En de uitslag is..

Lees de regels en het laatste nieuws over het forum.
Plaats reactie
RobotRobbie
Ex-moderator
Berichten: 9996
Lid geworden op: maandag 3 maart 2008, 16:40
RS: Gestopt
Clan: Ragers
Contacteer:

En de uitslag is..

Bericht door RobotRobbie »

Beste leden,

Het is zover! Het wachten op 14 dagen; 339 uur; 20349 minuten; 1220884 seconden leverde ons 64 sollicitaties; 36696 woorden; 167262 tekens exclusief spaties op.
De daaropvolgende week zorgde voor slopende discussies: hoeveel gingen we er kiezen, en nog belangrijker, wie? Meer dan 25 pagina's aan discussie ontstonden!

Het zijn zware weken geweest. Niet alleen voor de leden, die zaten te zwoegen op hun brieven en in spanning af zaten wachten, maar ook voor de moderators. Niet alleen werden ouders opgebeld dat hun kind op school zat te slapen, maar ook de aandelen van Nuon en Redbull rezen de pan uit!
Helaas bleek niet iedereen sterk genoeg te zijn om dit te doorstaan. Het CC-team en RS-team moesten elk afscheid nemen van een lid van hun team, de druk werd hen teveel. Wij bedanken BurnedUDown en Waffie Ownd nogmaals!

Voor ieder team zijn verhaal zal doen, willen wij eerst nog iets anders bekendmaken. Onlangs is The Sims33 afgetreden. Hij was tevens teamleider van het Non-RS team. Na overleg is i k0nijn i voor deze functie uitgekozen. We willen hem veel succes wensen met zijn nieuwe taak en The Sims33 nogmaals bedanken voor zijn geleverde werk.

En dan nu het woord aan de teams:
De Chat

Het CC-team zat met een tekort. We waren slechts met 4 chatmoderators (de overige moderators van het forum met een rank in de chat niet meegerekend). Rotje was net opgestapt, BurnedUDown tijdens de sollicitaties en dan zat The Jeanneau nog met een kapotte computer!

We konden dus concluderen dat we onderbemand waren. Op het forum kan je het de dag erna lezen en de persoon alsnog aanpakken, maar in de chat gaat dat niet. Er is niet altijd iemand die het meldt. We hadden dus nieuwe slachtoffers nodig om voor ons te werken!

Echter was dit een zware omslag. Normaal gesproken lazen we her en der enkele regels in de chat, nu moesten we opeens hele boekwerken doorspitten!
Alsof dit alles nog niet erg genoeg was, ondervonden we nog een probleem. We bedachten ons opeens: hé, The Jeanneau stond ook in het lijstje.. Maar zijn computer is natuurlijk kapot.. Wat als hij ook nog sollicitaties in zijn inbox heeft..
Zo snel als we konden raasden we naar de PB functie om Feppie te contacteren over ons probleem. Onze Fep zwoegde door de databases heen en bracht ons goed nieuws: The Jeanneau zijn inbox was leeg! Geen verloren kandidaten!

Ondanks de omslag en problemen werkten we als nooit tevoren! Twee dagen volop lezen, feedback geven en discussiëren. En het bracht resultaat!

We heten Rawr Bosnian, drumlines1 en iYouri van harte welkom in ons team! We hebben er vertrouwen in dat jullie de geschikte kandidaten voor de taak zijn..
Veel succes!

P.s.: hoe ze zijn aangenomen, dat mogen jullie zelf uit ze trekken 8-[
Het RS-team

Een team wat geen nood had aan nieuwe moderators, maar wat misschien wel eens nieuw bloed kon gebruiken. Runescape blijft toch de ''hoofdzaak'' van het forum en we moeten er wel voor zorgen dat we innovatief blijven, om de interesse te behouden.

Echter waren wel enkelen uit ons team tamelijk druk; Chris heeft onlangs zijn ''max cape'' gehaald, The Patron is goed op weg naar ''maxed out'', en Mystery en Scyfer hebben hun citadels. Daarbovenop stapte Waffie ownd op.

We konden dus wel iemand gebruiken. In tegenstelling tot de CC-moderators lezen wij normaal gesproken wel veel, maar we kregen dan ook bijna twee keer zoveel sollicitaties binnen! Daarbovenop zaten we ook met een heleboel potentiële kandidaten. Veel kandidaten zaten dicht bij elkaar, maar we moesten toch een keuze maken.

Echter ondervonden wij toen ook een probleem; een ex-moderator solliciteerde last-minut.. Wat nu? Het oorspronkelijke idee was om twee nieuwe moderators aan te nemen, maar concurreren met een ex-moderator is lastig; we zijn namelijk al bekend met de kennen en kunnen van die persoon. Normaal gesproken mogen ex-moderators die zelf zijn opgestapt terugkomen, maar zou drie niet teveel worden? Ook al zou het aan de andere kant lullig voor de andere kandidaten zijn.
Na even gediscussieerd te hebben besloten we toch voor drie te gaan.

Ondanks de hoeveelheid potentiële kandidaten, zijn we er na een lange, hevige en lastige discussie toch uitgekomen!

We heten Le_Rasmus en Mister Qlown van harte welkom, en Loliwo van harte welkom terug!
We zijn van mening dat jullie op het moment hetgeen zijn wat we zoeken.
Veel succes!

En ook hier is het aan jullie om erachter te komen hoe ze zijn aangenomen! Wij houden wijselijk onze mond.
Het Non-RS-team

Een team dat heel anders is samengesteld dan het RS-team, en mede daardoor ook anders functioneert.

Joey was onlangs opgestapt, maar die stond al enige tijd op inactief. Toch konden we wel iemand gebruiken. In tegenstelling tot de andere teams hebben wij dus gekozen voor maar één nieuwe moderator.
Dit maakte het er echter niet makkelijker op, want wij hadden de meeste sollicitaties en we moesten er slechts één uithalen. Zeker als de meningen in eerste instantie verschillen. Dit duurde dan ook het langst.

Dagenlang feedback geven maakte het lijstje steeds korter. Op het eind waren er slechts enkele kandidaten over. Na een stevige en lange discussie, kwamen we toch tot de beslissing.

Gefeliciteerd Bartt en van harte welkom!
Jij bent op het moment wat we zoeken en we wensen je veel succes!
Nogmaals; gefeliciteerd aan alle nieuwe moderators en i k0nijn i met zijn nieuwe functie, en veel succes en plezier met jullie nieuwe taken!

Het team
Tim zegt: Plaatje
seriously? :')
mfw :')
dit is echt diep en diep triest, ik heb werkelijk geen flauw idee meer hoe ik vanaf jouw huis naar huis ben gekomen :')
en ik heb niet eens gedronken >:{
Rob zegt:
Mag dit mijn onderschrift worden?
Tim zegt:
doe je best :')
echt what the fuck
ik ga even mn stappen nalopen in huis om te zien of ik iets doms gedaan heb
brb

<Luke_PvM> Rob|, Aarib noemt jou in "name a good dger" op xpwaste
<Jurian> Ja hoeveel heb je hem gegeven
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: En de uitslag is..

Bericht door Stefan »

Gefeliciteerd allen! ^^
Afbeelding
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: En de uitslag is..

Bericht door Chris »

Nou, als Stefan hier post kan ik niet achterblijven!
Net zoals 't vroeger ging in R&M, succes allemaal en harte welkom natuurlijk! :D
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
Loliwo
Ex-moderator
Berichten: 5206
Lid geworden op: maandag 26 maart 2007, 20:18
RS: Loliwo (p2p)
Clan: Chrislovers + ELlTE

Re: En de uitslag is..

Bericht door Loliwo »

Dan ga ik ook lekker ouderwets dankjewel zeggen! En rest ook gefeliciteerd.
Afbeelding
|Mijn blog|
|Bedankt Konijn voor de sig!|
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: En de uitslag is..

Bericht door Mystery »

Van harte welkom en succes allemaal! :D
Scyfer
Berichten: 3403
Lid geworden op: woensdag 30 mei 2007, 13:33
RS: Scyfer (OSRS)

Re: En de uitslag is..

Bericht door Scyfer »

Gefeliciteerd allen en heel veel succes :)
Gestopt sinds 16/10/2011
Proud owner of the Slayer Skill Mastery
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: En de uitslag is..

Bericht door Erwin »

Succes allemaal mensen! Deze oude traditie moet eigenlijk gewoon terug komen vind ik :D
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: En de uitslag is..

Bericht door Bighead »

Kap eens met spammen ofzo! Succes allen!
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Poekies
Adviseur
Berichten: 13571
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 17:20
RS: Poekies (p2p)

Re: En de uitslag is..

Bericht door Poekies »

Laat ons ook eens die mensen feliciteren ja!

Gefeliciteerd allemaal ^^
Afbeelding
Klik hier voor een guide die eens wat anders is dan anders, de leuke questitemguide ^^
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: En de uitslag is..

Bericht door Meutr »

Een welgemeende proficiat aan de nieuwe moderatoren. Veel succes, jongens! :D
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Gebruikersavatar
Hujap
Berichten: 18664
Lid geworden op: zaterdag 16 juni 2007, 11:49
Contacteer:

Re: En de uitslag is..

Bericht door Hujap »

GEFELICITEERD

Afbeelding
Plaats reactie