Editie 13 - Juli 2010

Lees hier de reeds uitgebrachte edities van de krant van Lunagang, genaamd 'De Lunagraaf'. Nieuwe edities zullen niet meer worden uitgebracht.
Forumregels
Welkom in het journalistieke forumdeel van het Lunagang tipforum! Voor informatie over de Lunagraaf, klik hier.
Redactie
Berichten: 119
Lid geworden op: maandag 24 augustus 2009, 21:54

Editie 13 - Juli 2010

Bericht door Redactie »

Juli 2010
Editie dertien
Afbeelding
Wist je dat...
De strange power die op zaterdagavond 23 januari in RuneScape verscheen te maken zal hebben met de laatste dungeon die in de toekomst uitkomt, floor 60? Je zult er level 120 Dungeoneering voor nodig hebben, wat gelijk staat aan 104m Dungeoneering xp!
  • Screenshotcompetitie - Thema vakantie
  • Nieuws over de voorwerpendatabank!
  • Felicitaties RuneScape
  • Interview met Sjoerd 52 over RuneScape
  • Felicitaties verjaardagen - Juli en augustus
Screenshotcompetitie - Thema vakantie
______


Voor sommigen zal het al vakantie zijn, voor anderen niet. Geen reden om het thema vakantie bij de screenshotcompetitie niet door te laten gaan, er zijn al een paar prachtige plaatjes geschoten door leden van het tipforum! Melvin denkt bijvoorbeeld nu al aan de winter..
Afbeelding
Klap de tags hieronder uit voor nog wat leuke plaatjes!
 Uitklappen voor meer plaatjes, klik hier. Kan lagg veroorzaken!
Afbeelding
Door Rikvdb2

Afbeelding
Door darkbusinezz

Afbeelding
Door superfan21 (idee komt deels van Scyfer)

Afbeelding
Door Superdepuber
Nieuws over de voorwerpendatabank!
______


Het is alweer een tijdje geleden dat we jullie op de hoogte gebracht hebben van updates wat betreft de voorwerpendatabank. De afgelopen maand zijn Frankos9 en Feppie64 druk bezig geweest met voorwerpen toevoegen en het repareren van fouten. Ook onze nieuwste databankbeheerder Scyfer heeft wat meegeholpen, samen met Mystery, Loliwo en Rotje. Eindelijk komt er weer wat vooruitgang.

De voorwerpendatabank is het grootste project van Lunagang tot nu toe. Het maken van een uitstekende databank neemt veel tijd in beslag, vandaar dat we nog steeds niet klaar zijn. We begonnen met de nieuwe databank in juni 2008, we zijn nu zo'n twee jaar verder.

De databank ziet er op dit moment goed uit, we hopen dat we de databank dit jaar nog kunnen lanceren, ook al zal dat misschien moeilijk worden. Een goede databank bevat ongeveer 7500 voorwerpen, dat aantal hebben we bijna bereikt. Op het moment van schrijven (28 juni 2010) zitten er 6609 voorwerpen in de databank, dat zijn er ongeveer 700 meer dan een paar maanden geleden. Nu zul je denken dat we dit makkelijk binnen 2010 kunnen halen, maar helaas dwarsbomen een aantal andere factoren die gedachte: nieuwe voorwerpen, fouten en andere delen van de site up-to-date houden, bijvoorbeeld de questguides, monsterdatabank en pinguïns.

Dungeoneering en nieuwe quests
PlaatjeOp 12 april kwam er een leuke update uit, maar een tegenvaller voor de databank: Dungeoneering, de nieuwe skill. Dungeoneering bevat ongeveer 800 voorwerpen die allemaal toegevoegd moeten worden, anders is de databank niet compleet. Op dit moment is gelukkig al het dungeoneeringarmour al toegevoegd, dat waren zo'n 300 voorwerpen. Nu nog de potions, vissen, logs, ores, boeken enz.

Elke maand brengt Jagex ook minimaal één nieuwe quest uit. Een nieuwe quest brengt nieuwe voorwerpen met zich mee die we ook weer in de databank moeten zetten, een hoop werk. Hoe houden we dat allemaal bij? Daar is gelukkig een handige pagina voor gemaakt. Zodra er een plaatje van een voorwerp is dat niet toegevoegd is, komt de url van het plaatje in de lijst te staan (zie plaatje). Nu hoeven wij alleen nog maar het voorwerp toe te voegen met de naam van het plaatje (red-cape.png wordt bijvoorbeeld 'red cape' in de databank). Zodra dat gedaan is, zal de url van het plaatje uit de lijst verdwijnen, het voorwerp is toegevoegd.

Paginanummering
In vorige uitgaves zul je vast gezien hebben dat de paginanummering niet al te best was, het liep namelijk op tot 165, dat neemt veel te veel ruimte in beslag. Nu is dat anders, nu zal het maar tot 28 gaan, als je verder wilt moet je op het pijltje klikken. De monsterdatabank heeft hetzelfde systeem en staat zelfs al online, test het maar eens uit!

Sorteren op
De voorwerpen kun je ook sorteren op prijs op of soort, bijvoorbeeld voorwerpen voor gratis spelers of members. Je kunt zelfs op bepaalde combatstats, bijvoorbeeld crush, sorteren. Hieronder staat een plaatje voor meer duidelijkheid. Sorteren kun je net als bij de monsterdatabank door op het pijltje te klikken.
Afbeelding
Feppie64 is op dit moment bezig met een betere lay-out voor alle databanken op de website. Frankos9, Scyfer, Mys, Loliwo en Rotje zijn bezig met de voorwerpen toe te voegen. Hopelijk zijn jullie weer goed op de hoogte van alles, over een paar maanden zullen jullie de vorderingen vast wel weer te horen krijgen via de krant.

Felicitaties RuneScape
______


Wij feliciteren (en ook iedereen die hier niet tussen staat en toch een leuke prestatie behaald heeft):

Hymn met 99 Firemaking.
Avangulo met 93 Woodcutting.
Kinq Ronnie met 99 Fletching.
Michielverv met 99 Constitution.
Extreme salt met 99 Mining.
The Max Kat met 95 Slayer.
Macekj met combat 130.
Hitsige snol met 96 Woodcutting.
WillemW00T met 1500 total.
Scyfer met 90 Slayer.
Chris met een chaotic longsword.
Big slayer79 met 90 Farming.
3dxbox met 95 Prayer.
Rikvdb2 met 99 Magic.
Nilsie met 99 Thieving.
Wulliciouss met 99 Strength.
What ya need met 90 Magic.
Mariska met 99 Dungeoneering.
Marts25 met 99 Attack.
Man Whij Me met 95 Constitution.
Yoyoyo992 met 90 Agility.
MonstrOO7 met 90 Fishing.
Lol but gf met 99 Strength.
Right` met 92 Firemaking.
haqer64 met 99 Firemaking.
Waffie ownd met 80 Dungeoneering.
Erwin met 92 Ranged.
Apjes103 met 99 Dungeoneering.
x S e n n e met 98 Mining.
Beat My 10Hp met 70 Runecrafting.
Xazuki met 70 Woodcutting.
Rubie3600 met 90 Fishing.
Vitto3332 met Air Guitar.
SnakeKoRn met 99 Magic.
JustMeTuurz met 97 Cooking.
Henr40 met 80 Dungeoneering.
Lolzlol en alle anderen met Quiet Before the Swarm.
Carlo Pl0x met 92 Constitution.
Duco met 99 Fishing.
Kip_ met 99 Strength.
Imy met 88 Summoning.
Benozine met 99 Woodcutting.
Mtotheax met 90 Agility.
Bobbisz met total lvl 2100.
th 55 met 93 Slayer.
Right` met 98 Smithing.
Mediochip met 300 Mobilising Armies Points.
Neatly Maxed met 90 Slayer.
haqer64 met 99 Woodcutting.
Joa012 met 94 Farming.
Jeroeeen met 99 Crafting.
Olivier 1337 met 99 Magic.
Cotoneaster met 36M Summoning xp.
pyton364 met 75 Fishing.
fluzzle met 98 Fletching.
mannetj12 met 97 Constitution.
No More cb 3 met 60 Runecrafting.
Vocschip met 96 Slayer.
Henr40 met zijn zoveelste dragon claws.
Icemenvp met zamorakian spear.
Ruben.Jb met zijn zoveelste dragon claws.
3dxbox met zijn zoveelste dragon claws.
Collyn34 met zijn zoveelste dragon claws.
Uber met 99 Magic.
Tamim met 53m aan implings en loot.
Neatly Maxed met dragon claws.
W3 Pl0x You met dragonic visage.
Blok hoofd met saradomin full helm (t).
mw godranger met dragon pickaxe.
Boer met luck.
sandertje88 met dragon pickaxe.
Loliwo met twee whips.
Noobproduction met arcane sigil.
3dxbox met zijn luck.
3dxbox met zijn armadyl hilt.
DrFoots met heel veel ancient effigies.
Kip_ met een starved ancient effigy.
Extreme salt met dragon claws.
Yoyoyo992 met bandos boots.
Nik (gefeliciteerd?) met ruined dragon armour shard.

Interview met Sjoerd 52 over RuneScape
______

  • Wat vind je de belangrijkste update die Jagex gedaan heeft in de tijd dat je speelt?
Dat is toch wel even goed nadenken en ik zou niet echt een update kunnen aanwijzen die er ver bovenuit steekt. Zo zijn er verschillende (grote) en goede updates geweest. Als ik dan moet kiezen, kies ik toch voor God Wars, een erg grote update, verschillende nieuwe soorten armours en wapens en natuurlijk de nieuwe bazen. Ik was toentertijd denk ik zo rond de 100 cb en ging alleen Bandos, omdat ik niet in de andere kamers kon :P Toen waren het ook nog grote splits en grote teams, was wel gezellig in die tijd.
Afbeelding
Erg groot team toentertijd, was volgens mij een trip met Sow. (Witte puntjes waren geen crashers :P)
  • Wat vind je de slechte update die Jagex gedaan heeft in de tijd dat je speelt?
Jagex heeft verschillende updates gehad waarover ik mijn twijfels heb gehad, zoals bijvoorbeeld dat er zoveel Rwt werd gedaan in de wildy en dat ze daarom het drop systeem hebben aangepast en de Trade Limit hebben toegevoegd. Toch begrijp ik deze beslissing wel (ondanks dat er nog steeds Rwt plaatsvindt) en ga ik denk ik toch voor de Hp bar. Waarom? Omdat Jagex een uniek spel heeft, en door alles te vertienvoudigen gaan ze toch weer achter de grote MMORPG's aan en dat vind ik toch wel jammer, dat ze die beslissing gemaakt hebben.
  • De Wilderness, je kent 'm wel, wat zijn de voor- en nadelen bij het weghalen ervan?
De voordelen waren natuurlijk dat er geen Rwt meer kon plaatsvinden (hoewel dat nog steeds gebeurt). Ik vond het eigenlijk gek dat mensen Rwt deden via de wildy, aangezien het toen ook nog gewoon met Trade kon. Ik heb het nauwelijks in de wildy gezien, hoewel ik er vaak in ben geweest. Daarnaast was het ook makkelijker voor mensen die clues deden, dat ze niet meer zo snel dood konden gaan door Pkers.
De nadelen voor mij waren dat je opeens in een krater geplaatst werd, dat niet eens 1/10de was van de Wildy, en je daarin maar moest zien te overleven. Het laterna vond ik wel steeds leuker worden.. Het grootste nadeel voor Jagex is geweest dat er toen ontzettend veel spelers gestopt zijn. Pvp van tegenwoordig is nog steeds niet helemaal top en ik zou graag nog enkele verbeteringen zien. Die zie ik alleen nog niet zo snel komen.
  • Bounty Hunter en PvP is ook al lang een onderdeel van het PKen in deze tijd. Welke van deze twee vind jij het leukst?
Dit is een moeilijke. De oude Bh (in die krater) vond ik altijd wel leuk, omdat je dan ook de volledige loot kreeg van je tegenstander en dan ook nog eens 3 minuten moest zien te overleven. Ik weet nog goed dat ik vaak gewoon met wat welfare gear ging pken en toen ook nog veel geld heb gekregen daar zoals dit.
Maarja, toen kwam er opeens pvp. Dat heb ik altijd graag terug gezien, gewoon lekker in Edge pken tegen je eigen combats. De loots daarentegen.... =; - Dat wil overigens niet zeggen dat ik niks in deze pvp heb verdiend, integendeel, denk wel meer dan 500m aan loots, maar dat is gewoon puur geluk. Dat kwam voornamelijk omdat toen het in het begin kwam, je nog allerlei drops als dragon full helm kreeg. Zulke drops kreeg ik standaard 1 op de 5 kills, dan gaat je cashpile wel snel omhoog :P
  • Vroeger stond je uren te roepen voor wat te kopen, nu is de Grand Exchange er. Wat vind je van deze update?
In het begin was dit een fantastische update, eindelijk kon je alles kopen wat je maar wilde, maar helaas ging het merchanten niet zoals je dat eerder deed. Nu moest je je aan de 5% houden die Jagex heeft opgegeven. Ik vind het nog steeds een goede update, alleen het nadeel is natuurlijk de merching-clans, waar ik een ontzettende hekel aan heb. Ze kunnen zo alles opkopen, wachten tot dat de prijs stijgt en dan weer dumpen en uiteindelijk hebben ze miljoenen winst. Het is spijtig dat Jagex nog niks heeft laten horen en niets heeft laten zien om hier iets tegen te doen, het enige wat ze zeggen is dat je op moet passen als je in een merching clan gaat. Je hebt dan kans om je geld te verliezen. Maarja, dat is typisch Jagex.
  • Er zijn een aantal skills ge-updated, maakt dit het spel leuker of alleen maar saaier?
Lijkt me duidelijk dat dit het spel leuker maakt. Als je eenmaal al zowat alles gedaan hebt in een skill wat er te doen is, raak je al snel verveeld. Door updates komen er nieuwe dingen bij, waardoor je meer kunt en ook meer afwisseling hebt.
  • De trainingsmethodes worden ook steeds sneller. Heb je die liever op de 'oldskool' manier of op de manier van tegenwoordig?
Het klopt dat skills trainen sneller wordt, maar dat betekent niet dat het goedkoper wordt. Vaak wordt het ook duurder - kijk maar naar Herblore. Ik heb het merendeel van mijn skills op de oldskoolmanier getraind en dat doe ik nog steeds, hoewel ik nog weinig speel. Ik denk dat iedereen wel zijn favoriete trainingsmanier heeft. Zo zijn er nog veel mensen wat op de oldskool manier trainen, kijk maar naar Bandits en alchen.

  • Laatst is er een nieuwe skill uitgekomen, Dungeoneering. Wat vind jij persoonlijk van deze skill?
[/i]
Ik had allereerst niet verwacht dat dit de nieuwe Skill zou worden, maar daar moest ik maar genoegen mee nemen. Ik denk dat ik een van de weinigen was die wat niet meteen wegging waar ik was, om te gaan trainen. Dat omdat ik eigenlijk nog maar een paar dingen doe op Rs: zo af en toe wat pken en monsterhunten. Skillen zit er voor mij niet in en heeft er eigenlijk ook nooit ingezeten. Uiteindelijk kom je er niet meer onderuit en ga je het trainen.

Na een paar kamers gedaan te hebben, raakte ik al snel verveeld. Het kwam erop neer dat je monsters moest verslaan, sleutels moest pakken en dan een eindbaas moest verslaan. Niet echt unieks, zoals Farming en Construction. Dat vind ik wel jammer, het is niet echt een skill die iets heeft dat je met geen andere skill kunt, hier gebruik je vele skills gecombineerd. Natuurlijk heeft het zo zijn voordelen, kijk maar naar het nieuwe armour en wapens die erbij zijn gekomen. Dingen die Rs nog makkelijker maken eigenlijk, maar deze zorgen wel voor meer plezier, zowel tijdens pvm als pvp. Daar heb ik echter weinig aan, aangezien ik nooit meer 80 zal halen.

Felicitaties verjaardagen juli en augustus
______


Aangezien er wegens een 'zomerpauze' binnen het redactieteam geen editie voor augustus komt staan hier de felicitaties voor beide maanden juli en augustus. Iedereen proficiat en maak er een leuke dag van!

Felicitaties voor de maand juli
World 1O3, Master M3l33, Nike Air Max, Roycos1101, Ghaos I, Jeroen_, Hydromage8, ThaTerror, Matt2mage, V.V Sala, Danneh, Snotaapii, Rickez, Halloween, Dendylan1, Ryan FortyTwo, Smartie`, Shes Fresh, Ms9222, Meutr, Hilgersom99, Kkriske, ThunderFire, Tijgertje, Rbcmaster100, RS is my life, Own noob001, Pon35, Funnybix, Cocochanel9, Jan951, Diloss, Scyfer, Mernch, Damiaantjuh, Soldier66, Bighead, Nivek12, WillemW00T, Ghosty872, Frankos9, Killer 9448, Crawl Rangez, Pure Pker, LunarSoulja, Lifaen , Ryan, Ivan, Mdv, Arnold, Dromertjuh, Imy, Max pl0x, Lord_Dieen, Vjennecity32, Joram54 en Koek

Felicitaties voor de maand augustus
Synchr0ne, Wouterjanss, Gijs, Je Weet Wel, Isabella NL, Tommie314101, Soro, Rems19, Roytheboy, Steentje, ShallIPwnYOu, Thijmen48, Mediochip, Anana Gad, Cook Johnny, R4ng3p0wnd, Steventomat7, De Smit1, Rsricky, Catweazel 10, Junkmail, Mels9696, L0rd_paul, Ali, Alawk, Desperate, Cees , NesonX, Sam´, Oops U 2lum, Japeroen386, Luke, Otto Gompie, Percy, Joffysloffy , The Random Duck, Jack 007, Yojo, Douder3, 0nehero, Bradje16, Hotdog27401, The Sims33, Lege_Vaas, Bliker60, Oko2708, Jo0st Lol, Freekieboym, TRmaster53, Br Help, Roosink12, Kicken bas13, Nickwout6 en Right`
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Erwin »

Hij ziet er weer top uit. :D
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door SkyTeam »

Wooot! Nu nog ff goed doorlezen.
jan951
Berichten: 1931
Lid geworden op: donderdag 12 juni 2008, 13:16
RS: jan951 (p2p)

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door jan951 »

Ondanks dat hij zo kort is, is het toch leuk om te lezen. :)

proud owner of the quest cape since 21-12-2009.
Terug op:19-10-15
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Wout12345 »

Jullie vergaten aan de belgen te denken, wij hebben nu al vakantie :P (staat op homepage: "Bijna vakantie").
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Lisette
Berichten: 17150
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Lisette »

Dit bericht is verwijderd
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Frankos9 »

De meeste Nederlanders hebben ook al vakantie hoor, maar niet iedereen, anders is het zo lullig he :P
Jarit
Berichten: 32
Lid geworden op: dinsdag 22 juni 2010, 17:24

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Jarit »

Korte Maar krachtige krant :D
Afbeelding
Afbeelding
Niv3k
Berichten: 1276
Lid geworden op: zaterdag 6 december 2008, 17:33
RS: Gestopt

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Niv3k »

lol ik sta in de krant.
In- of uitklappen •
Felicitaties voor de maand juli
World 1O3, Master M3l33, Nike Air Max, Roycos1101, Ghaos I, Jeroen_, Hydromage8, ThaTerror, Matt2mage, V.V Sala, Danneh, Snotaapii, Rickez, Halloween, Dendylan1, Ryan FortyTwo, Smartie`, Shes Fresh, Ms9222, Nert, Hilgersom99, Kkriske, ThunderFire, Tijgertje, Rbcmaster100, RS is my life, Own noob001, Pon35, Funnybix, Cocochanel9, Jan951, Diloss, Scyfer, Mernch, Damiaantjuh, Soldier66, Bighead, Nivek12, WillemW00T, Ghosty872, Frankos9, Killer 9448, Crawl Rangez, Pure Pker, LunarSoulja, Lifaen , Ryan, Ivan, Mdv, Arnold, Dromertjuh, Imy, Max pl0x, Lord_Dieen, Vjennecity32, Joram54 en Koek
Tyvm :D
Afbeelding
Bedankt iDamon voor de Signature
jerbod2
Berichten: 35
Lid geworden op: dinsdag 27 mei 2008, 17:15
RS: Quest Nature (OSRS)
Clan: ORZ
Contacteer:

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door jerbod2 »

jammer dat mijn verjaardag er niet bij staat :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lone Eippoj
Berichten: 328
Lid geworden op: zondag 25 oktober 2009, 7:51
Clan: ltf
Oude naam: eippoj

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Lone Eippoj »

alweer een fantastisch nummer
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Adel Allard
Berichten: 61
Lid geworden op: zondag 28 februari 2010, 16:31
Clan: Tezz

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Adel Allard »

Zoals altijd is het een leuke krant maar, ik vind het TE kort en de puzzel oplossing van vorige maand staat er niet op.
En jammer dat er niet in augustus een krant komt.
Tja.. dan kijk al vooruit naar September.
Koen xD
Berichten: 3469
Lid geworden op: donderdag 3 juli 2008, 12:07
RS: Jublex Inc (p2p)
Clan: True Maxed
Oude naam: Jublex Inc
Contacteer:

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Koen xD »

IK sta er 2x in :D


Prachtige krant weer! vakwerk!

even een vraagje: hoe staat het met de POH designer?
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Frankos9 »

Geen vooruitgang :P
Koen
Berichten: 1422
Lid geworden op: donderdag 24 mei 2007, 18:13
RS: Ketchupfles (p2p)

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Koen »

Adel Allard schreef:Zoals altijd is het een leuke krant maar, ik vind het TE kort en de puzzel oplossing van vorige maand staat er niet op.
En jammer dat er niet in augustus een krant komt.
Tja.. dan kijk al vooruit naar September.
het spijt de redactie vast dat zij ook nog een leven hebben naast deze krant. ;)

OT:
leuke krant, zoals altijd, wat al heel vaak gezegd is. Heb 1 vraagje: bij die itemdatabase, worden de prijzen gebaseerd op de echte prijzen, of gewoon ingevoerd zoals ze op dat moment (ongeveer) zijn?
krikstink
Berichten: 72
Lid geworden op: maandag 18 januari 2010, 17:53
Clan: Shiningpaladins
Contacteer:

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door krikstink »

Ik ben vandaag jarig en sta er geen eens tussen ](*,)

maar wel nice editie :D
.:: 99 Cooking 16/12/09 ::.
[/size]
Afbeelding
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door SkyTeam »

krikstink schreef:Ik ben vandaag jarig en sta er geen eens tussen ](*,)
Daarvoor moet je in het verjaardagstopic in bar staan ;)
Cap Bbotje
Berichten: 93
Lid geworden op: vrijdag 23 januari 2009, 12:38
RS: Cap Bbotje (p2p)
Clan: RSHiders
Oude naam: bbotje6
Contacteer:

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Cap Bbotje »

Weer een leuke krant :D , helaas wat kort maar ja :P

Cap Bbotje
Fswe1
Berichten: 3
Lid geworden op: woensdag 24 december 2008, 18:02

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Fswe1 »

Gefeliciteerd met de twaalfde editie! :) Deze krant was wel kort, desalniettemin was het erg leuk om te lezen. Ik was het bijna helemaal eens met de ge¡nterviewde ('k zit op een laptop die geen trema's kan maken :x )! :mrgreen: Hoe 't ook zij, mijn favoriet onderdeel (nl. Opmerkelijke (=belachelijke en ongelooflijk grappige) inzendingen) miste, maar ik hoop op een dubbele portie ervan in september! :P
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18644
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Ricc »

Wat een leuke korte krant! :)
Gesloten