Pagina 1 van 1

Bakriminel thrown weapons

Geplaatst: zondag 25 augustus 2013, 18:08
door Melanie
Bakriminel thrown weapons

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Bakriminel bolts en Royal bolts zijn beide level 80 bolts, maar Bakriminel bolts (585 Damage) hebben een lager damage dan Royal bolts (768 Damage) en zijn duurder dan Royal bolts. Ook zijn de Bakriminel bolt tips wat nodig is om Bakriminel bolts te maken, duurder dan de bolts zelf. Je kan dit natuurlijk fixen door Bakriminel bolts even veel damage geven als Royal bolts, wat eigenlijk al sins Evolution of Combat update zo moest zijn naar mij mening. Maar wie gaat dan Bakriminel bolts gebruiken? Royal bolts zijn dan nog steeds goedkoper!

Om Bloodwood trees runs terug weer waard te maken bedacht ik om Bakriminel bolts te veranderen in verschillende Bakriminel thrown wapens: Bakriminel knives, axes en javelins met een off-hand versie voor de knives en axes, de javelin is two-handed. Alle Bakriminel bolts ingame veranderen in Bakriminel knives of axes. Mami Rimba verkoopt nu geen Bakriminel bolt tips meer maar Bakriminel knife blades, axe heads en javelin spikes. Alle Bakriminel bolt tips veranderen in 200 coins als terugbetalen.
ItemAfbeelding
Bakriminel knife blade
Afbeelding
Bakriminel axe head
Afbeelding
Bakriminel javelin spike
PrijsAfbeelding
1.000 coins
Afbeelding
1.000 coins
Afbeelding
2.000 coins
Je kan nu tot 10 stappen verder stappen van de Bloodwood tree in plaats van 2-3 voor de logs in dust veranderen om misclicks te voorkomen. Omdat je dan bij de Soul Wars tree bij de bank kan geraken kun je deze logs en onafgewerkte wapens niet banken. Bloodwood trees zullen ook gemiddeld meer logs geven maar één maal per dag respawnen met een reset om 00:00 uur GMT in plaats van elke 6 uur. De logs zullen ook stacken.
  • 1 Pirates' Hideout Bloodwood tree: 12 tot 22 Bloodwood logs
  • 1 Demonic Ruins Bloodwood tree: 10 tot 20 Bloodwood logs
  • 1 Chaos Temple Bloodwood tree: 8 tot 18 Bloodwood logs
  • 3 Quest Bloodwood trees: 3x 5 tot 15 Bloodwood logs
De XP voor het maken van de Bakriminel wapens wordt ook verhoogd omdat je ze toch maar 1 maal per dag kan maken. Zo worden spelers die al geld genoeg hebben ook beloond met Woodcutting en Fletching XP. Eén volledige Bloodwood tree run zal 22.500 tot 52.500 Woodcutting & Fletching XP opleveren.
Eerste itemTweede itemLevelXPEind item
85 Afbeelding500 AfbeeldingAfbeelding
1 Bloodwood log
Afbeelding
1 Bloodwood log
85 Afbeelding250 AfbeeldingAfbeelding
10 Bakriminel knife handles
Afbeelding
1 Bloodwood log
89 Afbeelding250 AfbeeldingAfbeelding
10 Bakriminel axe handles
Afbeelding
1 Bloodwood log
93 Afbeelding250 AfbeeldingAfbeelding
5 Bakriminel javelin handles
Afbeelding
10 Bakriminel knife handles
Afbeelding
10 Bakriminel knife blades
85 Afbeelding250 AfbeeldingAfbeelding
10 Bakriminel knifes
Afbeelding
10 Bakriminel knife handles
Afbeelding
10 Bakriminel knife blades
85 Afbeelding250 AfbeeldingAfbeelding
10 Off-hand bakriminel knifes
Afbeelding
10 Bakriminel axe handles
Afbeelding
10 Bakriminel axe heads
89 Afbeelding250 AfbeeldingAfbeelding
10 Bakriminel axes
Afbeelding
10 Bakriminel axe handles
Afbeelding
10 Bakriminel axe heads
89 Afbeelding250 AfbeeldingAfbeelding
10 Off-hand bakriminel axes
Afbeelding
5 Bakriminel javelin handles
Afbeelding
5 Bakriminel javelin spikes
93 Afbeelding250 AfbeeldingAfbeelding
5 Bakriminel javelins

De stats van de Bakriminel werpwapens zijn hetzelfde als die van tier 80 wapens maar de damage is een klein beetje verlaagt omdat ze ook een extra effect hebben gebaseerd op de pre-EoC effecten, elk effect heeft 10% kans om te voorkomen.
WeaponLevelDamageAccuracyStyleSpeed
Afbeelding
Bakriminel knife
80 Afbeelding7361924Thrown2.4
Afbeelding
Off-hand bakriminel knife
80 Afbeelding3681924Thrown2.4
Afbeelding
Bakriminel axe
80 Afbeelding9391924Thrown3.0
Afbeelding
Off-hand bakriminel axe
80 Afbeelding4701924Thrown3.0
Afbeelding
Bakriminel javelin
80 Afbeelding17131924Thrown3.6
10% kans effecten:
  • Accuracy van je tegenstander verlagen met 15-50% voor 30 seconden.
  • Target laten bloeden met 100-200% weapon damage voor 60 seconden, effecten stacken maar kunnen weggedaan worden met freedom.
  • Run energy laten drainen met 15-50% of hem onbeweeglijk maken voor 10 seconden als hij geen run energy meer heeft.

Re: Bakriminel thrown weapons

Geplaatst: maandag 26 augustus 2013, 18:55
door Renschmov
Die dingen mogen inderdaad wel eens een update gebruiken. Ziet er erg mooi uit, complimenten!

Re: Bakriminel thrown weapons

Geplaatst: maandag 26 augustus 2013, 20:09
door Melanie
Renschmov schreef: Die dingen mogen inderdaad wel eens een update gebruiken. Ziet er erg mooi uit, complimenten!
Bedankt :)

Re: Bakriminel thrown weapons

Geplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 13:24
door Wesley
Renschmov schreef: Die dingen mogen inderdaad wel eens een update gebruiken. Ziet er erg mooi uit, complimenten!
^^ meer hoef ik niet toe te voegen :P

Re: Bakriminel thrown weapons

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013, 3:57
door Slyfer
Netjes! Vind het stom dat Bakriminel nauwelijks nog gebruikt wordt eigenlijk, het concept erachter was best goed toen Jagex het uitbracht.

Re: Bakriminel thrown weapons

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013, 17:25
door Roy Boy106
Nice :)

Niet een beetje te goedkoop voor level 80?

Re: Bakriminel thrown weapons

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013, 17:30
door Slay a Stone
Ja mag wel wat duurder, mooie money sink :)

Re: Bakriminel thrown weapons

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013, 18:00
door Melanie
Ja mag misschien duurder maar voor moment laat ik het nog zo, en wie weet wordt het afgewerkt product veel veel duurder? En dat het goedkoop is voor een level 80 wapen is niet mijn schuld zo werken thrown wapens, de ammo is het wapen zelf (100% gratis als je abilities gebruikt en niet gratis met auto attacks).

Misschien om het niet 100% gratis te laten maken dat zelfs met abilities het wapen verdwijnt eens geworpen? Pre-EoC was je de bolt ook kwijt eens je er mee had geschoten, nu niet meer. Zo is het wapen goedkoop als je het een paar minuten gebruikt maar op lange termijn kost het wel veel.

Re: Bakriminel thrown weapons

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 19:33
door Renschmov
Wil je deze trouwens laten beoordelen?

Re: Bakriminel thrown weapons

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 19:36
door Zeekoe
Ja, staat al op Mys' eeuwig to-do-lijstje. :P

Mooie suggestie overigens, al vind ik -zoals eerder aangehaald- wat te goedkoop in vergelijking met ander level 80 spullen (Chaotics, Nex' sets ...)

Re: Bakriminel thrown weapons

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 21:12
door Melanie
Hoeveel moet het dan ongeveer kosten?

Re: Bakriminel thrown weapons

Geplaatst: zondag 1 september 2013, 12:07
door Mystery
Zee koe schreef: Ja, staat al op Mys' eeuwig to-do-lijstje. :P
Vraag me niet hoe lang hij is. :fluit:

Anyhow, fijn dat er weer wat mee gedaan kan worden, in ieder geval. ^^

Re: Bakriminel thrown weapons

Geplaatst: zondag 1 september 2013, 14:44
door Kweet Vaniks
Weeral een nette guide, goed bezig!

Re: Bakriminel thrown weapons

Geplaatst: zondag 1 september 2013, 14:54
door Zeekoe
Kweet Vaniks schreef:Weeral een nette guide, goed bezig!
Jij zit in het verkeerde forumdeel, jonge man.

Re: Bakriminel thrown weapons

Geplaatst: zondag 1 september 2013, 20:10
door Jerren
Zee koe schreef:
Kweet Vaniks schreef:Weeral een nette guide, goed bezig!
Jij zit in het verkeerde forumdeel, jonge man.

Re: Bakriminel thrown weapons

Geplaatst: maandag 16 september 2013, 17:09
door jordiverbrugge
Ziet er goed uit, leuk idee

Re: Bakriminel thrown weapons

Geplaatst: maandag 16 september 2013, 17:25
door Roy Boy106
Jerren schreef:
Zee koe schreef:
Kweet Vaniks schreef:Weeral een nette guide, goed bezig!
Jij zit in het verkeerde forumdeel, jonge man.
Lol ik zie hem nu pas xD

Re: Bakriminel thrown weapons

Geplaatst: maandag 16 september 2013, 23:42
door Melanie
Ok om deze suggestie nog af te maken, zal ik de prijs van Bakriminel knife blade, axe head en javelin spike verhogen? Zo ja naar hoeveel ongeveer?
En/Of erbij zetten dat Bakariminel thrown wapens wel verbruikt worden wanneer je een ability doet?