> magic seed drop in kill #1
$$$ van kc: -

Afbeelding


Trip 31.: kills 3 -> teled door lagg en ik had toch al een sara sword van deze trip dus weinig kans op nog een drop.
$$$ aan drops: 7,22M -> sara sword in kill #2
$$$ van kc: -

Afbeelding

Trip 32.: kills 12
$$$ aan drops: 7,28M -> sara sword in kill #12 + clue ( reward niet meegerekend )
$$$ van kc: -

Afbeelding

Trip 33.: kills 12
$$$ aan drops: 359k
$$$ van kc: -

Afbeelding

Trip 34.: kills 14
$$$ aan drops: 221k
$$$ van kc: -

Afbeelding

Trip 35.: kills 14
$$$ aan drops: 380k
$$$ van kc: rune kite 49k ( niet meegerekend met screen)

Afbeelding

Trip 36.: kills 11
$$$ aan drops: 356k
$$$ van kc: 478k van 2x d boots en clue (lvl 3)

Afbeelding

Trip 37.: kills 13
$$$ aan drops:7,31M -> sara sword drop in kill #10
$$$ van kc: -

Afbeelding

Trip 38.: kills 15
$$$ aan drops: 7,21M -> sara sword drop in kill #6
$$$ van kc: -

Afbeelding

Trip 39.: kills 15
$$$ aan drops: 255k
$$$ van kc: 235k van d boots ( niet meegerekend met met screen )

Afbeelding

Trip 40.: kills 14
$$$ aan drops: 6,93M -> sara sword drop in kill #6
$$$ van kc: -

Afbeelding

Trip 41.: kills 14
$$$ aan drops: 261k
$$$ van kc: 237k van d boots

Afbeelding

Trip 42.: kills 6..-> kon er veel meer maar bij kill #4 kwam er over 10 mins system update... ](*,)
$$$ aan drops: 132k
$$$ van kc: -

Afbeelding
Afbeelding

Trip 43.: kills 16 -> ik kon er zelfs nog 1-2 meer maar ik had geen teroorbird meer en was out of run. 1.15 uur lange trip :shock:
$$$ aan drops:334k
$$$ van kc: 237k van d boots ( niet meegerekend met screen)

Afbeelding

Trip 44.: kills 15 -> kon meer, maar was out of terrorbirds en run energie was al 1.15 uur binnen.
$$$ aan drops: 514k -> magic seed drop in kill #13 (214k)
$$$ van kc: -

Afbeelding

Trip 45.: kills 14
$$$ aan drops: 7,18M -> sara sword drop in kill #7 + 2x magic seed drop kill #4 en kill #6
$$$ van kc: -

Afbeelding

Trip 46.: kills 12
$$$ aan drops: 48,6M -> sara hilt drop in kill #12
$$$ van kc: -

Afbeelding

trip 47.: kills 13
$$$ aan drops: 266k
$$$ van kc: 77k van rune hally

Afbeelding

Trip 48.: kills 13
$$$ aan drops: 243k
$$$ van kc: 244k van d boots (niet meegerekend met screen)

Afbeelding

Trip 49.: kills 20 -> nieuw persoonlijk record :D/ 41 kc solo gehaald ^_^ de laatste kill had ik helemaal met 30 hp left gedaan (luckey dat bree niets hitte)
$$$ aan drops: 309k
$$$ van kc: -
http://img268.imageshack.us/img268/3999 ... 132446.png
Afbeelding

Vanaf hier komen de trips in de nieuwe Updated room. (er missen ong 15 trips :( )

trip 50.: kills 8 -> nog ff wennen aan de nieuwe room
$$$ aan drops: 157k
$$$ van kc: 77k van rune hally (niet meegerekend met screen)
Afbeelding

trip 51.: kills 7
$$$ aan drops: 148k
$$$ van kc: -
Afbeelding

trip 52.: kills 8
$$$ aan drops: 217k
$$$ van kc: -
Afbeelding

trip 53.: kills 10
$$$ aan drops: 285k
$$$ van kc: 77k rune hally, 435k van d boots (niet meegerekend met screen)
Afbeelding

trip 54.: kills 9
$$$ aan drops: 176k
$$$ van kc: -
Afbeelding

trip 55.: kills 10
$$$ aan drops: 318k
$$$ van kc: 451k van d boots (niet meegerekend met screen)
Afbeelding

trip 56.: kills 13
$$$ aan drops: 367k
$$$ van kc: -
Afbeelding

Trip 57.: kills 10
$$$ aan drops: 9,44M -> sara sword drop in kill #10 (9,3M)
$$$ van kc: -
Afbeelding

Trip 58.: kills 13
$$$ aan drops: 274k
$$$ van kc: 50k van rune kite (niet meegerekend met screen)
Afbeelding

Trip 59.: kills 11 -> kon er 1-2 meer maar moest gaan eten o.O
$$$ aan drops: 258k
$$$ van kc: 78k van rune hally (weggegeven aan een laag lvl) -> had een goede bui ;)
Afbeelding

Trip 60.: kills 12
$$$ aan drops: 309k
$$$ van kc: 417k van d boots (niet meegerekend met screen)
Afbeelding

Trip 61.: kills 16! -> bijna 17, want zilyana had een helemaal rode levensbalk ;)
$$$ aan drops: 9,5M -> sara sword drop in kill #13
$$$ van kc: -
Afbeelding

Trip 62.: kills 14
$$$ aan drops: 352k
$$$ van kc: -
Afbeelding

Trip 63.: kills 12
$$$ aan drops: 362k -> dragon med helm in kill #4 (61k maar en zeldzamer dan hilt :tssk: )
$$$ van kc: -
Afbeelding

Voorlopig gestopt met Trips ;) Ik doe soms nog tussendoor een trip maar niet meer elke dag :bier:
9.2 Buit


Ook hier waren veel vragen naar dus hier zijn mijn drops:


Aantal kills: 914

Drops:
- 1x hilt ( kill # 748)
- 15x sara sword (kill #23, kill # 58, kill #85, kill #120, kill #286, kill #522, kill #540, kill #556, kill #569, kill #630, kill #639, kill #669, kill #729, kill #836, kill #885)
- 2x shard 3 ( van Bree en kill #432)
- 12x magic seed ( kill #102, kill #151, kill #304, kill #353, kill #377, kill #405, kill #421, kill #520, kill #541, kill #720, kill #726, kill #730) niet heel veel waard maar wel een rare drop.
- 1x dragon med (kill # 906)

= ongeveer 161M aan rare drops. ( gerekend met prijzen waarvoor ik ze verkocht heb)

Screens van de rare drops:

Let op: het zijn veel plaatjes! Kan lagg veroorzaken als je een slome computer hebt ;)
In- of uitklappen • screens van drops
No pic no proof

De pic van 1 magic seed staat er niet bij omdat ik toen op een andere computer zat zonder SK en ben vergeten ze op te slaan in paint ( ik ben gewend dat SK de automatisch opslaat :-s )

Saradomin Hilt #1
Afbeelding

sara sword #1
Afbeelding

sara sword #2 ( ik was niet in een team, maar die andere 2 logde in toen ik aan het soloen was, maar ik kreeg de drop).
Afbeelding

sara sword #3
Afbeelding

sara sword #4
Afbeelding

sara sword #5
Afbeelding

sara sword #6
Afbeelding

sara sword #7
Afbeelding

sara sword #8
Afbeelding

sara sword #9
Afbeelding

sara sword #10
Afbeelding

sara sword #11
Afbeelding

sara sword #12
Afbeelding

sara sword #13
Afbeelding

sara sword #14
Afbeelding

sara sword #15
Afbeelding

magic seed #1
Afbeelding

magic seed #2
Afbeelding

magic seed #3
Afbeelding

magic seed #4
Afbeelding

magic seed #5
Afbeelding

magic seed #6
Afbeelding

magic seed #7
Afbeelding

magic seed #8
Afbeelding

magic seed #9
Afbeelding

magic seed #10
Afbeelding

magic seed #11
Afbeelding

godsword shard #1
Afbeelding

godsword shard #2
Afbeelding

godsword shard #3
Afbeelding

dragon med helm #1
Afbeelding

sara hilt (zelfde als ik pic 1.)
Afbeelding

junk drops: ( diamonds en grimy ranarrs vergeten)
Afbeelding

10. FAQ
[/color] [/size]



Q: Hoeveel kills kan je per trip maken?
A: Tussen de 8-17 ongeveer. Dit ligt erg aan je stats en de drops die je krijgt. onthoud wel dat dit in het begin veel minder zal zijn.

Q: Hoelang kan je ongeveer blijven?
A: Ook dit ligt erg aan je stats en de drops die je krijgt. Meestal tussen de 30-60 minuten.

Q: Hoelang duurt een kill?
A: Dit is per keer heel ergs verschillend, de ene keer is het 40 seconden en de andere keer 8 mins. Ik denk dat ( op mijn range lvl 91 ) een kill gemiddeld 2-4 mins duurt.

Q: Hoeveel range xp krijg je per trip?
A: Voor range xp zou ik dit niet gaan doen. Je krijgt ong. 30k xp per trip ( zonder kc ).

Q: Ik heb de requirements niet, kan ik toch Saradomin Solo gaan?
A: Ja, je kan het altijd proberen. De requirements zijn aangeraden maar niet perse nodig. Je kan waarschijnlijk wel minder lang blijven en minder kills maken.

Q: Ik heb gehoord dat je ook met melee kan solo’en is dit een goede manier?
A: Ik zou zeggen: nee. Maar ik heb dit maar 1 keer gedaan dus ik weet hier niet veel van. Met melee krijg je ongeveer 1-2 kills per trip, je wordt heel hard en veel gehit, je wordt door 2 bodyguard gehit ( bree en starlight) en de kans om dood te gaan is erg groot. Het enige voordeel is dat je een snellere kill hebt.

Q: Ik wil mijn combat laag houden en dus summoning 1 laten, kan ik toch saradomin solo?
A: Het kan wel, ik zou aanraden om purple sweets mee te nemen ( geven 10% run energie en zijn noted) maar dit is wel heel duur omdat je er veel nodig hebt.

Q: Maak je met sara solo verlies of winst?
A: Dit ligt erg aan de hoeveelheid kills en de drops die je krijgt. Als je 200+ kills maakt heb je sowieso winst, omdat je dan bijna zeker wel een rare drop hebt gehad. Als je geen rare drops krijgt krijg je meestal genoeg geld om een nieuwe trip te betalen. Zie drops ( deel 9). Verder is 83+ slayer handig omdat je 1/2 trips wel een keer d boots krijgt met kc halen en das toch mooi 260k voor een nieuwe trip te betalen.

Q: Ik zag dat die tireless run scrolls special move kost, wat als dit opraakt?
A:Iedere scroll gebruikt inderdaad 8 special move, maar ikzelf heb nog nooit meegemaakt dat deze special move opraakte dus dat maakt niets uit.

Q: Bree stond te ver weg om hem te attacke vanaf de noord muur, wat nu? want als ik naar voor ren word ik gehit door starlight.
A: Je kunt het best helemaal naar de zuid muur gaan, dan zal Bree je niet meer zien. Val hem aan vanaf daar en na ong 10 secs zal hij naar het noorden lopen. Ga weer naar de noord muur en kill Bree gewoon net als anders.

Q: Zijn de supplies makkelijk te kopen in GE?
A: Ja, de meeste spullen krijg je gelijk als je ze koopt in GE, maar voor de ruby en diamond bolts kan het soms een dag duren voordat je ze krijgt. Het is dus handig om voldoene spullen voor 2 trips op je bank te hebben.

Q: Ik liep bij de spawn de verkeerde kant op en het is erg irritant om de ronden andersom te lopen, hoe kan je de andere kant op lopen als zilyana je nog volgt?
A: Je kan dit op 2 manieren doen,
1: je rent gewoon de andere kant op en gaat langs zilyana ( je word wel een keer gehit door zilyana).
2: of je maakt een soort 8-tje, waardoor de andere kan op gaat rennen zonder door zilyana gehit te worden. zie pic. hieronder. ( Bij de blauwe pijlen moet je haar niet aanvallen, want dan word je gehit omdat de afstand te kort is)

Afbeelding

Q: Is het niet heel irritant om steeds weg te rennen nadat je haar aangevallen hebt?
A: In het begin is het wel even oefenen, maar na een tijdje is het makkelijk en hit zilyana je nooit meer. Je valt nogsteeds ongeveer evensnel aan als dat je normaal doet op longrange ( alleen ren je steeds weg tussen de hits ).
Dit is eigenlijk de enige goede manier om haar te solo'en, omdat het bijna onmogelijk is om tegen haar te tanke ( ze hit sneller dan dat je kan eten) .

Q:Kan je ook broad-tipped bolt gebruiken i.p.v. ruby (e) en diamond (e), want ik zag dat het verschil in range strengt maar heel klein is. ( broad geven 100 str bonus, ruby (e) 103 en diamond (e) 105)
A: Het kan wel, maar ik raad het sterk af. Het verschil lijkt misschien klein, maar de special maar het grootste verschil. Je kan bijvoorbeeld met broad-tipped bolts en diamond (e) normaal 33 hitte (evenveel dus), maar bij de special van diamond (e) kan je de 40 halen. Bij ruby (e) is dit verschil nog groter omdat je in het begin tot 51 kan hitte. Het verschil lijkt klein als je naar de stats kijkt, maar met alleen broads doe je er 3x zo lang over om Zilyana te doden.

Q: Waarom moet je van ruby (e) naar diamond (e) switchen als Zilyana voor de helft dood is?
A: Ik verwacht eigenlijk dat je dit wel moet weten voordat je gaat solo'en. De special van ruby (e) hit 20% van haar hp (wat ze op dat moment heeft) en 10% van jou hp. Als Zilyana in het begin nog 255 hp heeft hit je dus 51 en wordt jouw hp met 10% verlaagt. Maar als Zilyana bijna dood is en ze heeft nog 10 hp dan hit je met de special nog maar 2 en wordt je zelf wel evenhard als eerst gehit. Op een laag hp van Zilyana heeft de special alleen maar nadelen.
Ik switch meestal als haar hp op de helft is want dan hit ik met diamond (e) hoger dan met ruby (e)

Q: Stel ik krijg hilt of sara sword, verkoopt dat dan snel in G E ?
A: ja, bij saradomin sword verkoop je hem meestal gelijk (en anders binne 1-2 dagen) bij hilt verkoop je um ook meestal gelijk. Als hij binne 2 dagen niet verkocht is kan je ook gewoon godsword blade kopen voor 500k en er een sara godsword van maken en die verkopen. ( die 500k verdien je weer terug omdat gs duurder is dan hilt)
Ik hoop dat deze guide geholpen heeft. En succes met solo’en!

Q: Kan je deze manier van solo'en ook bij andere gwd bazen gebruiken, zoals bijvoorbeeld bandos?
A: Nee, dit kan alleen bij saradomin! omdat zij heel klein is en de room is groter dan bij de andere gwd bazen. Bij bandos en Zamorak zal je steeds aangevallen worden als je deze manier gebruikt, voor arma is het duidelijk omdat die range, mage en melee gebruikt.

Heb je deze guide gebruikt? vul dan dit formulier in: (zodat ik eventueel dingen kan veranderen)
In- of uitklappen • formulier

Code: Selecteer alles

 [b]1. Heb je iets deze guide gehad? ja/nee [/b]

[b]2. Ben je al vaker sara solo geweest? ja/nee[/b]

[b]3. Wat is je level in ranged, defence en prayer? [/b]

[b]4. Heb je de zelfde gear en inventory gebruikt als aangegeven in deze guide? ja/nee ( als nee: wat heb je veranderd?)[/b]

[b]5. Hoeveel kills?[/b]

[b]6. Hoeveel geld aan drops en aan kc?[/b]

[b]7. Heb je verder nog aanvullingen/reacties...? [/b]

Heb je vragen? Stel ze hier, maar pm me niet op RuneScape.
Heb je verbeteringen, op- / of aanmerkingen, tips of heb je fouten gezien laat het me weten.


~~ made by: Blattermans © ~~

Rate or Hate
Laatst gewijzigd door blattermans op maandag 5 oktober 2009, 17:17, 143 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
myass
Berichten: 394
Lid geworden op: woensdag 17 december 2008, 18:58
Clan: eigen
Contacteer:

Re: saradomin solo guide

Bericht door myass »

perfect niks op aan te merke dude ;)
alleen nog ff 70 agil hale... 10/10
Afbeelding Afbeelding << Klik voor YoutubeChannel
blattermans
Berichten: 123
Lid geworden op: zondag 1 maart 2009, 11:08

Re: saradomin solo guide

Bericht door blattermans »

myass schreef:perfect niks op aan te merke dude ;)
alleen nog ff 70 agil hale... 10/10
thx :D

khad alleen een fout gemaakt in het lettertype maar da heb ik al gefixd
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
myass
Berichten: 394
Lid geworden op: woensdag 17 december 2008, 18:58
Clan: eigen
Contacteer:

Re: saradomin solo guide

Bericht door myass »

ik sla hem op zodat als ik 70 agil hebt kan gebruike lol
Afbeelding Afbeelding << Klik voor YoutubeChannel
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Re: saradomin solo guide

Bericht door 3dxbox »

Zéér goeie guide!!

Alleen de plaatjes doen het bij mij niet of half.

Je guide is toch meer waard dan de titel als je het begrijpt.
Je hebt nu saradomin solo guide.
Wat mooier zou zijn en ''aantrekkelijker'' is: Soloing Sara boss [Guide by Blatter]
Zoiets, met hoofdletters enz.

Je guide is heel goed, ik meot alleen nog 70 Agility :P

10/10, mijn complimenten.
(Laat alleen de plaatjes ff werken :ninja: )
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
Vincentje
Berichten: 8225
Lid geworden op: zaterdag 10 januari 2009, 11:45
Oude naam: Grote Cola

Re: saradomin solo guide

Bericht door Vincentje »

Heb het allemaal doorgelezen, Echt een top guide! 10/10

Jammer genoeg kan ik dit nog lang niet, Heb nog geen 52 summ, En maar 72 range en 73 def.
Dus dat gaat me nooit lukken. :P

Top guide!
Afbeelding
blattermans
Berichten: 123
Lid geworden op: zondag 1 maart 2009, 11:08

Re: saradomin solo guide

Bericht door blattermans »

3dxbox schreef:Zéér goeie guide!!

Alleen de plaatjes doen het bij mij niet of half.

Je guide is toch meer waard dan de titel als je het begrijpt.
Je hebt nu saradomin solo guide.
Wat mooier zou zijn en ''aantrekkelijker'' is: Soloing Sara boss [Guide by Blatter]
Zoiets, met hoofdletters enz.

Je guide is heel goed, ik meot alleen nog 70 Agility :P

10/10, mijn complimenten.
(Laat alleen de plaatjes ff werken :ninja: )
ty voor de tip, maar de plaatjes doen het bij mij wel dus kweet niet wat het is :?

Als er meer mensen zijn die de plaatjes niet zien -> tell me
Laatst gewijzigd door blattermans op woensdag 4 maart 2009, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
loic the kin
Berichten: 1569
Lid geworden op: donderdag 29 maart 2007, 7:45

Re: Guide to solo the Saradomin Boss [by Blattermans]

Bericht door loic the kin »

nice dit wist ik niet =D
Afbeelding
Gebruikersavatar
old-roodbaard67
Berichten: 281
Lid geworden op: zaterdag 14 februari 2009, 13:02
Clan: Geen een clan

Re: Guide to solo the Saradomin Boss

Bericht door old-roodbaard67 »

Er een foutje in gevonden op de laatste paar regels je schreef quide is van guide.
Ik mag misschien wel f2p zijn maar ik blijf geintreseerd in p2p zelfs als f2p geef ik je een 10/10 jamemmer genoeg ben ik geen member maar daar betalen jullie voor.
Afbeelding
pokemon white friend code: 4813 6138 7133
blattermans
Berichten: 123
Lid geworden op: zondag 1 maart 2009, 11:08

Re: Guide to solo the Saradomin Boss

Bericht door blattermans »

old-roodbaard67 schreef:Er een foutje in gevonden op de laatste paar regels je schreef quide is van guide.
Ik mag Misschien wel f2p zijn maar ik blijf geintreseerd in p2p zelfs als f2p geef ik je een 10/10 jamemmer genoeg ben ik geen member maar daar betalen jullie voor.

wow goed gezien :-k
fixed ;)

thx
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
ddemoss11
Verbannen (tijdelijk)
Berichten: 180
Lid geworden op: donderdag 24 juli 2008, 14:23
Clan: notfornoobsclanchat
Contacteer:

Re: Guide to solo the Saradomin Boss

Bericht door ddemoss11 »

prachtige guide een van mooiste die ik ooit heb gezien dik dik dik verdiende 10/10 veel tijd in gestopt klasse :bier: :D
Siimonx
Verbannen (permanent)
Berichten: 596
Lid geworden op: zondag 20 juli 2008, 0:17
Clan: DG <$
Oude naam: dead tho me

Re: Guide to solo the Saradomin Boss

Bericht door Siimonx »

prachtwerk
lekker veel tijd in gestoken (denk ik anders fantastisch :lol: )
kan ik binnenkort misschien nog gebruiken maar ik ga waarschijnlijk toch met team
maar toch dit hoopt op meer van jouw werk
tot (hopelijk) de volgende guide :bier:
Ty grootmonster voor deze sig je bent pro.
Afbeelding
Agility Nerd is Heet <$



15/02/10 Geheim polygaam huwelijk met Vinci <3
blattermans
Berichten: 123
Lid geworden op: zondag 1 maart 2009, 11:08

Re: Guide to solo the Saradomin Boss

Bericht door blattermans »

thx voor de positieve reacties :D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: Guide to solo the Saradomin Boss

Bericht door Chris »

Een zeer goede guide als je het mij vraagt, en ook erg orgineel. 8-)
Ik heb tot nu toe nog geen fouten gezien aan je guide, deze guide verdient wat mij betreft een 10. :ninja:
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Guide to solo the Saradomin Boss

Bericht door Stefan »

Mijn complimenten voor deze guide, erg goed :) 10/10
Afbeelding
GamerIG
Berichten: 519
Lid geworden op: dinsdag 27 januari 2009, 17:57
RS: Ravenmoore (p2p)

Re: Guide to solo the Saradomin Boss

Bericht door GamerIG »

Welke ranged heb je nodig?, hp? en def?
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Re: Guide to solo the Saradomin Boss

Bericht door 3dxbox »

Staat bij hoofdstuk 4 ;)
Dingen die je moet hebben:

Agility...........70+: moet je hebben om binnen te komen.
Summoning…..52+: voor spirit terrorbird (scroll geeft run energie)


Dingen die aangeraden zijn:

Range.........80+ / 90+ aangeraden.
Defence......70+ / 80-90+ aangeraden
Prayer.........37+ / 70+ aangeraden
Hitpoints......80+ hoger kan handig zijn omdat je dan minder snel hoeft te eten.
Een computer zonder laggs is ook heel belangrijk.
Ervaring met (saradomin)godwars.
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
lun4 m4ster
Berichten: 1288
Lid geworden op: woensdag 23 april 2008, 19:09
Clan: kazilion

Re: Guide to solo the Saradomin Boss

Bericht door lun4 m4ster »

wow... heel erg mooie guide =D>

11/10 O:) =D>
hitsige harry:Afbeelding
Bobbisz
Berichten: 680
Lid geworden op: vrijdag 4 april 2008, 14:33
Clan: Teak-Skillers
Oude naam: pkbobdinho

Re: Guide to solo the Saradomin Boss

Bericht door Bobbisz »

super goede guide! 10/10 :D
Afbeelding
blattermans
Berichten: 123
Lid geworden op: zondag 1 maart 2009, 11:08

Re: Guide to solo the Saradomin Boss

Bericht door blattermans »

GamerIG schreef:Welke ranged heb je nodig?, hp? en def?
Wat 3dxbox al zei in hoofdstuk 4

en thx voor alle reacties :bier:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie