#mijn NOMAD killing guide--> Bijna volledig VERNIEUWD!!!#

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Resertje
Berichten: 66
Lid geworden op: zaterdag 6 maart 2010, 21:46
Clan: rtg

#mijn NOMAD killing guide--> Bijna volledig VERNIEUWD!!!#

Bericht door Resertje »

!MiJn NoMaD kIlLiNg GuIdE vOoR bIjNa ElK cB!
Afbeelding

INTRO:
Welkom allemaal bij mijn eerste guide. Ik maak deze guide met de reden dat ik mijn kennis met jullie wil delen. Ook omdat ik al heel lang een guide wilde maken op ltf en omdat ik eindelijk iets vond waar ik redelijk goed in was op rs. Veel plezier met het lezen en het killen van nomadje! :D

(NOTE: DEZE GUIDE IS BEDOELD VOOR RANGERS.)

INHOUD:
1)Wie is nomad?
2)De reqs.
3)Gear en inv.
4)De voorbereiding.
5)De strategie.
6)Wat te doen bij het doodgaan??!!
7)De reward!
8)Tips.
9)Slot.

1)Wie is nomad?
Nomad is een duistere persoon van lvl (Ja, je leest het goed!) 699! Je moet nomad killen op het einde van de quest "nomad's requiem". (Ziehier de link naar de goede questguide van lunagang voor nomad's requiem: http://www.lunagang.nl/quest/nomads-requiem.php.)
Hij heeft 12500 lp :shock: en Hij ziet er ongeveer zo uit:
Afbeelding

Hij is heel moeilijk omdat hij constant hoog hit maar als je een strategie hebt is hij zeker haalbaar! Daarom ga ik natuurlijk mijn strategie zo goed mogelijk proberen uit te leggen ;). (Zie het hoofdstuk "De strategie." voor meer uitleg.)
Meer heb ik niet te vertellen over nomad, behalve dat hij heel irritant kan zijn :P.

2)De reqs.
In dit hoofdstukje doorloop ik even kort de reqs. die je nodig hebt voor het verlsaan van nomad.
Ik ga alleen maar de reqs zeggen voor rangers omdat je nomad het beste met ranged kan killen! (Tenzij je echt een hoog cb bent en goed overweg kunt met een gs etc. maar dan moet je wel een andere guide zoeken TBH xD.)

~SKILLREQS~
-Minstens 75 ranged maar 80+ is zeker aangeraden!
-Minstens 75 defence maar 80+ is zeker aangeraden!
-Minstens 52 summoning voor spirit terrorbird maar het is handiger als je 67 hebt voor war tortoise natuurlijk :P.
-Minstens 70 prayer maar dat heb je al.
-76+ hp aangezien zijn sterkste special attack 75 kan hitten. (Je kan het ook met bv. 70 hp doen aangezien je de 75 special kan hiden maar dat houdt wel risico's in als je toch eens geraakt wordt door de special! Ik heb het zelf niet uitgetest (Omdat mijn hp ook hoger was xD.) dus als je het toch uittest is het wel op eigen risico!)
-100+ combat zodat het niet onspeelbaar wordt.

(Ikzelf deed het met 79 ranged, 76 defence, 57 summoning, 70 prayer, 81 hp en 107cb.)

~QUESTREQS~
-"Horror from the deep" om eventueel een godenboek te gebruiken wat wel handig is.
-(Zijn er nog andere questreqs nodig en staan ze hier niet bij? Zeg het dan even!)

(NOTE: HET BESTE IS DAT JE LEVELS HOGER ZIJN DAN IK VERMELD HEB. HIERMEE BEDOEL IK VOORAL RANGED EN DEFENCE OMDAT HET ANDERS ECHT WEL MOEILIJK KAN WORDEN!)

3)Gear en inv.
~GEAR~
Je armour maakt niet zoveel uit aangezien nomad overal wel veel op hit maar dit is een voorbeeld van een goedkope armour met redelijke def + ranged bonus: (Je kan bijna zowat alles meenemen aangezien het meeste terug in je graf ligt.)

Afbeelding

Dingen die ik wel aanraad om aan te houden:
-Ruby bolts (e)
-Ava's acc
-Een godenbook (Van zamorak.)
-Een ring kan je zelf kiezen maar je kan bv. archer ring meenemen, zoals iemand zei, voor de goede ranged bonus.

-Full void kan ook goed werken omdat het ook in je graf ligt dus als je void hebt --> zeker aandoen! (Full void heeft niet zo een goede defence bonus (Maar wel een goede ranged bonus!) tegen melee attacks dus op het einde kan het redelijk moeilijk worden. Zorg dus voor een hoog defence level als je met void gaat of hoop gewoon op geluk :P .)

-Als je ava's acc meeneemt kan je het beste 100+ ruby bolts (e) meenemen. Zonder Ava's Acc neem je er best 250+ mee. Ik weet dat het misschien veel te veel is maar stel je voor dat je nomad nog maar een paar x moet hitten en je hebt ineens geen bolts meer.. #-o.... Je kan de overige bolts nog altijd verkopen achteraf :P.

(NOTE: JE KAN DUS ZELF WEL EEN ARMOUR SAMENSTELLEN MAAR ZORG VOOR EEN GOEDE RANGED EN DEFENCE BONUS! DRAAG OOK ZOVEEL MOGELIJK ARMOUR DAT JE TERUG KRIJGT VIA JE GRAF!

~INVENTORY~
Inventory is niet moeilijk. Je neemt gewoon super restores mee en sara brews:
~11+ super rests in inv.
~De rest vullen met saradomin brews. (Vergeet je summoning beest ook niet te vullen!)
Dat is alles wat je mee moet nemen :P.

4)De voorbereiding.
Als voorbereding op nomad kan je eventueel aan je vrienden vragen hoe het moet of een paar filmpjes kijken als je niet zeker bent van deze guide :P.
Je kan bv een filmpje op youtube bekijken en in jezelf zeggen bv. nu gaat nomad zijn mijnen leggen en dan moet ik dat doen en dan dat...zodat, als je het zelf doet, je al weet wat er gaat komen etc. (Meer hierover in het hoofdstuk "strategie".) Dit zorgt er ook voor dat je minder stress gaat hebben bij nomad :P. (Ik heb het zelf ook gedaan :P. Het lijkt misschien idioot maar dat is het zeker niet!)

5)De strategie!

(NOTE: DIT IS HET BELANGRIJKSTE DEEL VAN DE GUIDE DUS LEES DIT HEEL GOED DOOR EN DOE ER ALLES AAN OM HET TE ONTHOUDEN ALS JE NIET TE VEEL OPNIEUW WILT PROBEREN BIJ HET KILLEN VAN NOMAD!)

Als je alle reqs hebt, je gear, je inv,.. ben je klaar om aan nomad te beginnen! :D
Ga naar de plaats waar nomad is (Staat in de questguide die je gebruikt.) en doe het volgende:

(NOTE: WAT NOMAD EIGENLIJK DOET IS EEN CYCLUS. (EEN HERHALEND PROCES.) IK GA DIE CYCLUS ZO GOED MOGELIJK PROBEREN UIT TE LEGGEN IN HET EERSTE GEDEELTE.)

~HET CYCLUS GEDEELTE~

\*STAP NR.1*/

#WAT GAAN WE DOEN?#
Je gaat de grot van nomad binnen. Je loopt automatisch naar hem toe. Maak, als je bij hem bent, even een gezellig babbeltje.
Afbeelding

#WAT KAN ER MISLOPEN?#
Nog niet zo veel. Je moet gewoon met hem babbelen en je kan, terwijl je babbelt, nog even de stappen herhalen want dan gebeurt er niets.

#WAT KAN IK DOEN ZODAT IK ZO WEINIG MOGELIJK FOUTEN MAAK?#
Ook nog niet veel aangezien er nog vrijwel niets gebeurt.

\**STAP NR.2**/

#WAT GAAN WE DOEN?#
Na het babbeltje gaat nomad je natuurlijk aanvallen. Ren dan achter een pilaar aan je linker-of rechterkant. (Je kan het best een van de middelste pilaren nemen of een pilaar die dicht bij nomad is zodat je tijd + "eten" bespaard.) Eens achter de pilaar val je nomad gewoon aan!
Afbeelding

#WAT KAN ER MISLOPEN?#
Je kan naar een "foute" pilaar (Een pilaar die eigenlijk te ver weg is.) lopen zodat je al te veel brews + tijd verliest.

#WAT KAN IK DOEN ZODAT IK ZO WEINIG MOGELIJK FOUTEN MAAK?#
Ik liep de hele tijd naar de pilaar die links van me stond. Ik liep er naartoe in 1 lijn. (dus niet naar een pilaar die helemaal in het zuiden ligt!)

\***STAP NR.3***/

#WAT GAAN WE DOEN?#
We blijven nomad aanvallen totdat nomad zijn mijnen legt! (drink 1 slokje van je restore na het drinken van 3 slokjes van je sara brew en drink van je brew wanneer je ongeveer onder de 50hp komt!)
Afbeelding

#WAT KAN ER MISLOPEN?#
Je kan in een mijn lopen wat je HEEL ERG VEEL schade geeft.

#WAT KAN IK DOEN ZODAT IK ZO WEINIG MOGELIJK FOUTEN MAAK?#
Je moet nomad gewoon verder attacken zoals je bezig was. Niet bewegen en de mijnen negeren!

\****STAP NR.4****/

#WAT GAAN WE DOEN?#
We blijven nomad aanvallen (Achter de pilaar.) totdat nomad het volgende zegt: "You cannot hide from my wrath."
Als hij dat zegt gaat hij dus zijn sterkste aanval doen! (waarmee hij je 75 kan hitten!)
Ren dus gewoon achter de pilaar en w8 even totdat hij terugkomt en het volgende zegt: "face me!"
Val hem daarna gewoon weer aan.
Afbeelding


#WAT KAN ER MISLOPEN?#
Het kan zijn als je niet snel genoeg achter de pilaar staat dat je dan tocj de hit krijgt.

#WAT KAN IK DOEN ZODAT IK ZO WEINIG MOGELIJK FOUTEN MAAK?#
Je moet gewoon zo snel mogelijk achter de pilaar gaan staan en wanneer hij "face me" zegt moet je hem ook zo snel mogelijk weer aanvallen! (Vergeet ook niet als nomad even weg is van je brews te drinken enzo maar attack nomad wel weer op tijd!)

\*****STAP NR.5*****/

#WAT GAAN WE DOEN?#
Nadat nomad zijn sterkste attack heeft gedaan (En jij hem hopelijk hebt kunnen ontwijken.) wilt nomad nog een vuile streek tonen. Nomad zal het volgende zeggen: "let's see how well your senses serve you."
Als hij dat zegt verschijnen er nog andere 3 nomaden xd. Je kan dan 2 dingen doen;
1-Je blijft gewoon achter de pilaar staan (Wat ik ook deed.) zodat je brews etc kan drinken want de andere nomaden zullen verdwijnen na een tijd.
2-Je moet de "echte" nomad zien aan te vallen zodat de anderen verdwijnen. Je kan de echte nomad herkennen doordat hij zijn magic spell als laatste op jouw gaat uitspreken. (De anderen doen het voordat de echte de magic spell uitgesproken hebben.)
-Nadat de andere nomaden weer weg zijn komt de echte weer naar jou en dan ga je verder met aanvallen.
Afbeelding

#WAT KAN ER MISLOPEN?#
Je kan veel gehit worden als je het moeilijk hebt met de echte nomad te vinden. Daarom raad ik je aan gewoon achter de pilaar te blijven zodat je heel even kunt pauzeren.

#WAT KAN IK DOEN ZODAT IK ZO WEINIG MOGELIJK FOUTEN MAAK?#
Als je wilt dat er niets fout loopt blijf je achter de pilaar. Je kan ook op youtube kijken hoe je snel de "echte" nomad kan vinden.

\******STAP NR.6******/

#WAT GAAN WE DOEN?#
Niet veel eigenlijk..Je bent nomad aan het aanvallen en ineens zegt nomad dit: "let's see how much punishment you can take." Als hij dit zegt teleport hij jou en zichzelf naar het midden van de grot.(?) Hij gaat dan je hp -1 hitten dus als jij bv. 90 hp hebt gaat hij 89 hitten. Drink daarom dus sara brews tot over je normale hp! Het heeft geen zin om dan restores te drinken want daarna moet je toch weer brews drinken. Je kan nomad attacken terwijl hij zijn attack oplaadt maar hou je muis wel op een brew voor als je de spec per ongeluk zou doen. (Met de ruby bolts (e).) Ren na de attack weer direct achter je pilaar terwijl je pots drinkt.

#WAT KAN ER MISLOPEN?#
Als je per ongeluk je ruby spec hebt gedaan en je drinkt niet op tijd van je brew kan je sterven. Dus zie dat je hp op het maximum is met de brews erbij en ren na de aanval direct terug achter de pilaar terwijl je zuipt van je pots.

#WAT KAN IK DOEN ZODAT IK ZO WEINIG MOGELIJK FOUTEN MAAK?#
Als je echt te bang bent om dood te gaan attack je nomad even niet en na de attack drink je zo snel mogelijk weer pots.

§§§§§§-<>--><STAP NR.#X#><--<>-§§§§§§

#WAT GAAN WE DOEN?#
Herhaal dit hele proces totdat nomad met melee gaat aanvallen. (Meer uitleg hierover later.) Leer dus eventueel de stappen vanbuiten en kijk nog eens op youtube etc.

#WAT KAN ER MISLOPEN?#
Als je de stappen niet goed kent en je denkt dat nomad bv. jou en zichzelf naar het midden teleport voor zijn gevaarlijke aanval (Hp -1.) dan drink je misschien al extra veel brews en misschien ging hij gewoon zijn mijnen leggen.. --> waste of drink.

#WAT KAN IK DOEN ZODAT IK ZO WEINIG MOGELIJK FOUTEN MAAK?#
Leer de stappen vanbuiten en doe alles wat mogelijk is zodat je de stappen kent en probeer op het juiste moment je pots te drinken etc. BEREID JEZELF GOED VOOR DUS!

~HET MELEE GEDEELTE+EINDE~

ENKELE WEETJES VOOR HET EINDE;
-Als nomad 1/4 hp is healt hij zichzelf. Kill hem dan gewoon verder volgens de 6 stappen!
-Als nomad weer 1/4 hp is gaat hij met melee aanvallen;

Hij zegt dan: "enough, this end now!"
Hij gaat dan met een soort stok aanvallen die heel snel slaat.
Je kan dan 2 dingen doen;

1: Attack hem gewoon en drink brews en restores. (Zorg er wel voor dat je tegen hem aan staat wanneer je hem moet attacken.)

2:Blijf achter de pilaar staan en als hij zegt:"face me" val je hem aan. (Zorg er wel voor dat je echt naar hem toestapt, dus dat je echt naast hem staat! Dit is heel belangrijk als je nomad niet opnieuw wilt doen. Anders gaat hij je een lafaard noemen en dan healt hij zichzelf weer helemaal!) Daarna zet je weer een stap achteruit en drink je eventueel brews en rests. Als hij weer zegt :"face me" val je hem weer aan. Dus:
-Val aan.
-Stap terug.
-Drink brews. (Indien nodig.)
Dat is eigenlijk wat je de hele tijd moet doen tot nomad erbij neervalt.

(NOTE: IK WEET DAT SOMMIGE DINGEN MISSCHIEN NIET DUIDELIJK ZIJN IN DE GUIDE, DAAROM BESTAAT YOUTUBE OOK NOG NATUURLIJK.)

Als dat gelukt is en hij is dood zie je het volgende:
Afbeelding

GEFELICITEERD ! JE HEBT NOMAD VERSLAGEN ! :D :D

6)Wat te doen bij het doodgaan??!!
Geen paniek als je doodgaat. Je komt automatisch terug bij soulwars en je spullen liggen in 1 van de graven. (Ten zuiden van de tent waar je in gaat als je nomad wilt gaan killen.)
Neem gewoon nieuwe pots. Je kan eventueel opnieuw de 6 stappen bekijken enz.
Dus je ziet, als je doodgaat, niet panikeren maar probeer het gewoon nog een keer ;). Soms moet je ook gewoon geluk hebben. Ik deed nomad eens en mijn pots waren op. Ik was bijna dood maar mijn terrorbird had nomad gekilld! Zie dus dat je stats hoog genoeg zijn. (Zie "De reqs.")

7)De reward!
-Beïndig nu je quest en haal dan je rode of blauwe soulwars cape op bij zimberfizz:
Afbeelding
(Je kan een 2de soulwars cape kopen voor 150k door de eerste te droppen de 2de te kopen by zimberfizz. Raap dan de eerste terug op en je hebt er 2 :D. )
-Nu kan je ook je 70 zeal inwisselen bij zimberfizz.
-Om te zien welke rewards je hebt plaats ik even een linkje: http://www.lunagang.nl/activity/soul-wars.php

8)Tips.
-Als nomad zijn sterkste attack (De attack waarby hij je hp -1 hit.) oplaadt kan je nomad aanvallen maar wees voorzichtig aangezien je ruby (e) spec je hp omlaag doet. Dus als je het veilig wilt doen, attack je hem gewoon niet. Anders zou het wel eens je dood kunnen betekenen :o. Maaar...als je je muis op een brew houdt en direct drinkt als je hp omlaag gaat kan het wel lukken :P
-Voor je aan het gevecht begint klik je met je rechtermuisknop op het summoning icoon en je klikt op:"Select left-click option." Selecteer dan "take bob." Zo kan je tijdens het gevecht direct je pots uit je summoning beest halen door op het summoning icoon te drukken.
-...
Als jullie nog tips hebben wil ik die gerust toevoegen :).

9)slot.
Bedankt voor het lezen van mijn guide. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Het is mijn eerste guide dus wees A.U.B. niet te streng O:). Sorry voor de spellingsfouten :?.

BEDANKT AAN:
-Jagex voor het maken van rs.
-Een andere rs speler waarvan ik alle foto's heb van het hoofdstuk "strategie"
-Swiftkit waarmee ik mijn foto's heb gemaakt.
-Een paar vrienden die me geholpen hebben voor ik nomad killde.
-yessinFANTASY die me geholpen heeft mijn guide te verbeteren.

UPDATES/VERBETERINGEN VAN DE GUIDE:
(NOTE: DEZE UPDATES ZIJN VAN 13/08/10.)

-De titel op 2 manieren veranderd.
-Nieuwe beginfoto
-Meer uitleg bij reqs + nieuwe soort reqs erbij.
-Andere foto bij Gear + minder uitleg.
-"De strategie" helemaal veranderd + andere foto's.
-Alle kopjes zijn in een andere kleur + meer kopjes dan voordien.
-"Het slot" veranderd.--> Updates erbij geplaatst.
-Meer versiering bij de kopjes bij "de strategie."
-Spellingsfouten grotendeels verbeterd.

~Als je nog vragen/opmerkingen hebt mag je ze gerust hier neerzetten. ;)~

:D RATE -->10/10 OR HATE--> 0/10 :cry:

~Resertje/Reser007.
Laatst gewijzigd door Resertje op zaterdag 14 augustus 2010, 10:48, 218 keer totaal gewijzigd.
RiPx

Re: ~Kort maar krachtige NOMAD GUIDE~

Bericht door RiPx »

Ik zal 'm ook nog wel gaan gebruiken maar helaas is niet alles overzichtelijk genoeg.
volgens mij bij de attack style (ergens in 't midden) ben je héél onduidelijk.
en volgens mij staat die mooier in je guide;


Afbeelding
Ramvam
Berichten: 589
Lid geworden op: dinsdag 16 december 2008, 12:31

Re: ~Kort maar krachtige NOMAD GUIDE~

Bericht door Ramvam »

Mooie guide, maar de titels van je stukken waar je het over wilt hebben zijn echt niet goed zichtbaar (dat paarse) :)
Quitted.
Resertje
Berichten: 66
Lid geworden op: zaterdag 6 maart 2010, 21:46
Clan: rtg

Re: ~Kort maar krachtige NOMAD GUIDE~

Bericht door Resertje »

Ramvam schreef:Mooie guide, maar de titels van je stukken waar je het over wilt hebben zijn echt niet goed zichtbaar (dat paarse) :)

oke,ik zal dat even veranderen, bedankt voor de reacties :)
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: ~Kort maar krachtige NOMAD GUIDE~

Bericht door Burn the Sof »

hij heeft toch maar 1250 hp inplaats van 12500hp?

-lachen-
Afbeelding
Resertje
Berichten: 66
Lid geworden op: zaterdag 6 maart 2010, 21:46
Clan: rtg

Re: ~Kort maar krachtige NOMAD GUIDE~

Bericht door Resertje »

Dat was voor de hp update nu heeft hij er 10x meer dus 12500 :P

Toegevoegd na 25 minuten:
YessinFANTASY schreef:Ik zal 'm ook nog wel gaan gebruiken maar helaas is niet alles overzichtelijk genoeg.
volgens mij bij de attack style (ergens in 't midden) ben je héél onduidelijk.
en volgens mij staat die mooier in je guide;


Afbeelding
ok, ik heb de foto toegevoegd ^^
Super Rohan
Berichten: 36
Lid geworden op: woensdag 27 augustus 2008, 14:20
Clan: Teak
Oude naam: rovernick

Re: ~NOMAD killing GUIDE voor hoge EN lage lvls~

Bericht door Super Rohan »

hij heeft geen HP maar LP :)
Mooie guide!
Resertje
Berichten: 66
Lid geworden op: zaterdag 6 maart 2010, 21:46
Clan: rtg

Re: ~NOMAD killing GUIDE voor hoge EN lage lvls~

Bericht door Resertje »

bedankt :D ,
heeft iemand een cijfer ? :P
Willem
Berichten: 1644
Lid geworden op: vrijdag 31 augustus 2007, 19:34
RS: W illem (p2p)

Re: ~NOMAD killing GUIDE voor hoge EN lage lvls~

Bericht door Willem »

Je guide ziet er over het algemeen goed uit! ;)
Alleen 1 op/aanmerking :

Je plaatjes kunnen opzich wel wat mooier! O:)

Nu krijg je een 7.5 ! :)
Doe je je plaatjes wat mooier; 8.5!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fratske
Berichten: 1053
Lid geworden op: zaterdag 21 februari 2009, 17:36
Oude naam: reser007

Re: ~NOMAD killing GUIDE voor hoge EN lage lvls~

Bericht door Fratske »

Ik weet dat mijn plaatjes beter kunnen maar als ik in hd ga zit mijn pc compleet vast, en plaatjes bewerken ofzo daar ken ik ook geen zak van :? .
nja,toch bedankt voor je rating! :D
Hondjes <3
[/color][/size]
Inverney
Ex-chatmoderator
Berichten: 3500
Lid geworden op: zondag 20 april 2008, 11:10
RS: Gestopt
Oude naam: Uber

Re: ~NOMAD killing GUIDE voor hoge EN lage lvls~

Bericht door Inverney »

Deze guide is gewoon HEEL ERG handig! Maybe moet ik hem maar ooit eens doen :p Nu maar hopen dat JaGeX het trucje bij de pillar niet weghaalt :c
10/10
Gebruikersavatar
Fratske
Berichten: 1053
Lid geworden op: zaterdag 21 februari 2009, 17:36
Oude naam: reser007

Re: ~NOMAD killing GUIDE voor hoge EN lage lvls~

Bericht door Fratske »

Bedankt voor je hele mooie ratig en ik ben bly dat je de guide goed vind :D
Hondjes <3
[/color][/size]
Resertje
Berichten: 66
Lid geworden op: zaterdag 6 maart 2010, 21:46
Clan: rtg

Re: ~NOMAD killing GUIDE voor hoge EN lage lvls~

Bericht door Resertje »

oops ik zie dat ik soms met reser007 heb geantwoord,reser007 is/was mijn vorige ltf acc :P
St0ned Eagle
Berichten: 93
Lid geworden op: zaterdag 7 maart 2009, 21:57
Clan: Divinity
Oude naam: mr robin77

Re: ~NOMAD killing GUIDE voor hoge EN lage lvls~

Bericht door St0ned Eagle »

Echt een goede guide :o
Hierdoor heb ik Nomad ook verslagen ;)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
RSN: Warnng
RawrArcane
Berichten: 1299
Lid geworden op: zondag 24 februari 2008, 11:33
RS: KiezelStein (p2p)
Oude naam: The Random Duck

Re: ~NOMAD killing GUIDE voor hoge EN lage lvls~

Bericht door RawrArcane »

volgens mij doe ik iets fout als ik met bgs en rocktails verder kom dan met deze guide.. XD
Resertje
Berichten: 66
Lid geworden op: zaterdag 6 maart 2010, 21:46
Clan: rtg

Re: ~NOMAD killing GUIDE voor hoge EN lage lvls~

Bericht door Resertje »

St0ned Eagle schreef:Echt een goede guide :o
Hierdoor heb ik Nomad ook verslagen ;)
ik ben blij dat ik heb kunnen helpen ;)

Toegevoegd na 1 minuten:
The Random Duck schreef:volgens mij doe ik iets fout als ik met bgs en rocktails verder kom dan met deze guide.. XD
als je natuurlijk heel hoog cb bent met gs dan kan het ook met rocktails werken , maar het kan zijn dat je miss inderdaad iets fouts doet xd

Toegevoegd na 2 minuten:

Je moet deze guide ook niet gebruiken he,het is maar wat je het gemakkelijkst vind ;)
RawrArcane
Berichten: 1299
Lid geworden op: zondag 24 februari 2008, 11:33
RS: KiezelStein (p2p)
Oude naam: The Random Duck

Re: ~NOMAD killing GUIDE voor hoge EN lage lvls~

Bericht door RawrArcane »

Resertje schreef:
St0ned Eagle schreef:Echt een goede guide :o
Hierdoor heb ik Nomad ook verslagen ;)
ik ben blij dat ik heb kunnen helpen ;)

Toegevoegd na 1 minuten:
The Random Duck schreef:volgens mij doe ik iets fout als ik met bgs en rocktails verder kom dan met deze guide.. XD
als je natuurlijk heel hoog cb bent met gs dan kan het ook met rocktails werken , maar het kan zijn dat je miss inderdaad iets fouts doet xd

Toegevoegd na 2 minuten:

Je moet deze guide ook niet gebruiken he,het is maar wat je het gemakkelijkst vind ;)
ik dronk per ongeluk te veel brews (normaal ist by clan wars gewoon brewen voor mn leven ask piled word) en te weinig rests.. ;p

nu ist wel gelukt :)
Resertje
Berichten: 66
Lid geworden op: zaterdag 6 maart 2010, 21:46
Clan: rtg

Re: ~NOMAD killing GUIDE voor hoge EN lage lvls~

Bericht door Resertje »

Oke,dat is goed random duck :)
J0rn
Berichten: 5667
Lid geworden op: dinsdag 6 maart 2007, 19:36
Oude naam: jornowvs

Re: ~NOMAD killing GUIDE voor hoge EN lage lvls~

Bericht door J0rn »

tips:

bij armour als je void hebt void aan doen, (ligt gewoon in je graf als je dood gaat) en je kunt ook beter zammy book die geeeft att+ bonus sara is def only, en nomad hit overal doorheen.
Afbeelding
TheWiseGoat
Berichten: 233
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 11:28
Clan: none
Oude naam: Funeral Dawn

Re: ~NOMAD killing GUIDE voor hoge EN lage lvls~

Bericht door TheWiseGoat »

Nomad is niet liev! Allemaal mensjes vermoorden!
Anyway om bij het topic te blijven.
Prachtige guide, het lijkt zo zo makkelijk XD
Maarja dat zal wel schijn zijn =']
10/10
So less to live for
So much to die for
Such a beautifull Death
Plaats reactie