best coal mining guide, in de skeleton mine

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
barageownage
Berichten: 588
Lid geworden op: zaterdag 8 augustus 2009, 13:18

best coal mining guide, in de skeleton mine

Bericht door barageownage »

Afbeelding
heb je ook schoon genoeg van al die mensen die je coal wegkapen in de mining guild, en vind je het daar veel te druk?
volg dan deze guide en mine coals in de skeleton mine. er is daar bijna niemand. :D

inhoudsopgave
1. het filmpje
2. route
3. armour
4. berekeningen
5. vragen en antwoorden




filmpje
ben niet zo heel goed in editen, maar deze is wel goed gelukt :D


route
voor wie niet helemaal snapt waar ik heenloop :D
Afbeelding
ty puma voor het plaatje :D

armour
Afbeelding
lichaamsdeelnaam armourextra
helmrune helm h4als bescherming tegen skeletons, een normale rune helm kan ook
bodygreen d'hide bodyals bescherming tegen revenants
legsrune platelegs/plateskirtbescherming tegen skeletons
waeponrune pickaxeom coal te minen
shieldrune kiteshieldbescherming tegen skeletons
glovesgreen d'hide chapsbescherming tegen revenants

wat moet je doen
loop naar de mine, en loop naar deze plek:
Afbeelding
loop om deze rotsformatie heen en mine de coals. als je een coal bag hebt, vul je deze eerst, daarna mine je je hele inventory vol, en loop je terug naar edgeville, om de coals te banken.

berekeningen
ik mine met 75 mining zo'n 4-5 coals per minuut. dit komt neer op 1k/min.
in een uur zitten 60 minuten dus verdien je rond de 60k per uur

tips
Afbeeldinggebruik de protect item prayer als je word aangevallen door een revenant. hierdoor houd je een extra item.
Afbeeldinggebruik een coal bag, om 27 coals in te stoppen.
Afbeeldinggebruik een gembag om je gems op te slaan.




vragen en antwoorden
nog geen vragen :D
:?:
:!:
Laatst gewijzigd door barageownage op maandag 9 augustus 2010, 19:39, 6 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
PwnSkills
Berichten: 36
Lid geworden op: donderdag 19 november 2009, 15:39

Re: best coal mining guild, in de skeleton mine

Bericht door PwnSkills »

Best goeie guide, maar het is misschien handig om in het begin even op de wereldkaart te laten zien waar die coal mining spot is. dat is namelijk wat duidelijker ;)
barageownage
Berichten: 588
Lid geworden op: zaterdag 8 augustus 2009, 13:18

Re: best coal mining guild, in de skeleton mine

Bericht door barageownage »

PwnSkills schreef:Best goeie guide, maar het is misschien handig om in het begin even op de wereldkaart te laten zien waar die coal mining spot is. dat is namelijk wat duidelijker ;)
heb ik inmiddels gedaan :D
Laatst gewijzigd door barageownage op maandag 9 augustus 2010, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: best coal mining guild, in de skeleton mine

Bericht door Puma »

Het is inderdaad een goede plek om coal te minen in F2P. Zoals PwnSkills al zei is het wel handig om op een kaartje te laten zien hoe je moet lopen vanuit Edgeville. Dit is nogal lastig te volgen voor mensen die er nog nooit geweest zijn en ik neem aan dat deze guide juist voor mensen bedoeld is die niet weten waar het is en hoe je er komt. Voor de rest vind ik het een duidelijke video van goede kwaliteit. Je zou ook nog een rune platebody kunnen dragen in plaats van een Green d'hide body, hierdoor wordt je minder gehit door die skeletons. Je kunt Protect item dan gebruiken om vier items te bewaren al mocht je een rev tegenkomen.
Ik heb nog even een kaartje gemaakt voor de mensen die niet weten hoe je er komt:
Afbeelding
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
barageownage
Berichten: 588
Lid geworden op: zaterdag 8 augustus 2009, 13:18

Re: best coal mining guild, in de skeleton mine

Bericht door barageownage »

Puma schreef:Het is inderdaad een goede plek om coal te minen in F2P. Zoals PwnSkills al zei is het wel handig om op een kaartje te laten zien hoe je moet lopen vanuit Edgeville. Dit is nogal lastig te volgen voor mensen die er nog nooit geweest zijn en ik neem aan dat deze guide juist voor mensen bedoeld is die niet weten waar het is en hoe je er komt. Voor de rest vind ik het een duidelijke video van goede kwaliteit. Je zou ook nog een rune platebody kunnen dragen in plaats van een Green d'hide body, hierdoor wordt je minder gehit door die skeletons. Je kunt Protect item dan gebruiken om vier items te bewaren al mocht je een rev tegenkomen.
Ik heb nog even een kaartje gemaakt voor de mensen die niet weten hoe je er komt:
In- of uitklappen •
Afbeelding
ty, heb em er even bij gezet.
en ik gebruik de green d hide tegen rev attacks, en voor de skeletons neem ik niet eens food mee, dat healt onderweg. de protect item pray is wel een goed idee.

EDIT
ik heb de guide geupdate, zodat het ook een echte guide is, en niet alleen een filmpje.
Afbeelding
maxitaxi88
Berichten: 38
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 18:58

Re: best coal mining guide, in de skeleton mine

Bericht door maxitaxi88 »

Lol waarom geen power ammy dit is wel de beste manier om coal te hakken.
Afbeelding
barageownage
Berichten: 588
Lid geworden op: zaterdag 8 augustus 2009, 13:18

Re: best coal mining guide, in de skeleton mine

Bericht door barageownage »

maxitaxi88 schreef:Lol waarom geen power ammy dit is wel de beste manier om coal te hakken.
power ammy maakt niet zo veel uit, voor mij niet in ieder geval niet, en ik heb maar 42 def dus...
Afbeelding
Walk rain2
Berichten: 74
Lid geworden op: zaterdag 30 januari 2010, 12:06

Re: best coal mining guide, in de skeleton mine

Bericht door Walk rain2 »

Nice guide, en als ik in het geval F2p word ga ik dit ook misschien gebruiken, maar er is nog een coal mine dichterbij de bank? Of zit die ook vol in F2p? :roll:
barageownage
Berichten: 588
Lid geworden op: zaterdag 8 augustus 2009, 13:18

Re: best coal mining guide, in de skeleton mine

Bericht door barageownage »

het lopen is korter dan het lijkt, en andere coal mines zijn te klein, of je deelt de spot met veel andere mensen.
Afbeelding
Walk rain2
Berichten: 74
Lid geworden op: zaterdag 30 januari 2010, 12:06

Re: best coal mining guide, in de skeleton mine

Bericht door Walk rain2 »

Ik dacht dat daar altijd veel revenants zaten =P
barageownage
Berichten: 588
Lid geworden op: zaterdag 8 augustus 2009, 13:18

Re: best coal mining guide, in de skeleton mine

Bericht door barageownage »

Walk rain2 schreef:Ik dacht dat daar altijd veel revenants zaten =P
hangt nogal van je combat af. ik word nog niet aangevallen door revenant orcs, die zitten er best vaak. maar met prayer en 2 swordfish moet je wel in edge kunnen komen ;)
Afbeelding
Het Heelal
Berichten: 1523
Lid geworden op: woensdag 9 januari 2008, 14:34
RS: Het Heelal (OSRS)
Oude naam: Rems Cyril

Re: best coal mining guide, in de skeleton mine

Bericht door Het Heelal »

Ik mine in F2P gewoon altijd in de Mining guild, in pvp. Niet veel volk, en je krijgt zelfs EP erbij! (Niet tijdens het minen alleen tijdens het lopen naar de bank/guild)
barageownage
Berichten: 588
Lid geworden op: zaterdag 8 augustus 2009, 13:18

Re: best coal mining guide, in de skeleton mine

Bericht door barageownage »

Het Heelal schreef:Ik mine in F2P gewoon altijd in de Mining guild, in pvp. Niet veel volk, en je krijgt zelfs EP erbij! (Niet tijdens het minen alleen tijdens het lopen naar de bank/guild)
ik was laatst in een portugese pvp world, zelfs daar waren 3 mensen. je kunt er dan wel minen, maar zinder anderen gaat het toch nog beter.
Afbeelding
sirblack4444
Berichten: 7
Lid geworden op: zaterdag 10 juli 2010, 21:15

Re: best coal mining guide, in de skeleton mine

Bericht door sirblack4444 »

het is wel en goede guide maar waarom op die manier sinds er en update is gekomen van deamonheim gebruikt iedereen die dungeoneerings deur in de dwarfen mijn daar heb je genoeg coal om te hakken ;)
barageownage
Berichten: 588
Lid geworden op: zaterdag 8 augustus 2009, 13:18

Re: best coal mining guide, in de skeleton mine

Bericht door barageownage »

sirblack4444 schreef:het is wel en goede guide maar waarom op die manier sinds er en update is gekomen van deamonheim gebruikt iedereen die dungeoneerings deur in de dwarfen mijn daar heb je genoeg coal om te hakken ;)
voor 1 persoon wel ja, voor 2 ook. 2 ppl per wereld dan zou je 400 miners moeten hebben en dan pas je nergens meer bij. hier is het gewoon altijd stil. die dung deur is veel te bekend en niet eens echt goed omdat er zoveel mensen zijn.
Afbeelding
Plaats reactie